Szia, egyértelműen antenna hiba. Annak idején a 2004esemen cseréltem antennát ugyanilyen hiba miatt, és megjavult. Persze az nem olyan gps volt mint a tied, ezért konkrétan nem tudok segíteni.
Sziasztok! Kp.zár kérdés megoldva! Sajnos maradt a fő hiba amit pontosítottam . Pontosan 4 km .távolságonként kattan a pici relé a bizti táblában és elmegy a műszerfal kijelző. Gyujtásról indul, de a motor pipecűl megy tovább. A napi km számláló utána azt mutat amit gondol. Most 3 napig ugyanazt a km mutatta. Kérdés, milyen funkció analizál,ellenőriz és mit 4km megtétele után. Gondolnám fogyasztás számolás vagy valami. Ez egy alap tipus 1.9 dti. 2000.évj. se állófűtés se fogyasztás mérő, semmi.
Köszönöm szépen a segítséget, az ajtókábelen nem jön impulzus az ajtózár motorhoz. Gondolnám a hiba központi kütyünél lesz ami veszi a távkulcs jelét, NA AZ HOL VAN??
Két problémával küzdök! Nemrég vettem lll. espace grand 2000. évj. 1. Sofőr ajtót nem nyitja-zárja a központi. Hol van kp. vezérlője a gyári szerelésű??? 2. Random menet közben kb 2 percenként elmegy a műszerfal és gyujtásüzemről indul újra. Mi lehet vele?? Minden jó tanácsot szívesen veszek. További szép napot mindenkinek!
Sikerült beindítani!!!! Már megint a pára szívatott meg. Izzítótól visszafelé a reléház vezérlő csatija bepárásodott. Törlés, polírozás, szilikonzsír. A 23 év meglátszik a tömítések állapotán.
van valakinek tapasztalata kettöstömegü lendkerek es/vagy kuplung felujitassal kapcsolatban?
erik a nagyszerviz, es ha mar egyszer hozza kell nyulni, megcsinaltatnek lehetöleg minden nyügös dolgot a kocsimon. mivel uj alkatreszt nem nagyon talaltam, marad a felujitas. nincs ellenemre, de elötte szeretnem tapasztalt kollegak velemenyet meghallgatni.
Szia Kacsabácsi! Olyan problémám pár éve volt, hogy kiégtek az izzítók, szám szerit kettő. Akkor csak a köszörülési folyamat volt hoszabb, viszont indult és az izzító ikon kialaudt - váltott az ikon. Abban az esetben ha zárlatos nem tudom, hogy ezt eredményezheti-e...........
Segítséget szeretnék kérni. Sajnálatos módon valamiért (99 2.2 td) izzítása nem működik. Izzító jel folyamatosan világít, és innen nem is megy tovább hosszú percekig, indításnál forog a motor de nem indul............. - biztosíték jó. Vanlakinek ötlete mit tegyek???? Előre is köszönöm a segítséget
A segítségeteket kérem. 2010-es espace IV.-hez keresek NV472 színkódú (iridium kék/sötét kék) bal és jobboldali sárvédőt, xenonos lökhárítót és motorháztetőt.
Sziasztok. Espace IV kocsimon elromlott a tolatóradar. Fokozatosan kezdett egyre többször rendetlenkedni, amikor nem működik, 2 csipogás majd hosszú sípolás jön. gondolom ez hibajel. kicseréltem a vezérlő egységét, az érzékelőket, a lökösben a kábelt is, minden ugyanaz. sőt másik lököst is komplettet rátettem, máshogy csipogott és sípolt, de nem lett jó. tudna valaki segíteni? Köszönöm.
Nekem még megvan a 2010es 2,0T, de csak mint második autó. Ha a fiaim elköltöznek itthonról és már csak ketten leszünk (várhatóan 2 éven belül) akkor el is adom.
A probléma, hogy nincs ezekben elég lóerő. Azelőtt hajtottam egy 3,5V6ot, ott nem volt gond. Lakókocsit húzok vele évente többször és a hegyekben kell az erő. Most egy 2014es Voyager el húzom 3,6os motorral. Nem nagyon van már egyterű ilyesmi motorral :-(
Nem volt rossz a IV-es, mi szerettuk. Rengeteget cuccoltunk vele, jopar koltozest csinalt vegig nekunk, es ismerosoknek is.
Egyszeruen csak jelenlegi hasznalati szokasaink mellett hamar kinyirtuk volna.
Egy heten altalaban megyunk vele 3x kb 7km-t. A masik ket napon pedig 40km korul a varosban. Ezt reszecskeszuros dizellel szerintem nem kifizetodo csinalni.