Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13942
T-150-k
Előzmény: dutrancs (13941)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13941
Most azon gondolkodom,hogy egyről beszélünk-e?Én Rába 180-as traktorra gondoltam ,de azzal nem egyezik meg.Te meg biztos tgk.-ra gondoltál.Nem? Mert ha igen ,akkor bocs!
Előzmény: Mwin (13937)
Mwin Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13940
Kösz. Nem időrendi, hanem technikai kérdés volt.
Előzmény: dutrancs (13939)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13939
Majd utána nézek!
Előzmény: Mwin (13937)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13938
Vagy fordítva.Szerintem előbb volt T-150-es mint a 180-as Rába.
Előzmény: Mwin (13937)
Mwin Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13937
T-150? Igaz, hogy egyezik a fékrendszere a Rába 180-as fékrendszerével?
Előzmény: Cseh S. (13932)
kikó Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13936
Sea France RODIN és a P&O PRIDE OF CANTERBURY vagy PRIDE OF KENT

Előzmény: Qn (13930)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13935
Földutakat egyengető kisiparos vagy,hogy megérte egy ekkora gépet sk. készíteni,mikor vannak készen is.
Előzmény: Cseh S. (13932)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13934
Vagy ez már az????
Előzmény: Cseh S. (13932)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13933
Köszi a képet,hogy megtiszteltél vele minket.Kérdésem,az lenne hogy van-e már MAZ -motoros T 150-esed?
Előzmény: Cseh S. (13932)
Cseh S. Creative Commons License 2008.11.01 0 0 13932


Sziasztok.Régen irtam.Gondoltam egy képet küldök hátha tetszik.
Munka a saját tervezésű és gyártású gréderrel.
Qn Creative Commons License 2008.10.30 0 0 13931
és visszafele speciális vagonokban a csatorna alatt:

Qn081027005Qn081027006Qn081027007
Qn Creative Commons License 2008.10.30 0 0 13930
Qn081027002Qn081027003Qn081027004
Qn Creative Commons License 2008.10.30 0 0 13929
Qn081024001
Qn Creative Commons License 2008.10.30 0 0 13928
mólóépítés Calaisban egy-két komppal megtoldva:

dutrancs Creative Commons License 2008.10.28 0 0 13927
Becs szó nincs több!
dutrancs Creative Commons License 2008.10.28 0 0 13926
Na jól van legyen mégegy!
dutrancs Creative Commons License 2008.10.28 0 0 13925
Egy újabb plakát,nagyvasról.
dutrancs Creative Commons License 2008.10.25 0 0 13924
Kamionok adagoló cserén.
dutrancs Creative Commons License 2008.10.24 0 0 13923
Menzi Muck javítása Szentendrén.(Bocs,hogy csak így beestem).
Alexander80 Creative Commons License 2008.10.21 0 0 13922

Üdv.Herr Krönert !

 

Tank ügyben jogos a pont! Valóban 150 literes a terepesek tankja,jobban megnézve a képet látni is hogy nem valami szakszerűen van benne a kissebb tank!

 

Viszont itt van még a 3.árulkodó jel a platósarok kiképzése!

Készitettem egy gyenge minőségű telcsis képet az ujjabb kivitelről az összehasonlíthatóság kedvéért!

 

 

 

Elnézést a többi forumozótol,tudom hogy ennek már az IFA forumban lenne a helye! :)

 

Üdv: NagyS

 

 

Előzmény: Herr Krönert (13920)
haflinger Creative Commons License 2008.10.21 0 0 13921
Tegnapi zsákmányok:

Herr Krönert Creative Commons License 2008.10.20 0 0 13920
üdv.
De ha jól látom, ez a tank csak 100 literes, holott a terepes verziónak gyárilag a nagyobb tank járt, a 150 literes. És a 70-es években annak valóban, a tartály menetirány szerinti első sarkánál volt a beöntőkönyöke.
A fellépőben, ha jól veszem ki, igazad van -evvel a fajta fellépővel 77-ig vagy 78-ig gyártották a kocsikat.
Előzmény: Alexander80 (13919)
Alexander80 Creative Commons License 2008.10.20 0 0 13919

Helló E94.27G !

 

Hát nem egy fiatal Terepes billencs IFA példányt sikerült lefotoznod!

A 70-es években készülhetett szerintem!

 

Ezt arra alapozom,hogy a fülke fellépő,az üzemanyagtank beöntő nyílása és a billenőplató sarok kiképzése a 80-as években gyártottakon már más!

Lehet hogy van több árulkodó jel is,de hirtelen ennyit vettem észre!

Egyébként a képet érdemes lenne betenned az ugyancsak Index-es Ifá-s forumba is!

 

Üdv:NagyS

Előzmény: E94.27G (13901)
haflinger Creative Commons License 2008.10.20 0 0 13918
Pár kép a nagyokról is. Interdrain és HOES Gigant munka közben:

Előzmény: haflinger (13917)
haflinger Creative Commons License 2008.10.20 0 0 13917
Valóban van köztük hasonlóság, de amennyire az apró képből ki lehet venni, ez a modernebb rokon valószínűleg dréncsövet fektet éppen.
Sokféle hasonló működési elven alapuló gépet használnak, az egészen kisméretű, gumikerekesektől kezdve a hatalmas lánctalpas, mocsárjáró óriásokig. A kisebbek csak az árkot készítik el, a nagyobbak már a csövek, (vagy akár kábelek) lefektetését is elvégzik. A dréncsövezésnél a fektetési mélység szabályozását lézer-vezérléssel is végezhetik.

A gumikerekesekből a DitchWitch és a Vermeer típusok a legelterjedtebbek, a képeimen egy kicsi és egy nagyobb DitchWitch látható, éppen kicsit gyengélkedve :-)

Előzmény: dakaros (13916)
dakaros Creative Commons License 2008.10.19 0 0 13916
Ez nem ugyan az a gép? Nem jó megfejtésnek?A kettő között minzha lenne hasonloség.
Előzmény: Qn (13914)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.10.19 0 0 13915
Qn Creative Commons License 2008.10.19 0 0 13914
megfejtés hiányában közlöm a megoldást:

qn081001qn081002
Előzmény: dutrancs (13899)
állósasos-klinker Creative Commons License 2008.10.18 0 0 13913
Köszönöm mindenkinek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!