Ja, akkor nektek is kellemes volt... Talán annyi a különbség, ránézésesre, hogy mi aszfalton mentünk, ez meg inkább kőnek néz ki, de gondolom, így is jól tapadt...
Nekem az utolsó gokartozásom nem volt olyan kellemes... Slick gumikkal szerelt gokarttal mentem, jó pár kör a bemelegített gumikon "szétszedte" az alkaromat, pedig nem áll távol tőlem a fizikai igénybevétel. Az azt megelőző gokartozásaim során akár többször is visszamentem a pályára, mikor már jobban megtanultam, de itt kedvem nem volt, örültem, hogy végre kiállhattam. :-)
Ma mikor rángattam a hűtőcsövet hogy lejöjjön (nincs a hűtő alján leeresztő) pont arcon kapott a sugár mikor engedett a gumi. Fini volt a sok éves barna hűtőlötty :-)
6 lóerő egy ilyen gokart és én voltam a legnehezebb és legmagasabb. Ez előtt még nem ültem gokartban, de így is csak pár tizeddel maradtam el például a Vályitól (aki hasonló súlyú mint én). A lényeg viszont az volt, hogy nagyon jól szórakoztam.
Egyszer, talán ide is beírtam anno, én meg egy gyanús foltot néztem meg a motorháztetőn - nyállal letakarítás céljából. Véletlenül ugyanazt az ujjam nyaltam meg kétszer. Madárszar volt, kaptam egy fasza felső légúti gyulladást. :-))
Nissan: legnagyobb örömömre reggel -10-ben pöcc-röff. Kisebb örömömre míg beértem (12km) felforrt. Alánéztem és nincs fenn az egyik ékszíj. Irány az autósbolt és vettem egyet. Onnan emelős szerelő és megállapít, hogy amit láttam az a klíma kompresszorának ékszíja (klíma hűtő a padlásomon így tök mindegy neki). Szerelő hűtőcső megfog: csontig van fagyva. Nem volt benne fagyálló csak minimális. Így míg én dolgoztam, a kocsi motorterében egy hősugárzó működött. Délutánra kiolvadt, így haza tudtam jönni és kicserélni fagyállóra a vizet (7 liter soknak számít?). Én voltam a barom mert nem mértem rá mikor megvettem.
Olajfogyás: 2000km kb 1,5 liter. Ennek jó része a kocsi alá csöpög, mióta hideg van kicsit ütemesebben. Ha jó idő lesz és újra két kerékre szállok, akkor szét lesz bontva a motor és kap új tömítést, szimeringeket.
Amúgy nagyon jó kis autónak tartom mert -10-ben is csak a szokásos pamacs van indításkor aztán semmi füst.
On
A bravo annyit mozgott az elmúlt 2 hétben hogy előrébb toltam 10 centit mert kellett a hely a motorszereléshez. Ez idő alatt jelentős olajfogyásról beszámolni nem tudok :-)