Ma megvolt az autóm 6 éves műszaki vizsgája. Kb. 87,5 e km, megkímélt hajtásmóddal, tehát ennek megfelelően semmi baja:
- első lengéscsillapítók 70% körül
- hátsó lengéscsillapírók 60% körül
- fékerő, a gyári (még az eredeti) féktárcsák és fékbetétek kombóval tökéletes (bár megjegyezte a vizsgabiztos is a közelgő csere "lehetőségét", bár ő csak a betétekről beszélt)
Hát az régi bravom is meg volt 8 évig defekt nélkül(talán 1szer megnéztem meg a mankó kereket hogy van benne e levegő).Defekt javító úgy sincs már meg,majd súlynak berakom hátra(a másikban a mélynyomó foglalta a helyet).Meg aztán még emelő is kellene :(
Egy Cartársunk (Radar) rendelt bele gyári rögzítődobot a pótkerékhez, mert neki is csak defektjavító volt. Én szereztem neki
(ragaszkodott, hogy új legyen), de nem emlékszem pontosan mennyire volt fájdalmas az ára, úgy rémlik , rohadt sok volt. Bontóban érdemes keresni amúgy, mert ott szokott lenni.
Nekem a 16"-os gyári lemezfelni a 205-ös Conti gumival új kora óta ott pihen, eredetileg is ezzel jött ki. (Talán 10e ft felárral persze...)
Azt kérdezném tőletek,mekkora méretű pótkereket(coll,gumiméret) ajánlanátok a Sporthoz.És be lehetne e rakni a pótkerék helyén lévő tároló rekesz helyére(rögzítve).köszönöm
Nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni. Legnagyobb valószínűséggel az alvázat trafálta telibe. Ráadásul mivel szabad tárgy volt (nem egy lebetonozott padka például) csak a hangja volt nagy és látható nyomot nem is hagyott. Valamint a jégnél a fém szilárdabb így kicsi az esélye hogy bármi baja lett a kocsinak.
Egy váltó vagy egy olajteknő lyukasztáshoz azért jóval több kell.
Sziasztok, reggel siekresen átmentem egy nagyobb fagyott jégkupacon, sajnos nem sikerült kikerülnöm,olyan gyorsan esett le az előttem lévő teherautóról. Elég nagyot csattant az alja, éreztem is . Mit kaphatott el alul, az olajteknőt, sebváltót? Látom,hogy van műanyag burkolat a motor alatt,azon nincs is sérülés?
Ha nálad is ott van, mint a normális (értsd: benzinnel hajtott) modellek esetén, :-D, akkor a jobb első kerék előtt / mellett, vagyis, a lámpa alatt, lent, ahogy írtad is.
Ja, akkor nektek is kellemes volt... Talán annyi a különbség, ránézésesre, hogy mi aszfalton mentünk, ez meg inkább kőnek néz ki, de gondolom, így is jól tapadt...
Nekem az utolsó gokartozásom nem volt olyan kellemes... Slick gumikkal szerelt gokarttal mentem, jó pár kör a bemelegített gumikon "szétszedte" az alkaromat, pedig nem áll távol tőlem a fizikai igénybevétel. Az azt megelőző gokartozásaim során akár többször is visszamentem a pályára, mikor már jobban megtanultam, de itt kedvem nem volt, örültem, hogy végre kiállhattam. :-)
Ma mikor rángattam a hűtőcsövet hogy lejöjjön (nincs a hűtő alján leeresztő) pont arcon kapott a sugár mikor engedett a gumi. Fini volt a sok éves barna hűtőlötty :-)
6 lóerő egy ilyen gokart és én voltam a legnehezebb és legmagasabb. Ez előtt még nem ültem gokartban, de így is csak pár tizeddel maradtam el például a Vályitól (aki hasonló súlyú mint én). A lényeg viszont az volt, hogy nagyon jól szórakoztam.
Egyszer, talán ide is beírtam anno, én meg egy gyanús foltot néztem meg a motorháztetőn - nyállal letakarítás céljából. Véletlenül ugyanazt az ujjam nyaltam meg kétszer. Madárszar volt, kaptam egy fasza felső légúti gyulladást. :-))