Lehet, ha mégegyszer elolvasnád, vagy én fogalmaztam nem világosan. A bartelre ne hivatkozzon senki, hogy ő milyen faszagányos, mert az abból nem derül ki. Ennyi.
Lassan be kell mutatkoznom! Azért nézem ám a fórumot,csak nem írok.Van itt annyi tapasztalt gépépsz,hogy csak na.Na meg vannak néha dolgok,viták,amiből szívesen kimaradok.
Tudom hogy nem egyforma... csak anno mikor ezt az ötös típusú MTZ-t akarták segédhajtással ellátni, még a QuattroMolotov (a hatvanhármas típusú GAZ) is új tekknyikának számított..
A hatvanhatost meg még csak fejben tervezgették...
A GAZ-66 nyomtáv 1800-mm.Az MTZ:1200-1800-mm.Maximális nyomtávon ritkán használjuk az MTZ-t.A DUTRA nyomtáv e két érték közé esik,valószínű,hogy ez egyszerűbb megoldás volt,mint variálni a nyomtávot.
Én nem tömítettem semmivel a csavarnál és nem szivárog évek óta.Ha a két szélső tőcsavarnál szivárog az látszik a két ablaknál, ahol átmegy a tőcsavar.Belsőknél nem annyira.
Jó estét mindenkinek.Azt valóban meg tudom erősíteni,hogy Bazsi kolega évek óta" nyúz",hogy megvenné a trakimat,de ha egyszer nekem is kell.Most olvasom,hogy vennél még egyet.Az enyém még mindig nem eladó.Kohl Sanyit kéne rávenni,hogy adja el az övét.Már vagy tíz éve áll mozdulatlanúl.Ha még megvan neki.Fülkés,háromszög rendszámos.Forgalmi is megvan ,ugyhogy vizsgáztatható.
Egy kicsit nagyobb munka,de 100%,hogy az olaj nem fog átszivárogni.Hűtővizet engedd le és a vezérlés levétele után
a kettő tőcsavarról vedd le az anyát és az alátétet.A tőcsavart és a hegerfejbe a tőcsavar lyukát(hosszúszőrű ecsettel) csavart ill alátétet precízen zírtalanids le.Miután porszáraz fbs pasztával kelenne tömíteni.Összerakás után az alátét
alol kitüremkedett paszta száradás után nagyon könnyen eltávolítható.
Először próbáld meg, a csavar és az anya tetejénél tömíteni.Ehez nem kell szétszedni,csak a szelepfedelet kell levenni.Egyébbként legtöbbször itt szivárgott át az olaj.
Üdvözöllek: Köszi a jótanácsot akkor szedjem szét? Csak aza baj nincs gumitömitésem. Mindet elhasználtam mikor a viz folyt. Szerinted ez másként nem lehet?
Tisztelt pléhúsz! Ön azt mondja, hogy a bartelezés semmire nem jó? Most akkor én mit tegyek? Vannak felesleges dolgaim négy hengeres csepel motorhoz. Próbálom elcserélni nekem hasznos dologra vagy eladni. Mivel az értékéről fogalmam sincs mi alapján állapítsam meg, hogy mit kérjek érte? Ha pl. egy vízpumpát elcserélek egy eredeti indexkapcsolóra akkor balek vagyok vagy kupec?
joebatyo tanácsát megfogadva felajánlom cserére a 413c motorhoz való vízpumpát és olajszivattyút. Érdekel bármi UE-28 ashoz való alkatrész, visszajelző, műszer vagy bármi.A csere Szigethalmon történhet.