kerék le, segédkarból gömbfej ki, gömbfej leteker, gumiharang le, zsírzás(nincs különösebben nagy terhelés, sima csapágyzsír mehet) gumiharang fel, rögzít, gömbfej visszateker, lebiztosít, gömbfej segédkarba(porvédő gumit ellenőrizni) meghúz, kerék fel.
Üdvözlet mindenkinek! Tegnap észrevettem, hogy a baloldali kormány-nyomtávrúdon (kormányoszlophoz közelebbi fogasléc oldal) lévő gumiharang szakadt. Cserélt már valaki ilyet? Mi a technológiai leírása ennek? Gondolom a rúd végén lévő gömbfejet is le kel szedni, mert azon nemlehet már átcibálni a gumiharangot. maga a gumi mindkét oldalra 700-700 HUF, ami nem összeg. Zsírozni mivel lehet? Van ehhez valami spéci zsír előírva, vagy jó a kommersz közönséges csapágyzsír?
Kérném a jelenlévőket tiszteljenek meg azzal hogy regisztrálnak az oldalra! Előre is köszönöm a fordítás képekkel csináltam 3310 kijelzős van meg egyenlőre elég sok időt vett igénybe sajnos!
...szóval annyiban szűkíthetem a dolgot, hogy csak gázadásnál rángat az autó,ha kicsit gyorsítok vagy ha padlózom akkor jó, csak ha normálisan gyorsítok akkor jelentkezik a probléma....így sem emlékszik senki konkrétan mi okozhatja ?
ezt akartam megtudni:) akkor a puha is fasza és a kemény is:))bakker mennyit szoptam ezzel:) CSERÉLTEM mindent,szerkezet tárcsa csapágy,,bowden...baccameg.....
kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod, és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat...
A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki.
Vissza ugyan így!
Azért tudom ilyen részletesen,mert az imént próbáltam ki (hülyeséget nemakartam írni) kb. 3 percbe telt az egész művelet.
Jó persze amikor először cseréletem benne az égőket, én is molyoltam vele vagy fél órát...:)"
A "Stekkerek" azok a csatlakozók, amit lehúzol a műszeregységről, és igen a 97-es MPI-ben be van kötve benne a fordszámmérő is, csak a komplet műszeregységet kell kicserélni, visszadugni a km-óra spirált meg a csatlakozókat(stekkereket) és müxik...
Jobb oldalon szedd fel a küszöbtakaró műanyag elejét, bátran rántsd meg és feljön, majd ott látni fogsz egy csavart, ami tartja az előtte levő műanyag takarót, ha ezt kiveszed, akkor könnyedén lejön az is. Ez a műanyag takaró takarja el a kábeleket, amik bejönnek az ajtóból. Sajnos nem tudom, hogy mi ennek a neve, remélem meg lehet érteni, hogy miről beszélek. Ha ezt levetted, látni fogod, hogy merre megy a hangszórókábel, nekem ha jól rémlik, akkor a kesztyűtartó alatt futott a rádióig. Ha kiveszed a kesztyűtartót, akkor valószínűleg látni fogod.
Fojtószelep tisztítás után nekem elég hamar, 100 km-en belül elmúlt a túl magas alapjárat, de az alapjárat ingadozást nem a fojtószelep okozta, hanem a nem megfelelő gyertyák, a torpanást-köhögést meg az öregedő gyújtótrafó. Cserék óta minden sima.
A hangszórókábelt hiába is méregetném, biztos, hogy valami galiba van vele, mert néha szólt a hangszóró, de többnyire nem. Nem nagyon akarok a szakadás keresésével szórakozni, mindenképpen kicserélem az egész kábelt. Az érdekelne konkrétan, hogy hol fut a kábel, miután bejön az ajtóból? Mit kell le/kiszednem ahhoz, hogy hozzáférjek?
fűtéspanel világitás= egy vékony lapos hosszu csavarhúzóval benyulsz alul kicsit(pár mm ert kifeszegeted) majd felüle benyulva két sarok sé középen vannak a pattintós szemek amiket le kell győznöd,hogy kaiakadjanak,,
más a hangszzóró kábelét ellenállással mérd ki(azaz na multimétert ellenállás módban mérj rá a hangszórónál és a magnónál mert a hangszórók váltakozó feszt kapnak nem egyent igy (ha esetleg nem értesz hozzá nagyon akkor megtréfálhaznak.) de az is jo próba ha egy db másfél méteres vezetékkel áthidalod elkőször az egyik majd a másik kábelt.)
létezik hogy a 98 és a 200 évjárast kuplungja teljesen más?? az asszonyé betonkemény az enyém vajpuha minden cserélve de mégsem ugyanaz,,
Ha a nagy óra helyére egy fordulatszámmérőt akarnák berakni, akkor ahhoz mit kell venni? Valami jeladó kell? Egyáltalán bele lehet rakni hogy pontos is legyen? És véletlen nincs valakinek elfekvőben egy?