Sziasztok, nnnnavvvégre, hogy indapassosan is meg tudtam érkezni ide.
Régen írtam és régen jártam erre, remélem még itt vagytok, a korábbi segítők :)
Ma megadta magát a 626 GE-m (2.0 benzin).
Remélem nem túl nagy a baj,c sak szeretném, ha megnyugtatnátok, hogy ez egy viszonylag könnyen orvosolható baj.
Egy váltásnál, minden előjel nélkül bentmaradt a kuplung.
Annyi lendületem volt, hogy kisutca, leparkoltam. Haza is vontattak.
A motor jár, sebességbe már nem tudtam rakni az autót, a fék és kormányszervó működik.
Ahogy a pedált kézzel ki-be mozgattuk, hallottam valami szuszogó hangot és egy kis permetes tócsa jelent meg, kb az akkumulátor alatt az aszfalton. A hang olyan volt, mint amikor mondjuk egy flakonon van egy tűszúrásnyi luk, és ott kiszuszog a levegő és fröcsköl a folyadék.
Ez mi lehet, mennyire nehezen szerelhető szerelő által (mennyit fog vele p*cs*lni) és mekkora tétel lesz ez, vajh?
Úgy látom, hogy vmi fékfolyadékos balhé lehet, mert csúszós a tócsa, és mintha a fékfoly. szint is lejjebb ment volna.
Az lehet, hogy a fékfoly. jár valami kuplungos dugattyúrendszerben is ?
Ugyanitt tudtok-e jól dolgozó, hozzáértő & elfogadható/baráti áras, (és nem kell, hogy gyors legyen) szerelőt, Pesten (prefer: viszonylag nem a város szélén, mert oda is el kell vontatódnom valahogy..) ?
Előre is kösziszépen!
DRD-626