Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mikky p38 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31587

Koszonom mindenkinek. Holnap,terveim szerint karbantartas lesz es megnezem ezt a kettomegu ekszijtarcsat is.

Előzmény: terrano1 (31584)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31586

Bocsesz mégegyszer!!!

Előzmény: turbo2 (31582)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31585

Na ezt én néztem el,de úgy becsületesen!Én végig a DMF-ről beszéltem!A kéttömegű szíjtárcsa van a tieden is!

Előzmény: turbo2 (31582)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31584

Nem is igazán értettem a hsz-t!:-)

De kétszer is visszanéztem,nem a DMF-re írtad?Vagy én néztembe?

Előzmény: turbo2 (31582)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31583

Kell hozzá alvázszám.

Előzmény: Törölt nick (31580)
turbo2 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31582

Egyébként én nem a kéttömegű lendkerék ellen irtam, bár azt is hülyeségnek tartom, hanem a kéttömegű ékszíjtárcsa akaszt ki..... Mekkora egy faszság.

 

Előzmény: terrano1 (31577)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31581

Szivesen!

Ha megmondod mi kell akkor holnap nézek cikkszámokat!Ma már nem,mert így is a laptopról írok és a sírás kerülget ha kettőnél több szót kell gépeljek!

Előzmény: Törölt nick (31580)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31580
Megegyszer koszi Terrano!
Előzmény: terrano1 (31576)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31579

"Talán azért mert az automatával ritkábban lehet hirtelen terhelni a motort.

 

Ebben lehet valami,mert taxi üzemben előbb kidöglik.

Előzmény: turbo2 (31575)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31578

jogos a kérdés! az se biztos hogy levegősődik! fel kéne tenni gépre és az majd kiderül. az közös nyomócsöves, vagyis a hengerfejbe megy végig az olaj. elviekbe szerintem nem is levegősödhet( csak ha kifogy az olaj) egész más a szitu a td5 nél és a 200-300 tdi nél.

Előzmény: turbo2 (31568)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31577

Hát most konkrétan nem vagyok képben erőátvitel és lendkerék tervezésben.

Vannak SMF átépítő készletek csak P38-hoz nem találtam még!

Bár Thoos tapasztalatai szerint /DII.TD5/ nem jó a DMF helyére a SMF.

A P38 automata, kontra manual váltó,lendkerék ügyben nincsen csereszabatosság.

Előzmény: turbo2 (31575)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31576

Nem!A talpasok a hídon vannak!Azokon fordul a kerékagy.

Az alsó és a felső nem egyforma!!!

Előzmény: Törölt nick (31573)
turbo2 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31575

Ez aztán a frappáns gondolkodás.. Ha automata akkor már nem is rezeg annyira a motor ?  Arról a tárcsáról semmi nincs meghajtva ami az automatán van a kézin meg nincs .  Akkor miért is ?

Talán azért mert az automatával ritkábban lehet hirtelen terhelni a motort. ergó nem is fékeződik annyira , ezért az ékszíjtárcsa örök életű lenne. Akkor meg minek rakjuk bele, hiszen drága. Rakjuk a kézi váltósba és szopassuk őket a drága alkatrészárral.   Szép.   Egyébként nem csereszabatos ? mert akkor gondolom mindenki lecseréli...

Előzmény: terrano1 (31571)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31574

Esetleg holnap nézek cikkszámot!

Előzmény: Törölt nick (31563)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31573
Koszonom! Es vajon ami a ket vegen van azt neztek nalam talpasgombfejnek? Mert ha igen akkor igy egyben nem is huzos! Es ha nem akkor vajon melyik az?
Előzmény: terrano1 (31570)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31572

A vasárnapi Kompi-túra képei:

 

Lövészárok.

 

Plusz cseles kanyar.

 

Itt most úgy tűnik, én húzok valakit, pedig nem. Engem húztak - lefele.

 

Nagy munkában a gyalogság.

 

A keréknyom feltöltve, vontatásra kész.

 

A hármas honvéd gyalogezred a keréknyom feltöltésén dolgozik.

 

Mivel láma voltam, ezért utolsóként engem ért a megtiszteltetés, hogy csoportképet készítsek.

 

Alig értem oda, Kompi már vágtatott...ő tudta, hogy még vár minket a patak :)

 

A mosóban - ki hinné, hogy ez egy kék autó ... ?

 

Köszönet a szervezőnek, Tue-nak, a gyalogságnak, mindenkinek. Jó volt.

 

 

 

terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31571

Attómata vagy manual.

Előzmény: turbo2 (31567)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31570
Előzmény: Törölt nick (31563)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31569
Koszonom
Előzmény: Johnny_Disco (31566)
turbo2 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31568

Ha viszont külön tápszivattyú van a TD5-ön  akkor hogyan levegősödhet? 4-5 bar minden levegőt kinyom maga elől. A TD5 már common rail diesel ?

Előzmény: Törölt nick (31565)
turbo2 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31567

Az mitől függ, hogy melyikben van és melyikben nincs ?

 

Előzmény: terrano1 (31560)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31566

Figyu, a D1-hez "drag link" és "track rod" néven fut a dolog. Az egyik elöl, a másik ugye hátul van. Az elsőt hajtja a kormánymű, a másik a 2 kereket köti össze.

Előzmény: Törölt nick (31563)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31565

a td5 nél nyomás van a tank és a motor közt. 200-300 tdi nél meg a motoron van a szivattyú. az útóbiaknál fordulhatna elő levegősődés. a td5 nél szivárgásnak kéne lennie. (ja és a szivattyú nem az adagolóval van össze épitve) ez külön elemet képez ami a hajtást a vezérműtengelyről kapja.

Előzmény: turbo2 (31558)
kocsisjan Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31564
A Td5-nél a tankban van egy kétlépcsős tápszivattyú, ami a nyomástartó szeleptől függően 3 vagy 4 bar nyomáson tartja az injektorhoz érkező üzemanyag nyomását.
Fentiekből következik, hogy a tank és a motor közt is ez a nyomás ébred a csövekben.
Előzmény: turbo2 (31558)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31563
P38-ba keresek kormanyosszekotot az ebay-en, a kovetkezo szavakkal: steering track rod! Ez igy vajon jo? Egy profi angolos tudna esetleg segiteni?!
HunterLRD Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31562

Én véletlen ismerem a tulaját! ;)

És ha esetleg vkit érdekelne most érkezik 4 db Fox tartályos gátló, ami ebben a discoban is van! Eladók lesznek!

Előzmény: Tityitotyi1 (31545)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31561

Pinguru, örülünk, hogy ilyen jól és gyorsan sikerült helyrerázni a dolgaidat, ügyes vagy!

Előzmény: pinguru (31553)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31560

Jó neked!Az enyémben van és vacakol is valszeg!:-(

 

Előzmény: turbo2 (31554)
terrano1 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31559

Meglazítod a szíjat és megpróbálod kézzel megmozgatni.A vulkanizálás szokta elengedni, és el tud mozdulni a külső fele a belsőhöz képest.Teljesen elfordulni nem tud, mert van három stücök,három ovális furatban ami megakadályozza ebben.

Előzmény: Mikky p38 (31550)
turbo2 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 31558

A diesel discónál van a tankban tápszivattyú?  Mert ami dieselt eddig láttam, jellemzően az adagolóval volt egybeépítve a tápszivattyú.  Ez pedig azt jelenti, hogy a tanktól az adagológ menő cső nincs nyomás alatt.

 

De amikor az XM-em  szivatott állandő leállással, levegősödéssel akkor lehúztam a csövet az adagolóról és kompresszorral visszanyomattam levegőt a lezárt tankba. És láss csodát, kiderült, hogy volt  a szívóágon egy pici repedés.

 

Ja és nem 6 bar-ral kell megnyomni elég fél bar is. csak arra kell ügyelni, hogy a végén a tanksapkán kell kiengedni a túlnyomást, mert különben a szívócsonkon kinyom pár liter gázolajat.

Előzmény: D2 Silver (31557)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!