egyébként a legrosszabb az egészben az,h elég sok mindent belepakoltam a kocsiba többek között egy GSM modult is (a váltózár és a külső riasztó plusz ultrahangos érzékelő mellett) aminek az lenne a lényege,h ha végleg minden bedöglik akkor egy telefonos kóddal el tudom "zárni" az üzemanyag szívattyút. Sajna az antennája annyira erős,h bezavart állandóan az ultrahangos érzékelőknek így nem köttettem be hanem csak ott van benn a kocsiban parlagon benne a sim kártyával.
Emellett a riasztót még kívülről is "fel lehet törni" pont ilyen esetekre való tekintettel de nem állítottam be a pin kódot hozzá így nem tudok bejutni....
Ebből most tanulok. Ha mindent elintézek akkor ezt a két dolgot pótolom.
Ha működne a GSM modul akkor ma nyugodtan aludhatnék.
A szürke Bravoval kapcsolatban lenne pár infóm, talán segít. Még akkor láttam a neten az autót, amikor törött állapotban volt feltéve. Bal hátsó ajtó cserélve, és bal hátsó sárvédő félig cserélve. Úgy néztem szépen szakszerűen lett megoldva. Fényezésre várt akkor. Már abban a formában is meg akartam venni, de az egyik képről kiderült, hogy nincs benne automata klíma, így felejtős lett, nem néztem meg élőben. Alufelnik nem voltak hozzá, azt ahogy már más is írta, valahonnan összekukázták. Olasz behozott autó. / Dinamicnál is feláras a multikormány /
Nekünk a korábbi és a mostani Bravo is Dynamic, és mind a kettő multikormány nélküli. Az első alapból anélkül volt (szalonautó), és mivel nem is hiányzott, a másodikba se kértünk... :) Úgyhogy ez nem biztos, hogy gyanakvásra ad okot.
Köszi a segítséget! Lehet, hogy igazatok lesz, és élőben egy romhalmaz. Ha meg is venném, mindenképp csak a lehető legalaposabb átvizsgálás után. Igazán nem is a törés miatt aggódom, hiszen az egy alapos átvizsgálás során kiderül. Ami jobban aggaszt, az a tekert óra és a vele járó ismeretlen előélet. Rendben, hogy kap egy fullos nagyszervizelést, de 1-2 év múlva ihatom az elmaradt olajcserék levét...