Ki lehet ez a lecsúszott "Újgazdag"? Aki megvesz egy feliciát az AUDI! után! aztán csodálkozik hogy elromlik?
Húúú az a hasonlat hogy "Volt már nekem ebbe az országba egyedüliként olyan audim amit még a nagybecsü szak szerviz is csak nézett ,hogy ilyet is gyártottak az benzines volt a 80 -as években."
Igen én is találkoztam ilyen emberrel akit megetettek egy ráragasztott "AUDI QUATTRO" matricával. A szervízben meg kiderült hogy sima elsőkerék hajtású és soha nem volt négykerekes. DE a fickó teleszájja ujságolta hogy neki milyes "speciális" autója van:-)
MUKIBÁ
Az hogy ezen a fórumon megpróbálunk egymásnak segíteni nem jelenti hogy ez a autó sz@r inkább sokan vagyunk és használódnak el a dolgok. Valamint azt is meg kellen érteni "34év"
után hogy a szerelők nagyrésze csak lehúzza az olcsóbb autók tulajdonosait. Mert egyszerűbb egy egész egységet egy drága autón szinte tiszta kézzel kicserélni mint ezen keresni a hibát! Tehát a dolog adja magát! Mindenki megpróbál informálódni, hogy mi a hiba és ha tudja megszünteti saját maga mert mindíg az a biztos amit az ember saját maga csinál!
Pénteken kicseréltük a gyertyákat, az üzletben 1 pólusos Bosch-okat adtak hozzá, 3 pólusos briskek voltak eddig benne. Utána kipucoltuk a folytószelepet és VAG-al újra lett kalibrálva, majd levettem a légtömegmérőről a csatlakozót, ami nagyon oxidált volt, szinte teljesen zöldek voltak az érintkezők. Sajnos nem volt otthon kontakt spray-em, így csak csavarhúzóval megvakartam őket. Úgy rémlik, hogy előtte VAG-on keresztül figyeltem a beszívott levegő sűrűséget és ugrált az érték, a tisztítás után pedig nem.
Egyelőre (remélem így is marad) nem tapasztaltam, hogy hidegen bolondozott volna. Tegnap mentünk vele úgy 100km-t és meglepően jól ment, mintha sokkal simábban menne, a gázpedál is könnyebben megy, jobban reagál, alacsony fordulaton is sokkal jobban húz, indulni is mintha jobban indulna, lehet, hogy hülyeség, de visszaváltásnál is mintha annyira nem fékezne és nem rángat.
Olyan kérdésem lenne még, hogy a kormányom eléggé nehezen megy, pl álló helyzetben két kézzel is nehéz eltekerni, menet közben már viszonylag könnyű. Sajnos nem próbáltam más feliciában, de nem hiszem, hogy ennyire nehezen kéne mennie. Favoritot próbáltam, abban álló helyzetben könnyebben ment, mint az enyémben, de menet közben nehezebb volt tekerni a kormányt. A csapok nemrég voltak cserélve. Sajnos nem nagyon értek hozzá, zsírozni vagy ki kéne pucolni ott valamit?
A másik pedig, hogy nem tudom, hogy más felicián is, de a váltómnak elég nagy holtjátéka van jobbra-balra és mintha esős, párás időben könnyebben venné a sebességet. Nagyapám Fabia és Favoritján sincs ekkora holtjáték.
Mukibá... azt mondják felénk hogy amilyen az "Adjon Isten olyan lesz a fogadj Isten"
Meg azt is mondják hogy mindenki olyan kalappal köszön amilyen van neki.
És azt is mondják hogy a kor nem érdem csak átmeneti állapot. Az embert nem a kora miatt tisztelik hanem azért amilyen, ha valaki szaros tróger volt egész életében az 80 évesen csak a vén mocsok elnevezést érdemli, de aki rendes és tisztelettudó az megérdemli hogy megbecsüljék.
ha egy kicsit másként jött volna ide és nem úgy hogy a mások autóját és ezzel életét vagy értékrendszerét leszólja akkor maga is más kommenteket kapott volna.
Ha az embernek lenne pénze akkor nem ilyennel gurigázna, de amim van azt becsülettel vettem, becsületesen munkában izzadtam meg érte és nem igazán örülök neki ha egy vadidegen beképzelt szarzsák leszólja, még akkor sem ha amugy rozsdásodik és néha baja van.
ugyhogy ha nem volt szándékodban sértegetni, akkor ezt most elb... mert sikerült.
Leveszed akkor is megy az autó de gondoloma fogyasztása lenne más nem próbáltam lehet a túl nagy nyomást hivatott csökkenteni vagy épp fordítva lényeg hogy ha nincs rajta akkor is megy a gép, de természetesen csere nem árt...
még soha nem hallottam csikorgó kerékcsapágyról,inkább morgó,zúgó hangot adnak kanyarban hangosodik. Fékezés nélkül is zajos. Megemelt kereket pögesd meg , kézzel , ha csapágy,akkor morog . Ára:3-10e. utóbbinál kezdődik a minőség. csere:17971hsz alatt. én biztos hogy jobban utánna néznéka féknek,ugyanis fékezéskor van hang, azt írtad a multkor. üdv.:vismajor77
Ha ilyen "öreg" és hozzáértő szaki vagy, akkor igazán adhatnál tanácsot ennek a sok "fiatalnak" az itt felmerülő problémákra! Vagy ha valamit nem tudsz, akkor nyugodtan kérdezz a "fiataloktól" hátha tudnak segíteni, mert az eddigi hozzászólásaidból nem derült ki, hogy igazából mi is a problémád...
Mi sem szándékoztunk téged megsérteni, csak abban a stílusban válaszoltunk, ahogy te szóltál.
Itt nem a fiatalsagrol van szo, te jottel ide ezzel : 1.3 as feliciák nekem 1.9 dieselem van ebben nincs semmi probléma .szerintem cseréljétek le ezeket a szarokat dieselre ITTnincs probléma . évjárat 1997 ez nálam megmagyaráz mindent ! koszonjuk epito ellegu hozzászolasod,mar holnap lecserelem a 1.3 MPI -felimet,de eloszor meghajtom olaj nelkul,h tenyleg legyen valami baja :)
Köszönöm az értelmes hozzászólásaitokat ebből is kiderül, hogy még nagyon fiatalok vagytok .Nem volt szándékomban senkit sem sértegetni ,és megsérteni,de azért ezt nemkellett volna, én már több mint 34 éve gyüröm az ipart Volt már nekem ebbe az országba egyedüliként olyan audim amit még a nagybecsü szak szerviz is csak nézett ,hogy ilyet is gyártottak az benzines volt a 80 -as években. továbbiakba jó szerelgetést mindenkinek ,mert "szereljetek minden nap" ÜDV.
Ez a 1,9D meg 10 eve jo meg bizhato koči volt čak okan el felejtik hod 7500km musaj olajat čerelni. Ojan gaz olaj porlastaa van hod ok le med a duruk melet e hamar degradalja a olajat. Eleg bele 15W de a intervalt be kel tartani. ôkôk eleletbe gaz olaja kočiim volt kezdtem peugeot 504D talan emlekeztek ezek a Funes filmekbe futotak. Le elôzôt a 100 koda mind a piň DE 1 korona volt literje gaz olajnak a fekete piacon. Ed soval ma nem eri meg a gaz olaja koči ha event nem fut ra 40-50ez. km.
Elég szar lehet Mukibá-nak, mert a gázolajos felik tökéletesek így nem tud senkivel beszélgetni, mert hát nincs miről... Esetleg arról tudnának, hogy ki milyen sört iszik ebben a melegben ;)
Valószínüleg az imperialisták fizetett agitátora, aki el akarja érni, hogy a Dielel olaj nagyobb mértékű használata esetén ne a baráti országok hanem az embargó sújtotta kizsákmányoló kapitalista távol keleti államokból importáljunk üzemanyagot drága valutáért... :D
Nem is azért írtam, mert annyira sajnálom őt, aki a más autóját leszólja, az az én szememben egy senki..., amúgy ,ha olyan tökéletes a dieselje, akkor mit akart tudni?
Azért nem látsz, mert itt a legtöbben benzines felisek vannak. Lehetséges, hogy a dízelesek már lefutották a kilométerüket és az ócskavastelepen vannak;)
Ja és nem kell általánosítani, az enyémben már 433ezer km van és a rozsdafoltokon kívül nincs más baja.
Egyébként meg ez a fórum azért van, hogy megbeszéljük a problémákat és segítsünk egymásnak. És általában azok írnak, akiknek valami gondjuk van.
Szerintem amilyen az "adjon isten, olyan lesz a fogadj isten" közmondás alapján nagyon is finoman lett a márkatárssal kommunikálva... :D Én nem szaroztam le az Ő dieseljét asszem. :D
Nem ez volt a cél de nem tökéletes egyik fajta sem ennyi a lényeg, és nem mellesleg úgy írta hogy adjuk el a szart és vegyünk dieselt mint ha alsóneműt váltogatnánk...
Ha így menne akkor már rég luxus villám van és dús gazdag vagyok...