Olyan kérdésem volna, hogy van egy 1.7-es Vectra GL-em, 1993 -as évjáratú. Miért csinálja azt, hogy az egyik nap tegyük fel beindúl az autó, a követező nap semmikép sem akar beindúlni? ...
- az aksi teljesen jó, 97%-os élettartamon van.
- az adagoló most lett megcsináltatva, teljesen jó az is.
- néztem a gyertyákat, az is mind jó.
- az önindító megint teljesen jó, pörgeti rendesen, és az is új.
Talán a generátor lenne? Vagy valahol levegőt kap?
Sziasztok. G astra karaván '99-es olyat csinál mostanában, hogy záráskor égve marad a jobb oldali index összes izzója és a műszerfali visszajelző. felcseréltem reléket, megmozgattam a kábeleket, de nagyon esetleges a dolog. mi lehet a baja? riasztó? 16 éves kábelek?
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni,hogy opel astra g 1.4 x14xe tipusú kocsimnál első kerék csapágyat aggyal együtt leht cserélni vagy a csapágyat is ki lehet benne?Várom válaszotokat.Előre is köszönöm.
Szakik véleményére lennék kíváncsi, akik ismerik ezt az útat. Vennék egy 1998-as G-s 1.7 TD X17DTL motorral szerelt az autót, és most nagyon jó áron tudnék hozzájutni.
Megnéztem minden jó, külsőleg, hagyományos adagolót tettek rá. Könnyen indul, nem eszi az olajat, csak az vele a bibi,hogy nem megyen az autó és kb 4ezres fordulaton úgy fűstöl,hogy még az úton is látszik.
Mi ennek a kiútja? Belehet-e állítani? Vagy Turbo? Esetleg milyen árba vannak hozzá.
A Swiftem nekem is gyári volt, és gyárilag gyorsult úgy ahogy. :D Nem volt széthajtva.
(Ez az egri lányokról szóló történeted nem túl jó kilátásokat vetít nekem, mert én még őket sem tudom felszedni, de ezek szerint a máshonnan származókkal még nehezebb.) A bort meg nem szeretem, akárcsak az összes alkohol tartalmú folyadékot, bár gondoltam rá üzemanyagnak nem lenne rossz, de sajnos sokkal több kell belőle, mint benzinből, hogy ugyan annyi legyen az égéshője és egyúttal a teljesítménye az autónak.
Az autópálya is jó én is szerettem volna kimenni a német pályákra, csak az más irányvonal, moint a verseny. Versenypályán jó kigyorsítás nagy kanyarsebvesség, rövid féktáv kell, az autópálya pedig a nagy végsebességekrő és száguldásról szól, annak is meg van a feelingje, nem jobb nem rosszabb, ízlés kérdése, más "stílus".
És igen a Swift tényleg olyan jól gyorsul, hogy a Calibrám se sokkal jobb 50-60km/h-ig :)
Legyszi olvass/olvassatok vissza picit! Amint korabban mar irtam, elismertem segitokeszseget es megkoszontem tanacsat. Ha teged/benneteket boldogabba teszlek vele, leirom: Kedves 409! Koszonom a forumon valo kozremukodesed, segitseged, okos tanacsaid. dadada ich lieb dich nicht du liebst mich nicht.... :) Remelem igy megfelel...avagy a megvaltas ma nem elado? :) Ui. Ha egy iskolaban a tanar egy diakot nyilvanosan "leszamaraz", nem hinnem, hogy tulsagosan motivalo lenne az egyen szamara. Tovabba ettol az osztonzo, "epito jellegu" kritikatol velhetoen senki nem fog Einstein-i agytekervenyeket noveszteni es Olimposzi magassagokat verdesni gepeszeti ismeretekbol:) Aldas!
"Legtöbbször a Hungaroringre megyek (egri vagyok)" A palyazas utan meg egy jofajta borospincebe tersz be:) Eger erdekes hely. Par eve jartam ott. A Bp. fele vezeto uton kifele haladva, a varos szelen levo kuton tankoltam. Ugy neztek ram a fiatal kutas csajok, mintha ufot lattak volna:) Ennyire kedves, kozvetlen lanyokkal szinte meg nem is talalkoztam. Olyan erzesem tamadt mintha fel akarnanak szedni. Talan erdemes lenne ujra ellatogatni tankolni:)
Neztem a neten az arakat. Draga hobbi a palyazas. Amikor igazan csapatni akartam a gepeim, osszekotottem a nyaralo programot a nemet autopalyan valo szaguldassal. Palya helyett az is megteszi, am elmenyben messze elmarad tole:) A Suzim gyari gyorsulassal uzemelt. Ja igen, egyik ismerosommel versenyeztunk picit. Neki akkoriban egy 2.0-as szogletes Omegat adtak az egiek erre a Fold nevu jatszoterre. Gyorsulasban kb. egyforman birtunk haladni, de a palyan rendesen elhuzott a magasabb vegsebesseg miatt. Illetve huzott volna, mert a verdaja lerobbant... Az Omegara amugy egy rakat lovet koltott. Megbizhatatlan autokent tartotta szamon, mivel allandoan szerelonel pihent a kocsi. Ra fel ev mulva, megvalt tole.
Ahhoz, hogy megértsd 409 ilyen jellegű tanácsait, nem kell profi autószerelőnek lenned, csak gondold végig józanul. Ha visszaolvasol 409-nek sok-sok építő jellegű, hasznos hozzászólása van. A savasodást pedig gondold végig még egyszer.
409-et tartsd tiszteletben, nagyon segítőkész és sok tanácsot adott már itt sokunknak. Többek közt nekem is. Ha tudok én is segítek sok embernek itt, amennyire tőlem és tudásomtól telik.
Legutóbb az Euro-ringen voltam, de ez csak egy alkalaom, mert nekem messze van, akárcsak a Pannónia. Legtöbbször a Hungaroringre megyek (egri vagyok) még az sincs közel, lehetne itt is egy pálya a közelben :) (Meg nem olcsó, de egyik se).
Nekem is volt egy Swiftem (igen itt a nagy off), szintén 1,3-as, a régi, 5000km-rel vettem és valóban nem lehetett sokkal több benne, mert úgy gyorsult mint egyik ismerősömé ami tunindolt volt ugyan, de vagy 150km volt benne :)
Voltam vele gyorsulási versenyen is, 96km/h-ra gyorsult 11,5s alatt. A kinézetét leszámítva nagyon szerettem (csapott hátú volt én meg csak a lépcsőshátút szeretem, de ez nyilván már ízlés kérdése).
te irtad- "Nem kell a kormányt levenni!!....." erre en- "Koszi! Most mar latom mi a szitu.. megkoszontem, elismertem, hogy probaltal segiteni." te irtad- jott a "gumiamos, urszekeres story" te irtad- "szamárságokat képes tanácsolni...... :-//" en- "Erre most mit mondjak? Esetleg kozolhetted volna 5 nappal ezelott a szenkefes nezeted:)" te irtad- "Talán a színvonal vált elriasztóvá...... :-//"
Teged nagyon nem szeretnek valahol, vagy tulasagosan el vagy "savasodva", marmint ugy ertem miert savazol masokat? Ugy velem, tevedni emberi dolog es ahelyett hogy ertekelned erofesziteseimet amiert nem szeretnem automat minden pici dolog miatt szervizbe vinni, nehany kurta mondatod utan elkezdesz oltogatni. Masok velemenyenek, nezeteinek toleralasat meg kell tanulni kezelni. Azt gondolom vagy te olyan intelligens, hogy ezt megertsd, vagy nem? Hidd el nekem, rengeteg olyan embert ismerek akik a hivatasos autoszerelokkel, szerelgetokkel nincsenek megelegedve, mert nem kepesek rendesen elmagyarzni technikai jellegu kerdeseket. A tema irant erdeklodo hamar kedvet szegi, mert a szerelo felszavaibol kene kitalalnia azt amit az autoszerelo kollega "annyira tud", ezaltal feljogositva erzi magat masok lenezesre, lekezelesere, mert o valamiben hozzaertobb, mint a masik ember. Felreertes ne essek, ezen jelensegek barmelyik szakmara igazak lehetnek a hutoszerelotol kezdve az orvosig. Jonehany esetben szembesultem a szamtech forumokon a fentebb ecsetlet szituaciokkal. Vegul 80-90%-ban mindig sikerult megkapnom az infot, es megtalalni azt a szemelyt aki normalisan elmagyarazta mit miert. Remelem nincs harag es sikerul konszenzusra jutnunk:)
Melyik palyara jarsz ki csapatni a verdat? 500k km? Az mar dofi. Szep teljesitmeny:) Kulonosen akkor, amikor nem egy mai gep hullik atomjaira 150-250k km kozott. Kozepsulis eveim utan nehany evvel kaptam egy ceges harakiriautot, amely egy Buziki nevre hallgatott. 1.3 mocival szereltek a lelkem. A bekapcsolt klimazast nem komalta a gyengecske motor. Klima nelkul rendesen szedte a labat. A kasztni nyeklett-nyiklott, a futomu pattogott. Az ajto olyan puritan es vekonynak tunt a vezetoulesbol kipillazva, mint egy szelet parizsi. Olyan fajta amelybe a patkany farkat is beledaraljak:) Ettol eltekintve ez a kocsi mindent birt! Szinte allandoan nyelgazon jartam vele a hatridos melok miatt. Kapott patkazast, kerekporgetest, padlozast palyan, varosban egyarant, kezifekes vaganykodast, plafonig cuccolast. Elromlani nem birt a draga, pedig 4 evig utottem, vagtam kimeletlenul:) Az emberek valtoznak idoszakonkent. Igy ma mar nyugodt tempoban vezetek, kimelve a jarganyom.
Nyilván a japán autókat Isteníted, mint oly sokan. Amíg nem veszel egyet :D
Persze vannak jó, de az európaiak között is.
Az enyém is egy ideje egész jó mióta sikerült megcsinálgatni, és biztos az is lehetett volna korábban is, ha az előző tulaj nem gányolja szét. Nem tudom hogyan csinálta, mert én pályára kijárok vele edzeni, de az nem viseli úgy meg :) Meg nyilván az se mindegy, hogy az enyémben van vagy 500e km.
Tudod nekem is addig volt a jó, amíg foggalmam nem volt, hogy a Calibranál ez meg az hogy van kialakítva, de sajnos elég hamar a kisújamban lett minden :D
Nos, te jelentos elonnyel indulsz a legjobb hobbiszerelo cimert a szakmadbol kifolyolag. Nekem pedig ossze kell kapnom magam szereles teren. En bizom a teremto eroben, pozitiv gondolatokban:) Ha nem megy valami elsore vagy netan segitseg nelkul maradok, olyan meg nem volt, hogy ne legyen sehogy:)