Szedett valaki már szét 2.8TD váltót,(5 sebességest) ?? 1997 -es. Csapágy számok kellenének igazándiból, meg ami ilyenkor alapból kell bele. Minden infóért nagy pacsi és 1 sör dukál ! üdv. és köszi előre is.
Szia Power, kicsit részletesebben pl. hány %-os sósav és mennyi ideig ? Ki ne lyúkassza már a hüvelyeket, nem birom kiszedni. Mi az a ..."Cif. " ??? üdv. és köszi minden öttlet.
Szinte biztos ,hogy ez történt mivel 3-4 évvel ezelött már cseréltek benne kuplungot (a régi bácsi,tulaj elmondása azerint). Ez most szopás a köbön ! Nincs mese váltó ki,felfúrni,persely és valahogy megerősitem majd. A bontott blok és hengerfejem tele van lerakódásal (vizkővel és rozsdával). Ecet vagy sav mennyen neki ??... vagy csak gázolajat szabadna alkalmazni ?? Valami jó technológiát szivesen vennék. Nagyon erős a lerakódás és nem férek hozzá mehanikussan. üdv.
Nem igazán jártam még így! Ha emlékeim nem csalnak ott két db 8-as csavar található, melyek 30Nm körül vannak lehúzva. Ha valaki már túl húzta őket akkor előfordolhat, hogy megmihálylik a menet az alu házban.
Járt már valaki igy ? Gyalázatos,hogy kiszakad azt öntvényházból a kuplung liemelő villa csavarja (stiftje). A Pippátol alig látok,hiszen 1 hete szedtem ki a váltót, most kezdhetem elölről.
Szevasz, kicseréltem a kuplungot a 2,8 TD-ben (1996-os 5 gangos). Sajnos alig 500 km után kiszakadt a kiemelő villa stiftje az önvényházból. Kész őrület ! ...GRRR...Ez mennyire jellemző hiba ezeknél az ivecoknál? Találkoztál hasonlóval már ? üdv.
Helló mindenki Esetleg valakinek 2001-es dally-hez jobb oldali ajtókilincse (belső) van-e ha esetleg igen ne tartsa magába dobjon egy mail-t engem érdekelne drgabi@freemail.hu
Már csak az a kérdés, hogy földi halandó honnan tudja az elérakott új alkatrészről, hogy az eredeti vagy hamisítvány. (gyártottak már nekem Mahle dugattyút, mindene a helyén volt, csak épp a Mahle nem gyárt akkora átmérőben)
Mindig ragaszkodjon az eredeti Garrett turbófeltöltő márkához. Ez olyan döntés, amely minden körülmények között előnyt jelent Önnek és autójának. Kína - Honeywell nyerte az első büntetőeljárást hamisítók ellen Kínában.
Jogi győzelem Kína ellen, amiért egy kínai gazdasági társaság hamisította a „Garrett” turbófeltöltőket. Ez a büntetőjogi fele- lősség mely Fencheng (Kína) vállalatot érte egy erőteljes jel- zés a többi leendő hamisítónak, hogy a Honeywell eltökélten megvédi szellemi tulajdonát. A tárgyalás Liaoning tartomány Fencheng városában volt, egy évig tartott a jogi vita. A bíróság egy év börtönbüntetést és súlyos pénzbüntetést ítélt meg. Mivel fellebbezést nem nyújtottak be, az ítélet azonnal hatályba lépett. Ezen túl a vállalat elvesztette az állami támogatását, ami 3,5millió, jüan és a gyártó sort ill. gépeket teljesen megsemmisítették. Az ítélet rendkívül bíztató és hisszük, hogy jelentős visszatartó ere- je lesz a további hamisításoknak, mondta Ed Goodwing a Globál Szerviz Turbo Technologies igazgatója. (http://www.garrettbulletin.com/news/china-%e2%80%93-honeywell- wins-first-ever-criminal-prosecution-against-counterfeiters) Sajnos Magyarországon is megjelentek olyan forgalmazók, akik a Kínai hamisítványokat hoznak az országunkba, ezeket a turbófeltöltőket európai származásúként (?) kínálják! A javító ipart is eárasztják olcsó alkatrészekkel, sőt olyan alkatrészekkel is, amit a gyár nem ad, mert nem javasolt a helyreállítás ez az esetek döntő többségében szakmailag sem lehetséges, arról már nem beszélve, hogy gyári adat sem áll rendelkezésre. pl.: a VNT turbófeltöltőknek.
Az eredmények katasztrofálisak. Mindezek ellenére az ilyen javításokra is van kereslet, részben a gazdasági helyzet más részt pedig a minél nagyobb profit reményében. Ezen, különösebben nem lepődhetünk meg, hiszen sok Amerikából rendelt minőségi terméknek hitt alkatrészről derül ki, hogy olcsó Kínai gyártmány a „BÓVLI” kategóriából. A megdöbbentő azonban az, hogy egyes hivatalos márkakereskedők a márka szervizeikben gyári felújítottként kínálják a külföldön felújított VNT turbófeltöltőket és elkérik a csere turbófeltöltőt. A Garrett nem állít helyre használt VNT turbófeltöltőket! Ez nagymértékben rombolja az autó márka, a turbófeltöltő, sőt a javító ipar ill.a saját márka szervizeik presztisét. Nem véletlen, hogy a magyarországi márka szervizek híre nem a legjobb, tisztelet a kivételnek. Ezért az emberek bizalma egyre inkább a kisebb műhelyek felé fordul, különösen a garanciális idő lejártával. Remélhetőleg a várva-várt gazdasági fellendülés megtöri az ilyen próbálkozások lendületét és az emberek a hosszú távon olcsóbb eredeti alkatrész felhasználókká válnak.
Szevasztok, a leghosszabb áttételt keresek 2,8 TD-hez ,ha jól emlékszem 47:12 lenne az. Vagy van hosszab is ? Uj lenne a legjobb ha külföldi forrásból az sem gond csak valami elfogadható áron. Jugók vagy kik gyártanak még ilyesmit?...merre érdeklödjek? üdv.