Értem, köszönöm! Ezt azért néztem, mert hátsó dupla kerekes, és elöl is a nagy futóműves, azt gondolom/tam, hogy elég erős.
Persze nem hivatás szerűen napi használatban lenne 4-5 kocsi szállítására, a műhely számára lenne, ha menteni kell, vagy bármi okból átszállítani A-ból B-be. Egy kocsit, pl egy halott KE-Jectronikos kocsit az injectorosomhoz, ilyesmik.... Szal jó ha havonta látna 2-3 kocsit.
Ha rám hallgatsz akkor csakis alvázasat veszel, azok közül meg a lehetőségek: Iveco Daily - Renault Mascott, Gazella
Nekem van benne tapasztalatom. Rengeteget láttam már amit kicsit túlterheltek és eltört a váz, szinte mindnél a fülke mögött (Sprinterek, LT, Transporter, Jumper-Boxer-Ducato, Master) Mindenképp hátsókerekest és duplakerekest vegyél!
Ha figyelmesen olvasnád a topikot, tudhatnád hogy Dukátót vagy Rönyó Mastert kell venni, mert az a tuti :-DDD
Viccet félretéve: mit szeretnél? Max. 900 kilós autókat szállítani, vagy C kategóriával és tachográffal dolgozni? Mert ezzel a 2,6t önsúllyal ez a két választásod van.
Srácok vennék én egy trélert, és természetesen hűbéres módjára Mercedest nézek, de ezen teherautók tekintetében nincs tapasztalatom, valaki tud esetleg valamit, ami riasztó lehet? Annyit tudok, hogy a kardán a gyengéjük, ill így rémlik, de azon túl esetleg valami kiemelhető?
Élet, üzemi veszélyben nem vagy, de jelenleg nem működik az ABS-ed, és jó eséllyel a menet stabilizáló rendszered. Mielőbb diag neki, megtudni mi a nyűgje.
Tavasszal voltam Önnél az E 280 asommal (210-es széria), kardáncsapágy csere és teljes szervíz volt, teljes elégedettséggel. Még a fiamnak meg is jegyezte, hogy dupla üregvédelem van és rozsdamentes az autó, ami ezekre a típusokra nem nagyon jellemző. Nos, ma út közben kigyulladt az BAS, ESP és az ABS sárga lámpa, majd újraindításkor az ABS hibajelző pirossal világított.
Kérdés: lehet-e használni, komoly-e a baj, vagy csak valami érintkezési hiba van?
Tudnátok segíteni? Van egy 2001-es W210 E220CDI automata váltós autóm. A problémám az volt, hogy többször (leginkább előzésnél) visszaváltás helyett üresbe rakta, kicsit cikisek voltak a helyzetek. A másik jelenség az volt, hogy menet közben egyszer csak a váltó mindig csak 4.ben maradt, se a tempomat, se a tiptronic nem működött. Leállítás, újraindítás segített a helyzeten, majd a hét elején annyira rossz lett, hogy csak 2. volt és rükverc. Sehova máshova nem engedte a váltást. Tegnap le lett cserélve a váltóban a váltópanel, az olaj, a szűrő és a tömítés. Ma reggel minden hibakód törölve lett, így a váltó is nagyon frankón, szépen finoman működött. A panel csere után sem ment a váltás, egészen a hibatörlésig, utána lett jó. Az üresbe visszadobálás mai napon megint megtörtént, egyszer egy előzéskor (szerencsére volt akkora lendület, hogy az előzést be tudtam fejezni, majd kiállni buszmegállóba), máskor pedig már tudatosan, kb 3-ba mehettem, majd ráléptem a gázra és visszaváltás helyett megint üresbe rakta. Ilyenkor az volt mindig a tapasztalat, hogy üres állásba raktam a váltót, kis ideig ott hagytam, majd vissza D-be és minden jól működött. Valaki esetleg találkozott ilyen hibával?
Érdeklődnék, valakinek van esetleg 124-eshez tetőcsomagtartója eladó? Vagy esetleg az idő rövidsége miatt, kölcsönbe vehető is érdekelne. (Kb 1 hétre)Előre is köszönöm!