Én pár hónapja cseréltem otthon akksit, még az eredeti volt benne, nekem nem volt annyira para a kivétel-berakás, ha jól emlékszem megdöntöttem egy bizonyos szögben, és simán kijött, csak kicsit macerás szerintem. Az új akksi viszont alacsonyabb lett, így nem tudtam simán megfeszíteni a szalaggal, ezért hirtelen nem tudtam mást kitalálni, raktam az aksira lépésálló hungarocell darabot, így kipótolva a különbséget.
:halk kuncogas a hatso sorbol, harsany rohoges az elsobol:
ar:lehet en vagyok elkenyeztetve, de az a 25e, az durva.
bilstein: igy latatlanba jo valasztas, a b4 szeria a gyari karakterisztikat koveti, csak kozben ugy stabliabb, hogy nem kenyelmetlenebb. gyarinal csak jobb lehet.
zorges: irany egy rendes futomuves, majd megmondja, ki volt a balfax.
Olasz mérnökök ma biztos csuklottak (ismét). Mivel nem nagyon járunk mostanában az autóval, kezdett az akkumulátora merülni. Elvétve előszedtük az autót és mentünk csak úgy, hogy töltsön rá az autó, de kevésnek bizonyult. Ma már egy parkolóban nem akart a központi zár működni, úgyhogy nem maradt más, mint a rendes töltő, csak az akku kivételével már akadtak problémák, mert nem nagyon akart kiférni a helyéről. Végül hosszas szenvedés árán sikerült apunak kivennie, de előre fél a berakástól... Ami leginkább útban van/volt az a ferde merevítő(?) tőle jobbra-lefele, de nem mertük elkezdeni azt is levenni, kitudja mi a feladata, tart-e valamit stb. Az első Bravo-ban nem volt ennyire macerás a dolog, mert abban kisebb méretű akksi volt, mint ebben.
Vette már ki valaki ezt a nagyobbik fajta akkumulátort? Esetleg valami tipp, tanács ami megkönnyítheti a visszarakást, vagy nincsen más, mint játszani a mm-ekkel?
egyébként 222 ezernél volt a csere. A hátsók még tökéletesek. Toronycsapágyat megnézték, előtte mondták is, hogy lehet, h cserélni kell, de majd szólnak. Nem szóltak, szóval gondolom nem volt vele gond.
Az a baj, hogy tanácstalan vagyok a lengéscsillapítót illetően. Én hülye nem kértem el az eredeti alkatrészt. Felhívom a Nérót holnap, és megkérdezem, hogy esetleg megvan-e még. De ha bemegyek, és megvan, akkor megint ki kell fizetnem a szerelési költséget, (már ha az új lengéscsillapító a rossz). Legariztatom a Bilsteint, majd megint megint be kell rakatni.
a kinyomtak a szemet azt takarja hogy addig nyomogattak mig el nem kopott es most mar nem mukszik.
annelkul nehez lesz a menuben lepkedni. ahogy irtak kikell merni es venni bontoban masikat.
regen nem ultem a bravoba ezert mar nem amlekszem mivel lehet lepkedni a menun de azt hiszem vagy a nyilakkal vagy a hangero gomball :-)phone level arra szolgal ha menet kozben van kacspcsolva mekkora hangerovel csorogjon...ha jol emlekszem. kezelesi konyv nincs?? bar en sem olvastam csak progalgattam mi minden van es igy jottem ra.probald meg te is rontani mar nem rontasz rajta.
az hogy a telefonod megtalalja az ok csak keri a pinkodot hogy parosodjanak :-) utana meg megkerdezi hogy at akarod e masolni a telefon konyvet...
óóh akkor én mit szóljak? :) 2008 júliusi, 2009 januárban lett forgalomba helyezve és kerek 43ezer van benne. tavasszal-nyáron már komplett vezérlés-olajcsere a kora miatt.
A rádiónál a MENU gomb hosszan megnyomása után a lehetőségeknél az ON OF értékeket hogyan tudom változtatni? Csak az elsőnél engedni. A phone level feliratnál off van, hogyan tudom ON ra változtatni? Egyeltalán az mire jó?
Nem világitanak a gombok. Vagyis csak a windows jel és a telefonkagyló nem világit! Minden más igen, és azok müködnek is. Pontosan hányas biztosíték lehet ez? Az mit takar, hogy kinyomták a szemét? :) Amikor megvettem a telefonom megtallta az auto Bluethoot jelét, de a gomb nem reagált semmire. Olvasgattam utána, feltelepítettem az 5.5 őt és az 5.6-ot de semmi. Sőt utána már a telefon se találta az auto Bluethoot jelét :(
Nincs olyan, hogy az új lengéscsillapítónak "be kell járódnia", és addig kopog. Ha ilyen hangot hallasz, akkor valószínűleg hibás az új lengéscsillapítód.
Azt nem hinném, hogy szarul szerelték volna be, bár ki tudja??