köszike, de ez már tárgytalan, de azért ezt felirom, ki tudja mikor lesz jo, minden szart felirok ezért is kavargok néha melyik kockás füzetbe van benne az info ami kell, lehet gépre kellene programoznom egy kis oracle-ba. Mondjuk időm talán lesz
Incsiklandozó helyre megyek:D életembe nem jártam arra. Meg kellett néznem a Primo-ba ilyen ország van e benne:D
vagy 21 Ft általába mindenhol ennyi +10000 Ft ilyen mozgo meg a minimálbér:D
valahogy nem tudok rájönni hogy mi után kapom a fizetésem, még az egyik honapba se jöttem rá, de nem merek szolni, mert számitásaim szerint eddig mindig többet kaptam:D Nehogy már levonják utolag:D
Én meg hétfőn indulok ugyhogy dokinak már jeleztem hogy ma visszairom magamat, és egyedül megint, ergo a magam szájize szerint kavarhatok europa utjain és nem kell alkalmazkodnom senkihez se.
Bár ezek az inditások és befejezések olyan kapkodonak tünnek, valami rendszert kellene bevinni ebbe, mert ez nekem idő és bosszuságot okoz. Idáig mindig megszivtam, vagy átfagytam, vagy éppen kapkodni kellett és mindig elhagytam valamit a kocsiba, vagy otthonhagytam:D
Valaki nem tudja hogy az osztrák boxot hogyan kell élesiteni?? uj a kocsi és még ilyet nem láttam, azt tudom hogy fogom a kütyüt és becamogok a kutra és unlimitedre állitom az uj rendszámmal, no de hol?? ha átlépek hegyeshalomnál onnantol már autopálya és az első kut pár kilométerre van ha jol emlékszem shell, vagy itt is kockáztassak mint multkor a német autopályán?? igaz ott csak 5 km volt, de sehol nem találltam tollcollectet
Elég baromságnak tartom ezt a mentalitást, ha felmegyek az autopályára és az első kutnál potolom egyszerüen ez miér nem jo?? Logikátlan. Igaz nekem kényelmesebb lenne, meg gondolom több kollégának:D
Egyes helyeken nagyon tul tudják bonyolitani, anno olaszba pl a lerakodást:D Nem mindegy hogy állok be?? a lényeg ott legyen a kocsi a kijelőlt helyen, örülök hogy oda tudom tenni, nem akarom én ciffrázni:D
Szlovént már tudom, francia ugye adott, meg az olaszt is tudom:D
mondjuk a szlovák csehet se tudom, mentségemre ilyet még nem láttam
A tehergépjárművek adatrögzítő lapjaira vonatkozó szabályok megsértése esetén alkalmazandó szankcióknak igazodniuk kell a jogsértés súlyához – mondta ki az Európai Bíróság csütörtökön, egy magyar ügyben hozott ítéletében.
Az alapügy előtörténete, hogy a Vám- és Pénzügyőrség járőrei egy magyar tehergépjárművet közúti ellenőrzés céljából megállítottak az ártándi magyar-román határátkelőhelynél, és 15 átadott menetíró korong közül egyet nem találtak megfelelően kitöltöttnek, mivel azon nem tüntették fel a kilométer-számláló nap végi állását. E hiányosság miatt a tehergépjármű vezetőjét 100.000 forintos bírsággal sújtották. A sofőr a bírságot kiszabó határozatot bírósági úton támadta meg, különösen arra hivatkozva, hogy a korongról hiányzó információt a fuvarlevélen utólag is ellenőrizhető módon feltüntette. A jogvitát tárgyaló Hajdú-Bihar Megyei Bíróság megállapította, hogy a bírság kiszabására egy uniós rendelet alapján került sor, amely viszont előírja, hogy az alkalmazandó szankciónak arányosnak kell lennie. A magyar testület ezért azzal a kérdéssel fordult az Európai Bírósághoz, hogy az arányosság elvével összhangban van-e az a korabeli magyar szabályrendszer, amely az adatrögzítő lapok használatára vonatkozó valamennyi előírás megsértése esetére azonos összegű bírság kiszabását írja elő, nem igazítva a büntetés mértékét a jogsértés súlyához. Jóllehet a kifogásolt kormányrendelet időközben már hatályát veszítette, az azt felváltó szabályozás pedig már differenciál a kiszabandó szankciók terén, az új szabályokat ebben a jogvitában még nem lehet alkalmazni. Luxembourgban kihirdetett ítéletében az Európai Bíróság úgy vélte, hogy” az uniós szabályozással elérni kívánt célokhoz képest aránytalan az adatrögzítő lapok használatával kapcsolatos szabályok bármely megsértése tekintetében az átalányösszegű bírság alkalmazása anélkül, hogy az említett bírság összegét a jogsértés súlya alapján differenciálnák”. A vitatott magyar szankciórendszer tehát ellentétes az uniós joggal.
Nemirok akkor multkor amit irtál az átlag azokat tanuloval értetted ? Mert igy azé kicsit más. Kérdés gondolom a tanuloiddal szoktál talizni imigy amugy ők egyedűl az első honapokban mennyi km-t csavarnak? Meg frencs-sájzba:) hogy jön össze a fizu mert nem árulják el meg azt hittem ott nincs norma legalábbis igy reklámozzák?
Nem, engem annyira nem érdekel(kiváncsi voltam menniért kell dolgozni), egy jó ideje le mondtam már a teherautózásról["E"-m nincs ezért nem írom azt, hogy kamionozás:)]. Személyszállítás felé húz a szívem,természetes gumikerkűvel :D
sajnos kis cég,nincs felvétel,én is vártam a soromra.24ft ad kilométerre más nincs,általában 1 fős járatok,ritkán 4 kezes.Túlfogyasztás nincs,km levonás nincs,70%pálya 30% bundesz,valamivel többet kell bundeszozni mint a waberersnél.
Szeretném megkérdezni, hogy esetleg van felvétel ehez a céghez? A sofőrpárommal mi is munkát keresünk, négykézben, de sajnos nagyon gyenge a felhozatal, megtisztelő válaszodat előre is köszönöm!
más kérdés februárba meg már 4100 km van ugy hogy már 5 napja itthon vagyok. Sajnos 2200 km-es távnak a lerakoja 2.-án volt reggel 1 orakor, ezt meg nem lehet ugye januárra irni. Mindegy csak legyintek. Almomba se gondoltam ezt. Bele is betegedtem:D
ponénkodva irom, mielőtt ki leszek osztva, de a km valos sajnos, éppen azon meditálok melyik csekket lehet eltolni
Befejeztem a pályafutásom a franchise cégnél a wabinál.Január,4hét kint és 7000km,tiszta szégyen!ráadásul van vagy 200 liter túlfogyasztásom,pedig 85 el jártam mindig amióta levonásaim vannak.
Van egy olyan érzésem ,hogy az autót futtatják a franchise cégek nem a sofört.Túl fogyasztó autót inkább kevesebbet megy,költséghatékonyabb ,lásd az én példámat.
Most szabin vagyok leszerelni megyek vissza holnap.Meg van a következő meló,maszek hűtős nyerges kizárólag olasz-spanyol viszony,körfuvarok,heti itthonlét.Még tavaly nyáron ,szabadságom alatt,voltam egy haverommal egy körre ennnél a cégnél.Jó lesz! :)