A minőségén én is majd' "agyidegbajt" kaptam, úgy tessék megnyitni a linket.
(Persze megvagyok a közfalfejelgetéssel, hogy ami volt egy példányom, azt kisrépa koromban szétollóztam és a kivágott busz sem került elő a lomtúrásaim alkalmával.)
Így van, tévedésből hülyeséget írtam, szóval 435.02/P1 Katowiceben. Azzal a rendszámmal Varsóban futott. Utána sorban járta a nagyobb városokat: Łódz, Katowice és végül Krakkó.
Szerettem rajta utazni, jó kezekben ment mint a golyó. Csak ne lett volna olyan "szűk". Nem tudom, lehet csak én vagyok így vele, de a 2xx-okban mintha jobban el lehetett volna férni.
Ennek utanakerdezek majd. A kormanymu, a hidak es a motor valamint a "2" ajto a BPO-855-bol kerultek beepitesre. Nemigen lehet mar raismerni egykori onmagara...
Lehet,hogy én is tudok csatlakozni... :) A mi 31-esünk is ilyesmi pótot húzott az előző tulajnál.(mutatványos)Ebben céllövölde volt kialakítva,a busz pedig a "lakórész" volt.A pótkocsi időközben fel lett újítva,és ha minden igaz,a mai napig használják,mint céllövölde. A buszhoz kaptunk pár fényképet a tulajtól:(sajnos a pót kevésbé látszik...)