Van olyan kollégám aki esküszik az 5.5 városi fogyira és a 4.7 -5 autópályára. Persze lehet hogy túlzás, de a népítéletben is mindenki kamuzik? Lehet, hogy az sw nagyobb tömegénél fogva többet is fog fogyasztani?
Reméltem, csak egy kicsit becsapós, hogy mindenki csoda fogyasztásokról ír még az újságírók is, hogy kicsit pánikba estem. Egyébként én azt látom, hogy minél jobban hajtom annál jobban megy vissza, legalábbis kint. Pl. az elején 100 -nál evett annyit mint később 130-nál, majd 140-nél annyit mint 130-nál. Amikor a pályán elkezdtem 140-el menni 7.5 ről indúltunk majd olyan 100 km alatt már 6.2-6.3-nál jártam. Nincs mese, hiába nem akarok 160-nal járni, úgy látom az elején /ha átléptem a 2000 km-t/ egy kicsit kénytelen leszek, mert az a tapasztalatom, -hiába írják mejáratást nem igényel- össze kell érnie a motornak.
Nekem full város, azaz annak is a legrosszabbja 15 km-en át Bp. az elején volt 8.1 is... Azóta lement 7.3-7.4-re és tegnap léptem át az 1.000 km-t. Szóval teljesen jó az a fogyi, ne aggódj!
1.500 km van az autómban /1.6 crdi sw/. 3x tankoltam. Az első /kb 700 km alatt/ vegyes, de főleg országút /90/ és bejáratós autópálya /egy személy 120/ mellett 5.9 átlagot hozott. A 2. tankolás kevés város. de már bátrabb autópály /család+csomagok 130-al majd 1000 km átlépése után 140/ 6.1 -t hozott. Ja az egyszemélyes autópály részátlaga 130 -s sebesség mellett 5.5 volt. Szerintem eddig talán ok. is. Nem?
Viszont most, a 3. tankolás 50. km-nél tartok. Ez szigorú város /főleg az asszony tette meg/ami azt jelenti, hogy 1-1.5 km-ek néha ennyi sem, hidegen és mindig újra indulva/bevásárlás, bölcsi stb./ Szóval ennek az utóbbi 50 km-nek az átlaga a computer szerint 7.4. Nem sok ez? Nektek is ennyit evett az elején? Egy kicsit aggódom. Ja és nincs lámpánál gyorsulás, alapon hajtjuk. Persze így is megy mint ha zsinóron húznák, de 3000-ig se forgatjuk el, maximum az asszony néha íjedtében, amikor azt hiszi, hogy még mindig a benzines Daewooban ül.
Nekem a régi Xsaramban 4300K-s Maxlux volt. (amit egyik topiktársunk örökölt LOL) Hófehér fénye volt, és, ha nem sajnáltad az időt a beállítására, akkor nem vakította a szembejövőket. Másfél év alatt (amíg használtam), egyszer sem b@szott meg érte a rendőr (pedig jópárszor igazoltattak) De elhatároztam, előbb-utóbb ebbe is bekerül egy. :) Hatalmas a különbség. Most olyan, mintha gyertyák világítanának elől :)
Arra már rájöttünk, hogy vannak különbségek azonos felszereltség alatt. Nekem 1,4 EX van, de nincs bőr kormány, nem ezüst az ajtónyitó és csak Passenger visszajelző van. De van ESP, elektrokróm tükör, 16"os felni, kartámasz hátul, digit klíma... stb.
Nem a fényerő miatt kék, hanem a színhőmérséklet miatt. A napfény színhőmérséklete 5500K körül van, ilyesmféle xenon szettet kell választani. Viszont pont most van egy totalcaros cikk, xenon ügyben.
Az utólagosan beépített xenon-szettel szerzett tapasztalatok érdekelnének.
Mennyivel jobb a fényerő, be lehet-e rendesen állítani, úgy, hogy mást ne vakítson, illetve, milyen fényerejű ajánlott, hogy ne legyen kék színű, és így kisebb legyen a lebukás veszélye.(Miveltudtommal, fényszóró mosó is kellene hozzá, a KRESZ szerint).
Nem az oldalt nem érem el, hanem regisztráltként nem tudok képet feltenni a galériájába. Hiába követem az alábbiakat:
"Felhasználói képfeltöltés
Az oldalon regisztrált és bejelentkezett felhasználók feltölthetik, a későbbiekben törölhetik képeiket. Amennyiben a klubtagnak még nincs saját felhasználói galériája, akkor egy előzetes emailben (klub@kiaceed.info címen) szükséges ezt kérni: galéria (autótulajdonos) neve, rövid leírás a kocsiról. Ezt követően létrehozott felhasználói galériába már feltölthetőek a saját képek."
Semmi gond az automata hőfokszabályzóval, tökéletesen működik, nem csak elméletben, de gyakorlatban is! Ez az én szokásom, hogy ha folyamatosan tudok haladni, akkor kicsit feljebb csavarom, mert nekem így jó. Lehet azért mert városban araszolásnál többet dolgozik az ember keze, lába és emiatt a hőérzete is más, mint amikor folyamatosan tud haladni. Nem tudom, így szoktam...