Jártam ma feléd ,láttam a kópét nagyon csillogott:))) nem volt időm megállni rohantam alkatrészért maxabóba,holnap reggel Irány Nürnberg aztán szerda este haza... Hét vége felé összehozhatjuk a dolgot!
Jaja azaz 722.3-as van benne, a másikban meg 722.5-ös vagy fordítva:)
1: vízpumpa igen, valamint ha levegős a rendszer az se szokott jót tenni, meg ha esetleg valahol el vannak tömődve a járatok (ezek a csoda hűtőtömítő cuccok pl csodákra képesek...).
2:
szinte bármelyik szenzor, alapjárati motor, TPS szenzor, hámérséklet szenzorok... ez a legrohadtabb, főleg ha a diag nem mutat semmit.
Tűnődöm egy ideje, hogy mit tegyek az Audi 10 fejegységgel ami nem játszik le semmilyen CD-t, legfeljebb 100-ból egyszer.
Most viszont eljött az idő, hogy minenképpen úrrá szeretnék lenni a problémán, ami vagy javítás, vagy egy becker grand prix 7990.
A javítás nyílván olcsóbb, csak félő, hogy később más romlik el benne, és akkor megint mehet szereldébe, az megint idő és pénz, de akkor már benne van az előző javítás költsége... a grandprí meg egy kerek 100-as (illetve még egy fagyira való is alig marad belőle)
Esetleg egy akciós becker forrása nincs valakinek?
És MSK-tól kérdezném, hogy honnan szerezted és mennyiért a küszöbcsíkokat?
Ezt az autót nézte már valaki közületek személyesen? http://www.hasznaltauto.hu/2763166_mercedes-benz_e_1995 Eddig mintha 200-zal többért lett volna fent ez a hirdetés (de lehet rosszul emlékszem).
Más: mibe kerül egy 124-es automata váltó teljes felújítás? Vagy olcsóbb átalakítani kézi váltósra a gépet?
van az ismerettségi körömben ilyen "jármű", 2,4-es motorral, semmi panasza nincs a tulajnak, pedig egy igazi bal..sz... önt bele mindent... meg sem érdemelné a gépet...
"Na leszervizeltem végre az ezüst AMiGót ,kevés sikerrel sajna:((((
A motornak elég bitang hangja van,szépen forog is de a váltó nem lett jobb sőt... "
Öreg automatáknál - főleg, ha sokat állt - előfordul sűrűn, hogy a friss olaj csak ront a helyzeten :-( Anno járt így pár ismerős, mondjuk 126-ossal, de elvileg neked is ugyanaz a 722-es váltó van bent.
Viszont azt a motorteret megsasolnám végre, ha lehet...és a szürkével mennék, ha ez felcsigáz kicsit :-)
Előre is bocs a offolásért...habár nemis annyira OFF.
Szabadidő autót (igazi terepjárót) szeretnék venni, viszont G-s mercire nem futja, ezért a szovjet típusokat nézegetem (GAZ, UAZ). Sok van közülük merci dízellel szerelve, műszakisan ahogy kell
Az lenne a kérdésem, hogy hosszútávon bírja e a 123as 2,4es vagy 3000es motorja és váltója ezt az alkalmazási módot? A gép önsúlya 1600 kilo.
Még egy kérdés: w124 200D-n, csak alapjáraton kopogó-zörgő hang hallatszik, utastérbe is behallatszik. Figyelem egy ideje, de nem jövök rá honnan jön. Sokmindent megnéztem már, mintha a vákuumpumpából jönne, tapasztaltál már onnan ehhez hasonló zajt?
:-))) Gondolom nem a tetőcsomagtartóra gondolsz. Inkább arra a hátsó szélvédőn levő fekete roló-szerűségre tippelek. Az elég ismerős. Talált-süllyedt?:-))