Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

arthur877 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 27065

kerék le, segédkarból gömbfej ki, gömbfej leteker, gumiharang le, zsírzás(nincs különösebben nagy terhelés, sima csapágyzsír mehet) gumiharang fel, rögzít, gömbfej visszateker, lebiztosít, gömbfej segédkarba(porvédő gumit ellenőrizni) meghúz, kerék fel.

Előzmény: gyvelholm (27064)
gyvelholm Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27064

Üdvözlet mindenkinek! Tegnap észrevettem, hogy a baloldali kormány-nyomtávrúdon (kormányoszlophoz közelebbi fogasléc oldal) lévő gumiharang szakadt. Cserélt már valaki ilyet? Mi a technológiai leírása ennek? Gondolom a rúd végén lévő gömbfejet is le kel szedni, mert azon nemlehet már átcibálni a gumiharangot. maga a gumi mindkét oldalra 700-700 HUF, ami nem összeg. Zsírozni mivel lehet? Van ehhez valami spéci zsír előírva, vagy jó a kommersz közönséges csapágyzsír?

gdzsozy Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27063

szerintem cseréljetek autót.

 

:)

Előzmény: arthur877 (27044)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27062

Ird ezt oda HSZ lásban légyszives mert elfelejtem még van egy oldala így is neki ahol csak a kijelzővel foglalkoznak azt is keg kell csinálnom :D

Előzmény: gregsx2 (27061)
gregsx2 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27061

nagyon király lett:) mindjárt regisztrálok is.

 

esetleg még ezt hozzá? http://jedla.kx.cz/auto/palubni_pocitac3/palubak3.php 

 

kiegészíti azzal, hogy méri a megmaradt üzemanyagot és a megtehető távolságot(?) is

Előzmény: 1TARESZ1 (27060)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27060

Nos első fordítás(Fedélzeti PC házilag) megvan ezen az oldalon megtekinthetitek!

 

 http://feliciaklub.atw.hu/

 

Elektromosság szekcióban!

 

Kérném a jelenlévőket tiszteljenek meg azzal hogy regisztrálnak az oldalra! Előre is köszönöm a fordítás képekkel csináltam 3310 kijelzős van meg egyenlőre elég sok időt vett igénybe sajnos!

johannes. Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27059

...szóval annyiban szűkíthetem a dolgot, hogy csak gázadásnál rángat az autó,ha kicsit gyorsítok vagy ha padlózom akkor jó, csak ha normálisan gyorsítok akkor jelentkezik a probléma....így sem emlékszik senki konkrétan mi okozhatja ?

DjTomboy Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27058

köszönöm, sokat segítettél!

 

stemplis te is sokat segítettél, még nem volt időm megkeresni ezt a leírást

Előzmény: Törölt nick (27048)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27057

ezt akartam megtudni:) akkor  a puha is fasza és a kemény is:))bakker mennyit szoptam ezzel:) CSERÉLTEM  mindent,szerkezet tárcsa  csapágy,,bowden...baccameg.....

nehogy igy járjon más is,   köszi

akkor már  csak a csikorgó féknbetét a  gond

Előzmény: arthur877 (27044)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27056

Na ma akkor nekiugrok, estére megvan!

 

megyek autót takarítani aztán nekiesek :) megcsinálom mindkettőt :)

stemplis Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27055

Itt van részletesebben, ha még nem cserélted ki:

 

"Kezd így:

kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és  húzod,  és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat...

A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki.

Vissza ugyan így!

Azért tudom ilyen részletesen,mert az imént próbáltam ki (hülyeséget nemakartam írni) kb. 3 percbe telt az egész művelet.

Jó persze amikor először cseréletem benne az égőket, én is molyoltam vele vagy fél órát...:)"

Előzmény: DjTomboy (27028)
Deniweit Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27054

A nokiásnál csak én nem látom vagy tényleg nincs ott a mikroprocesszor forráskódja?

 

Am nekem is jöhetne mindkettő fordítása :)

Előzmény: Szasza7103 (27053)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27053

Sziasztok!

 

1TARESZ1 ha esetleg ezt a nokiásat le tudnád fordítani azt nagyon meg köszönném!

 

A nokia kijelző már megvan hozzá! :))

Előzmény: 1TARESZ1 (27039)
arthur877 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 27052

A "Stekkerek" azok a csatlakozók, amit lehúzol a műszeregységről, és igen a 97-es MPI-ben be van kötve benne a fordszámmérő is, csak a komplet műszeregységet kell kicserélni, visszadugni a km-óra spirált meg a csatlakozókat(stekkereket) és müxik...

Előzmény: kuttyafiú (27045)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27051

Holnap lefordítom ma már nincs erő :S

Előzmény: DEM992 (27050)
DEM992 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27050

A fordítás engem érdekelne, mert nem biztos, hogy a gúgli fordító értelmes szöveget dobna ki. :-D

Előzmény: 1TARESZ1 (27039)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27049
Előzmény: 1TARESZ1 (27039)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27048

Helló!

 

Jobb oldalon szedd fel a küszöbtakaró műanyag elejét, bátran rántsd meg és feljön, majd ott látni fogsz egy csavart, ami tartja az előtte levő műanyag takarót, ha ezt kiveszed, akkor könnyedén lejön az is. Ez a műanyag takaró takarja el a kábeleket, amik bejönnek az ajtóból. Sajnos nem tudom, hogy mi ennek a neve, remélem meg lehet érteni, hogy miről beszélek. Ha ezt levetted, látni fogod, hogy merre megy a hangszórókábel, nekem ha jól rémlik, akkor a kesztyűtartó alatt futott a rádióig. Ha kiveszed a kesztyűtartót, akkor valószínűleg látni fogod.

Előzmény: DjTomboy (27046)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27047

Fojtószelep tisztítás után nekem elég hamar, 100 km-en belül elmúlt a túl magas alapjárat, de az alapjárat ingadozást nem a fojtószelep okozta, hanem a nem megfelelő gyertyák, a torpanást-köhögést meg az öregedő gyújtótrafó. Cserék óta minden sima.    

Előzmény: vismajor77 (27023)
DjTomboy Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27046

köszi!

 

A hangszórókábelt hiába is méregetném, biztos, hogy valami galiba van vele, mert néha szólt a hangszóró, de többnyire nem. Nem nagyon akarok a szakadás keresésével szórakozni, mindenképpen kicserélem az egész kábelt. Az érdekelne konkrétan, hogy hol fut a kábel, miután bejön az ajtóból? Mit kell le/kiszednem ahhoz, hogy hozzáférjek?

Előzmény: vismajor77 (27041)
kuttyafiú Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27045

És ez alapból benne van az összes típusban? Nekem egy 97-es 1.3 MPI-m van. Hol található benne?

Előzmény: arthur877 (27043)
arthur877 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27044

Nálunk is az enyém 97 végi, az asszonyé 99 közepi, de az enyémben kemény a kuplung bár új és fasza, az asszonyéban puha és fasza... :D

 

Előzmény: vismajor77 (27041)
arthur877 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27043

Ahhoz venni kell egy fordszámmérős műszeregységet és be kell dugni a stekkereket a helyükre. Ennyi az egész

Előzmény: kuttyafiú (27040)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27042

ez is alaptéma a  fórumon:) nagy óra helyett veszel bontott műszerfalat  3-8  eft..

kiszeded a régit berakod a z ujjat és ennyi,  ha mpi motoros a kocsid,

Előzmény: kuttyafiú (27040)
vismajor77 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27041

fűtéspanel világitás=  egy vékony lapos hosszu csavarhúzóval benyulsz alul kicsit(pár mm ert kifeszegeted) majd felüle benyulva két sarok sé középen vannak a pattintós szemek amiket le kell győznöd,hogy kaiakadjanak,,

 

 

 

 

 

más a  hangszzóró kábelét  ellenállással mérd ki(azaz na multimétert ellenállás módban mérj rá a  hangszórónál és a  magnónál mert  a hangszórók váltakozó feszt kapnak nem egyent igy (ha esetleg nem értesz hozzá nagyon akkor  megtréfálhaznak.) de az is jo próba ha egy db másfél méteres  vezetékkel áthidalod elkőször az egyik majd a másik kábelt.)

 

 

létezik hogy a 98 és a 200 évjárast  kuplungja teljesen más?? az asszonyé betonkemény az enyém vajpuha  minden cserélve  de mégsem ugyanaz,,

az

 

őrjitő fékcsikorgásra  valakinek ötlete? hullámos  fordulatszám arányos  csikorgó hang tárcsa betét cserélve    kerékcsapágy okozhatja? köszi

 

Előzmény: DjTomboy (27031)
kuttyafiú Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27040

Ha a nagy óra helyére egy fordulatszámmérőt akarnák berakni, akkor ahhoz mit kell venni? Valami jeladó kell? Egyáltalán bele lehet rakni hogy pontos is legyen? És véletlen nincs valakinek elfekvőben egy?

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27039

Ha fordítás kell csak szólj, ezt amúgy a szlovák fórumon már megcsinálta egy srác de Nokia kijelzővel :_D

Előzmény: Szasza7103 (27034)
ms1964 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27038

Ma úgy hallottam, hogy nagyobb gázadásra becsörög a motor.

Gyujtás vagy szelepek? Valakinek van hasonlóm problémában tapasztalata?

Előre is köszi!

gregsx2 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27037

engem is érdekelne a dolog !:)

Előzmény: hubo44 (27035)
Dreamer Creative Commons License 2012.08.14 0 0 27036

Mit szeretnél érteni? Megépítette a boardomputert.

 

Dreamer

Előzmény: Szasza7103 (27034)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!