Kicsit elszomorítottál... Lehet akkor marad az MF , mert az elég bika lenne, csak a motorja sztem egy dudva... Zabál, ha elvesszük tőle a kaját akkor meg pörög, megvan az inditási ceremóniája, ha azt eltolja az ember egy évig ráncigálhatja... A rekordot meg egy két rántásra szóra lehet birni, és benzinből is eléggé barátian fogyaszt
Azt nem tudom.De az bizti én egy "kanyi vasat" nem adnék érte.
A burkolat kialakítása úgy rossz ahogy van összetolja a levágott anyagot.
Ha annélkül próbálod meg a meghajtás tekeri fel! :-(
A hat gumibak ami a nemkívánatos "riszálást"hivatott kompenzálni semmit nem ér ,ha túlfeszíted azért ha lazára hagyod meg azért.
Ráadásul a kaszameghajtás sem épp "fitymántosra" sikeredett mert emelgeti a kaszasint amit nem tudsz leszorítani mert nagyon távol vannak a leszórítók egymástol ezért a közepe mindig "szőrősre" vág.
Egyet agroinform fórumon ajánlottak, de nem kaptam róla képet. 80 e re tartották telón még lehet érdekelt volna is, ha jó állapotú, de képet nem kaptam róla... Az volt a fura,hogy Honda Mio 600 hoz 20 ért láttam egyett két kaszával meg egy másikat ami szinte új volt 32 ért. Te mennyiért adtad el?
Igen ismerem!Na az MF az lágyan siklik ehez képest!Szerintem ezt ne vegyél itt a kőrnyéken mindenki befaragott vele persze már csak utánna tuttam meg miután megvettem.
MF 70est ismered?? Azt szeretnánk kiváltani. Az mf is riszálja magát üresben, ha mész annyira nem. MF hez képest mennyivel vág le többet vagy kevesebbet? Mennyiért adtad el a kaszát? Szted akkor annyira nem éri meg?
Volt egy alternáló a világ végére autóztam el érte mert úgy tűnt ,hogy megéri ("sok" lucernám van) de hiába volt szinte gyári új a konstrukciójából adodoan úgy rázta a gépet mint az autók műszerfalán a táncolós Elvis baba a derekát viszont kis fordulaton meg nem vágott szépen.
Mint utólag megtudtam egy volt szervizestől azért is hagyták abba ennek az adapternek a gyártását mert sok gondot okozott a nemkívánatos vibráció.
De ha valami lánchajtással lenne megoldva a csiga örök élet lenne. Meg nem is melegedne mint a vesztés... Mikor hazahoztuk utána nekünk is nem rakott fokozatot egyetsem a szervizes nem akarta elhinni. Elvitte nagy duzzogva, visszahozta ment tovább, a kuplunggal sokat szenvedtünk mi is. Lamellázni is kellett mire rájöttünk mi a baja, meg jól kell beállítani arra kényes... Ha 3 dikban is rúg bármilyen fordulaton akkor a tuti. Főleg alapjáraton, ott szokott megcsúszni, ha pörgeted a motort akkor annyira nem. Meg cseréltünk benne bronz kereket is már egyszer... Télen menni akartam vele és egyszer megállt, se előre se hátra. De ez kb 5-6 év termése volt...
Ezért érdemes időt áldozni és akár visszaolvasni itt is és más hasonló fórumokban mert sok bosszúságtól megkímélheti az ember magát!(na meg ugye a jó pap is holtig... töb szem többet lát.......stb.)
Viszont a kormányt és a váltókart nem értem... Akadtam már fel énis minden csodában vele, de ezeket még nem sikerült elhajtani... kuplungkart már igen... Visszahajtogattam ment tovább. Vészleállítónk addig működött míg anyumék ki nem röhögtek
tavasszal simítóztam és brunyálnom kellett mivel nem akartam a forró motort leállítani kimentem a föld széléhez egyikkézzel a robit fogtam a másikkal a szerszámot.. Hát sírva röhögtek... Mondtam is öcsémnek (Ő az elektrós a családban) kösse direktre gyorsan mert ez nem állapot. Homlokfűkaszád nincs véletlenül hozzá?
No igen. Ki kell tapasztalni a gépet. Az olajfojásnál nekünk az segített, hogy kicsit lazán van benne az a kis golyós szelep ami a váltó szellőzését hivatott megoldani. Elöl van a motor alatt... Ha ezt nem figyeled akkor egyből nyomja is fel a kuplung alatt az olajat, és utána már szívás is van a kuplungnál is,mert csúszik az olajtól. Nekükn még a motor nívó pálcája szokott felrázkódni és onan hány le mindent...
És a legrosszab az egészben ,hogy épp azért sporoltam és nélkülöztem négy évig mert elegem volt az állandó javítgatásból meg a mások megunt trakiajiból.