Keresés

Részletes keresés

iskra Creative Commons License 2011.12.20 0 0 9918

Látom kapisgálod miért mondjuk Hornettal azt hogy ilyen teljesítménynél a csigás véglehajtás nem jó.

A láncos az jó csak bazi erős legyen.

Előzmény: Fsanyi88 (9907)
actionman26 Creative Commons License 2011.12.20 0 0 9917

Én is ilyet akarok csak régebbit azokban még biztos van anyag.Mi a baj vele?

Előzmény: skoda!bubus (9883)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9916

Kicsit elszomorítottál... Lehet akkor marad az MF , mert az elég bika lenne, csak a motorja sztem egy dudva... Zabál, ha elvesszük tőle a kaját akkor meg pörög, megvan az inditási ceremóniája, ha azt eltolja az ember egy évig ráncigálhatja...  A rekordot meg egy két rántásra szóra lehet birni, és benzinből is eléggé barátian fogyaszt

Előzmény: skoda!bubus (9915)
skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9915

Azt nem tudom.De az bizti én egy "kanyi vasat" nem adnék érte.

A burkolat kialakítása úgy rossz ahogy van összetolja a levágott anyagot.

Ha annélkül próbálod meg a meghajtás tekeri fel! :-(

A hat gumibak ami a nemkívánatos "riszálást"hivatott kompenzálni semmit nem ér ,ha túlfeszíted azért ha lazára hagyod meg azért.

Ráadásul a kaszameghajtás sem épp "fitymántosra" sikeredett mert emelgeti a kaszasint amit nem tudsz leszorítani mert nagyon távol vannak a leszórítók egymástol ezért a közepe mindig "szőrősre" vág.

Na tényleg OFF!-) 

Előzmény: Fsanyi88 (9914)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9914

Annyiért engem is érdekelt volna esetleg aki vitte nem adná el???

skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9913

45 ezerért jőtt és annyiért is ment!

Na én mára OFF holnap korán meló!

Köszi a hasznosat Mki. nek & nyugodalmas jó "écakát"

Előzmény: Fsanyi88 (9912)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9912

Egyet agroinform fórumon ajánlottak, de nem kaptam róla képet. 80 e re tartották telón még lehet érdekelt volna is, ha  jó állapotú, de képet nem kaptam róla... Az volt a fura,hogy Honda Mio 600 hoz 20 ért láttam egyett két kaszával meg egy másikat ami szinte új volt 32 ért. Te mennyiért adtad el?

skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9911

Igen ismerem!Na az MF az lágyan siklik ehez képest!Szerintem ezt ne vegyél itt a kőrnyéken mindenki befaragott vele persze már csak utánna tuttam meg miután megvettem.

Egy szezont végig próbálgattam de nem jőtt be.

Előzmény: Fsanyi88 (9909)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9910

Akkor szerintem a 151-es jobb gép :)

Előzmény: skoda!bubus (9908)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9909

MF 70est ismered?? Azt szeretnánk kiváltani. Az mf is riszálja magát üresben, ha mész annyira nem. MF hez képest mennyivel vág le többet vagy kevesebbet? Mennyiért adtad el a kaszát? Szted akkor annyira nem éri meg?

skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9908

Volt egy alternáló a világ végére autóztam el érte mert úgy tűnt ,hogy megéri ("sok" lucernám van) de hiába volt szinte gyári új a konstrukciójából adodoan úgy rázta a gépet mint az autók műszerfalán a táncolós Elvis baba a derekát viszont kis fordulaton meg nem vágott szépen.

Mint utólag megtudtam egy volt szervizestől azért is hagyták abba ennek az adapternek a gyártását mert sok gondot okozott a nemkívánatos vibráció.

Így aztán túladtam rajta.

Előzmény: Fsanyi88 (9905)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9907

De ha valami lánchajtással lenne megoldva a csiga örök élet lenne. Meg nem is melegedne mint a vesztés... Mikor hazahoztuk utána nekünk is  nem rakott fokozatot egyetsem a szervizes nem akarta elhinni. Elvitte nagy duzzogva, visszahozta ment tovább, a kuplunggal  sokat szenvedtünk mi is. Lamellázni is kellett mire rájöttünk mi a baja, meg jól kell beállítani arra kényes... Ha 3 dikban is rúg bármilyen fordulaton akkor  a tuti. Főleg alapjáraton, ott szokott megcsúszni, ha pörgeted a motort akkor annyira nem. Meg cseréltünk benne bronz kereket is már egyszer... Télen menni akartam vele és egyszer megállt, se előre se hátra.  De ez kb 5-6 év termése volt...

skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9906

Köszi a tippet!

Na erről írtam!

Ezért érdemes időt áldozni és akár visszaolvasni itt is és más hasonló fórumokban mert sok bosszúságtól megkímélheti az ember magát!(na meg ugye a jó pap is holtig... töb szem többet lát.......stb.) 

Előzmény: Fsanyi88 (9904)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9905

Viszont a kormányt és a váltókart nem értem... Akadtam már fel énis minden csodában vele, de ezeket még nem sikerült elhajtani... kuplungkart már igen... Visszahajtogattam ment tovább. Vészleállítónk addig működött míg anyumék ki nem röhögtek

 tavasszal simítóztam és brunyálnom kellett mivel nem akartam a forró motort leállítani kimentem a föld széléhez egyikkézzel a robit fogtam a másikkal a szerszámot.. Hát sírva röhögtek... Mondtam is öcsémnek (Ő az elektrós a családban) kösse direktre gyorsan mert ez nem állapot. Homlokfűkaszád nincs véletlenül hozzá?

 

Fsanyi88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9904

No igen. Ki kell tapasztalni a gépet. Az olajfojásnál nekünk az segített, hogy kicsit lazán van benne az a kis golyós szelep ami a váltó szellőzését hivatott megoldani. Elöl van a motor alatt... Ha ezt nem figyeled akkor egyből nyomja is fel a kuplung alatt az olajat, és utána már szívás is van a kuplungnál is,mert csúszik az olajtól. Nekükn még a motor nívó pálcája szokott felrázkódni és onan hány le mindent...

robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9903
Előzmény: robi250t (9902)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9902

Fasza vidi lett jó a géped :))

Előzmény: John Derre 8220 (9900)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9901

Az biztos :)

Előzmény: skoda!bubus (9899)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9900

tessék 

Előzmény: robi250t (9887)
skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9899

Bizony!Ne is mond!Ezek a fekete rémségek (én már csak így hívom) föleg a műanyag kasznisok igen "szerelő" barát fajta!-)

Előzmény: John Derre 8220 (9898)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9898

Igen így van az mtz nél is hogy a régi az még masziv darab az új meg egy nagy fos a többségük

Előzmény: skoda!bubus (9896)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9897

Annyi külöbség van a terra mj5 ,t20 azok 2+1 sebességesek és terra vari meg 3+1 sebsségesek a ha jól tudom.

Előzmény: Furak (9891)
skoda!bubus Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9896

Pont ahogy írod!

 (Bocsi de nálam is kimaratt néhány "bötü")

Szóval én így jártam rosszúl.

És a legrosszab az egészben ,hogy épp azért sporoltam és nélkülöztem négy évig mert elegem volt az állandó javítgatásból meg a mások megunt trakiajiból.

De sajna nem jól választottam! :-(

Előzmény: John Derre 8220 (9888)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9895

Értem van egy fasza 151-es gép 75-ért pótkocsival az megéri szerinted? mondjuk a robihoz is van alkatrész :)

Előzmény: Furak (9894)
Furak Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9894

100e maga a gép+munkaezközök kocsi nélkül.

150e maga a gép+kocsi és egyéb munkaezközök.

Előzmény: robi250t (9892)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9893

Az is bírja az ekét úgymint a robi 151-es még az 5,5 lovas váltós is?

Előzmény: robi250t (9892)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9892

Semi baj annak mennyi az ára? használtan?

Előzmény: Furak (9891)
Furak Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9891

Elnézést, elírtam terra,varira gongoltan!

Előzmény: robi250t (9889)
John Derre 8220 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9890

strababóró=strapabíró

Előzmény: John Derre 8220 (9888)
robi250t Creative Commons License 2011.12.19 0 0 9889

Az a verit az milyen gép? :)

Előzmény: Furak (9885)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!