Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

totanhamon Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141197

Sziasztok! Én egy 2008-as Fiat bravo 1.4 t-jet tulajdonos vagyok, és mostanában (2 hónapja) észrevettem hogy nem működik rendesen az automata szívató, pontosabban azt csinálja, hogy reggel első indításnál, csak 1000 -ig megy föl a motor, az is csak rövid ideig, aztán mikor megyek  vele 4-5 Km.-t, és újra beindítom, akkor pedig fölmegy, és rendesen működik az automata szívató. Ha esetleg valakinek volt hasonló problémája, vagy  tudna nekem segíteni abban, hogy mi lehet a probléma, azt örömmel venném. Előre is köszönöm!!

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141196

Ma megvolt az autóm 6 éves műszaki vizsgája. Kb. 87,5 e km, megkímélt hajtásmóddal, tehát ennek megfelelően semmi baja:

- első lengéscsillapítók 70% körül

- hátsó lengéscsillapírók 60% körül

- fékerő, a gyári (még az eredeti) féktárcsák és fékbetétek kombóval tökéletes (bár megjegyezte a vizsgabiztos is a közelgő csere "lehetőségét", bár ő csak a betétekről beszélt)

- semmi nem lóg, lötyög rajta

 

És a sportdob ellen sem volt kifogás.

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141195

Minimum 20 volt a felára, nekem is van, s már kétszer használtam is, tehát akár hasznosnak is mondanám. :-)

Előzmény: vinjo (141192)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141194

Hát az régi bravom is meg volt 8 évig defekt nélkül(talán 1szer megnéztem meg a mankó kereket hogy van benne e levegő).Defekt javító úgy sincs már meg,majd súlynak berakom hátra(a másikban a mélynyomó foglalta a helyet).Meg aztán még emelő is kellene :(

Előzmény: vinjo (141192)
vinjo Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141193

Igen.

6J × 15 ET 31.5

7J × 16 ET 31

Előzmény: cartmenn2 (141191)
vinjo Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141192

Egy Cartársunk (Radar) rendelt bele gyári rögzítődobot a pótkerékhez, mert neki is csak defektjavító volt. Én szereztem neki 

(ragaszkodott, hogy új legyen), de nem emlékszem pontosan mennyire volt fájdalmas az ára, úgy rémlik , rohadt sok volt. Bontóban érdemes keresni amúgy, mert ott szokott lenni.

Nekem a 16"-os gyári lemezfelni a 205-ös Conti gumival  új kora óta ott pihen, eredetileg is ezzel jött ki. (Talán 10e ft felárral persze...)

Előzmény: cartmenn2 (141189)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141191

És 4x98as az osztóköre a rá való keréknek?köszi

Előzmény: cartmenn2 (141189)
vinjo Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141190

Tetess bele! Mi itt többen Waeco MSH 50-et szereztünk jóárasítva és tetettük bele. (Többen sk)

Én nagy élvezettel használom ezeken a hideg napokon. A tempomat után az egyik leghasznosabb extra.

(Nekem a 2 ülésre össz . kb 35e ft volt beszereléssel)

Előzmény: Törölt nick (141187)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141189

Azt kérdezném tőletek,mekkora méretű pótkereket(coll,gumiméret) ajánlanátok a Sporthoz.És be lehetne e rakni a pótkerék helyén lévő tároló rekesz helyére(rögzítve).köszönöm

bajan122 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141188

Nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni. Legnagyobb valószínűséggel az alvázat trafálta telibe. Ráadásul mivel szabad tárgy volt (nem egy lebetonozott padka például) csak a hangja volt nagy és látható nyomot nem is hagyott. Valamint a jégnél a fém szilárdabb így kicsi az esélye hogy bármi baja lett a kocsinak.

 

Egy váltó vagy egy olajteknő lyukasztáshoz azért jóval több kell.

Előzmény: matecrew (141186)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141187

néha jobb a bravo mint a BMW :D párom most mondta először hogy ne a BMWvel menjünk pestre :D csakhát a bravoban nincs ülésfűtés... :D

Előzmény: bajan122 (141185)
matecrew Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141186

Sziasztok,
reggel siekresen átmentem egy nagyobb fagyott jégkupacon, sajnos nem sikerült kikerülnöm,olyan gyorsan esett le az előttem lévő teherautóról.
Elég nagyot csattant az alja, éreztem is . Mit kaphatott el alul, az olajteknőt, sebváltót? Látom,hogy van műanyag burkolat a motor alatt,azon nincs is sérülés?

bajan122 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141185

Jó móka a hátsó kerekes autó ilyen időben :-) bár a kozepmotor azért okoz meglepetést néha kanyarban

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141184
Vagyis, a másik oldalt... Ahhoz képest, amit írtál.
Előzmény: mcI_2.0 (141183)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141183
Ha nálad is ott van, mint a normális (értsd: benzinnel hajtott) modellek esetén, :-D, akkor a jobb első kerék előtt / mellett, vagyis, a lámpa alatt, lent, ahogy írtad is.
Előzmény: fáber77 (141182)
fáber77 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141182

Szisztok.

 

Tudna nekem valaki segíteni hogy 2.0Mjet  olajkályhán hol keressem a levegőszűrőt?

Hétvégén olajcserés a gép és levegő és pollenszürőt is cserélnénk.

A pollenszűrőt tudom merre keressem de a levegőszűrőt lövésem sincs!

Bár ha jól néztem akkor talán a sofőr oldalon elől a lámpa alatt?Kb? :D

 

Előre is köszi!

 

Üdv

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141181
Ja, akkor nektek is kellemes volt... Talán annyi a különbség, ránézésesre, hogy mi aszfalton mentünk, ez meg inkább kőnek néz ki, de gondolom, így is jól tapadt...
Előzmény: bajan122 (141179)
zgi521 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141180

irígyellek :-). Norbi nagyon szimpi srác, hatalmas alázattal a sporthoz. nagy kiváltság vele találkozni..

hogyan kerültél oda?

Előzmény: bajan122 (141160)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141179

Ezek is slicken futottak. Volt aki a 3. kör után ki sem jött. Norbi sem véletlenül mondjaa h háromszor ment egymás után. Kimerítő volt.

Előzmény: mcI_2.0 (141176)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141178

Sikamlós... Váltsunk vmi meleg témára? ;-)

Előzmény: -carcass- (141174)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141177

Nyami. :-)

Előzmény: bajan122 (141172)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141176

Az a lényeg, hogy jól érezted magad. ;-)

Nekem az utolsó gokartozásom nem volt olyan kellemes... Slick gumikkal szerelt gokarttal mentem, jó pár kör a bemelegített gumikon "szétszedte" az alkaromat, pedig nem áll távol tőlem a fizikai igénybevétel. Az azt megelőző gokartozásaim során akár többször is visszamentem a pályára, mikor már jobban megtanultam, de itt kedvem nem volt, örültem, hogy végre kiállhattam. :-)

Előzmény: bajan122 (141171)
-carcass- Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141175

És ha már cd lejátszó - ma hazaúton végig a "cd error e00" volt a válasz minden mp3 cd-re...

-carcass- Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141174

Én még ennyi nyálas témát nem olvastam mint most...:-D

Előzmény: mcI_2.0 (141168)
Kyfi Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141173

Nyáron csak a klíma miatt növekszik egy kicsit, gumi ugyanekkora.

Előzmény: vinjo (141161)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141172

Ma mikor rángattam a hűtőcsövet hogy lejöjjön (nincs a hűtő alján leeresztő) pont arcon kapott a sugár mikor engedett a gumi. Fini volt a sok éves barna hűtőlötty :-)

Előzmény: mcI_2.0 (141168)
bajan122 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141171

6 lóerő egy ilyen gokart és én voltam a legnehezebb és legmagasabb. Ez előtt még nem ültem gokartban, de így is csak pár tizeddel maradtam el például a Vályitól (aki hasonló súlyú mint én). A lényeg viszont az volt, hogy nagyon jól szórakoztam.

Előzmény: mcI_2.0 (141169)
vincent66 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141170

:-)

Előzmény: mcI_2.0 (141168)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141169

:-)

A gokartpályás képen is ott vagy, a végén kanyarodsz? Gondolom, nem előny a gokartnál, hogy alapvetően nem fúj el a szél téged... :-D

Előzmény: bajan122 (141160)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 141168

Jól csináljátok. :-)

Egyszer, talán ide is beírtam anno, én meg egy gyanús foltot néztem meg a motorháztetőn - nyállal letakarítás céljából. Véletlenül ugyanazt az ujjam nyaltam meg kétszer. Madárszar volt, kaptam egy fasza felső légúti gyulladást. :-))

Előzmény: vinjo (141163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!