Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Gabesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 60915

Igaz.

Itt pedig meg lehet nézni árat, menetrendet, utazási időt:

http://www.scandlines-freight.com/en/freight-tariffs/tarife-und-fahrplane

Előzmény: deps (60913)
95xf Creative Commons License 2012.02.11 0 0 60914

Ez is volt már kitárgyalva kb 2007-2008 telén:)

 

Amúgy nem ördöngösség, csak úgy tűnik:)

Előzmény: Törölt nick (60907)
deps Creative Commons License 2012.02.11 0 0 60913

s azt még írd le, hogy egyórával rövidebb az út a másiktól

Előzmény: _Gabesz (60912)
_Gabesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 60912

Affene. És tényleg :)

Sőt. Ott még a visszautat is leírtam :)

Előzmény: Törölt nick (60910)
Roadtrain Creative Commons License 2012.02.11 0 0 60911

"leszálláskor figyelj nehogy magaddal vidd a hajó belsejét ;)"

 

:o)))))))))))))

Előzmény: _Gabesz (60909)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.11 0 0 60910

ezt kijegyzeteltem tegnap:DD már 1x irtad valamikor régebben

 

köszike azért neked is

Előzmény: _Gabesz (60909)
_Gabesz Creative Commons License 2012.02.11 0 0 60909

Ha esetleg Sassnitz felé mennél Scandlines-szal. Parkolóba beállsz, a nagy épület alsó szintjén Scandlines irodába bemész, kitöltöd a regisztrációs lapot (szokott magyar is lenni - rendszámok, rakomány, súly, ref. szám, stb, de egyértelmű), kapsz egy jegyet meg egy zsetont. Sorompónál bedobod a zsetont, hajónál beállsz a sorodba. A hajóról elég élesen kell lefordulni, leszálláskor figyelj nehogy magaddal vidd a hajó belsejét ;)

Kábé ennyi.

BoriBori Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60908

Háát én jopár emberkét megkérdeztem a holánccal kapcsolatba, de nagyon senki se használt még láncot

 

Mit szerettel volna megtudni toluk?

BB

Előzmény: Törölt nick (60907)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60907

köszönöm a tájékoztatott

 

közbe kitaloztam pár svéd kanyart innen a forumbol és elmentettem:D háát nem olyan mint a vonatraállás menete

 

Háát én jopár emberkét megkérdeztem a holánccal kapcsolatba, de nagyon senki se használt még láncot

 

Arra számitok hátha elkapok egy segitőkész embert:D ott a kikötöbe, és ragadok rá mint a pioca:D eddig szerencsém volt a kollégákkal.

 

 

95xf Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60906

Svédbe tilos láncolni,de az odafelé vezető úton jól jöhet :)

?? Még viccnek is rossz!

 

http://www.holanc.info/holanc-es-teligumi-eloirasok-europaban/

http://hvg.hu/cegauto/20091221_kotelezo_teli_gumi

Előzmény: _kirill (60905)
_kirill Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60905

Láncot vigyél.és próbáld rá a parkolóban hogy tuti legyen.tavaly rossz láncot kaptam,mega lánc helyett normált,szerencsére nem kellett hazsnálnom,de 2011 decemberben mountblancnál felraktam mikor lefele jöttem a hegyről,szivás felrakni :)Svédbe tilos láncolni,de az odafelé vezető úton jól jöhet :)

Előzmény: Törölt nick (60897)
_kirill Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60904

Igen garantálja,sőt egyéntől függően ki mit vállal be ,van aki 17 000km is megy.

Előzmény: husky610 (60895)
95xf Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60903

Ne is dobd ki:)

 

Svéd: Rostock-Trelleborg gondolom. Rostocknál amikor kimész pályáról, ne jobbra kikötőbe hanem egyenesen menj a kútra és ott vegyél eurovignettát. Ha 3 napnál többet vagy kint 1 hetest vegyél, olcsóbb. Kikötőbe tábla után simán betalálsz, ott leparkolsz és bemész "nagyépületbe". Szerintem Scandlines-szel mész, de ugyanaz: refszámmal kitöltöd bejelentkezést, hajóindulást nem kell. Majd ha hamarabb érsz oda megkérdi elmész-e a korábbival ha felférsz rá.

Scandlines: kapsz egy nagy jegyet (benne müakártya "kabinkulcs") ezzel ehetsz hajón, egy ugyanakkora nagyvonalkódost (ezt adod oda a hajón írányítónak), egy kis nyomtatottat ami kedvezmény a hajón lévő shopba és kapsz egy papírt amin a sor van (mondja is hanyas "spur"-ba állj)

TT-Lines: majdnem ugyanez, csak a kabinjegyet és a kajajegyet a hajón az információnál kapod

 

Ezután bemész jobboldalt ahol a "zöld kamion" világít, max a jegyedet kell mutasd és mehetsz (néha nem is kell megállni). Bemész körforgóba és vagy balra előre a TT-hez vagy balra vissza a Scandihoz fordulsz. Scandin van net, igaz lassú.

 

Fontos:Mindig van magyar a kikötőbe vagy a hajón (Áchim, rudi, stark,...)

3 indulás van 8h, 14h és 22h (ez kb, mert van 7,45ös hajó) van hogy csak 1 társaság hajója megy mindegy hogy melyikre van jegyed azzal visznek.

A hajón annyit eszel amennyit akarsz, de kaját ne dobj ki! Mostmár csak 1 adagot kapsz és ha megetted visszamehetsz repetáért. Inni tölthetsz magadnak újra, ha az ebédlőbe maradsz. 2szer van etetés.

Úgy menj, hogy ne kelljen emelkedőn állnod (várd meg míg lesz helyed), próbálj minnél nagyobb ívet venni (kevesebb a centizés a szűk "folyósókon")

 

Hrtelen ennyi jut eszembe:)

husky610 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60902

hibáztál májsztró

szlovákban van a myto

Csehbe a Premid van

Előzmény: 95xf (60900)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60901

már megoldva, de 4 honap anyagát nem akarom kidobni:D

 

Svédbe kell mennem, olvasom a forumot, van valami amire oda kell figyelni?? Arra nem voltam még soha igy fehér ho előttem. Pedig ugy ráizgultam egy franciára, no de ez van, ezt kell szeretni,

Előzmény: 95xf (60900)
95xf Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60900

Miért nem egy noteszt használsz?

Hátul a jegyzetekbe felírod hasznosat, elöl meg naprakészen könyvelsz.

 

Tollcollect: keress rá neten (tán tollcollect.de) van letölthető forgalmazóhely

Euvignetta: BeNeLux+Dk+S neten van ebből is lista, de határok kb50km-s körzetében tudsz venni, Rostock kikötőben nem!

Cseh: Myto, ugyanaz mint az osztrák, határon megállsz/veszel/töltetsz

szlovák: addig örülj amíg tranzittikettet veszel, forgalmi kell hozzá!

 

Keress vissza nemírokmár összeírta az összeset

Előzmény: Törölt nick (60897)
husky610 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60899

Nekem is 25 fordulóm volt januárban, normál hónapban min:40 van, de ha úgy alakul akkor az 50 is összejött.

Előzmény: Törölt nick (60898)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60898

januárba 10-ből 7 ember panaszkodott a hasonlo km miatt kinn a parkolokba.

Előzmény: TIR BÉCI (60894)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60897

köszike, de ez már tárgytalan, de azért ezt felirom, ki tudja mikor lesz jo, minden szart felirok ezért is kavargok néha melyik kockás füzetbe van benne az info ami kell, lehet gépre kellene programoznom egy kis oracle-ba. Mondjuk időm talán lesz

 

Incsiklandozó helyre megyek:D életembe nem jártam arra. Meg kellett néznem a Primo-ba ilyen ország van e benne:D

 

 

 

Előzmény: _kirill (60893)
BoriBori Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60896

Lehet hogy Anglia legnagyobb atomeromuve elott parkoltatok, es az egeszsegetek erdekeben a security csak jot akart...:))))))

bb

Előzmény: nemÍROKmár (60855)
husky610 Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60895

Ők garantálják a 14e km-t?

Előzmény: _kirill (60892)
TIR BÉCI Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60894

Ez brutál szar:(((((((((((

_kirill Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60893

ha hegyeshalomnál lépsz ki osztráknak akkor itt magyarországon az arrabona pihenőn M1 en tudod intézni a go-box problémákat,menj be oda!

:)

Előzmény: Törölt nick (60891)
_kirill Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60892

21!!!!!!!!!!!!! ft x 7000 + minimálbér kb50000 nettó = 197 000 franchise január

 

az új helyen ez majd úg ynéz ki 24 !!!! x fix 14 000km = 336 000

Előzmény: TIR BÉCI (60890)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60891

vagy 21 Ft általába mindenhol ennyi +10000 Ft ilyen mozgo meg a minimálbér:D

valahogy nem tudok rájönni hogy mi után kapom a fizetésem, még az egyik honapba se jöttem rá, de nem merek szolni, mert számitásaim szerint eddig mindig többet kaptam:D Nehogy már levonják utolag:D

 

Én meg hétfőn indulok ugyhogy dokinak már jeleztem hogy ma visszairom magamat, és egyedül megint, ergo a magam szájize szerint kavarhatok europa utjain és nem kell alkalmazkodnom senkihez se.

 

Bár ezek az inditások és befejezések olyan kapkodonak tünnek, valami rendszert kellene bevinni ebbe, mert ez nekem idő és bosszuságot okoz. Idáig mindig megszivtam, vagy átfagytam, vagy éppen kapkodni kellett és mindig elhagytam valamit a kocsiba, vagy otthonhagytam:D

 

Valaki nem tudja hogy az osztrák boxot hogyan kell élesiteni?? uj a kocsi és még ilyet nem láttam, azt tudom hogy fogom a kütyüt és becamogok a kutra és unlimitedre állitom az uj rendszámmal, no de hol?? ha átlépek hegyeshalomnál onnantol már autopálya és az első kut pár kilométerre van ha jol emlékszem shell, vagy itt is kockáztassak mint multkor a német autopályán?? igaz ott csak 5 km volt, de sehol nem találltam tollcollectet

 

Elég baromságnak tartom ezt a mentalitást, ha felmegyek az autopályára és az első kutnál potolom egyszerüen ez miér nem jo?? Logikátlan. Igaz nekem kényelmesebb lenne, meg gondolom több kollégának:D

 

Egyes helyeken nagyon tul tudják bonyolitani, anno olaszba pl a lerakodást:D Nem mindegy hogy állok be?? a lényeg ott legyen a kocsi a kijelőlt helyen, örülök hogy oda tudom tenni, nem akarom én ciffrázni:D

 

Szlovént már tudom, francia ugye adott, meg az olaszt is tudom:D

mondjuk a szlovák csehet se tudom, mentségemre ilyet még nem láttam

Előzmény: TIR BÉCI (60890)
TIR BÉCI Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60890

hello

 

Ok bocsi nem vettem észre , de akkor 7000*24=168000 ft 4hétre elvileg ha más nincs??? Jol értettem??????

95xf Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60889

DDR:)

Jó az a rész főleg az emberek miatt (majdnem gondolkodásmódot is írtam:P).

Egyre jobban érik az itthoni "lét" feladása és kimenetel, nekem németül beszélő részre kellene mennem (igazából Stayermarkt).

Arra felé sok cégnél köszönnek rám magyarul ott természetes, menet közben integethet "letojom":D

Előzmény: J0C (60865)
Roadtrain Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60888

2012.02.09 09:07:03  kirill ekkor írta le,hogy miért jön el a frenchise cégtől!!Benne van a válasz.

Előzmény: TIR BÉCI (60886)
X.Cage Creative Commons License 2012.02.10 0 0 60887

http://www.wabererstema.hu/rovatok/vegyes-hirek/eu-birosagi-itelet-magyar-ugyben-a-tachograffal-kapcsolatos-szabalysertes-csak-aranyosan-szankcionalhato/

 

A tehergépjárművek adatrögzítő lapjaira vonatkozó szabályok megsértése esetén alkalmazandó szankcióknak igazodniuk kell a jogsértés súlyához – mondta ki az Európai Bíróság csütörtökön, egy magyar ügyben hozott ítéletében.

Az alapügy előtörténete, hogy a Vám- és Pénzügyőrség járőrei egy magyar tehergépjárművet közúti ellenőrzés céljából megállítottak az ártándi magyar-román határátkelőhelynél, és 15 átadott menetíró korong közül egyet nem találtak megfelelően kitöltöttnek, mivel azon nem tüntették fel a kilométer-számláló nap végi állását. E hiányosság miatt a tehergépjármű vezetőjét 100.000 forintos bírsággal sújtották.
A sofőr a bírságot kiszabó határozatot bírósági úton támadta meg, különösen arra hivatkozva, hogy a korongról hiányzó információt a fuvarlevélen utólag is ellenőrizhető módon feltüntette.
A jogvitát tárgyaló Hajdú-Bihar Megyei Bíróság megállapította, hogy a bírság kiszabására egy uniós rendelet alapján került sor, amely viszont előírja, hogy az alkalmazandó szankciónak arányosnak kell lennie. A magyar testület ezért azzal a kérdéssel fordult az Európai Bírósághoz, hogy az arányosság elvével összhangban van-e az a korabeli magyar szabályrendszer, amely az adatrögzítő lapok használatára vonatkozó valamennyi előírás megsértése esetére azonos összegű bírság kiszabását írja elő, nem igazítva a büntetés mértékét a jogsértés súlyához.
Jóllehet a kifogásolt kormányrendelet időközben már hatályát veszítette, az azt felváltó szabályozás pedig már differenciál a kiszabandó szankciók terén, az új szabályokat ebben a jogvitában még nem lehet alkalmazni.
Luxembourgban kihirdetett ítéletében az Európai Bíróság úgy vélte, hogy” az uniós szabályozással elérni kívánt célokhoz képest aránytalan az adatrögzítő lapok használatával kapcsolatos szabályok bármely megsértése tekintetében az átalányösszegű bírság alkalmazása anélkül, hogy az említett bírság összegét a jogsértés súlya alapján differenciálnák”. A vitatott magyar szankciórendszer tehát ellentétes az uniós joggal.

 

 

 

TIR BÉCI Creative Commons License 2012.02.09 0 0 60886

hello

 

Nemirok akkor multkor amit irtál az átlag azokat tanuloval értetted ? Mert igy azé kicsit más. Kérdés gondolom a tanuloiddal szoktál talizni imigy amugy ők egyedűl az első honapokban mennyi km-t csavarnak? Meg frencs-sájzba:) hogy jön össze a fizu mert nem árulják  el meg azt hittem  ott nincs norma legalábbis igy reklámozzák?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!