Keresés

Részletes keresés

scsabi Creative Commons License 2010.10.31 0 0 256
Szépjóestét!

Néhány adatra lenne szükségem a MillFAV kapcsán, remélem valaki tud nekem ebben segíteni.

Pályaadatok:
1) A Vörösmarti téri kihúzóvágányok tengerszint feletti magassága.
2) legnagyobb pályaemelkedés értéke a vonalon, illetve a járműtelepi kijáratnál
3) legkisebb ívsugár értéke

Járműadatok:
A) legkisebb bejárható pályaívsugár,
B) legnagyobb megengedett lejttörés, illetve a legkisebb függőleges átmeneti ív sugara
C) legnagyobb utasteherrel leküzdhető legnagyobb emelkedés, esetleg Koreff-ábra

Köszönettel előre is!
zzombie Creative Commons License 2010.09.27 0 0 255
TEgnap szinte ugyanott, ugyanígy állt bele az azóta átmenetileg megjavított kerítésbe két autó.
Előzmény: Süldő (251)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.07.17 0 0 254
Nocsak! Áthaladás?
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 253

Ó, ne tudd meg ezen a nosztalgia bizniszen hülyére keressük magunkat, ebből épülnek a paloták, de komolyan.

Igaz egy-egy biztosíték, ami spéci, tízezres, százezres tétel, és sűrűn elpattan, de ez nem gond.

 

SzL

Előzmény: Peti817172M (250)
FAV 20 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 252

A mostani melegfelvonuláson meg nem kezelte a nem is létező jegyét!

Ez a Gyurcsány ez szeret kisföldalattizni úgy látom.

Előzmény: FAV 20 (243)
Süldő Creative Commons License 2010.07.03 0 0 251
Tegnap délután baleset történt az Andrássy út és a Bajza utca kereszteződésénél. Az ütköző gépjárművek a Millenniumi Földalatti Vasút bal peronjához levezető lépcső korlátjait is leamortizálták. A lépcsőn szerencsére nem tartózkodott utas. Az eredményt itt lehet megtekinteni. A helyszínelés, és az azonnali kárelhárítás ideje alatt szerelvények az állomáson nem álltak meg.
Peti817172M Creative Commons License 2010.06.30 0 0 250
Jó sok hasznot húz belőle a BKV. A BKV teljes költsége egy menetre olyan 4 jegyű összeg lehet.
Előzmény: Süldő (248)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.06.30 0 0 249
Értem. :(
Előzmény: Süldő (248)
Süldő Creative Commons License 2010.06.30 0 0 248
A nosztalgia kocsi műkődőképes?

Tud közlekedni, ha akarják. Csak az akarás sajnos kevés önmagában. Kell hozzá 145000 FT + ÁFA. Ebből már el lehet jutni a Mexről a Vörösmartyra. Forrás:http://www.bkv.hu/muzeum/nosztalgia.html
Előzmény: * * BPO-700 * * (247)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.06.12 0 0 247
Múzeumok éjszakáján járni fog a 436-os villamos. A Földalatti nem szervez ilyen "Múzeum-járat"-ot? A nosztalgia kocsi műkődőképes?
FAV 20 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 246
Azért a tervet aki elkészítette az felvette már a pénzt szerintem.
Előzmény: * * BPO-700 * * (245)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.05.05 0 0 245
BFKVV Creative Commons License 2009.09.30 0 0 244

Sziasztok!

 

Szeretném megépíteni a kisföldalatti 1-es psz-ú, 1:16 méretarányú, működő modelljét, mely a gyártáskori állapotokat tükrözné. Van egy pár dolog, amit nagyon nem tudok: hogy működött és hogy nézett ki az eredeti menetkapcsolója?

Medveczki Ágnes: A Millenniumi földalatti vasút c. dokumentum szerint a FAV 1-10 kocsiknak automatikus szenes menetkapcsoló berendezésük volt, mely a próbamenetek alkalmával eleinte nem vált be, de később 2 rugó cseréje után 1906-ig ezt használták a sárga kocsikon. Ez annyit jelent, hogy Medveczki szerint nem az ún. laposkapcsoló működött a kocsikon - ellentétben Kócsy Jenő írásaival.

 

Ha valaki küldene esetleg fotókat a gyártáskori állapotról, vagy adna esetleg egyéb információt, támpontokat a témával kapcsolatban, azt nagyon megköszönném! Emailcímem: szebimarci@gmail.com

 

Üdv: Szeberényi Márton

FAV 20 Creative Commons License 2009.09.22 0 0 243
Már a miniszter használta a meleg felvonuláson! 
Előzmény: **BPO-700** (242)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.08.25 0 0 242
Nem is tudtam, különben. Nagyot lepődtem. Luxusmetró? Bárpult is lesz, vagy mi a szösz?
Előzmény: **BPO-700** (241)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.08.25 0 0 241
Dobr.Zs. Creative Commons License 2009.03.30 0 0 240

Sziasztok!

Tegnapi képek a 34-esről.

educator Creative Commons License 2008.06.13 0 0 239
A biztonsági őrök negatív IQ-ja és utasbarátságtalansága legendás. Utasriasztó hatású, és többet árt, mint a jegy nélkül utazó. Olcsóbb minden szerelvénnyel egy-egy udvarias ellenőrt utaztatni.
Előzmény: Más Nézet (231)
**BPO-700** Creative Commons License 2008.06.13 0 0 238

...és még mindig Mexikói út és környéke!

 

Érti ezt valaki? Mi lesz a telephellyel?

Előzmény: **BPO-700** (237)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.11.12 0 0 237
Mexikói út és környéke
Más Nézet Creative Commons License 2007.09.26 0 0 236
Belső embertől többet várhatna a bkv, hiszen a fizető utasokból tud bért fizetni a bliccelőkből NEM! Amúgy ha jól érzékelem a rendszer különösebb fennakadások nélkül üzemel, leszámítva azt a pár alpári bliccelni akarót aki fennakad a szűrőn és ezt nehezen veszi tudomásul. Persze a döntéshozók mind hülyék? Kritika igen, megoldási javaslat az nem. Hát ez a nagy magyar gond, itt a végeken (politikától függetlenül).
Előzmény: OLDFAV (232)
OLDFAV Creative Commons License 2007.08.17 0 0 232
Nem tudom milyen "kívülről" kritizálni..tényleg..Te tudod? Pontosan a tapasztalat és a napi rutin alapján teszem..és Te??? 
Előzmény: Más Nézet (231)
Más Nézet Creative Commons License 2007.08.16 0 0 231
Könnyű kivülről kritizálni, annélkül hogy más megoldást javasolna a kritizáló.
Meddig kell még eltűrni, hogy M.o.-n azok a "kirlyok" akik csalnak, lopnak. Mert jegy nélkül utazni ugyan az, mint nem fizetni a kocsmába. Jó lenne ha végre a bliccelők és adócsalók nem "népi hősként" tündökölnének, és az ellenük hozott intézkedéseket - még ha nem is tökéletesek - jó szivvel fogadnánk és támogatnánk, amúgy mindannyian.
OLDFAV Creative Commons License 2007.08.04 0 0 230
A hír sajnos igaz!!:( Gratulálok a módszer kitalálójának. Igen meg fogja könnyíteni az "utasáramlást" . Ismét egy "átgondolt", "utazási szolgáltatás színvonalát emelő" intézkedés. Bravó!  Az a közbeszerzési eljárás is érdekes lehetett amúgy...
Előzmény: **BPO-700** (229)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.07.13 0 0 229
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.05 0 0 228
Elnézést, ebben a cikkben lehet olvasni róla:

http://metros.hu/sztori/m1_felujitas_1995.html

Külön kell szólni a Vörösmarty téri végállomásról. Az 50-es évek elején, amikor az új metró Deák téri állomásának építése a kisföldalatti nyomvonalának áthelyezésével szükségessé tette, a szerelvények egy ideig csak a Bajcsy-Zsilinszky úti állomásig közlekedtek. Ezen idő alatt - a kisföldalatti Deák téri új állomásának és az új vonalalagutaknak megépítésével egy időben - a Vörösmarty téri végállomást is átépítették az akkori kor ízlésének megfelelően. Az eredetileg szögletes alaprajzú állomást íves falak építésével „kigömbölyítették” és a régi dísztégla-burkolatokat csiszolt mészkőlapokkal váltották fel.
A beruházó BKV kezdeményezte az eredeti építészeti kialakítás helyreállítását, annál is inkább, mivel a korábbi átalakítás a tér felszíni környezetéhez egyáltalán nem illeszkedett. A tervek ennek megfelelően készültek. Ma a Vörösmarty tér a vonal legszebb állomásai közé tartozik és emeli a környék műemlékjellegű értékeit.
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.05 0 0 227
Tényleg, elvileg az 1973-as felújításkor a Vörösmarty téri állomást kicsit módosították.
http://metros.hu/sztori/m1_felujitas_1973.html
Itt legalábbis azt lehet olvasni. Tud erről valaki valamit?
OLDFAV Creative Commons License 2006.12.27 0 0 226
:)) Akkó jó..akkor én tévedtem, bocsi....de ne szólj senkinek oké?:)))
Előzmény: BPO-005 (225)
BPO-005 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 225

Igen,a "Vörösmarty TÉREN volt egyáltalán vmi kiírva?" .

 

:-)

Előzmény: OLDFAV (224)
OLDFAV Creative Commons License 2006.12.20 0 0 224
Miért? A Vörösmarty TÉREN volt egyáltalán vmi kiírva?:)
Előzmény: BPO-005 (223)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!