Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Igen, mivel a gyári modellnél elfelejtették leválasztani az indítóhajtóművet, így kellett csinálnom egy teljesen új3 D-s modellt a rakétához, ennél megpróbáltam animálni szárny mozgását, de sajnos ez nem járt sikerrel, ugyanis az animációkat alapból "hardcodoltak". Az FC 1.12-höz a régebbi komplett Mig-21-es pack fent van a www.lockonfiles.com-on, de ha vársz 1-2 hetet akkor végső kiadási státdiumba kerül az új FC2-vel kompatibilis mod. Ez már telejsen tartalmazni fogja a Mig-21bisz repülési, avionikai, fegyverkezelési paramétereit ami egy ma is Mig-21bisz-en repülő pilótával hoztunk össze. :-)
A kabinok 3D modelljét még meg kell csinálnom, ugyanis ezeket "kihagyták" a játékból. Az indítóhajtómű szárnyai sajnos a játék korlátai miatt nem animálhatóak, így gondolom a fejlesztők a végig csukott szárny mellett döntöttek.
Az UNV antenna nem magában álldogál, ott van mellette pl. az UNK kabin, amiben a kezelők ülnek. Arról, hogyan nézett ki az osztály telepítve itt a fórumon, vagy a samsim dokumentációjában biztosan találsz képet. De itt is látszik:
Indításnál a gyorsítófokozat szárnyai szinte még az állvány felett hátranyílnak 90 fokot. Erről is van itt fent kép valahol, valamennyire talán ezen is látható:
@Volt tüzér: "Az egység saját lokátorát kilőni? Mivel? Nekem valahogy nem passzolnak a hatótávolságok."
Elnézést nem erre gondoltam. Nem volt rendesen az állványok indítási szektorai beállítva, így előfordult hogy keresztbe lőtt a két állvány éppen egyidőben, és a két rakéta pont az SNR felett tallkozott össze. :-)
@parasztherkules
Az FC 2-ben teljesen át lehet alakítani, ha konyítasz bizonyos dolgokhoz. Teljesen átszabható a lokátorok, légvédelem, csöves légvédelem minden aspektusa, csak tudni kell, hogy az orosz programozóknál melyik változó miylen paramétert takar a játékban. Ez sajnos nem mindíg sikerül kitalálni elsőre.
Számos dolog még korrigálásra szorul, a videóban lehet látni 1-2 érdekes dolgot, de dolgozom rajta. Javaslatokat, ötleteket, tippeket mi nem élethű, mi nem lehetséges stb.. szívesen veszek bárkitől.
Ismerve a LOMAC-ot, a élégvédelmi rakéták működésénak modellezése elég faramucira sikerült. Mondjuk érthető, hiszen nem erre készült a program. Én emlékszem, amikor kilőtték rám az Sz-300-at, elég volt kimanőverezni és a besugárzás jelző (SPO-15 Berjoza, lévén, hogy főleg orosz gépekkel repültem) azonnal elhallgatott, mintha a "elveztettek" volna engem a földről. Persze a valóságban ez nem így történne. Viszont, a MANPAD és az ellenség infravörös passzív önirányítású rakétái, nagyon élethűen szedtek le, minden előzetes figelmezetés nélkül.
Köszönöm az adatokat, elvilekben már működik a szimulátorban a telejs komplexum, csak még az indítási zónákkal, feltöltéssel, egységek egymástól való függésével vacakolok. Néha képes az egység saját lokátorát kilőni. :-) Holnap linkelek be képeket illetve ha tudok egy kis videót, hogy mit sikerült összehoznom eddig.
Nem rémlik, hogy a nálunk lévő P-15 (asszem P-15M2) tudott volna 12 fordulatot percenként, egy sebességi fokozata volt a reduktornak. Esetleg a kurblival :)
Persze a nyakam azért nem tenném rá 20 év távlatából
Én meg csak akkor láttam ilyet, amikor Zsámbékon összeraktátok.
Az adat a P-15M2-2 szakutasításból van, persze azokban is láttam már tévedést...
Nem rémlik, hogy a nálunk lévő P-15 (asszem P-15M2) tudott volna 12 fordulatot percenként, egy sebességi fokozata volt a reduktornak. Esetleg a kurblival :)
Persze a nyakam azért nem tenném rá 20 év távlatából
Én is sokat játszottam a Lock on első verziójával, hiányoltam is belőle rendesen az ilyen régi technikákat, mint a Nyeva. Ha működésre bírnád benne , az sokat dobna az élvezeti értékén.
Egyúttal lenne egy meredek ötletem. Laikus vagyok a programozáshoz, senki ne nézzen hülyének. :) Az jutott eszembe, nem lehetne megoldani, hogy a repülőszimulátor (Falcon, Lock on) összeköthető legyen a sam szimulátorral? Hálózatban összekötve a két program látná egymást. A repszimben repülő gép jelenne meg a samsim indikátorain, és a samsim jelentette paraméterek alapján dolgozna a virtuális komplexum a repszimuban. Magyarán pl. 2 ember játszana a 2 külön programmal, az egyik a repülőssel repülne, a másik a samsimmel vadászna rá.
Osztálycsoportonként, egy kijelölt "speciális" osztályhoz tartozott 3db 25kt töltetű V880N rakéta, amit 2x szögesdróttal elkerített bunkerben tároltak, a technikai osztály területén.