Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cropduster Creative Commons License 2014.01.30 0 0 141212

Vinjo, ülésfűtést hol szereltetted be ?

Előzmény: vinjo (141190)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.30 0 0 141211

Sziasztok!! Tudna Valaki nekem segíteni hogy ezen az aux csatlakozón a szabad vezeték mi célt szolgál.????????

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.30 0 0 141210

Köszi a tippet :)

 

Ez mennyire lesz külsőre "gyári" ? Én nem vagyok nagyon híve az otthoni barkácsnak, úgyhogy tuti szakemberre bírnám. Kit ajánlasz?

 

Ha legközelebb megyek majd alkatrészekért megmutatod? :)

Előzmény: vinjo (141190)
piros madááár Creative Commons License 2014.01.30 0 0 141209

mar par eve megvan sosem foglalkoztam vele hogy hogy mukodik.neha magas fordulaton indul de nem figyelem.

te se figyeld indits. amig indul nem dadog addig ok. ha mar nem indul akkor gond :-) aprosag a automata szivato :-)

Előzmény: totanhamon (141197)
totanhamon Creative Commons License 2014.01.30 0 0 141208

Kösz mindenkinek a segítséget!

totanhamon Creative Commons License 2014.01.30 0 0 141207

Szia!

 

Úgy értettem hogy első indítasnal csak 1000 ig megy föl szívatóval, aztán mikor egy bizonyos Km után másodjára indítom be, akkor viszont rendesen fölmegy 1300 ra, hallani hogy megy a szívató, és szép fokozatosan visszamegy 1000 alá. 

Előzmény: Realtukko (141200)
totanhamon Creative Commons License 2014.01.30 0 0 141206

Szia!

 

Igen korábban nekem is így volt, az autót újonnan vásároltam 2008- ban és eddig úgy működött nekem is ahogy írtad. Fölment 1300 -ra aztán szépen, fokozatosan visszament, 1000 alá. De mostanában olyat csinál, hogy első hideg indításnál csak max. 1000- ig megy föl, aztán elég hamar visszamegy alapjáratra, aztán ha megyek vele annyit, hogy még nem melegszik fel kellőképp, második indításnál viszont már fölmegy 1300 -ra rendesen, és fokozatosan visszamegy.

Előzmény: vincent66 (141202)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141205

Jó ötlet köszönöm.

Előzmény: t04cdb (141203)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141204
Nos, én viszont direkt rendeltem, többnyire csak súly felesleg... Bár, annyira nem bánom, mint a digit klímát. ;-)
Előzmény: vincent66 (141201)
t04cdb Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141203

Szia!

 

Mi ugyan mankókerékkel rendeltük, nem rendes pótkerékkel (ez csak annyiból érint, hogy Te kevesebb cuccot fogsz tudni még alulra pakolni), de kicsit átalakítottuk a helyét, hátha tudsz ihletet meríteni belőle. :)

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=120935525&t=9155884

Előzmény: cartmenn2 (141189)
vincent66 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141202

Szia!

Nekem beindítás után, talán 10mp-ig tartja az 1300F/p fordulatot, utána visszaáll 1000 alá valamivel. Új kora óta így működik, sohasem dadogott hidegen, gyakorlatilag üzemmeleggel megegyezően használható.

Szerintem ez így jó.

Előzmény: totanhamon (141197)
vincent66 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141201

Lehet, hogy annyi volt, de nem én választottam . :-)

Én is használtam már kétszer, úgyhogy megérte. 

Előzmény: mcI_2.0 (141195)
Realtukko Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141200

Mi az, hogy 4-5 km után felmegy?

Üzemmeleg állapotban rendellenesen magas az alapjáratod? Mennyi?

 

Nem biztos, hogy jól értettem, amit elmondtál.

Előzmény: totanhamon (141197)
nbalazs__ Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141199

Helló!

Hát szerintem ez az autó így működik. Hidegben 900-1000 környékén tartja az alapjáratot. Nekem is furcsa volt eleinte, de itt a fórumon volt erről szó korábban, és mindenkié hasonlóan viselkedett! 

Előzmény: totanhamon (141197)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141198

Hello,

 

Ha nem áll le a motor, nem erőtlen, nem dadog, akkor jól végzi a dolgát az automara szívató, a fordulatszámtól függetlenül. Szerintem. Nekem is volt ilyen tapasztalatom ezzel az autómmal, és korábbival is.

Előzmény: totanhamon (141197)
totanhamon Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141197

Sziasztok! Én egy 2008-as Fiat bravo 1.4 t-jet tulajdonos vagyok, és mostanában (2 hónapja) észrevettem hogy nem működik rendesen az automata szívató, pontosabban azt csinálja, hogy reggel első indításnál, csak 1000 -ig megy föl a motor, az is csak rövid ideig, aztán mikor megyek  vele 4-5 Km.-t, és újra beindítom, akkor pedig fölmegy, és rendesen működik az automata szívató. Ha esetleg valakinek volt hasonló problémája, vagy  tudna nekem segíteni abban, hogy mi lehet a probléma, azt örömmel venném. Előre is köszönöm!!

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141196

Ma megvolt az autóm 6 éves műszaki vizsgája. Kb. 87,5 e km, megkímélt hajtásmóddal, tehát ennek megfelelően semmi baja:

- első lengéscsillapítók 70% körül

- hátsó lengéscsillapírók 60% körül

- fékerő, a gyári (még az eredeti) féktárcsák és fékbetétek kombóval tökéletes (bár megjegyezte a vizsgabiztos is a közelgő csere "lehetőségét", bár ő csak a betétekről beszélt)

- semmi nem lóg, lötyög rajta

 

És a sportdob ellen sem volt kifogás.

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141195

Minimum 20 volt a felára, nekem is van, s már kétszer használtam is, tehát akár hasznosnak is mondanám. :-)

Előzmény: vinjo (141192)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141194

Hát az régi bravom is meg volt 8 évig defekt nélkül(talán 1szer megnéztem meg a mankó kereket hogy van benne e levegő).Defekt javító úgy sincs már meg,majd súlynak berakom hátra(a másikban a mélynyomó foglalta a helyet).Meg aztán még emelő is kellene :(

Előzmény: vinjo (141192)
vinjo Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141193

Igen.

6J × 15 ET 31.5

7J × 16 ET 31

Előzmény: cartmenn2 (141191)
vinjo Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141192

Egy Cartársunk (Radar) rendelt bele gyári rögzítődobot a pótkerékhez, mert neki is csak defektjavító volt. Én szereztem neki 

(ragaszkodott, hogy új legyen), de nem emlékszem pontosan mennyire volt fájdalmas az ára, úgy rémlik , rohadt sok volt. Bontóban érdemes keresni amúgy, mert ott szokott lenni.

Nekem a 16"-os gyári lemezfelni a 205-ös Conti gumival  új kora óta ott pihen, eredetileg is ezzel jött ki. (Talán 10e ft felárral persze...)

Előzmény: cartmenn2 (141189)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141191

És 4x98as az osztóköre a rá való keréknek?köszi

Előzmény: cartmenn2 (141189)
vinjo Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141190

Tetess bele! Mi itt többen Waeco MSH 50-et szereztünk jóárasítva és tetettük bele. (Többen sk)

Én nagy élvezettel használom ezeken a hideg napokon. A tempomat után az egyik leghasznosabb extra.

(Nekem a 2 ülésre össz . kb 35e ft volt beszereléssel)

Előzmény: Törölt nick (141187)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141189

Azt kérdezném tőletek,mekkora méretű pótkereket(coll,gumiméret) ajánlanátok a Sporthoz.És be lehetne e rakni a pótkerék helyén lévő tároló rekesz helyére(rögzítve).köszönöm

bajan122 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141188

Nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni. Legnagyobb valószínűséggel az alvázat trafálta telibe. Ráadásul mivel szabad tárgy volt (nem egy lebetonozott padka például) csak a hangja volt nagy és látható nyomot nem is hagyott. Valamint a jégnél a fém szilárdabb így kicsi az esélye hogy bármi baja lett a kocsinak.

 

Egy váltó vagy egy olajteknő lyukasztáshoz azért jóval több kell.

Előzmény: matecrew (141186)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141187

néha jobb a bravo mint a BMW :D párom most mondta először hogy ne a BMWvel menjünk pestre :D csakhát a bravoban nincs ülésfűtés... :D

Előzmény: bajan122 (141185)
matecrew Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141186

Sziasztok,
reggel siekresen átmentem egy nagyobb fagyott jégkupacon, sajnos nem sikerült kikerülnöm,olyan gyorsan esett le az előttem lévő teherautóról.
Elég nagyot csattant az alja, éreztem is . Mit kaphatott el alul, az olajteknőt, sebváltót? Látom,hogy van műanyag burkolat a motor alatt,azon nincs is sérülés?

bajan122 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 141185

Jó móka a hátsó kerekes autó ilyen időben :-) bár a kozepmotor azért okoz meglepetést néha kanyarban

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141184
Vagyis, a másik oldalt... Ahhoz képest, amit írtál.
Előzmény: mcI_2.0 (141183)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 141183
Ha nálad is ott van, mint a normális (értsd: benzinnel hajtott) modellek esetén, :-D, akkor a jobb első kerék előtt / mellett, vagyis, a lámpa alatt, lent, ahogy írtad is.
Előzmény: fáber77 (141182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!