Az érdi fiat szabóhoz viheted az alkatrészeket és vizsgáztatnak is.
alkatrészt itt a fórumon tudsz venni a legjobb áron vinjo-tól. Írj az email címére és beszerzi ami kell. Gyári alkatrészeket hoz a kocsihoz, itt mi jellemzően tőle vásárolunk mert ez a legjobb és legolcsóbb megoldás.
szeretném a segítségeteket kérni: hamarosan lejár a Bravo forgalmija és le kellene vizsgáztatni a verdát, illetve ezt összekötném az éves olajcserével ill. szűrőcserékkel. Eddig a Bestnél voltam, most látom, hogy sajna bezártak. Tudtok ajánlani más szervízt, esetleg Nándi elérhetőségét tudja vk (ha még a szakmában maradt)? Olyan kellene, ahol nem gond, ha az olajat és a szűrőket én viszem. És ha már itt tartunk, melyik olaj- ill. pollenszűrőt ajánlanátok, ill. hol célszerű beszerezni?
Nekem egy hete csinált ilyet. Anyáztam egy sort, aztán először beraktam egy echte audio cd-t. Aztán visszatettem az mp3-at. Aztán megint anyáztam egyet, majd kivettem a cd-t. Aztán a vasat leállítottam. Restart, utána cd be és valami csoda folytán elindult.
Csinált már ettől sokkal cifrább dolgokat is...
Szerintem finoman szólva is gáz a rendszer. És amikor határozott ellenérzéseim vannak a kocsival kapcsolatban, akkor ez nem épp pozitív irányba tereli a dolgot...
egyetertek bar sokan keverik a polirozast a vaxolassal. annak ellenere hogy sopankodom a gp fakulasa miatt ill. inkabb a szin kezd elterni a muanyag elemeken en soha tobbet nem poliroztatok.. ugyanis a megkezdett , lecsiszolt festekreteg a tovabbiakban rendszeresen ertsd min. negyedevente igenyli az utanpolirt.. szal en max. waxot hasznalnek az egy vekony filmreteget kepez, de nem bantja a festekreteget.
en biztam benne hogy a mai nem metal festekek is jobbak de tevedtem sajna.:(
Találtam 18ért pótkereket(persze csak mankó 15ös 125/90es gumi max 80km/h)meg a hozzá való kerékbelső tartó-rögzítő rekeszt(emelő,vonószem,alu központasító,kerékkulcs)----a defektjavítóhoz való hungarocell rögzítő doboz "belselyét" kiszabtam a pótkerék méretére---tökéletes lett,egy síkban a csomagtér padlólemezével.
Vinjo leírta az előnyeit, én egy jelentős hátrányát hozzáírnám.Amelyik autót egyszer polírozták, az követelni fogja 1-4 éven belül a következő kezelést (gondos gazdánál).Továbbá ami még talán hátrány, hogy azért sérülékenyebb és gyorsabban is fakul, mint az eredeti fényezés.
A miértet nem tudom, csak azt hogy nekem is van (ahogy még jó párunknak) hogy ezt írja ki lejátszás helyett. Aztán később ugyan azt a cédét mégis lejátsza. Leginkább gyenge a rendszer.
Szerintem nagyon érzékeny a cédé minőségére, sőt szerintem még a hőfok is bejátszik mert ha megdörzsölöm akkor nekem szokott működni.
Mostanában vettem Fiat Bravo 1.6 Mjet-et és vásárláskor nemis néztem a CD lejátszót, de most kiakartam próbálni és hosszú-hosszú "reading" után kiírja, hogy Error E00! Ez miért van? Próbáltam audio és mp3-as CD vel is...
Mi a Lanciát políroztattuk, amikor megvettük. Nagyon sokáig megmarad az eredménye, nehezebben koszolódik utána és könnyebben lehet tisztítani is utána. Nem tudok viszont olyan helyet, ami elérhető lenne neked, mert ez itt volt a közelünkben-Egér út- és bizony fél napos a művelet. (Bár, ha itthon vagyok éppen, szívesen látlak amíg el nem készül.)
Igen ezt olvastam is,viszont azt nem írtam hogy nálam a probléma hogy a napokban történt jegesedés miatt és nagy valószinüséggel a barbár hozzáállásom miatt a lapát végén letört az a kis műanyag bizbasz ami összetartja a lapátot.
Sajna ezért kell a cserén gondolkoznom egyébként még jók a lapátok! :)
"Az ablaktörlőben a gumicsíkot cseréld ki, annál olcsóbban-jobban nem fogsz kijönni sehogy. Az utángyártott ablaktörlőlapátok, vagy jóval vastagabbak, vagy jóval vékonyabbak a gyárinál, nagyon bénán néznek ki. Én egy VW dealernél rendelt gumit tettem az enyémbe, ugyanolyan, mint ami benne volt. A cikkszáma : 1KO 955429B. (Ez vw-audi eredeti ablaktörlőgumi, kb 4e ft a 2 db.-egyesével van csomagolva! ) Bármelyik vw alkatrészekkel foglalkozó bolt polcán ott van ilyenkor. (Nem csak a hivatalos márkakereskedésekben.Ott valamivel drágább)"
Tapasztalatom szerint ez a megoldás bármelyik márkás törlővel minimum egyenértékű, de kevesebb, mint a felébe kerül, illetve nem változtat az ablaktörlő kinézetén sem. A gumicsík cseréje ugyanannyi idő alatt megvan, mint a lapáté.
Én ezt a fenti megoldást javaslom, nem szívesen hozok senkinek utángyártott ablaktörlőt, mert elég egy kis óvatlanság a felszereléskor és máris törik valami kis műanyag biszbasz, utána meg az a kérdés, hogy kinek a hibája is volt ez, az alkarészé, vagy a júzeré...
Sajnos elég kezdő vagyok a témában. Egy dolog biztos, a kocsin már itt-ott vannak fakó részek tehát ráfér.
Láttam a neten egy kupont, tehát február-márciusban lenne valamikor megejtve.
Van valami amire figyelni kell ezzel kapcsolatban? Árthat ez a festék festésnek vagy csak jobb lehet? Egy polírozás után kb. mennyi ideig marad meg az elért szebb/fényesebb stb. kinézet? Lehet ezt télen is intézni vagy érdemes kivárni a jobb időt?
Esetleg pesten tudok megbízható minőségű (és jó árú) helyet ajánlani?
Jól látod, ez a Qashqai új alapmotorja. Eddig 1.6 117 lovas szívó benzines (japán) volt az alap, most ez az 1.2-es (Renault) turbós. Hát nem tudom... Kevésnek tűnik ez is. Ráadásul most már r.hadt drága is lett, pedig lassan kezd kinézni valahogy pl. a belseje. A kifutó modellt most decemberben 4M körül adták az alap felszereltséggel (amiben azért van 1-2 dolog), szerintem az jobb vétel (volt), leszámítva a baltával faragott belsőt.