Keresés

Részletes keresés

VolgyiP Creative Commons License 2016.04.10 0 0 16902

Sziasztok!

 

Szerencsére én is kimaradtam az "összezörrenésből".. Mindenesetre már jó néhány alkalommal láttam hirdetésben azt a motorkerékpárt, amiről szó volt. Mindig érdekesen megfogalmazott hirdetésszöveggel és irreálisan magas árral szerepelt.

Az ilyenekkel szerintem nem kell foglalkozni, nem éri meg! :)

A fórumhoz hűen viszont újabb kérdésem lenne! :D
Találkozott már valaki hasonló mintájú ülésgumikkal? Szám nélküliek (501) és az egyik érdekes mintával készült..

 

 

Előre is köszönöm, szép vasárnap délutánt! :)

D. NAGY Creative Commons License 2016.04.10 0 0 16901

Fogalmam sincs miket mocskolódhatott össze, én börzézni voltam. Vettem WM-es kulcsokat a motorhoz.

Előzmény: CsA (16894)
roncsfelújító Creative Commons License 2016.04.10 0 0 16900

Megnéztem a használati utasításban, a 4-es kulcs mérete nem szerepel, egyik vége gondolom 19-es. Nekem sincs ilyen, úgyhogy pontosabb infót nem tudok. Az 5-ösön látszik a méret, 9-11-es kulcs. 

Előzmény: BUSZNYI (16899)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.09 0 0 16899

Urak!

Csak, hogy elszakadjunk az előzményektől!

Tudnátok segíteni, hogy a gyári szerszámkészletben a 4. 5. villáskulcs (villáskulcs a kerékanyához, sárvédőhöz) mekkora volt? Mind két vége?

Előre is köszi!

BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16898

A munkát a moderátorunk végezte köszönet érte. Zoli, csak a megfelelő levél e megfelelő helyre ;-)

Előzmény: Zoli_t5H (16897)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16897

Ezt a nagykepu idegenbeszakadt hazankfiat mindenunnen kivagtak mar, mint a taknyot. Nem tudom, ki jart kozben, de kulon koszonet annak, aki innen is kitakaritotta.

Regota nem alltam mar bele az ilyen provokalasokba, de ennek a joembernek olyan bicskanyitogato stilusa van, hogy nem birtam megallni... nem csodalkoztam volna rajta, ha engem is kivagtak volna miatta, mert neha elszakadt a cernam...

 

 

Előzmény: T1OK3 (16896)
T1OK3 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16896

Sziasztok!

Még ezen a fórumon nem írtam, csak olvasgatni szoktam.

A lentebb lévő úr (így kisbetűvel) nem csak ezen a fórumon verte ki a biztosítékot,hanem pl. a Zalai Öreg Motorosoknál is.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138960805&t=9214333

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138962685&t=9214333

a_motor Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16895

szerintem mi jártunk jól (a válaszokat olvasva), hogy nem látjuk, mert ki lett takarítva a fórum ...

Előzmény: CsA (16894)
CsA Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16894

Úgy látom, pár dologról lemaradtam, és nekem sem megy a matek... :-)))

Legalábbis nem tudom egyesével növekedő számsorrendbe rendezni a hozzászólásokat, a végén 1-2 mindig kimarad... :-)))

Pedig ha jól érzékelem, még történelem oktatás is volt... :-)))

Előzmény: D. NAGY (16880)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16893

Huuuha, ez aztan a teljesitmeny, fogadd oszinte gratulaciomat. Baromi nehez lehetett kideriteni a polgari nevemet, mivel 15 eve aktivan jelen vagyok a hazai kozossegi oldalakon, meghozza ugy, hogy barmikor vallalom a nevemet / arcomat is hozza.

 

Csak azt nem ertem, hogy ezzel megis mi a francot akartal elerni... Veled ellentetben, itt szinte mindenki ismer mindenkit szemelyesen is (nem csak egy bena nicknev moge bujva irkal hulyesegeket), mert ez egy kozosseg, aminek te csak szeretnel reszese lenni... terdenallva konyorognel, hogy az lehess. :-)))

 

Kezd mar baromi gyerekes lenni, amit muvelsz (pedig a korabbi irasaid alapjan te sem lehetsz mar tejfelesszaju kamasz, megis ugy viselkedsz.)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 1754 (16892)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16891

Annyit azert meg hozzatennek, csak hogy tudd hol a helyed, neked is kiesne a szemed, ha vegigneznel (vegignezhetnel) az ide irogato nehany primitiv forumozo hazatajan. Le kene mar szallni a magas lorol, mert itt paran (beleertve magamat is) barmikor zsebretesszuk az ilyen idegenbe szakad nagyarcu szajkararate-bajnokokat.

 

De en vagyok a hulye, hogy lealacsonyodok egy ilyen baromhoz...

 

Előzmény: 1754 (16887)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16890

Vegyel vissza kicsirigo, mert nem oriztunk egyutt libat. :-))

 

Szerencsetlen...

 

Előzmény: 1754 (16887)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16889

Kedves 1754!
Aki tanult történelmet nem mond ilyeneket. Ilyen összefüggéseket maximum lecsúszott nyugatiaktól a kocsmákban lehet hallani.
Aki szorgos, becsületes ember itt, azoknak semmi szégyenlnivalója nincsen azért, mert itt lakik. 
Azok, akik sok munkát és szakértelmet beleadtak hazai gyártmányú Csepel vagy Danuvia motorok restaurálásába, szerintem igazán megengedhetnek maguknak egy-egy vállalható stílusú kritikát egy eladásra kínált gép iránt.
Elmondhatjuk általánosságban, hogy mindannyiunk gépe kapott már jó és rossz kritikát is.

Intelmeid nekem nem ingem, de szerintem az itteni fórumtagoknak sem.
Legtöbbek motorja itt úgy néz ki, még a garázsban is, mint ami most jött ki a gyárból.

Nem rommákopott, széthasznált, horpadt, kormos és rozsdás motorokat állítanak ki itt a szobákba, hanem amiken az ujjlenyomat meglátszik. Ezen a csáléredőnyös és szemetes helyen.

Természetesen ha esetleg mesélsz róla, fényképeket mutatnál apró részletekről, én személy szerint szívesen olvasnám. 



Előzmény: 1754 (16887)
bervas Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16888

Teljesen megértem az álláspontot.

Sokkal jobb az élet Ausztriában, egy rendezett külvárosi tömbház sokadik emeletén egy rendezett picike lakásban. Közel a Hofer, komoly centeket lehet spórolni az akciókon, és még az udvarra is be lehet állni annak az öt lakónak, aki meg bírja fizetni a költségét.

 

Hogy ugyanennyi pénzből a koszos, rendetlen Magyarországon kényelmes nagy házra, kertre, garázsra és étteremre-színházra, pláne fogorvosra futja... Kizárólag a mi hibánk.

Előzmény: 1754 (16887)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16884

csaladi gep volt, de nem tudja, hogy a forgalmi a motorhoz valo-e... az a rossz duma, te. :-))

 

 

Előzmény: BUSZNYI (16882)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.08 0 0 16883

:-))))))

Előzmény: D. NAGY (16880)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16882
Előzmény: Csillagnyee (16881)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16881

Mi fog ebből kisűlni, ekkora tüzérséget nem kellene azért bevetni, de csúcsra van járatva a fórum! 
Legalább néhány képet láthatnánk a "300ezres+kézcsók" Csepelről? :)

D. NAGY Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16880

"Három dolog nem megy, a hejesírás és a matek."

"eccerre" :D

BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16879

petrol pet!

Ez most komoly? Én azt hittem felújítok egy motort legurulok a tóra és a vastag pénztárcájú Németek sírva könyörögnek hogy adjam el nekik a Csepelt 3000EUR ért. Basszus előbb is írhattad volna! ;-)

Előzmény: petrol pet (16875)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16878

Ha masban nem is, ebben 100%-osan igazad van.

Olyan meg nem volt, hogy sehogyse legyen. :-)

 

Előzmény: 1754 (16877)
D. NAGY Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16876

:) milyen vicces lett ez az oldal.

petrol pet Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16875

Meglásd-meglásd, ahogy írta is, kiviszi a nagybetűs K Ü L F Ö L D R E, ahol ugye csupa móka-kacagás az élet, meg tejszínhab, és mindenki a régi magyar Csodacsepelekről álmodik áhitattal. 

 

Kb. a valóság az, hogy egy német még a saját (NDK-s) márkájukat gyári, buheramentes újszerű állapotban is csak akkor hajlandó megvenni, ha azt odaviszik neki helybe, DE a keleteurópainak még a magyar piaci árat SE akarja megadni. Na ez pedig saját tapasztalat.

Előzmény: Zoli_t5H (16874)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16874

Mit gondolsz miert nem birja mar vagy 10 eve eladni? Mert kb. annyi ideje probalkozik mar (mar ha ezt probalkozasnak lehet nevezni).

 

Előzmény: petrol pet (16871)
Zoli_t5H Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16873

Ez ugyanaz a csoka.

Előzmény: bervas (16868)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16872

Viszonylag friss emlékeim vannak egy 52 T Csepel megvásárlásával. Az eladó némi egyezkedés után 150e Ft. ért vált meg a zöldforgalmis törzskönyves motorjától. Némi beszélgetés és sztorizás után adott mellé még 40e ft. értékű alkatrészt is. De semiféle könyörgés és kézcsókra nem emlékszem pedig nem D hanem T Csepelről beszélünk.

Előzmény: petrol pet (16871)
petrol pet Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16871

A piac szabályai mindenkire vonatkoznak. Meg kell hirdetni, aztán kiderül, mit ér. De nem így, hogy majd jönnek elém térden csúszva...

Volt már nálam is ez-az, amit eladtam, ennél jóval komolyabb és ritkább dolgok is, de eszembe se jutott flegmázni meg magas lóról beszélni a vevőjelölttel.

Sajnos a szép emlékeket nem lehet beépíteni az árba. Nem kizárt, hogy egyszer lesz az a D-Csepel is 300e Ft, de ki kell várni. Jelenleg még azért nem akkora ritkaság, még jó állapotban sem. Papír nélkül meg pláne. Kár ezt ilyen sértődött és kioktató hangnemben előadni, mert csak megmosolyogják az embert.

Ez meg az én véleményem.

Előzmény: D. NAGY (16869)
D. NAGY Creative Commons License 2016.04.07 0 0 16869

http://www.kepesmotor.hu/csepel-veteran_motor/p1626511

 

"Lejárt magyar okmányokkal". 170 ezer. És még csak térdelni sem kell, meg könyörögni sem.

Na ez az amit a piac megfizet.

Az a 300 ezres árképzés egy darabig nem fog még vevői igényekkel találkozni, a kézcsók meg a térdelés pedig felejtős lehet, az eladónak kell kiszolgálni a vevőt (csak nem ilyen stílusban), ne keverjük a szerepeket.

bervas Creative Commons License 2016.04.06 0 0 16868

Volt itt a régebbi időkben egy mintha külföldi lenne úr (xoyox?), aki egy kopottas Csepel 125-öt kínálgatott erős áron.

 

Ez a billentyűzet is erősen külföldinek, németesnek tűnik.

Előzmény: Csillagnyee (16867)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.04.06 0 0 16867

Nekem 125ösnek tűnik, még, ha konkrétan nem is lett kimondva.

Ezért a motorért sem drága a 300e ft, sőt! Félre ne értsd a többieket.
Sajnos sokan hajlamosak vagyunk rögtön "kommersz" nagy darabszámban gyártott és megmaradt D-Csepelre gondolni rögtön, pedig ritka tipusok is akadnak a 125ösök terén.
Ezen kívül egy gyári állapotára szakszerűen restaurált példány helyett elsőre az ütött-kopott olajfolyásos, szétült nyerges, foszló lábtartós, horpadt, rozsdás kipufogós olajos, mocskos rémségeket vízionáljuk be, amiken a csavarok összevissza szabványúak és nemhogy zsírral lettek összerakva, hanem még életükbe nem láttak zsírt, olyan rozsdásak.
A motorblokkokról pedig ennél is borzalmasabbak jutnak eszünkbe, mikor látatlanban hallunk egy Csepelről. Ennél a részénél a motornak már nem csak az elhanyagoltságról, hanem a szakértelem teljes hiányáról ugranak be rémképek. A papírokat még nem is említettem, mert nem szokott említésre méltó lenni, ha külön nem emeli ki valaki a motorja kapcsán.
Ezek szörnyű sztereotípiák, és egy motornak és nem alkatrészkupacnak nevezhető Csepel ára nem 300e ft, ennek 2-3-4X-ese, a tipusa, állapota/felújítás minősége és okmányok fgvényében.

Én megtartanám a helyedben. Mindenki aki eladta valaha a Csepeljét, idős korára már sajnálta.
Motorozni, rendezvényekre járni pedig nagy élmény ezekkel a kis szerkezetekkel :)

Ha 250esed van, arra is ugyanezek vonatkoznak, csak ott az ár tekintetében áll egy kb 4-8Xos szorzó általában.

Előzmény: 1754 (16866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!