Nézd meg milyen a felni. Ha rá van írva, hogy TUBELESS, akkor nem kell belső, ha nincs akkor elvileg kéne, de sokan arra is felnyomják belső nélkül.
Telekjárónál nem árt, ha van belső.
Jártam már úgy, hogy beszorult a kavics a felni, és a gumi közé, és gyorsan leeresztett, viszont miután Kompi medveölő csavarhúzójával kipiszkáltuk a köveket, felfújás után rendben volt.
Egy 375Ft-os műanyag, amiben porleválasztó lamellákon keresztül áramlik a levegő, valamint sosem ázik be.
Van nekem rendes fém snorkel fej is, ott figyel a csomagtartóban, tud az előre és hátra is nézni, csak beleesik az eső, és a multkor is sáros volt a légszűrőm, annyi nedvességet kapott. Előtte meg port.
Szóval lehet hogy csúnya, de inkább kímélem a víztöl a motort és tartom szárazabban és pormentesebben a légszűrő betétet. Amúgy ha nincs csapadék akkor visszateszem a fém fejet rá és azzal tényleg jobban néz ki.
TdiOxi, megmondom az őszintét, nekem ez jobban tetszik, ez a fej. Ezen látszik, hogy kisiparos gyártású :) A másik gyárilag hátrafele állt, szerintem onnan kevesebb levegőt kapott a motor. Ez legalább előre áll, és egyedi :) Tudod, ezen a szinten már nem a szépség számít. Egyesek ilyen komplett UFO-kat hordanak a cső tetején, hát inkább az a gáz, nem?
Hát akkor rosszul tudod!A P38 merevtengelyén nincsen függőcsapszeg,van viszont talpas gömbfej/talpas csapszeg/tartó gömbfej vagy ahogyan gondolod.Angolul ball joint!
Nem kever itt senki, semmit,semmivel!Egy véletlen folytán elbeszéltem Turbo hozzászólásai mellett de ettől még nem keverem a kettős tömegű lendkereket a hasonló nevű szíjtárcsával,ami szintén két különböző részből áll,ami között nem csak szimplán egy "gumicsík" van!Ebből a nézőpontból a kettős tömegű lendkerék két kereke között csak egy rugó van.
Én viszont sokkal nagyobb bajnak tartom, hogy egy olyan alkatrészt ami gyakorlatilag örök életű, sikerült hosszas és kitartó munkával egy olyanra alakítani ami jó esetben pont annyit bír mint a kuplung. Vagyis rossz esetben 100.000 km jó esetben meg max 300.000 km Ez mire volt jó a marketing bullshiten kívül ? Mert a nagy hirtelen terhelések következtében legfeljebb gyakrabban kellett kuplungszerkezetet cserélni, ami ugye nagyságrenddel kerül kevesebbe, mint a lendkerék.
nem tudom de itt a fogalmak elég gyakran keverednek. pl talpas csapszeg! én ezt ugy tudom hogy ez az alkatrész a független felüggesztésű futóművőn van. a merevtengelyű járműveknél fűggőcsapszeg van.
A kettos tomegu lendkerek mitol bonyolult szerkezet? A hulye neve miatt? Tulajdonkeppen a hirtelen,esetleg koppanasba meno eroatviteleket tompitja. Ezt teszi rugok beiktatasaval. Az ekszijtarcsaban meg gumiaggyal. Hardy tarcsa mar regen erre szolgal. Ha osszerogynak-eltornek a rugok,akkor ugyanugy(sot meg jobban)utessel viszik at a nyomatekot. Az egesz tema azzal kezdodott,hogy valami eros rezonanciam van,erre irta Terrano ezt a lehetoseget. Elmeletileg elkepzelheto.
szerintem az attól hogy van benne egy gumicsík hogy elnyeljen vmit. attól csak egy ékszijtárcsa. nem lehet keverni a kettőstömegű lenkerékkel, ami egy sokkal bonyolultabb szerkezet.
Bocs,en hiszek Terranonak. Tehat addig keresem,amig tudatni tudom veled,hogy hol van. Mivel ekszij tarcsarol beszel a mester,ezert valahol elol fogom keresni. Mivel csak egy halando vagyok,ezert ugy tippelem,hogy az ekszij kornyeken kell hogy legyen. De megtalalom a huncutot,ne aggodj.