Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

chunter Creative Commons License 2017.12.09 -1 0 278015

Nem ma volt, nem emlékszem rád, biztos jó gyerek vagy meg minden. A megszólításért egyszer elnézést kértem, de a könnyes összeborulástól még elég messze vagyok csak szólok. 

Ismét leírom, - ha már ennyit emlegetted a szövegértést - nem vagyok szakmabeli. Pont semmi értelme itt vitatkozni, sztem kb. egy csónakban evezünk, csak másképpen. Az se sokat segít, ha kioktatsz a stílusomról, hozzá kiválasztva pont azt a kommentet, aminek azért volt előzménye, úgy állítva be, hogy ez az alap. Aki akarja megnézi a többit aztán eldönti, vagy ha elkönyvel arrogánsnak úgy is jó, mert nem azért írok, hogy én nyerjem a suzuki fórumos népszerűségi versenyt, és ki is nőttem abból, hogy mindenkinek meg akarjak felelni.

 Megvan a mai napig a swiftem, de már nem ajánlanám senkinek, hogy vegyen. Nincs olyan, ami nincs szétrohadva, legfeljebb olyan ami még kibír pár évet, így ezeknek az autóknak a legnagyobb extrája ma már a 2év műszaki vizsga. 

Előzmény: r.jozee (278014)
r.jozee Creative Commons License 2017.12.08 0 1 278014

Szerintem nem az a megoldás , hogy felszívni a f..kát és odébbálni  . Gyanítom emlékszel rám tudod ki vagyok . 10 éve mikor elkezdtem itt osztani az észt azon kevesek közé tartoztam itt akik viszonylag mélyen ismerték ezeket a kocsikat . Sok ember kapott itt olyan infókat amik megkönnyítették egy egy hiba diagnosztizálását esetleges javítását . Nem hiszem , hogy az akkoriban a szerelés mezején szárnyaikat bontogató embereknek jól esett volna ha le oltogatjuk vagy hülyézzük . Azt hiszem próbáltuk egy normális mederben tartani a dolgokat és emberien kommunikálni  . 

Eltelt 10 év sok minden változott ezen autók szinte teljesen el értéktelenedtek javításuk , javíttatásuk más dimenzióban van . 10 éve még a márkaszervizekben voltak olyan szerelők akiket a swiftekre oktattak ki .Ha jól emlékszem 2000 vagy 2001-ben volt az utolsó oktatás az euro III-as motorról . Ezen emberek nagyrésze már eltűnt tudásukat magukkal víve . Nagyon kevés olyan márkaszerviz van ahol dolgozik még ilyen ember . Független helyen nehézkes egy komolyabb hiba diagnosztizálása mivel kevés diag cucc beszélget az euro II-es swifttel . Tech 1 gép elvétve van privát kézben pedig hiába régi technika a kocsi kell hozzá diag . Sokan eleve elvetik ezen autók márkaszervizben történő javíttatását a horror árak miatt . Az autókat jellemzően fiatalok használják első autóként ami kicsipénzből fenntartható . Ők sok esetben ilyen fórumokon próbálnak infóhoz jutni az autóval kapcsolatos dolgokban . Nem mindenki autószerelő ,  mondhat hülyeséget hisz van fals infó bőven . Gondolj bele 10 éve Te sem tudtál ennyit erről a kocsiról azért jöttél ide , hogy szerezz valami tudást . Szerintem kaptál is .

Amit annak idején páran itt hagytunk tudás , és információ formájában úgy gondolom nem azért tettük , hogy felvágjunk a tulajok előtt , hogy mi milyen okosak és képzettek vagyunk . Azért lettek megosztva ezek a dolgok , hogy ti illetve a későbbi topiclakók segítséghez jussanak . 

 

Azt ne feledd , hogy ebben a szakmában okos ember nincs csak szép , csak megfelelő alázattal lehet művelni ezen tevékenységet . A technika mindig fejlődik mindig generálódnak újabb addig soha nem látott hibák . 

Meg kell hallgatni más véleményét számomra is alternatívaként kezd lebegni egy esetleges átalakítás Denso rendszerre . Bárki mondhat okosat és hülyeséget is megfelelő szakmaisággal el lehet dönteni mi melyik csoportba tartozik . 

 

Azt gondolom , hogy ha ezt a topicot életben akarjátok tartani nem árt az emberségesebb kommunikáció elvileg azért van itt mindenki , hogy segítsük - segítsétek egymást .

Előzmény: chunter (278013)
chunter Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278013

Kicsit erősen kezdtem, amiért elnézést ha a lelkedbe tiportam volna. Értékelem hogy segíteni próbálsz. Mondjuk a pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve. Én nem akarlak meggyőzni semmiről, azt csinálsz amit jónak látsz, meg én is. Stílusom is egyre darabosabb lesz, legalábbis azoknak akik nem ismernek. Én ezzel tudok együtt élni, és a - remélhetőleg költőinek szánt - kérdéseid se érik el az ingerküszöbömet.

További jó hír, hogy miattam nem kell aggódnod, nagyon ritkán járok erre, ez így is fog már maradni ahogy látom. :)

Előzmény: r.jozee (278012)
r.jozee Creative Commons License 2017.12.08 0 1 278012

Nem tudtam rájönni , hogy ennyire nem tudod értelmezni azt amit írok vagy dacból csak azért sem akarsz igazat adni nekem . Aztán elkezdtem olvasgatni a kommentjeidet . Ilyen arogáns , lekezelő , kioktató stílusban kevesen írnak mint Te . Anno mikor 2006-ban idejöttem ebbe a topicba volt baj rendesen a fejekben iszonyatosan sok hülyeség volt írva . Soha senkivel nem beszéltem olyan stílusban mint ahogyan Te teszed azt másokkal . Egyszer voltam Sanzinál egy találkozón mikor a kazánt cipeltük be mindenki tök jófej volt . Sajnos nevekre már nem emlékszem , de ahogy kiveszem itt az egyik kommentelő szavaiból Te is ott voltál . Mi változott ?? Miért f@..ultál így el ?? Nem emlékszem , hogy valaki ilyen stílusban nyilvánult volna meg mint ahogyan Te teszed .

 

Engedd meg , hogy egy korábbi hozzászólásodat idézzem :

 

Ejj már megint fullba tolod a kretént... 

Próbáld már meg a kedvemért, hogy ha valamiről fingod sincs, akkor jelzed a komment elején, hogy most találgatsz, vagy még jobb ha nem írsz semmit. Csak ne írj már ekkora hülyeségeket, mert idegyűlnek a barátaid, akik szintén így tudják és együtt okoskodjátok meg a világ a nagy problémáit, természetesen mindenféle tényt vagy a valóságot nélkülözve. Ezután a maradék kis szakmaiság is el fog tűnni ebből a fórumból.

 Az a pár ember pedig aki annak idején információért és - ha tudott!! - segítségnyújtásért jött ide, meg kedve se lesz aztán meggyőzni a már kiokosított "kemény magot". Veled és azzal a pár szerencsétlennel aki elhitte amit írsz, esetleg még fel is néz rád emiatt. Na ez szomorú jövő lenne.

 

 

 

 Az a pár ember pedig aki annak idején információért és - ha tudott!! - segítségnyújtásért jött ide, meg kedve se lesz aztán meggyőzni a már kiokosított "kemény magot".

 

Nem ismersz magadra ???? Csak a saját véleményed létezik aki mást mond az hülye tudatlan f@sz . Pedig annak idején nem kevés jó infót dobtam itt szét amiből sokan köztük talán Te is ihletett merített .

Ha kicsit mélyebb lenne a tudásod a járműtechnika terén akkor rájönnél , hogy most milyen keveset is tudsz .

És nagyon jó a meglátásod aki annak idején segíteni jött ide köztük én is , pont a Te félék miatt hagyják el ezeket a fórumokat .

Előzmény: chunter (278011)
chunter Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278011

Ja így több értelme van, de az biztos, hogy én nem a gombhoz varrnám a kabátot. Ha nem megfelelő a befecskendezett mennyiség akkor nem belevaló. Ha nem belevaló, akkor nem kezdem el tekergetni faragni a gyári beállításokat hogy hátha jó lesz. Ezt hívják tákolásnak felénk. 

Előzmény: r.jozee (278008)
r.jozee Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278010

A BOSCH kéziszerszám szlogenje "ÉLETRE TERVEZVE" sajnos a járműtechnikában nem fedi a valóságot . Nem kifejezetten csak a SUZUKI-ra gondolva több gyártónál is van baj BOSCH alkatrészekkel . A swiftnél a Denso fejjel sokkal kevesebb baj volt de egyéb ráhatás miatt kénytelenek voltak átállni a Bosch rendszerre . Elég sok befecskendező problémás kocsival találkoztam . Volt ami egyértelműen elektronikai hibás illetve nem kis számban volt az üzemanyag minőségére visszavezethető probléma . Sok fejnél mechanikus megtapadás volt észlelhető amit vélhetően gyanta lerakódása okozott . Ezek az autók egy direkttisztítás után ( az autó nem benzinről hanem egy spec tisztítófolyadékról üzemel) hibamentesen üzemelnek . Tetszik vagy sem magyarországon az üzemanyagok minősége sajnos hagy némi kivetnivalót magaután . Nyugat europában ismeretlenek vagy elvétve vannak  azok az üzemanyagrendszer problémák amivel mi itthon nap mint nap küzdünk .

Előzmény: t.lantos (278009)
t.lantos Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278009

Nekem nagyon gyanus, hogy a mostanában megszaporodott injektordoglesek mogott (+ac pumpa doglesek mogott) a megvaltozott oszetetelu uzemanyagok allnak. Nem az etanol, sok e85-ot fogyasztottam, az tuti nem bantja, inkabb a mindenfele hagyjunk ki valamit, es tegyünk bele valami mast anyagok.

Előzmény: chunter (278007)
r.jozee Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278008

Kicsit félre értesz . A piacon több olyan utángyártott befecskendező van amivel ugyan működik az autó csak nem jól . Mint korábban itt írtam vélhetően az a probléma , hogy nagyobb cm3-s a befecskendezőfej magyarul ugyanazon nyomáson ugyanakkora befecskendezési időnél több üzemanyagot juttat be .

Nem azt írtam , hogy a tönkrement befecskendezőt így lehet javítani mert ami szar azt el kell dobni . Azt írtam ha valaki belebotlik egy ilyen fejbe ami többet fecskendez be és nagyon nem akar több pénzt locsolni az autóba akkor az az egy módja van , hogy a befecskendezett mennyiséget lecsökkentsék .

Olvasd végig kérlek , hogy mit írtam korábban , Lehet én nem fogalmazok pontosan vagy nálad van szövegértési probléma nem tudom .

 

"Továbbra se értem, hogy egy kontakthibás befecskendezőt hogy lehet módosított üzemanyagnyomással működésre bírni, úgy hogy az tartósan jó lesz."

 

Azt hiszem semmi olyat nem írtam amiből a fent említett idézetre következtetni lehet . Valamit nagyon benéztél :)

Előzmény: chunter (278005)
chunter Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278007

Igen nézőpont kérdése. A japánok úgy látszik hosszabb időre tervezték, mert azok már elmúltak 20 évesek és még mindig jók.

Előzmény: t.lantos (278006)
t.lantos Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278006

15 vagy 16 evet birt a gyari. Ez kb. 240e km.

Nem gondolom, hogy gyari hibas lett volna :)

Előzmény: chunter (278005)
chunter Creative Commons License 2017.12.08 0 0 278005

A leggyakoribb hibája a Bosch injektornak a tekercselésének a szar forrasztási minősége, vagy annak rögzítése, mivel szinte mind tönkremegy. Mivel ez egy belső kontakt hiba, ezért elég szélsőséges skálán mozoghatnak a tünetek is. Szervízkönyvet ha előveszed, akkor az első és legegyszerűbb kimérni az injektor csatlakozókat. 20 fokon mérve 0,5-1,5 Ohm közt kellene lennie. Ha ettől jelentősen eltér akkor kis zokogás után mehet a kukába. Én kettőt hajítottam már el. Még az utángyártott ára is horror 30-35körül ment amikor én néztem, és az is fos. Ugyanakkor a régi swiftek is ugyanúgy központi befecsisek voltak 96 előtt mit utána (ráadásul az 1.0 és az 1.3 ugyanazzal az injektorral van szerelve), de még DENSO rendszerű befecskendezővel, ami érdekes módon SOSE ment tönkre. Legalábbis én még nem hallottam ilyet. Pont emiatt töredéke az ára a bontott Boschnak. A 96 előtti és utáni motor nagyon hasonló, az injektor paramétereit nem módosították, csak a beszállítót, így tökéletesen működik mindkettő injektor bármelyik injektoros swiftben. Igaz kell hozzá faragni, de semmi olyasmit ami ne lenne megoldható. Továbbra se értem, hogy egy kontakthibás befecskendezőt hogy lehet módosított üzemanyagnyomással működésre bírni, úgy hogy az tartósan jó lesz.

Többek közt pont az általad is leírt sztori miatt szerelem én az autóimat, nyilván ez mindenkinek nem opció, nekem amolyan hobbiféle is. Mindezek ellenére nem vagyok szerelő, így az ismerősödnek megadnám egy olyan szerelő elérhetőségét, aki barátságos áron, kb. 20p alatt kicseréli neki Densora ahogy kell. 

Amúgy meg nem vagyok se guru, se szakértő, de ezt a témát párszol körbetáncoltam és nem csak a monitor előtt, hanem gyakorlatban is. Ha tényleg érdekel, akkor küldök privátban egy albumot az átalakításról. 

 

Előzmény: r.jozee (277998)
Dionys0s Creative Commons License 2017.12.07 0 0 278004

Az lesz belőle, egy füstgázelemzés sok mindent elárul. Az injektor ellenállására rámérek, bár az utóbbi időben működés szempontjából kussolhatok, az autó megy, indul, alapjarata szép, mintha kicsit nyomatékosabb lenne.

 

A szerelőkről meg annyit, hogy nem jobbak az utángyártott alkatrészeknél: arányaiban kb. annyi közöttük a használható és megbízható (a jelenlévők természetesen kivételek). Egyszerű szelephézag-állítás lett volna a feladat, ez két műhelynek nem sikerült, az egyik nagy hírű, restaurálást is végző cég, garanciával dolgozik. Mindkét helyről úgy hoztam el, hogy rosszabb hangja volt, mint előtte. Itthon nekiálltam, és lám, azóta csendes a motor, olyan hangja van, mint 140 ezerrel ezelőtt. Nem értem. Ha belenyúl valaki, ebben az esetben sz@r munkát is pont annyi energia végezni rajta, mint jót.

Előzmény: johnkarul (278003)
johnkarul Creative Commons License 2017.12.07 0 0 278003

En elvinnem gazelemzesre. Illetve van, ahol injektor szorasi kepet is vizsgalnak. Uzemanyagnyomas se artana, ha ok lenne. Homersekletjelado, egyeb csatlakozok korrodaltak, ellenallasuk nott. Injektor ellenallas jo? 1000 dolog lehet. Ecu? Tech1, meg multimeter, es ossze lehet hasonlitani az ecu szerinti es valos adatokat. Ezek kozul kezdd a legolcsobbal. Passz, melyik az...

Előzmény: Dionys0s (278001)
r.jozee Creative Commons License 2017.12.07 0 0 278002

Szia ! A virtuális vita nem a Te hibád azt majd a Chunter úrral mi leboxoljuk . Ha jól tévedek a BOSCH kivezette a piacról a gyári utángyártott terméket . Ez konkrétan ugyanaz a termék minőségre mindenre mint amit a kocsikba tettek . Ugyanez a termék a Suzukitól még rendelhető csillagászati közel 100.000 Ft-os áron talán ez a legmegbízhatóbb . A piacon van egy csomó utángyártott vacak ami semmit sem ér . Az egyik ügyfelem talált egy Suzukis webshop-ot  ott vállalnak rá garanciát .

Előzmény: Dionys0s (278001)
Dionys0s Creative Commons License 2017.12.07 0 0 278001

Huh, nem gondoltam, hogy egy egyszerű, szinte mindennapos probléma feszültséget gerjeszt...elnézést kérek. A vas jelenleg megy, de a sok hidegüzemmel meg a sok alapjárattal együtt 7,82 literre jött ki a fogyasztás. Na ez elfogadhatatlanul sok. Mióta megvan a kocsi, azóta minden tankolást, minden karbantartást feljegyzek. Télen átlagosan 6+-0,5 liter szokott lenni a fogyasztásom. Milyen a jó injektorfej? Az a jó, ami a legdrágább, vagy mi alapján lehet eldönteni? Elegem van kicsit a drága, márkás szarokból, az átépítés tűnik az egyik járható útnak. Nem a kocsira sajnálom a pénzt, hanem a rossz minőségű, de nagy márkanév alatt drágán forgalmazott alkatrészre.

 

F Gábor: Az én kocsim is 2000-res, és gyári szélvédőnél jött elő az általad leírt jelenség. Kapóra jött egy szélvédőrepedés, pont műszaki előtt, így gyorsan ki kellett cserélni az üveget. Megbeszéltem egy festővel, szélvédő ki, lejavította, új szélvédő be. Ha tartós megoldást akarsz, ez a módja sajnos.

johnkarul Creative Commons License 2017.12.07 0 0 278000

Akkor az annyira nem durva, de egy kis passzivalas nem artott volna elotte.

Előzmény: Törölt nick (277999)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277999

Értem, köszi, persze nyílván a 17 év is közre játszik. :)

Amúgy a tescoban is kapható javító festékkel kezeltem le, egy kis finom csiszolást követően. Szerencsére kaptam C 08 -as árnyalatot ezüstben.

Előzmény: Roadkill (277993)
r.jozee Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277998

Bocsánat egy valamit benéztem . Nekem meg nem fordulna a fejemben , hogy csak a fejet cserélni . Erről nekem meg van a véleményem (bár a Te példád szerint működik) és e felett át is siklottam . Azt gondoltam a csere komplett a fojtószelepházat érinti . Ott teljesen más a két rendszer . 

Viszont kérdezek egyet mert vélhetően többet tudsz mint én , és tanulni nem szégyen .

Adott egy autó megjárt több szerelőt mindegyik elkért kisebb nagyobb összeget mire kitalálták , hogy befecskendező baja van a kocsinak . A kedves tulajnak már igencsak laposodott a pénztárca mikor belökték a közel 80000 Ft-os alkatrészárat . Erre nem volt pénze bontott alkatrészt nem szeretett volna találtak egy után gyártott fejet megfizethető áron . Beépítették a kocsiba csak a probléma adott lett . A szerelő széttárta a kezét semmit nem tud tenni . Ezután kerestek meg üres zsebbel mindenféle bizadalom nélkül m hogy én mit fogok kitalálni és az mennyibe fog kerülni . A hibás fejet nem akarják visszavenni pénz nincs . Nem azt mondtam , hogy a nyomáscsökkentés jó megoldás de nekem nincs más olcsón kivitelezhető ötletem . 

És akkor itt a kérdés Te mit tennél , min változtatnál , hogy az autó használható legyen . És mondom nincs pénz alkatrészre sem komolyabb munkadíjra , az autó viszont kell mert van baj a családban .

 

Várom a válaszod   

Előzmény: chunter (277992)
johnkarul Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277997

Termeszetesen le kell kezeltetni hozzaertovel fenyezes elott. A nelkul kb ductape...

Előzmény: johnkarul (277996)
johnkarul Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277996

Szelvedocseretol siman lehet. Nekem is megsertettek kis reszen, es tomit ide vagy oda nekiallt rohadni. Azt lekezelni... szelvedo ki, es vagy talalsz olyan fenyezot, aki belekodol, vagyvegy 4-5 cm fekete csik vegig.

Előzmény: Törölt nick (277990)
chunter Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277995

Még az is lehet, hogy de! :)

Amúgy visszanéztem, ír jó dolgokat is, de ettől az injektoros témától ledobta az agyam az ékszíjat. :P

Előzmény: Bazsi75 (277994)
Bazsi75 Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277994

Sanzinál nem találkoztatok?

Előzmény: chunter (277992)
Roadkill Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277993

Ennek a megfejtése leginkább az lehet, hogy amikor észlelik nem nézegetni szokták, hanem kijavítani.:)

A hibának legbiztosabban az elmúlt 17 évhez van köze, ennyi.

Előzmény: Törölt nick (277990)
chunter Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277992

Régebben talán mondhatom hogy törzstagnak számítottam, akkor még volt egy olyan állandó kemény mag, akik lehet hogy vitatható stílusban, de legalább gyakoroltak némi szakmai kontrollt a sok fotelfizikus, monitor ninja meg "képzett szakemberek" által írt hülyeségekre. Na ma ez már nincs. Tényleg nem volt célom leoltani téged és személyeskedni se szeretnék így ismeretlenül meg főleg. Politikailag korrekten fogalmazva, én úgy látom, hogy az általad leírt indokolatlan okfejtéseket alapul véve erősen kétséges bármilyen komolyan vehető szakmai előélet, melyekre hivatkoztál. A jó szakembernek felénk nem kell bizonygatnia, hogy merre volt hány évet. Azt általában megismerjük arról amit mond, vagy amit csinál.

 

De nem az a lényeg, hogy én mit gondolok.

 

Legyünk objektívek: A kérdés az volt, hogy Bosch helyett jó lehet-e a Denso. A válaszom az hogy igen, de az öntvény más, ezért faragós az átrakás, csináltam működik, hibátlan. Szerinted meg nem, és írsz egy áltudományos, minden releváns konkrétumot nélkülöző kiselőadást az injektorokról. Mindenki döntse el maga hogy melyik a hasznosabb. 

 

Bele se megyek abba, hogy mekkora okosság a benzinnyomás módosítása, meg az új ECU írása, mert a végén tényleg olyan lesz, mint galambbal sakkozni, arra meg tényleg nem szánnék a drága időmből. :)

 

 

 

Előzmény: r.jozee (277991)
r.jozee Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277991

Nos csak néhány gondolat , hogy miért osztom az észt ami szerinted nincs . Közel 20 éve foglalkozom járműjavítással ezen belül járműdiagnosztikával . Hivatalos Suzuki szervizben 8 évet töltöttem el mondhatni a Swifteket elég jól ismerem .

Kb 10 éve kavarodtam erre a fórumra , próbáltam segiteni az itt lévő embereknek . Akkoriban is elég sok fals infó keringett sok hülyeséget írkáltak a "mindent tudó interneten kiokosodott tulajok" amivel sokmindenki fére is lett vezetve . 

 

Lehet , hogy Te farigcsálsz és az autód működik de nem mindenkinek van kedve és lehetősége a faragáshoz . Sokan csak azt szeretnék , hogy az autójuk eredeti állapotában működjön . 

 

És , hogy elmédből kisatírozzam a tudatlanság szürke foltjait nagyjából vázolnám a befecskendezett mennyiség változását . Egy átlag befecskendező 3-5 miliszekundumig van nyitva alapjáraton befecskendezésenként . Nagyon nem mindegy hogy a nyitvatartási idő alatt 1,2  , 1, 7  vagy 2,2 bar nyomású üzemanyagrendszerből történik a beadagolás . Ha nagyobb a nyomás ugyanazon nyitvatartási idő alatt akkor több üzemanyag kerül befecskendezésre , ha kisebb a nyomás akkor kevesebb . Viszont a nyomást nem lehet túlságosan lecsökkenteni . Létezik egy úgynevezett porlasztási kép amit legtöbbször próbapadon szoktak elemezni . Van egy befecskendezési sugár ez egy szög érték illetve nézik a porlasztás finomságát . Minél finomabb a porlasztás annál nagyobb éghető felület jön létre és annál könnyebben keveredik a beszívott levegővel . Ha csökkentjük a nyomást nagyobb cseppek jönnek létre rosszabb lesz a keveredés és kisebb az éghető felület .

Mivel az említett járgány vélhetően sok üzemanyagot kap a szar befecskendező miatt három dolgot lehet csinálni . 1 venni egy normális befecskendezőt  2 a befecskendezési időt lecsökkenteni (motorvezérlőt átírni , vagy jeladókhoz ellenállásokat rakni) 3 csökkenteni a befecskendezési nyomást .  Ja illetve van egy negyedik az általad preferált faragás .

 

Ha esetleg van további kérdésed vagy kétségeid merülnek fel a járműtechnikát illetően tedd fel és próbálok segíteni viszont ha kérhetlek ne próbálj leoltani ahhoz kicsit többet kellene tudnod , tapasztalnod .

 

 

Előzmény: chunter (277989)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277990

Lehet, nézem (rendszám) alapján a hasonló korúakat, de ritkán látok ilyet (nagyon ritkán) és ha tapasztalom is nem olyan mértékű, mint az enyém.

Előzmény: _MrB_ (277988)
chunter Creative Commons License 2017.12.07 0 0 277989

Te honnan veszed ezt a sok okosságot? :) 

Ne oszd az észt, ha nem túl sok van. Denso befecskendező ugyanolyan jól működik mint a Bosch 96-utániban. Kell a cseréhez az öntvény is, és kicsit faragni kell rajta. Tudom mert csináltam, illetve jelenleg is Densoval megy hibátlanul a gépem Bosch helyett, amiből kettőt kellett elhajítani. Ez a porlasztási/benzinnyomás okfejtést se kéne komolyan vennie senkinek. 

Előzmény: r.jozee (277974)
_MrB_ Creative Commons License 2017.12.06 -1 0 277988

Szériahiba.

Előzmény: Törölt nick (277987)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.06 0 0 277987

Sziasztok !

 

Nekem egy 2000-es 1.3-asom van (sedan), szerintetek mitől lehet az, hogy az első szélvédő feletti rész igen szépen korrodál? Cserélve lehetett a szélvédő anno esetleg és bénán tették vissza?

Köszönöm

kozso1 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 277986
Sziasztok. Mekkora munka küszöb csere az autónknál ha van co.m esetleg pdf. nincs erről mint sokmindenről az autónkhoz?
Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!