Üdv mindenkinek!Még új vagyok itt fórumon.Olyan gondom van,hogy megázott moci és a dobozban voltak a papírjai.
Yakimoto freeride 300a műszaki leírása ésa megfelelőségi nyilatkozat.Sajnos ezek a nedvességtől szinte olvashatatlanok. Tudna-e valaki segíteni a pótlásukban?
Az izzót nem vágja ki, és igen én is valószinüsitem hogy az akksi lesz a baja, mivel ti is alátámasztottátok, és én is végig néztem rajta mindent, Köszönöm a segitségeteket !
úgy tudom nemrégiben jogsiköteles lett a dongó... mivel jóval meghaladja a a 300wos teljesitményt. de ha van papirod hogy 300w alatti akkor nem basztat a rendőr. szóval a 4t benzinmotoros kerékpárokra is kelllene jogsi mert gyárilag simán vannak 1,5kw-sak az enyém jelenleg 2,2kw-os szóval joggal basznának meg ha beiszik kpm vizsgára.
majd elfelejtettem, ne kocsitöltövel töltsd fel hanem egy kisteljesitményű töltövel mondjuk 500mah-al. ha lehet akkor meg szobahőmérsékletenn töltsd fel ne kint... asszem ennyi amit tudni kell :)
nekem is adott már nyekergő hangot de de az azért volt mert nem volt normálisan rácsavarozva a sarú a pólusra az aksin.... első dolog az hogy nem cserélgetjük az aksiban a vizet állandóan hanem csak utántöltünk hogy ellepje a két csik között. én eddig kétszer töltöttem rá ugy hogy 5mmm-el a lemez felett legyen a szint. 3é valatt ennyire volt szüksége. a másik dolog hogy smirglivel kicsit megcsiszoljuk a pólusokat és rácsavarozzuk a vezetéket majd bekenjük zsirral vagy szilikonolajjal... Próbáld meg feltölteni töltővel majd rakj rá egy 10w-os izzot és néz meg majd meddig birja... töltés merités között teljen el 12 óra hogy az aksi tudjon pihenni kicsit. ha hamar lemerűl akkor mehet a cigányoknak a méhbe ha birja akkor vissza a motorba és mehetsz vele tovább és ha ugyanaz lesz a vége mint az elején amit irtál akkor valszeg a töltéseddel lesz a gond. az a szarabb ügy sajnos. remélem tudtam segiteni.
" desztillált vizet ajánlották de jó bele az ioncserélt víz is" Gyakorlatilag ugyanaz... de ha ilyen stádiumba került az akksi,akkor ezen csak a MÉH telep segít,azaz 90% valószínűséggel KUKA.
Valószínű hogy vagy elromlott az akksid vagy csak után kell tölteni. Ezt én is kérdeztem egy pár kérdéssel ezelőtt hogy mivel. Nekem a desztillált vizet ajánlották de jó bele az ioncserélt víz is.
Az önindító nekem sem teker csak nyekergő sípoló hangot ad, vagy a relé csinálja kattog. Az akksiról halványan világit a lámpa mikor rányomom az önindítót szinte teljesen elhalványul. De lámpa nélkül szoktam önindítózni. Mikor pedálosan berőffentem várok hogy töltsön a lámpa teljesen jól világít. Hosszabb ideig töltődött lámpa nélkül. Leállítom a motort akkor akksiról már fényesebb az izzó de fokozatosan halványul.
A kínai 4Ah akksinak mennyi idő az élettartama?
Ha jól tudom 6 hónap garancia van rá. 1,5 éves a motor. Lehet hogy az akksi köszönt el? Lehet ezeket valami folyadékkal után tölteni?
Fogsz egy multimétert,rátekered ellenállás vagy szakadás mérésre,és amelyik két lábon visít,vagy mutat az a tekercs vagyis az egyikre megy egy TEST,a másikra a vékony + (ami az indítógombról jön) a maradék két lábra pedig kötöd az akksit + és azt ami megy az önindító felé.Bár én ezt nem tenném bele,inkább valami izmosabb darabot,ami megjelenésre is testesebb,valami régebbi robogó önindító relére gondolok.Ami a vezetékelést illeti,pár oldallal visszább írtam róla.Azzal kell kezdeni,kicserélni,vastagabbra a + és a testet is,és átsaruzni.
sajna az túl nagy faternak is van mz-je és nagy.... olyan kell ami 6cm átmérővel bir és széttudom szedni.... voltam tegnap egy helybéli csókánál aki üvegszálas dolgokkal foglakozik és kb 10000ért csinálja meg nekem a az uj burkolatot ami a régirpl lesz lemásolva pesrze azt is eléggé átszabdtam nekem tetszőre. mostmár a motoromon annyi tennivaló van hogy bekell rakni a blokkot a vezetékeket ujrakötni teljesen aztán a kész nurkolatot felrakni és megyek vele a szántásba dúrni :D. ma megcsináltam a simson fényszórót rá elég bika lett csak úgy anyáznak majd a kerékpárúton :D a kormány is simsonrólvana tartókkal együtt nagyon vagyány lesz már allig várom hogy megmutassam neked és végre elmondhatom én is hogy "tuning, extra ez vagyok én" :D :D :D
Eddig volt jó kezdi megint hogy nem indít. Még 45ah ás akksival is csak lassan teker. Néztem a kábeleket és melegszik a pozitív. Holnap veszek valami vastag kábelt és áthúzom azzal az önindító kábeleket és kicserélem a relét is ha minden jól megy :)
És valaki tudna segíteni hogy ezt hogyan kell bekötni?
az akksi benne van és ha csak a gyujtást adom rá minden müködik rajta, és be inditom akkor is jó minden csak a relé mikor inditoznám akkor kattan de nem forgatja !
Sziasztok nekem is lenne hasonló problémám, világitásom jó mármint akksiról, mindenmükszik rajta, kivéve az öninditó vagyis mikor inditóznám csak olyan hangot adna ki mintha nem birná be tekerni, se reggel, se azután mikor megyek vele kb 50 km és utánna se inditja, de mint irtam világitás index duda minden jó.