Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pléhúsz Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11718

Van olyan, aki már rájött.

 

"Frissen felújítot Mtz-80 ast cserélnék 1000-es dutrára akár ráfizetéssel-is."

Előzmény: pléhúsz (11717)
pléhúsz Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11717

 

Most is Te vagy a legnagyobb 28-asban, ezt már csak úgy lehet fokozni, hogy lesz egy csoda MTZ-éd. No akkor majd leszel újra nagy Dutrás.

Előzmény: dagidutrás (11671)
pléhúsz Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11716

Lehet, ha mégegyszer elolvasnád, vagy én fogalmaztam nem világosan. A bartelre ne hivatkozzon senki, hogy ő milyen faszagányos, mert az abból nem derül ki. Ennyi.

Előzmény: dbazsi74 (11690)
joebatyo Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11715

És küldött néhány képet is a Perkins Dutráról.

Azt mondja, a fékek készen vannak, jól müködnek.

Sajnos elég kicsik a képek, de azért talán kivehetöek...

Előzmény: joebatyo (11714)
joebatyo Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11714

Angol barátunk engedelmével feltenném az új videóját:

Íme a jobbkormányos Dutra :D

http://www.youtube.com/user/pickard127#p/a/u/0/GQe0d94whPI

 

 

joebatyo Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11713

No azért ott nem tartunk, hogy be kelljen mutatkoznod :)

Nem is igazi fórumozó, aki nem ismeri vagy netén nem hallott Dutrás Laciról :))

Az indokaid érthetöek, és elfogadhatóak (sajnos).

De hát a vitákból kimaradhatsz attól, hogy írsz :)

 

Előzmény: dutráslaci (11711)
joebatyo Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11712

Szia Tibi.

Egy UE-28-as hogy lehet 1955-ös?

Nem 1965-öt akartál írni?

Csak mert tudtommal 1959-ben készült el a prototipus, és

1960-ban a sorozatgyártás.

Az én rozsdásom az 1960-as :)

Az alvázszám nem is ilyen formában található rajta.

Majd teszek fel képet, ha el nem felejtem lefényképezni.

 

Üdv.

 

Előzmény: hotib (11685)
dutráslaci Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11711

Lassan be kell mutatkoznom! Azért nézem ám a fórumot,csak nem írok.Van itt annyi tapasztalt gépépsz,hogy csak na.Na meg vannak néha dolgok,viták,amiből szívesen kimaradok.

Előzmény: joebatyo (11704)
aszepesi Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11710

Kedves hotib, ebből a sok számból hogyan jön ki az 1955-ös év szám?

Előzmény: hotib (11685)
endrebá Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11709

Tedd hozzá kérlek az itteni szomorúságjelzést is :

 

"...hogyarosseb egye meg..."

Előzmény: MDW (11707)
endrebá Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11708

Tudom hogy nem egyforma... csak anno mikor ezt az ötös típusú MTZ-t akarták segédhajtással ellátni, még a QuattroMolotov (a hatvanhármas típusú GAZ) is új tekknyikának számított..

A hatvanhatost meg még csak fejben tervezgették...

Előzmény: joebatyo (11705)
MDW Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11707

Szerintem beépíteni is egyszerűbb a DUTRA hidat,mint ezt.

Előzmény: MDW (11706)
MDW Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11706

A GAZ-66 nyomtáv 1800-mm.Az MTZ:1200-1800-mm.Maximális nyomtávon ritkán használjuk az MTZ-t.A DUTRA nyomtáv e két érték közé esik,valószínű,hogy ez egyszerűbb megoldás volt,mint variálni a nyomtávot.

Előzmény: endrebá (11702)
joebatyo Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11705

Endrebá, a GAZ 63 az nem egyenlö a GAZ 66-tal :)

Ez utóbbival lehet, hogy borzasztó széles lenne az elsö nyomtáv.

Vagy tévednék?

GAZ 66-osunk volt a seregben, egy élmény volt kuplungozni, föleg, hogy

elöször 1 napon át csak a sallangokat (légtartályok) kellett eltávolítani a kuplungharang tetejéröl.

Emlékeim szerint ez a teherautó meglehetösen széles nyomtávú.

Előzmény: endrebá (11702)
joebatyo Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11704

Hello Laci!

Jó téged itt újra látni :)

 

Előzmény: dutráslaci (11697)
endrebá Creative Commons License 2011.08.24 0 0 11703

De nehezen találtam róla képet... messze van Észtország....

 

Előzmény: endrebá (11702)
endrebá Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11702

Pedig a hetesek alatt a GAZ 63-as hídja van gyárilag...

 

 

Előzmény: MDW (11682)
endrebá Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11701

:-)))

Előzmény: dbazsi74 (11690)
hori67 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11700

Én nem tömítettem semmivel a csavarnál és nem szivárog évek óta.Ha a két szélső tőcsavarnál szivárog az látszik a két ablaknál, ahol átmegy a tőcsavar.Belsőknél nem annyira.

Előzmény: jozsitraktor (11698)
hori67 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11699

Jó estét mindenkinek.Azt valóban meg tudom erősíteni,hogy Bazsi kolega évek óta" nyúz",hogy megvenné a trakimat,de ha egyszer nekem is kell.Most olvasom,hogy vennél még egyet.Az enyém még mindig nem eladó.Kohl Sanyit kéne rávenni,hogy adja el az övét.Már vagy tíz éve áll mozdulatlanúl.Ha még megvan neki.Fülkés,háromszög rendszámos.Forgalmi is megvan ,ugyhogy vizsgáztatható.

Előzmény: dbazsi74 (11678)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11698

Nagyon köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat megfogadom és meg is fgom csinálni.

dutráslaci Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11697

Én egyszrűen készrehúzás után megfújom  az anyát féktisztítóval és megkenem az anya tetejét ólajálló sziloplaszttal.

Előzmény: tisosz (11696)
tisosz Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11696

Egy kicsit nagyobb munka,de 100%,hogy az olaj nem fog átszivárogni.Hűtővizet engedd le és a vezérlés levétele után

a kettő tőcsavarról vedd le az anyát és az alátétet.A tőcsavart és a hegerfejbe a tőcsavar lyukát(hosszúszőrű ecsettel)                 csavart ill alátétet precízen zírtalanids le.Miután porszáraz fbs pasztával kelenne tömíteni.Összerakás után az alátét 

alol kitüremkedett paszta száradás után nagyon könnyen eltávolítható.

Előzmény: jozsitraktor (11695)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11695

És az nem olvad el? De ezt megse gondoltam volna hogy a menet mellett átszivárog az olaj.

Előzmény: dagidutrás (11693)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11694

Köszi a tanácsot mihamarabb hozzá fogok mer már kikészit szerinted festékkel tömitsem?

Előzmény: MDW (11692)
dagidutrás Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11693

Ha jól emlékszem az anyákra a málnaszörpös pet palack kupakja pont stimmel.

Előzmény: jozsitraktor (11691)
MDW Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11692

Először próbáld meg, a csavar és az anya tetejénél tömíteni.Ehez nem kell szétszedni,csak a szelepfedelet kell levenni.Egyébbként legtöbbször itt szivárgott át az olaj.

Előzmény: jozsitraktor (11691)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11691

Üdvözöllek: Köszi a jótanácsot akkor szedjem szét? Csak aza baj nincs gumitömitésem. Mindet elhasználtam mikor a viz folyt.   Szerinted ez másként nem lehet?

Előzmény: MDW (11686)
dbazsi74 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11690

Tisztelt pléhúsz! Ön azt mondja, hogy a bartelezés semmire nem jó? Most akkor én mit tegyek? Vannak felesleges dolgaim négy hengeres csepel motorhoz. Próbálom elcserélni nekem hasznos dologra vagy eladni. Mivel az értékéről fogalmam sincs mi alapján állapítsam meg, hogy mit kérjek érte? Ha pl. egy vízpumpát elcserélek egy eredeti indexkapcsolóra akkor balek vagyok vagy kupec?

Előzmény: pléhúsz (11668)
dbazsi74 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 11689

joebatyo tanácsát megfogadva  felajánlom cserére a 413c motorhoz való vízpumpát és olajszivattyút. Érdekel bármi UE-28 ashoz való alkatrész, visszajelző, műszer vagy bármi.A csere Szigethalmon történhet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!