Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ronintilla Creative Commons License 2012.06.27 0 0 42504

Üdv!

Felni méret?

Csak a 4 felni mennyi lenne?

Dobj egy mail-t légyszíves: ronintilla_kukac_torzsasztal_pont_hu

Előzmény: MrDana (42503)
MrDana Creative Commons License 2012.06.26 0 0 42503

sziasztok !

 

eladó 4 db.  jazz acélfelni, pirelli téligumikkal , (kb. 6-7 ezret futott)

iá :  50e ft..

xhorvathx Creative Commons License 2012.06.26 0 0 42502

Köszönöm szépen!

Előzmény: dismember (42501)
dismember Creative Commons License 2012.06.26 0 0 42501
Előzmény: xhorvathx (42500)
xhorvathx Creative Commons License 2012.06.26 0 0 42500

2005-ös jazzhez hol lehet venni utólagosan beépíthető ködlámpát? Tud valaki segíteni?

Köszi előre is!

BekeToni Creative Commons License 2012.06.25 0 0 42499

Az fura, mert szerintem nem szabadna kint maradnia a hibajelnek.

Sajnos csak egy moDiag-om van, az meg nem látja az SRS-t.

 

Előzmény: dismember (42498)
dismember Creative Commons License 2012.06.25 0 0 42498

Köszi, de a negatív kábel lekötést már próbáltam, az nem hozott eredményt, akkor marad a rövidre zárás.

Előzmény: BekeToni (42497)
BekeToni Creative Commons License 2012.06.25 0 0 42497

Vedd ki a slusszkulcsot. Várj 10 másodpercet, majd kösd le a negatív sarut. Várj megint, aztán kösd vissza.

Ezután, az SRS lámpa kialszik 6 másodperccel a gyújtásra kapcsolás után, ha az ellenőrzés rendben volt. Az eltárolt DTC ettől még ott marad a vezérlőben. Ha ezt a már nem aktuális bejegyzést is el akarod tüntetni, - kitörölni csak a diagnosztikai csatlakozón keresztül lehet egy erre alkalmas eszközzel, vagy azzal a hagyományos módszerrel, amit írtál, csak egy 10 kohmos ellenállással helyettesítve a gyári rövidzár kábelt. Buktató lehet még a 4másodpercen belüli műveleti idő betartása.

 

Előzmény: dismember (42496)
dismember Creative Commons License 2012.06.25 0 0 42496

Sikerült kicserélnem az elvágott kormányomat viszont közben (légzsák nélkül) ráadtam a gyújtást így (gondolom) bejegyzésre került egy hibakód és most világít az SRS lámpa. A szerviz könyv szerint egy "Szerviz adatközlő jelet (SCS) rövidrezáró csatlakozó ( 07PAZ-0010100)" segítségével lehet ezt a hibakódot törölni. A kérdésem az, hogy tényleg szerezni kell egy ilyen speckó csatlakozót, vagy más módon is meg lehet oldani a törlést. Azaz ez csak simán rövidre zárja a MES csatit, vagy van benne valami áramkör? Azért parázok, mert ugye a légzsákról van szó, és a manual is ezt írja: "Ne használjon áthidaló vezetéket.".

 

wastegate Creative Commons License 2012.06.24 0 0 42495

Honda generátor ... örök élet+1 év.

 

:O)))

w

Előzmény: Torrente (42494)
Torrente Creative Commons License 2012.06.24 0 0 42494
Helló. Hasonló tüneteket produkált nemrég a golfom, nekem a generator szart be, de egy sima felújítás segített. Esetleg azt is nézd még, hátha.
Előzmény: laca1313 (42480)
kóboráram Creative Commons License 2012.06.19 0 0 42493

Igen, újnak a 2008-as modellt nevezem, amit nálunk 2009-től lehetett kapni - ha jól tudom. Réginek pedig az elődjét.

Én a hátsó lámpát nem cseréltem, de a lökhárítót levettem a tolatóradar szerelésekor és akkor néztem meg (2006-os modell). Fényképem nincs róla, de úgy emlékszem, hogy a lámpa alján is volt egy csavaros rögzítés, amihez másként nem lehetett hozzáférni.

A kép alján levő rögzítő elemre gondolok.

De a workshop manual is azzal kezdi a leírást (a 2005-ös modellnél), hogy "1. Szerelje le a hátsó lökhárítót."

 

Előzmény: frey7 (42492)
frey7 Creative Commons License 2012.06.19 0 0 42492

Az új alatt 2008-tól érted? Amiről én beszélek a 2004-től  frissített modell. Ennél nem kell levenni.

Előzmény: kóboráram (42490)
virágmarcell Creative Commons License 2012.06.19 0 0 42491

Sziasztok!

 

Hogy mi mindenre nem jó a Jazz motor! Itt is elég takarékos.

(ha esetleg volt már, sorry)

 

http://totalbike.hu/tesztek/2012/06/16/hogy_lehet_egy_honda_ennyire_olcso/

kóboráram Creative Commons License 2012.06.17 0 0 42490

Az "új" Jazz-nél valóban nem kell levenni a lökhárítót.

De a "réginél" úgy emlékszem, hogy van olyan csavar, amihez csak így lehet hozzáférni. A workshop manual is azt írja, hogy le kell venni.

Előzmény: frey7 (42489)
frey7 Creative Commons License 2012.06.17 0 0 42489

Már miért kéne levenni a lökhárítót? A csomagtartó felől műanyagburkolat le, csatlakozók le, 3 csavar ki és kiveszed. Ennyi.

Előzmény: kóboráram (42488)
kóboráram Creative Commons License 2012.06.17 0 0 42488

A hátsó lámpabúra cseréjéhez le kell venni a lökhárítót. Nem túl nehéz, ki kell szedni pár csavart és patentot (hátul, alul és a kerekeknél is).

Előzmény: Magic Horse (42486)
kóboráram Creative Commons License 2012.06.17 0 0 42487

Az én 2006-os Jazz-em is ugyanezt csinálta idén februárban. Némelyik indításkor teljesen leesett a feszültség, meg sem nyikkant, utána pedig magához tért és kifogástalanul indított.

Nem találtam ennek semmilyen külső okát, végül kicseréltem az akkut. Azóta a jelenség egyszer sem fordult elő.

Azt gyanítom, hogy az akkuban belül keletkezhetett valamilyen kontakthiba (pl. eltört, elengedett valamelyik átkötés és hol érintkezik, hol nem).

Ha ez így van, akkor viszont nemcsak az a veszély áll fenn, hogy nem tudsz vele elindulni, hanem menet közben a bizonytalan érintkezés miatt keletkezhetnek olyan feszültséglökések is, amiktől az elekronika tönkremehet. Ez pedig sokba kerülhet. 

Előzmény: laca1313 (42480)
Magic Horse Creative Commons License 2012.06.17 0 0 42486

sziasztok,

 

az imént sikerült megrepesztenem a jobb hátsó lámpabúrát. Kérdésem, hogy cserélt-e már valaki ilyet, mennyire bonyolult a művelet, és hogy milyen árkategóriában gondolkozzak .. 

 

koszi előre

beelaim Creative Commons License 2012.06.16 0 0 42485

Ma beugrott egí kavics (kb. üveggolyó méretű) a szélvédőnkbe. DIRRR.....     Tett bele kis lukacskát +megrepedt5cm.-t.  Mire hazaértünk továbbrepedt. Csere lesz a vége.  Olyan kemény , hogy  a kobaltos fúrómmal sem tudtam megfúrni a repedések végeit. Ha valaki tud "akciós" ajánlatokat azt szivesen fogadom.

wastegate Creative Commons License 2012.06.15 0 0 42484

Nem fog kikormolódni ... ki kell takarítani a csatornát.

 

w

Előzmény: ms.toideus (42483)
ms.toideus Creative Commons License 2012.06.15 0 0 42483

Elmegyek, megfuttatom. Hátha kikormolódik. 3ekm csak elég lesz. Ha nem, akkor segítséget kérek wastegate-től

Előzmény: BekeToni (42477)
laca1313 Creative Commons License 2012.06.14 0 0 42482

Azt amin van egy ha jól emlékszem 60A biztosíték?

Előzmény: wastegate (42481)
wastegate Creative Commons License 2012.06.14 0 0 42481

Nem csak a sarut kell megnézni hanem amit írtam, hogy a + sarura 6-os csavarral van rögzítve tápkábel NA AZT KELL MEGHÚZNI mert fellazul!

 

w

Előzmény: laca1313 (42480)
laca1313 Creative Commons License 2012.06.14 0 0 42480

Köszi neked és mindnkinek a tippeket!

Egyenlőre ott tartok, hogy gőzöm nincs hogy mi csinálta a problémát. Az akksi sarut levettem megtisztítottam, az aksin töltöttem, bár alapból sem tűnt rossznak a töltöttsége, mert megmérve (igaz hogy terheletlenül) 12,65 V-ot mértem. Én úgy tudom, hogy egy döglődő akkumlátornak, nem csak az áram leadási képessége, hanem a feszültsége is leesik. Jelenleg a beírásom óta nem produkálta az indítási furcsaságot, úgyhogy bizakodok. Csak az a félelmem, hogy valahol olyan helyen adja fel végképp, ahol esélyem se lesz a beindítására.

 

 

Előzmény: BekeToni (42432)
Bobert Creative Commons License 2012.06.12 0 0 42479

ha valaki jazzt keres esetleg:

Eladósorba került a 2008/4 1.4 LS sötétszürke Jazzem. 110e km. most kapott új fékeket, minden szervíz elvégezve rajta, első tulaj vagyok. a hátulján kisebb horpadás van, igeny eseten javitva adom át. Képek kérésre. pinter.robika(kukac)gmail.com IÁ: 2M vagy esetleg banki hivatalos (nem közjegyzői) hitelátvállalással

ms.toideus Creative Commons License 2012.06.12 0 0 42478

:) köszi

de most akkor lehet, hogy nem is az egr-re van a baj? vagy mag a szelep a szar? vagy mi a szar van? bocs, csak ideges vagyok, ha már rá gondolok.

Előzmény: BekeToni (42477)
BekeToni Creative Commons License 2012.06.12 0 0 42477
Előzmény: ms.toideus (42474)
ZMárki Creative Commons License 2012.06.12 0 0 42476

Nekem a kézi autómosóm csinálta meg a polírozást, plusz nanózta is.

 

Előzmény: vasijazzes (42475)
vasijazzes Creative Commons License 2012.06.12 0 0 42475

Sziasztok!

 

Az 5 éves Jazzemet át szeretném políroztatni mindenhol,hogy a kisebb karcok eltűnjenek és újra szebb,fényesebb legyen a színe. Vivid Blue metallic

Vas vagy Győr-Moson-Sopron megyében tud ajánlani valaki egy megbízható szakembert,céget? Tapasztalatok és vélemények is érdekelnének. Légyszí írjatok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!