Keresés

Részletes keresés

beczl Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17221

Igen, mivel a gyári modellnél elfelejtették leválasztani az indítóhajtóművet, így kellett csinálnom egy teljesen új3 D-s modellt a rakétához, ennél megpróbáltam animálni szárny mozgását, de sajnos ez nem járt sikerrel, ugyanis az animációkat alapból "hardcodoltak".  Az FC 1.12-höz a régebbi komplett Mig-21-es pack fent van a www.lockonfiles.com-on, de ha vársz 1-2 hetet akkor végső kiadási státdiumba kerül az új FC2-vel kompatibilis mod. Ez már telejsen tartalmazni fogja a Mig-21bisz repülési, avionikai, fegyverkezelési paramétereit ami egy ma is Mig-21bisz-en repülő pilótával hoztunk össze. :-)

Előzmény: Beat it (17220)
Beat it Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17220

A 17216-os hozzászólásodban lévő 5-ik képen az egyik szárny teljesen, a másik félig már hátrahajlott.

A magyar Mig-21-es repülhető a játékban? Ha igen, meg kell szereznem! :)

Előzmény: beczl (17219)
beczl Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17219

A kabinok 3D modelljét még meg kell csinálnom, ugyanis ezeket "kihagyták" a játékból. Az indítóhajtómű szárnyai sajnos a játék korlátai miatt nem animálhatóak, így gondolom a fejlesztők a végig csukott szárny mellett döntöttek.

Előzmény: Beat it (17218)
Beat it Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17218

Az UNV antenna nem magában álldogál, ott van mellette pl. az UNK kabin, amiben a kezelők ülnek. Arról, hogyan nézett ki az osztály telepítve itt a fórumon, vagy a samsim dokumentációjában biztosan találsz képet. De itt is látszik:

Indításnál a gyorsítófokozat szárnyai szinte még az állvány felett hátranyílnak 90 fokot. Erről is van itt fent kép valahol, valamennyire talán ezen is látható:

Előzmény: beczl (17216)
beczl Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17217
beczl Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17216

@Volt tüzér: "Az egység saját lokátorát kilőni? Mivel? Nekem valahogy nem passzolnak a hatótávolságok."

Elnézést nem erre gondoltam. Nem volt rendesen az állványok indítási szektorai beállítva, így előfordult hogy keresztbe lőtt a két állvány éppen egyidőben, és a két rakéta pont az SNR felett tallkozott össze. :-)

@parasztherkules

Az FC 2-ben teljesen át lehet alakítani, ha konyítasz bizonyos dolgokhoz. Teljesen átszabható a lokátorok, légvédelem, csöves légvédelem  minden aspektusa, csak tudni kell, hogy az orosz programozóknál melyik változó miylen paramétert takar a játékban. Ez sajnos nem mindíg sikerül kitalálni elsőre.

pld:

       Name = SA5B27, --5V27 S-125 -- beczl
        Escort = 3,
        Head_Type = 6,
        sigma = {10, 10, 10}, --
        M = 690.0,
        H_max = 18000.0,
        H_min = 20,
        Diam = 400.0,
        Cx_pil = 4,
        D_max = 11000.0,
        D_min = 3500.0,
        Head_Form = 1,
        Life_Time = 80.0,
        Nr_max = 16,
        v_min = 170.0,
        v_mid = 430.0,
        Mach_max = 2.2,
        t_b = 0.0,
        t_acc = 4.0, --6.0
        t_marsh = 20.0,
        Range_max = 25000.0,
        H_min_t = 200.0,
        Fi_start = 3.14152,
        Fi_rak = 3.14152,
        Fi_excort = 1.0,
        Fi_search = 99.9,
        OmViz_max = 99.9,
        warhead = warheads["SA5B27"],
        exhaust = tail_solid,
        X_back = -1.643,
        Y_back = 0., ---0.257
        Z_back = 0.0,
        Reflection = 0.1676,
        KillDistance = 14.0,
        
GT.sensor = {}
set_recursive_metatable(GT.sensor, SN_visual)
GT.sensor.height = 2.707
GT.sensor.max_range_finding_target = 50000
GT.sensor.min_range_finding_target = 4000
GT.sensor.max_alt_finding_target = 12000
GT.sensor.min_alt_finding_target = 20
GT.sensor.cos_angle_visibility_target = 0.866025


for i = 1,10 do -- 10 tracker's
    GT.WS[inc_ws()] = {}
    GT.WS.indirect_fire = false
    GT.WS[ws].new_rotation = true
    GT.WS[ws].base = 1
    GT.WS[ws].pos = {0,3,0}
    GT.WS[ws].drawArgument1 = 0
    GT.WS[ws].drawArgument2 = 1
    GT.WS[ws].maxBottom = 0
    GT.WS[ws].maxTop = math.rad
    GT.WS[ws].omegaY = 1
    GT.WS[ws].omegaZ = 1
    GT.WS[ws].reference_angle_Z = 0

    GT.WS[ws].LN = {}
    GT.WS[ws].LN[1] = {}
    GT.WS[ws].LN[1].max_number_of_missiles_channels = 2
    GT.WS[ws].LN[1].type = 101
    GT.WS[ws].LN[1].distanceMin = 0
    GT.WS[ws].LN[1].distanceMax = 100000
    GT.WS[ws].LN[1].min_trg_alt = 25
    GT.WS[ws].LN[1].max_trg_alt = 20000
    GT.WS[ws].LN[1].reactionTime = 9
    GT.WS[ws].LN[1].type_ammunition={0,0,0,0}
end --for


Illetve lehetőség van külön lemodellezni bármit a játékba épített LUA exporter segítségével, csak egy kicsit időigényes a dolog.

 

Néhány kép az eddigiekről:

 



Illetve összeraktam egy kis videót is.

http://www.youtube.com/watch?v=ghiq9yl-HJM


Számos dolog még korrigálásra szorul, a videóban lehet látni 1-2 érdekes dolgot, de dolgozom rajta. Javaslatokat, ötleteket, tippeket mi nem élethű, mi nem lehetséges stb.. szívesen veszek bárkitől.

Volt tüzér Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17215

Na dehát a rakéta egy bizonyos helyszög alatt nem indítható (Volhov 16 fok), így mire a lokátor telepítési helyéig eljut, addigra az egekben jár.

Előzmény: Kavics78 (17212)
parasztherkules Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17214

Ismerve a LOMAC-ot, a élégvédelmi rakéták működésénak modellezése elég faramucira sikerült. Mondjuk érthető, hiszen nem erre készült a program. Én emlékszem, amikor kilőtték rám az Sz-300-at, elég volt kimanőverezni és a besugárzás jelző (SPO-15 Berjoza, lévén, hogy főleg orosz gépekkel repültem) azonnal elhallgatott, mintha a "elveztettek" volna engem a földről. Persze a valóságban ez nem így történne. Viszont, a MANPAD és az ellenség infravörös passzív önirányítású rakétái, nagyon élethűen szedtek le, minden előzetes figelmezetés nélkül.

Előzmény: beczl (17209)
parasztherkules Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17213

Nekem is nagy kedvenceim, főleg a sturmovik, azzal még versenyekre (Jetfly) is jártam a V.4 Dongó száad színeiben! 

Előzmény: Kavics78 (17212)
Kavics78 Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17212

Gondolom a szamitogepes modellezesnel a raketa utkozott a lokatorral es a rutinba meg az van irva, hogy megsemmisit!

Mellesleg az en egyik nagy kedvencem is a Lock-On (meg persze a sturmovik sorozat)!

Előzmény: Volt tüzér (17210)
manhattani Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17211

>>hiába végeztem híradó szakon... :-)

>Mecccsoda különbség!

 

Hát igen. Egy híradó mindent tud. Egy rakétás meg mindenre képes! :-)))

Előzmény: Volt tüzér (17200)
Volt tüzér Creative Commons License 2011.04.16 0 0 17210

Az egység saját lokátorát kilőni? Mivel? Nekem valahogy nem passzolnak a hatótávolságok.

Előzmény: beczl (17209)
beczl Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17209

Köszönöm az adatokat, elvilekben már működik a szimulátorban a telejs komplexum, csak még az indítási zónákkal, feltöltéssel, egységek egymástól való függésével vacakolok. Néha képes az egység saját lokátorát kilőni. :-) Holnap linkelek be képeket illetve ha tudok egy kis videót, hogy mit sikerült összehoznom eddig.

 

Köszönöm az eddigi segítséget.

monfondir Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17208

Akkor mind egyre emlékezünk :)

Előzmény: Volt tüzér (17207)
Volt tüzér Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17207

A P-15 emlékeim szerint 6 fordulat/perc sebességgel forgott. A P-12-nek lehetett állítani a forgását, a P-15-nek nem.

Előzmény: Hpasp (17206)
Hpasp Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17206

Nem rémlik, hogy a nálunk lévő P-15 (asszem P-15M2) tudott volna 12 fordulatot percenként, egy sebességi fokozata volt a reduktornak. Esetleg a kurblival :)

Persze a nyakam azért nem tenném rá 20 év távlatából

 

Én meg csak akkor láttam ilyet, amikor Zsámbékon összeraktátok.

Az adat a P-15M2-2 szakutasításból van, persze azokban is láttam már tévedést...

:)

Előzmény: sandinista (17205)
sandinista Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17205

Nem rémlik, hogy a nálunk lévő P-15 (asszem P-15M2) tudott volna 12 fordulatot percenként, egy sebességi fokozata volt a reduktornak. Esetleg a kurblival :)

Persze a nyakam azért nem tenném rá 20 év távlatából

 

Előzmény: Hpasp (17204)
Hpasp Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17204

5s vagy 10s egy kör.

(360°)

Előzmény: sandinista (17203)
sandinista Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17203

6 fordulat percenként, szóval 10 mp egy kör

Előzmény: monfondir (17201)
Beat it Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17202

Én is sokat játszottam a Lock on első verziójával, hiányoltam is belőle rendesen az ilyen régi technikákat, mint a Nyeva. Ha működésre bírnád benne , az sokat dobna az élvezeti értékén.

 

Egyúttal lenne egy meredek ötletem. Laikus vagyok a programozáshoz, senki ne nézzen hülyének. :) Az jutott eszembe, nem lehetne megoldani, hogy a repülőszimulátor (Falcon, Lock on) összeköthető legyen a sam szimulátorral? Hálózatban összekötve a két program látná egymást. A repszimben repülő gép jelenne meg a samsim indikátorain, és a samsim jelentette paraméterek alapján dolgozna a virtuális komplexum a repszimuban. Magyarán pl. 2 ember játszana a 2 külön programmal, az egyik a repülőssel repülne, a másik a samsimmel vadászna rá.

Előzmény: beczl (17187)
monfondir Creative Commons License 2011.04.15 0 0 17201

Én 6-ra emlékeztem a P-15-nél. Sandinista biztos tudja! :)

Előzmény: Hpasp (17197)
Volt tüzér Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17200

Mecccsoda különbség!

Előzmény: beczl (17194)
Volt tüzér Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17199

Nekünk nem volt rá gond, hogy külön fedezéket kellett volna csinálni.

Előzmény: Hpasp (17198)
Hpasp Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17198

Jó kis cikk a nukleáris töltetű Vegákról.

http://infowsparcie.net/wria/o_autorze/pzr_s_200_w_880n.html

Osztálycsoportonként, egy kijelölt "speciális" osztályhoz tartozott 3db 25kt töltetű V880N rakéta, amit 2x szögesdróttal elkerített bunkerben tároltak, a technikai osztály területén.

Hpasp Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17197

P-15 forgási sebessége?

 

5 vagy 10s.

Előzmény: beczl (17187)
Hpasp Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17196

Köszönöm az eddigieket. Néztem a SAM szimulátort már több alkalommal is, de nekem egy kicsit kínaiul van, hiába végeztem híradó szakon... :-)

 

A dokukat külön is letöltheted, és abból a legtöbb kérdésedre választ is kapsz, nemcsak a Nyevára ... 

http://sites.google.com/site/samsimulator1972/home

 

Előzmény: beczl (17194)
Hpasp Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17195

Aziránt érdeklődnék, hogy ténylegesen milyen egyéb karbantartó, kiszolgáló járművek, ufo-k, eszközök stb... voltak még hozzájuk rendszeresítve.

 

Előzmény: beczl (17187)
beczl Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17194

Köszönöm az eddigieket. Néztem a SAM szimulátort már több alkalommal is, de nekem egy kicsit kínaiul van, hiába végeztem híradó szakon... :-)

Előzmény: Hpasp (17193)
Hpasp Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17193

- Újratöltés ill. újra tűzkésszé tételének ideje?

 

 

lásd:

http://sites.google.com/site/samsimulator1972/home

Előzmény: beczl (17187)
Hpasp Creative Commons License 2011.04.14 0 0 17192

- Az indítóhajtómű működési ideje / leválás hány másodperc után következik be?

 

3.sec, 600m/s

Előzmény: beczl (17187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!