Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47692

elismerem hogy kifelejtettem van légzsák is a tragacsban, szerencsére ezekkel az alkatrészekkel  nem kell sürün találkozni és nem befolyásolja a motor müködést,  ellenben arrol nem tehetek hogy több helyen az fhp-t fötengely gyorsulás és fordulatszám szenzornak hivják, de még ez sem lényeges, hanem a meghibásodása mit okoz menet közben egy dci nél, ezt én sem tudom és sokan mások sem,erre sokan kérünk tuti választ

Előzmény: DCI MÁGUS (47690)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47691

zárjuk ki most a gyorsulás izéket az fhp fontosabb

Előzmény: DCI MÁGUS (47690)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47690

látod menyire össze vissza viszed a témát az inerccia kapcsoló az az üzemanyagot tiltja és nem lassulást vagy gyorsulást néz!

A másik fele nem mindegy hogy eu3-eu4  mert van amiben nincs ilyen.

Előzmény: Törölt nick (47686)
TéLászló Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47689

Érdekes amit mondasz.  A fhp jeladó problémám eleve úgy kezdődött, h mentem nyugiba 90-el, majd elkezdett leesni a fordulat és leállt.. utána alig akart beindulni.  FHP takarítás után minden hibátlan volt, tehát az okozta.

Előzmény: DCI MÁGUS (47677)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47688

csak azért érdekelne mert ha mész a pályán 120 al és behal az fhp akkor mi történik leáll a motor vagy még haza tudsz menni, ezzel ne zárd le hanem járjunk a végére sok dci-s tulajdonost érdekel a téma, én benzines vagyok tehát alapbol tudom hogy leáll a motorom,igaz nem thalia csak megane

Előzmény: DCI MÁGUS (47687)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47687

na már variálodik a történet tehát már turáztatni is kéne:-))Szerintem kicsit jobban ásd magad el a témába !

És ezzel részemről lezártam a témát.

Előzmény: Törölt nick (47684)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47686

igazad van ebben még légzsák is van, meg inercia kapcsolo a tápszivattyu relé elött de az csak koppan

Előzmény: DCI MÁGUS (47685)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47685

légzsák inditóban 2 van pl

Előzmény: Törölt nick (47682)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47684

tudsz rola videot csinálni? olyat hogy lehuzod és kicsit felpörgeted a motort, a dci-s kollégák jo néven vennék

Előzmény: DCI MÁGUS (47683)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47683

akkor megtaláltad mert simán lehuzom!!!!

Előzmény: Törölt nick (47679)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47682

muti erre kiváncsi vagyok, a thalia biztosan nagyon eltér más rönoktol mert eddig nem találkoztunk gyorsulás szenzorokkal

Előzmény: DCI MÁGUS (47681)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47681

pedig van benne még és nem is 1

Előzmény: Törölt nick (47680)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47680

szakkönyv annak hivja, nyilván ha már érzékeli a motor fordulatszámát akkor annak a fordulatszám változásnak mértékét is továbbitja vagyis a gyorsulást, más gyorsulás szenzorokkal leginkább repülögépen találkoztam amig G mérönek hivnak

Előzmény: DCI MÁGUS (47678)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47679

mi az oka annak hogy nem találok olyan dci tulajt aki le merné huzni az fhp jelado csatlakozoját járo motornál?

Előzmény: DCI MÁGUS (47677)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47678

És az fhp az felső holtponti jeladó nem gyorsulás szenzor az arréb van!

 

 

Előzmény: Törölt nick (47675)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47677

Majdnem ok a történet de mivel ha nézel 1 diagnosztikai élőadatot ott észrefogod venni hogy inaktiv egészen adig mig nem lép eltérés a képbe.Igy indulás után ha elindult nem nem szokott rossz lenni tehát nem vele van a gond.

Előzmény: Törölt nick (47675)
mzdude Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47676

Igen, általában ez így megy a számítógéppel, a mosógéppel és az autóval is: eddig semmi baja nem volt. Most meg van. :-)

Előzmény: Tasligep (47672)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.07 0 0 47675

üdv

 

ha kicsit belekotyoghatok

 

A MÁGNESES GYORSULÁSSZENZOR A FŐTENGELYEN mint FHP jelado

 

Működés: A mágneses gyorsulásszenzor a főtengelyen a főtengely helyzetének és fordulatszámának megállapítására szolgál minden fordulatszámon. A mágneses gyorsulásszenzor egy állandó mágnesből és egy vasmag köré helyezett tekercsből áll. A főtengelyre vagy lendkerékre egy vas-fogaskerék van erősítve. A vas-fogaskerék forgása megváltoztatja a mágneses mezőt a tekercsben és egy feszültséget generál a szenzorban. A vas-fogaskerékren fog szünetek vannak amelyek által az FHP megállapitja hogy mikor van az egyes henger dugattyuja vagy a többi a felsö holtponton ezáltal jelet ad a vezérlöegységnek a gyujtás és befecskendezés idejének megállapitására, ez igaz a dci motorokra is, enélkül nem jár a motor, inditás után is szükség van rá, renault megane könyvböl vettem ki, nem az én agyszüleményem

 

Előzmény: DCI MÁGUS (47662)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47674

Ha dízel, akkor szinte biztos, hogy EGR szelepre jelez, ha benzines, akkor nem tom...

Előzmény: Tasligep (47670)
Garfield007 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47673

Műszaki hibára gyanakszom... :-)

Viccet félretéve, a 7 év lehet a baja, el kell vinni szerlőhöz és ott megmondják, hogy a 100 okból melyik lehet a hiba.

Előzmény: Tasligep (47672)
Tasligep Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47672

Dehát ez egy 7 éves kocsi.idáig semmi baja nem volt Mi baja lehet?

Előzmény: mzdude (47671)
mzdude Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47671

Sokféle oka lehet, műszerrel ki kell olvastatni, hogy mi a panasza a gépnek.

Előzmény: Tasligep (47670)
Tasligep Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47670

Sziasztok

 

 

Tudja valaki hogy mi lehet a baja ha a műszerfalon megjelenő sárga "motor" ikon folyamatosan világít.A használati útmutatóban csak ennyit találtam:

 

Környezetvédelmi visszajelzőlámpa
Felszereltségtől függően, a gyújtás bekapcsolásakor
kigyullad, majd kialszik.
– Ha folyamatosan világít, forduljon mielőbb
márkaszervizhez.
– Ha villog, csökkentse a fordulatszámot a
villogás megszűnéséig.
Forduljon azonnal márkaszervizhez.

Valamilyek szűszőt kellene cserélni?

onesta11 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47669

Az enyém is 11 éves!

 

Sajnos klíma nincs benne, így meg azokat a km-et amiket mostanság járok már nem tudom elviselni parasztklímával napi szinten!

 

Ha meg veszek akkor már fogamra valót választanék!

 

Ha  a saját szerelőm nem ér rá, akkor lehet felhívom DCi mágus kollégát!

 

:D

 

Remélem nem kell nagyon szakírteni :D

Előzmény: lufi.lenti (47668)
lufi.lenti Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47668

Csak sárga irígységgel tudok rá gondolni, hogy van aki ilyen autót tud

venni!Én biztosan belevágnék ha lenne hozzá "kedvem" (Ft), a szöveg nagyon

meggyőző, a km-állás egy normál felhasználási értéke egy ilyen korú autónak, a felszereltség minden átlag-közembernek a maximumot jelentheti! Nekem speciel egy kicsit bumfordi a kinézete főleg a hátulja de olyan szerethetően csúnyácska!

Azt azért tudjuk, hogy szervízkönyvet lehet gyártani, km órát lehet állítgatni és 5 évesen vezérműszíj szettet érdemes benne cserélni, ezek azonban hozzáértő szemnek megoldható gondok! Vigyél magaddal egy olyan DCI MÁGUS :) nevű szakembert és megy minden mint a karikacsapás!

Üdv; Lufi

Ui.: én nagyon meg vagyok elégedve a jelenlegi Táliámmal, pedig 11. évében van!

Előzmény: onesta11 (47665)
onesta11 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47667

Szia!

 

1 szépséghibája van:

 

- külföldről hozták be, szóval lesz vele némi macera míg leinfózom!

 

 

Előzmény: Zs 1.4 16V (47666)
Zs 1.4 16V Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47666

Nagyon szép, és fullos! Királyul néz ki, véleményem nincs róla, bár a motorja teljesen ugyanaz a kép alapján mint az enyém, akkor meg szerintem teljesen jó! :) úgy látom hogy a gyújtástrafó BERU benne, ami azt jelenti hogy nem lesz vele gondod!

Előzmény: onesta11 (47665)
onesta11 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47665

Sziasztok!

 

Véleményeteket szeretném kérni!

 

El jött az idő, hogy lecseréljem a régi thaliámat egy használt, de már új szériás thaliara!

 

ő lenne a kiszemelt:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/thalia/renault_thalia_1.4_privilege_digit_klima-5798893

 

Szerintetek megéri belevágni még 1 thaliába?

 

Amikor a mostani hozzám került 128.000 km volt benne, semmi baja!

 

Voltak betegségei, de kiheverte!

 

A III-as szériánál mi a tapasztalat?

 

Mire kell ügyelni?

 

Valaki esetleg nézte ezt a kocsit?

 

Segítsetek kérlek!

 

 

CIX688 Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47664

Affene.

Akkor nekem hiába szüntették meg a fehérvári márkaszervízben, továbbra is jöhet a gyomorideg, ha kocsibaülök? :(

Előzmény: DCI MÁGUS (47662)
renrob Creative Commons License 2012.07.06 0 0 47663

Sziasztok!

Mindenféle Renault típushoz Unix és Bárdiban fellelhető alkatrész beszerzésében tudok segíteni listaárhoz képest 20-35% olcsóbban. Ha érdekel keressetek.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!