Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47562

bp 18 ker ! Farsot nem sziv?Milyen tipusu a gáz?

 

Előzmény: soldier32 (47556)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47561

Köszönöm!

Előzmény: Ata61 (47560)
Ata61 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47560

Igen,Pécsen tudok.(E-mail ment)

Előzmény: B45524D N3K1 (47555)
Szabyka Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47559

Köszi, közben utánna néztem valószínű az lehet a ludas ...

Kitisztíttatom hátha ér valamit :)

Előzmény: nagya2 (47558)
nagya2 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47558

hali!!

Felsöholtponti jeladó??

Üdv Nagya

Előzmény: Szabyka (47557)
Szabyka Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47557

Sziasztok, egy kis segítséget kérnék!

Adott egy 1.4 16v 2005-ös Thalia ...

Mentünk ma vele, leállítottuk, utánna az istenért nem akart elindulni, az önindító tökéletesen hajtott ...

Majd megtolták utánna elindult, és most jó, leállítjuk-elindul ...

Mit lehet érdemes megnézni ?

Mi okozhatta ezt a problémát ? Esetleg a gyári 6 éves akku ? Bár az bikából hajtott ...

Köszi szépen!

Szép napot!

soldier32 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47556

MEgmondom őszintén a motor most lettt teljesen felújítva,mivel voltam olyan szerencsés, hogy a vezérműkeréknek van egy fém pereme,ami levált,és beesett a vezérműszíjhoz,amit teljesen természetesen szétnyírt,így költöttem röpke 200.000-et motorfelújításra.Reménykedtem,hogy ez a hibajelenség megszünik erre,de nem jött össze.A lambaszondák működnek, a diagnosztika semmilyen hibát nem jelez.Most mréettem üzemanyagszivattyút is,de az is egyből tartja 3,5 baron a nyomást,szóval az sem lehet.Kompreszsiót mondjuk nem igen tudom,hogy milyen kompresszióra gondolsz,mit lehetne megnézni.Merre felé vagytok,ahova el tudnám vinni az én kis 1.4 16 V benzines autócskámat?Költtötem rá egy valag pénzt,most már gázüzem is van benne,azzal sokkal simábban megy az autó,mint benzines üzemben:)DE az indítás az valami katasztrógfális,és félek,hogy valahol ott fog hagyni.Köszi

Előzmény: DCI MÁGUS (47551)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47555

Sziasztok!

 

Tud valaki ajánlani Pécsen, vagy környékén egy jó klímást, aki mondjuk holnap (szombat) délelőtt is tudna fogadni?

 

Köszi!

nagya2 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47554

HAli!!

Na megen okosabb lettem beltérileg, hiába no jó pap..........

Üdv Nagya

Előzmény: ÖregMackó (47552)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47553

Igy van!

Előzmény: ÖregMackó (47552)
ÖregMackó Creative Commons License 2012.06.29 0 0 47552

Szia Nagya!

 

Én úgy tudom, abban egy súlykapcsoló van egyszerűen egy nagy golyó ami ütközéskor, boruláskor megszakítja az egész áramellátást. Hiszen ez közvetlenül a plusz póluson van, ha kikapcsol (leugrik a helyéről a golyó) nem kap az egész autó feszültséget mivel leválik az akkumulátor.

ÖregMackó

Előzmény: nagya2 (47542)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47551

Most csinálok pont egy ilyet!ebbe már sajna menthetettlen volt a motor!VEZÉRLÉS,KOMPRESZIÓ ,L.SZONDA én ezekel kezdeném.

Ha nem boldogulsz vele keresmeg megnézük mi a bibi.

Előzmény: soldier32 (47544)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47550

Sziasztok!

 

Helyetekben megnézném a szívócső nyomásszenzort ( MAP )

 

Elég sok esetben hasonló tüneteknél ezzel volt gond. Gyakorta csak erős lekoszolódás az erősen olajpárás kartergáztól, ez féktisztító többszöri befújásával kitakarítható.:)

 

Óvatosan mozgassátok ki, mert könnyen törik!

Előzmény: Törölt nick (47549)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47549

Nekem ilyen hiba csak akkor jött elő, ha hidegen elindítottam, majd nagyon rövid idő múlva (0,5-1,5perc) leállítottam,és a következő indításnál produkált ilyent. Nekem akkor pár gázföccs(nem padlógáz, csak olyan finoman) után elmúlott. Ez kb 3-4 alkalommal volt a közel 7 év alatt, de azóta ha elindítom, mindíg megvárom amíg az autómata szivató kikapcsol, és a fordulat beáll a normálisra. Azóta nem volt ilyen problémám. Szóval valahol az autómata szivató- alapjárati motor-pillangószelep környékén lehet szerintem a bibi.

Előzmény: soldier32 (47547)
fredd00 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47548

üdv.nekem ugyenez a kocsim van teljesen és nekem is csinálja.én se jöttem még rá a hibára ha tudok valamit nekem is szoljatok.köszi

Előzmény: soldier32 (47544)
soldier32 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47547

A trafók tökéletesen működnek,és menet közben nincs is gond,csak az indításnál jelentkezik,az viszont mindegy,hogy hideg vagy meleg e a motor...

Előzmény: nagya2 (47546)
nagya2 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47546

HAli!!

Trafók??

Üdv Nagya

Előzmény: soldier32 (47544)
md2012 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47545

Kedves nagya2 és CIX688!

 

Köszönöm a gyors reagálást és az információkat! Hamarosan ellátogatok az autóvillamosságis szakihoz és célzottan szemügyre vetetem vele ezt a "piros relét". Akkor ez tiltja le az AC-t.

 

Egyébként lehet ilyet kapni valahol vagy bontóban kéne keresni? Megnéztem és nekem a piros gumi borítás könnyen lejön, mert a műanyag doboznak (alatta), a felső karimája már törött (de mitől??)... bár a piros gumi ettől még stabilan rajta marad.

 

Még egyszer köszönöm!

 

üdvözlettel

md

Előzmény: CIX688 (47543)
soldier32 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47544

Sziasztok kedves fórum társak!

 

Időszakonként olvasom én is a fórumot,néha válaszoltam is,most még is,én kérnék tőletek tanácsot.

Van egy 2002 1.4 16V Renault tháliám,ami olyan indításkor olyan dolgot produkál, hogy dadog az autó,van,hogy el sem indul első indításra.Olyan,mintha üzemanyagot nem kapna,és szép lassan ál fel üzemanyag,rázkódik az eljén az autó.Nem mindig csinálja,de mostanság már nagyon sokszor előfordul.Mérettem már ki üzemanyagszivattyút, a hibakódolvasó nem jelez ki semmit,már lassan  abefecskendezésre tudok csak gondolni,vagy nem tudom.Tud nekem valaki segíteni,hogy vajon mi lehet a hiba,vagy kihez forduljak?VOltam már több szerelőnél,de nem tudták megállapítani,hogy mi lehet a baja.Üzemanyagszűrő lett cserélve 2 éve, befecskendezést is szétszedték,szemre nem láttak semmit,szóval lövésem sincsen.MÉg egyszer köszönöm előre is a válaszokat,tanácsokat.

CIX688 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 47543

Szia md2012
Nálam fordult elő többször, hogy menet közben lefulladt/nem indult...
A napokban találkoztam ugyanott az említett Thalia tulajjal.
Én nem ismertem meg, de emlékeztetett ki is ő :)
Beszélgettünk, és elmesélte, hogy ugyan azzal a gonddal küzdött egy évig, mint én:
Menet közben lefulladt, nem indult, majd elindult az autó, satöbbi.
Ő is kicserélt mindent ( kesztyűtartóban voltak a számlái) kb. 120ezer forint értékben.
Aztán valahol Nyíregyháza környékén áltt meg/nem indult az autója, egy "mufurc kisöreg" 3perc alatt javította meg:
"Nem szól az semmit. Állt az autó az útszélen, a kisöreg kinyitotta a motorteret, megbabrálta a relét és lám, elindult."
Én sem értek az autókhoz, de az összes relét megmozgattam :)
Legutóbb Székesfehérváron állt meg alattam a gép, ott akkor az FHP jeladó csatlakozót iktatták ki.
Most rendesen megy (kopp-kopp), remélem így is marad.

Szép napot :)

 

Előzmény: md2012 (47541)
nagya2 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 47542

Hali!!

Az s1.65 az egy ütközéskor kioldodó valamiféle relé, amit a gumisapka lenyomásával lehet visszaállítani.

Lehet az rossz neked idönként.

Szerepe: megszakítja az üzemanyag ellátást.

Üdv Nagya

Előzmény: md2012 (47541)
md2012 Creative Commons License 2012.06.27 0 0 47541

Kedves Szakértők Thaliások!

 

Hosszú ideje olvasom a színvonalas fórumot, gratula és köszönet érte! Sajnos az autókhoz nem értek, de egy igen idegesítő probléma miatt most mégis a segítségeteket kérném:

 

(1.4 8v 2004) Reggel hidegindításnál, jellemzően párás időben nem indul. Lehet bármilyen évszak. Hibakód nincs, trafók jók, gyertya jó, gyújtókábel szett cserélve, műszerfalon hibajelzés nincs, indító motor forog, immo jó. Az AC pumpa viszont nem megy, nincs az az ismerős búgó hang a gyújtás ráadásakor.

Ritkán csinálja, de az autó nekem a mindennapi munkához kell, ezért nagyon kínos, ha nem megy. Bő 3/4 éve áll fenn ez a helyzet, volt már több elektromos szerelőnél is, de persze ott nem csinálta, még több napi állás után sem.

 

Nemrég itt a fórumon CIXX 2012.06.16 07:01:53 © (47461) a következőt említette:

"De nem indult, csak tekerte az önindítót. Egy szintén Thalia tulajdonos odajött, majd felnyittatta velem a motortérajtót, és a bal oldalra mutogatott, hogy a doboz alatt mozgassam meg a relét (piros kocka).

Ettől(?) ezután elindult."

Ránézésre a "piros kocka" az S1.65-jelű lehet a képről, az akku mellett. Máshol olvastam valami Ac pumpa reléről... Nem tudom mi ez a piros relé (?) hivatalosan, de annak a környékén szoktam elkezdeni mozgatni a kábeleket, csatlakozókat. Kb. 10 perc matatás és az Ac életre kel és minden gond nélkül működik onnantól, egész nap.

Sajnos a szakik, mivel nekik nem csinálta ezt a jelenséget, nem tudtak rájönni.. Nekem már nagyon elegem van ebből, ha bárkinek lenne valami hasznos hozzászólása, azt nagyon megköszönném!

Tasligep Creative Commons License 2012.06.27 0 0 47540

A belső világítás probléma megoldódott.Köszönöm a segítséget.A bal hátsó ajtó érzékelője volt becsúszva.Már csak a vészvillogó nem akar működni.

Előzmény: Tasligep (47538)
Tasligep Creative Commons License 2012.06.26 0 0 47539

Köszönöm a választ.A bizosítékot megnéztem de mindegyik jó.Az automatát hol találom?

Előzmény: Renault Thalia 1.4 16V (47537)
Tasligep Creative Commons License 2012.06.26 0 0 47538

Köszönömz információt.Holnap meg is nézem és jelzek hogy sikerült-e.

Előzmény: Törölt nick (47536)
Renault Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2012.06.26 0 0 47537

Egyetértek lulumba előbbi válaszával. A belső világításra szeritnem is ez lehet a hibaforrás.

A vészvillogóra írod, hogy a kapcsolóval sem működik. Javalsom elsőre a biztosítékot és a villogó automatát nézd meg, hátha csak ennyi a baj.

Előzmény: Tasligep (47535)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.26 0 0 47536

Valószínüleg az a baj, hogy valamelyik ajtó, vagy nincs becsukva(ez gondolom észrevennéd), vagy az egyik ajtónál lévő kapcsolónál-ami érzékeli, hogy csukva van-e az ajtó - van leszakadva a vezeték! Vedd le a védőgumit a kapcsolóról és akkor ki tudod szedni magát a kapcsolót is.

Előzmény: Tasligep (47535)
Tasligep Creative Commons License 2012.06.26 0 0 47535

Szeretnék még egy kis segítséget kérni.Valami miatt nem működik a vészvillogó.Se ha a kulcson levő központi zár gombjával se a vészvillogó gombjával.És a belső világítással is van egy kis probléma.Ha kikapcsolom egyértelműen nem világít.De a másik 2 állásban pedig folyamatosan világít.Nem működik az a funkció hogy ha kinyitom az ajtókat akkor világítson és ha becsukom akkor ne.Segítséget előre is köszönöm.

Tasligep Creative Commons License 2012.06.26 0 0 47534

köszönöm szépen

Előzmény: hant90 (47508)
nagya2 Creative Commons License 2012.06.25 0 0 47533

Hali!!

Szoknya felszed, szilikon zsirral a golyó megken, szoknya visszarak.

Üdv Nagya

Előzmény: alguna (47531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!