Tank ügyben jogos a pont! Valóban 150 literes a terepesek tankja,jobban megnézve a képet látni is hogy nem valami szakszerűen van benne a kissebb tank!
Viszont itt van még a 3.árulkodó jel a platósarok kiképzése!
Készitettem egy gyenge minőségű telcsis képet az ujjabb kivitelről az összehasonlíthatóság kedvéért!
Elnézést a többi forumozótol,tudom hogy ennek már az IFA forumban lenne a helye! :)
üdv. De ha jól látom, ez a tank csak 100 literes, holott a terepes verziónak gyárilag a nagyobb tank járt, a 150 literes. És a 70-es években annak valóban, a tartály menetirány szerinti első sarkánál volt a beöntőkönyöke. A fellépőben, ha jól veszem ki, igazad van -evvel a fajta fellépővel 77-ig vagy 78-ig gyártották a kocsikat.
Valóban van köztük hasonlóság, de amennyire az apró képből ki lehet venni, ez a modernebb rokon valószínűleg dréncsövet fektet éppen. Sokféle hasonló működési elven alapuló gépet használnak, az egészen kisméretű, gumikerekesektől kezdve a hatalmas lánctalpas, mocsárjáró óriásokig. A kisebbek csak az árkot készítik el, a nagyobbak már a csövek, (vagy akár kábelek) lefektetését is elvégzik. A dréncsövezésnél a fektetési mélység szabályozását lézer-vezérléssel is végezhetik.
A gumikerekesekből a DitchWitch és a Vermeer típusok a legelterjedtebbek, a képeimen egy kicsi és egy nagyobb DitchWitch látható, éppen kicsit gyengélkedve :-)
Nem mernék megesküdni, de egyszer volt egy Warsawa-m, mintha annak ehhez hasonló lett volna a három fokozatú sebességváltója. A menetirány szerinti bal oldalon voltak a váltó rudazathoz kapcsolódó karok a váltó oldalán.
A lent látható kép az első IFA-s képem, hétvégén fotóztam, gondoltam beteszem. Egyébként szakiktól kérdezném, hogy milyen altípusok vannak IFA-n belül? Ez pl. hová tartozik, az évjáratát esetleg meg lehet állapítani?