Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pléhúsz Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11777

Ezt Endrebának szántam, csak közben kétszer kellett írnom és ....

Előzmény: pléhúsz (11776)
pléhúsz Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11776

Egyetértek. Azonban fontosnak tartottam leírni, hogy mindenki tudja, mit képes a henger bálázó.

A zizegők lakát azóta vagy 5-szőr megküldtem a nagy tárcsával. Fél óránként, ahogy javasoltam elméletileg. Ha még mindig ragaszkodnak az ingatlanhoz, tűzeskedni fogok.

offroader Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11775

Üdv! Akkor ha próbaképp direktre kötjük, elvileg már működhetne is?!

Előzmény: Mrnagi (11773)
endrebá Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11774

A nyulas történet jobban tetszett... de még a darazsas is...

 

Ezek itt szomorú hírek voltak.

Előzmény: pléhúsz (11769)
Mrnagi Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11773

Üdv!

 

Abból a szűrőtetőből hiányzik egy nagy darab! Körben lenni kellene egy karimának, így nem zár egyáltalán.

Előzmény: offroader (11771)
MDW Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11772

Üdv!Ezen a résen nem szívhat levegőt?Ami nekem van a D-4kb traktoron azon nincs ilyen rés.A kis DUTRA traktoromon pedig nem is volt ilyen szűrő.Véleményem szerint,ha kézzel emeled,azért jön itt az olaj mert hirtelen menöveli a nyomást a dugattyú,és itt nyomja ki az olajat.

Előzmény: offroader (11771)
offroader Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11771

Előzmény: offroader (11770)
offroader Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11770

Igen, ott fent azon a kis résen, de csak ha kézzel felemeltük a karokat gyorsan.

És előkerült a gyári színe is, mikor levakartam az olajat mindenhonnan. Ezek szerint ez az eladás előtti fényezésen kívül mást nem kapott. Azt meg kár volt... :(

Előzmény: MDW (11765)
pléhúsz Creative Commons License 2011.08.31 0 0 11769

 

Nagyon jó! Nekem ezek a melós videók a kedvenceim. Sokkal jobban bejönnek, mint egy szépre dukkózott gép. Hát én már egy ilyen földtúrós alkat vagyok.

 

 

 

Ügyesek vagytok. Szerintem a leglétezhetetlenebb szerkezet a kis bálázó, mint a kecske, a legkevésbé szokta azt csinálni amit az ember szeretne. T1-ben nem bírta eldolgozni a szalmát, vékonyabb rend kellett volna neki? Mindig előjön, hogy kellene egy kis kocka bálázó is, mert a jelenlegi kazánomba, nem fér bele a henger bálám. Azonban állni a táblában és csesztetni állandóan, arra nem vágyom.

 

Fekete hír is van, ha már bálázás. Dagidutrás adott nekem tavaly egy címet, Szentendrén 2 nagy Dutrát árultak. Már eladták, mire odaértem. A tulajt múlt szerdán bekapta a henger bálázó és órákig tekerte, amíg rátaláltak. Volt már ilyen Tökölön is. A hentest megkóstolta a Hesston, ő túlélte, a fél testét szaggatta le.

 

Ha már elhalálozás. Tegnap megkerestem Gyuri bácsit Maroslelén. Kb 5 éve rendszerességgel nyüstöltem adja el a nagyon lepukkant nagy Dutráját, ami 20 éve állt az udvarában, vagonnyi alkatrésszel. No a bácsi meghalt, s semmi sem volt már az udvarban. Múlt évben az örökösök kipucolták, valószínűleg rézelejéékkel.

 

Van egy déli haverom, annak a dumája, ha meghalok egyből gyere, mert akkor ezek mindent kipucolnak az udvarból.

 

Előzmény: dbazsi74 (11758)
Öregdömperes Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11768

Mosd ki a hütöt.VIZKÖVES:Ékszíj.Ha minden oké nem szabad neki forni.

Előzmény: dbazsi74 (11766)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11767

Ez nálam is így van. T2ben tárcsával melegszik, de pl szántás közben a mi kötött talajainkon nem tapasztaltam, pedig nem sétamenet az sem.

Előzmény: dbazsi74 (11766)
dbazsi74 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11766

Érdekes, hogy egész nap mászóban báláztam kb. 30 fok melegben és viszonylag magas fordulaton egyszer sem forrt fel a víz. Viszont T2-ben szántva ez elég gyakran előfordul. Szerintetek miért? Remélem a héten befejezzük a bálázást és végre szétszedhetjük a masinát, hogy megkapja a jól megérdemelt ráncfelvarrást.

Előzmény: .búsmagyar (11760)
MDW Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11765

Üdv!A mágneszszűrő menetes fedele alól folyik az olaj?

Előzmény: offroader (11755)
joebatyo Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11764

Mezökövesdre tervez valaki menni az M1 vonalról?

Hegyeshalom- Mezökövesd.

Beszállnék, vagy akár én is mehetek, és be szállhat hozzám aki szeretne.

Van még 3 hely nálam.

De nem ragaszkodom hozzá, hogy az enyémmel menjünk.

Érdeklödni privátban, vagy a 0043 650 46 77 hat nulla hét.

Nyugodtan meg lehet csörgetni, visszahívok bárkit.

 

Üdv.

 

joebatyo Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11763

A hétvégén helyére került végre a hütömaszk, miután befaragtam a DT hütöjét méretre.

Nem volt egy egyszerü müvelet, elég sokat bajlódtam vele, és így sem lett még tökéletes, itt-ott a tömítéseknél

szivárog a víz, de ez orvosolható, mert a ruszki csavarral oldotta meg, hogy szét lehessen szedni.

Sajnos 2 helyen alul el is volt repedve, amit beforrasztottam önkezüleg.

Úgy voltam vele, hogy nem mutatnám meg senkinek a végeredményt, ám mivel életemben elöször csináltam ilyet,

talán elnézhetö, hogy milyen csúnya lett a forrasztás. Úgysem látszik, és lényeg, hogy  jó lett.

Az olajhütö még nem került vissza, arra már nem maradt idöm :(

De már tudom, hogyan oldom meg a felfogatását, mert az eredeti lekerült a faragással.

A 2 ajtó is friss szerzemény, meg a vízhöfok mérö 3 méteres madzaggal.

Már kezd egész Dutra 1000 formája lenni :)

A müszerfal is lassan komplett.

Még azt a csúnya mtz szélvédöt kell lecserélnem, valamint a jobb oldalsó és hátsó nyitható ablakot.

A képek magukért beszélnek.

Bajcsy Pisti, ha tudod, mutasd meg légyszíves a Ferinek a képeket (ha érdekli mennyit változott az ex Dutrája) Köszi.

 

 

Látogatóm is volt szombaton :)

 

A csúnya (de jó) forrasztás.

 

A szemlélödö mükedvelö.

 

Az "új" ajtók.

 

  A 2 ajtó sem sokáig éktelenkedik.

 

Üdv.

 

 

joebatyo Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11762

Szia.

Sokan mondják, hogy kellene bele még néhány fokozat, de nem is csak a 28-asba, hanem mindegyik Dutrába.

Kellene fél 1, fél 2, fél 3.

Azaz inkább egy elötét szorzóváltó.

Nagyon sok mindent fejleszthettek volna, és csinálták is volna, ha engedik az elvtársak.

Most már így kell elfogadnunk, és szeretnünk, hiszen a mi Dutránk :)

Előzmény: dbazsi74 (11758)
MDW Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11761

Üdv!Ha már szét szeded,akkor a kiegyenlítő szelepet is nézd meg mert az is tud ilyen dolgot produkálni.A kézzel történő vonólap emeléssel pedig óvatosan,mert ha nem jól van beállítva és a kar előre tolt helyzetben van akkor képes a vezérlő tolattyút elgörbíteni,sőt el is törni.

Előzmény: offroader (11759)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11760

Látom azért nem fáztatok arra felé sem...

Előzmény: dbazsi74 (11758)
offroader Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11759

OK! Köszi nektek, más is erre a vezérlő tömbre gyanakszik, konkrétan a nyomáshatárolóra. Akkor ezt a részt is megbolygatjuk...

Előzmény: hotib (11757)
dbazsi74 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 11758

Tegnapi nap termése 970 bála. A tempó nem valami nagy a mászó és a T1 közé kellene egy fokozat.

hotib Creative Commons License 2011.08.29 0 0 11757

A kolléga feltette a linket az oldalamról nézd meg hogy a vezérló tolattyú nincs e eltörve vagy  minden bent van e amit a rajz  ábrázol.

Előzmény: offroader (11755)
.búsmagyar Creative Commons License 2011.08.29 0 0 11756
Előzmény: offroader (11755)
offroader Creative Commons License 2011.08.29 0 0 11755

Sziasztok!

A nemrég vásárolt 28-asomon nem jó a hidraulika, semmit nem csinál.

Egy hidraulika szerelésen túl vagyunk, de még mindig semmit nem reagál a kar mozdítására a hiddraulika. Le volt törve a pótkocsi billentésre szolgáló csap füle és az a kis henger pedig bele volt szorulva. Ezt sikerült kiütni a hidraulika tömb leszerelése után. Ekkor kiderült az is, hogy IFA szivattyú van benne. Forgásirányt ellenőriztük, az stimmel. Viszont a szimmering meg volt keményedve, és a pereme ki volt fordulva. A szimmeringet, a gumigyűrűket és az alumínium alátéteket cseréltük (utóbbit rézre).

A hengert összekötöttük egy új szeggel a kis pálcához a rugóval együtt.

Összeszerelés utáni tünetek: A szivattyú bekapcsol, mert reccsen egy picit kapcsoláskor. A kar mozdítására semmit nem reagál az emelő szerkezet, csupán ha leengedett állásban van, akkor a csupasz emelőkarokat szépen lassan visszaemeli. De ez már a lakatok felakasztására meg is szűnt. Emelni nem emel, meg sem mozdul. Viszont, ha kézzel felemeljük a karokat, azokat megtartja. Felemeléskor viszont az olajat a mágnesszűrő tetején kinyomja. Most az átváltó csap nekem körbe fordul, mert csak egy fület hegesztettünk a pálca végére, így nem funkcionál az eredeti határoló pöcök. A kihelyezett munkahenger csatlakozását ledugóztuk, az ottani hidraulika csövön sem éreztünk nyomásváltozást a csap elfordításakor. Az olaj a hidraulika tartályában maradt. Az olaj a mágnesszűrőnél sem jelentkezett, csak a kézi gyors felemelés hatására nyomta ki ott az olajat. Mi lehet a baj?

Tippem:

- hidraulika szivattyú nem nyom semmit?

- a hengeres csappal lehet még mindig valami gond?

- rögtön kinyomta a szimmeringet a szivattyú? - de akkor az olajnak le kellett volna távoznia a hajtásházba...

Tanácstalanok vagyunk..

Köszönöm!

dbazsi74 Creative Commons License 2011.08.29 0 0 11754

Ez egy jó kérdés! A forgalmiban gyártási évként 1983 szerepel ami ugye lehetetlen. Magyarországon elöször 2007-ben vették nyilvántartásba ami szintén lehetetlen. Új alvázszámot kapott a tlt hajtás mellé beütve a száma: 281234. Motorszámként a motor kód van megadva tehát DT213c. Az előző tulaj szerint 1983-ig tudták vissza keresni a traktor életét ezért szerepel ez a szám gyártási évként.

Előzmény: hotib (11751)
Mwin Creative Commons License 2011.08.28 0 0 11753

Nakérem, itt a kép, nem a legjobb, mert közben felforrt  avíz a kocsimban, de a lényeg látszik:

Előzmény: Mwin (11747)
hotib Creative Commons License 2011.08.28 0 0 11752

Az alvázszám fölött a  0-UE12 A típus szám után megtaláltam a 63/6 os szám beütést,gondolom akkor öntötték a táblán a traktoron 65/1 van .

Előzmény: aszepesi (11744)
hotib Creative Commons License 2011.08.28 0 0 11751

És mikori évjáratú?

Előzmény: dbazsi74 (11749)
dbazsi74 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 11750

Ezeket a hírdetéseket elnézve nem is vettem drágán a 28-ast.

Előzmény: p20-feri-tb (11748)
dbazsi74 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 11749

Na megleltem az alvázszámot.

p20-feri-tb Creative Commons License 2011.08.28 0 0 11748

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!