Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 65638

A szabványos gázolajnak -20°C-ig szivattyúzhatónak kell lennie. 0°C-nál biztosan nincs parafin kiválás. Mennyi petróleumot teszel bele?

Előzmény: Jóskabátsi (65637)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.12.01 0 0 65637

Nem maradtál le semmiről, nincs mínusz 20. A Nissanom reggel nem indult, délben, mikor kicsit melegedett, már igen (többször, télen 0 fok környékén). Pedig minden működött benne. A mióta petróleumot rakok bele reggel, sőt hajnalban -20-ban is indul. És nem orosz gázolajat tankolok.

Előzmény: 409 (65633)
409 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65636

Kíváncsivá tettél! Volna egy képed arról a "generátorról"??

Előzmény: zsozee_83 (65635)
zsozee_83 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65635

Nem sértődök meg, eszembe sincs, semmi baj.

 

Azt visztont nem írtam hozzá, hogy a generátort, már beszerelték ... tehát nem gyárilag volt benne, hanem már bele tette egy autószerelő pár hónappal ezelőtt. Mivel nem 1-2 éves autóról van szó, ezért tette bele, hogy könnyebben indúljon, főleg a téli időszakokba, mert ugyebár ez gázolajjal megy, nem benzines. Egy benzines bármikor indúl, de egy dizelnél másabb a helyzet, főleg ha 20 éveit taposó autóról van szó. Ez természetsen nagyon sokat segített, de most meg van egy másik ... megoldandó helyzet az autómnál.

Előzmény: 409 (65634)
409 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65634

"Van még hozzá egy kis generátor is, hogy könnyebben indúljon"

 

????  Attól tartok, ehhez keresni kell egy hozzáértőt, mert a fentiből nekem az jön le, hogy kevés fogalmad van az autójavításhoz. És most ezért ne sértődj meg nincs ezzel semmi baj, mégha sokan azt is hiszik, hogy ehhez mindenki ért. A leírt jelenségnek számos oka lehet, kicsi rá az esély, hogy így online megoldódjon. Az alább elkezdődött találgatásverseny valószínűleg nem fog segíteni.   :-/   Szerintem.

Előzmény: zsozee_83 (65628)
409 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65633

"..a dízelből hidegben kikristályosodó parafin."

 

 

Lemaradtam valamiről?  Hidegebb van mint -20°C?

Előzmény: Jóskabátsi (65631)
zsozee_83 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65632

Köszi, megpróbálom.

Előzmény: Jóskabátsi (65631)
Jóskabátsi Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65631

Megjött a hideg. A beszűkült keresztmetszetű csöveket könnyen eltömíti a dízelből hidegben kikristályosodó parafin. Tegyél egy tank dízelhez 1 liter petróleumot, vagy valamilyen dermedésgátlót. Meg üzemanyagrendszer tisztítót. Nem biztos, hogy megoldja a problémát, de baj nem lehet belőle, mert ez a motor nem olyan kényes az üzemanyag minőségére.

Előzmény: zsozee_83 (65620)
ha4nz Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65630

Én értem, csak kiszedtem neki az etzold könyvből. Mondjuk eléggé zagyva lett, így visszaolvasva. :D

Előzmény: 409 (65625)
zsozee_83 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65629

Esetleg még valakinek valami ötlete ... mert én már kifogytam teljesen. ...

zsozee_83 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65628

liili: 

 

Adagolós dizel Vectra, ... az üzemanyagot, ami pumpálja, az is teljesen jó. Van még hozzá egy kis generátor is, hogy könnyebben indúljon, de  ..... nem indúl. ... :-S

zsozee_83 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65627

Igen - igen, adagolós, dizel Vectra.

Előzmény: 409 (65624)
apus61 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65626

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Van egy Opel Combo Tour 1.3cdti autóm ami 80-90fokon nehezen indul.

Szervizbe azt mondták hogy laza a vezérműlánc,kicserélték de az autó továbbra is nehezen indul. Vajon mi lehet az oka?

409 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65625

????  Te biztosan érted amit írtál?  :-DD

Előzmény: ha4nz (65623)
409 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65624

Adagolós dieselről beszél!!!!  Abban marha ritka a benzinpumpa.....

Előzmény: liili (65621)
ha4nz Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65623

A C14NZ tipusú motoron EZF-h tipusú gyújtás van. Ez karakterisztika mező vezérlésű elektronikus gyújtás, Hall elven működő jeladóval. Ez a hengerfej oldalán van (hall jelérzékelő). Ő nézi a forgattyústengely szíjtárcsája segítségével integrált fogastárcsában (póluskerék, ő adja a jeleket a hall elemnek).

Előzmény: gyere a papához (65613)
zsozee_83 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65622

Rendben, köszi.

Megnézem, utána visszaírok ...

Előzmény: liili (65621)
liili Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65621

Nézd meg a benzinpumpa biztosítékát. Az enyém ugyanezt csinálta. Peugeot 505. Ez is egy lehetőség.

Előzmény: zsozee_83 (65620)
zsozee_83 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 65620

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy van egy 1.7-es Vectra GL-em, 1993 -as évjáratú. Miért csinálja azt, hogy az egyik nap tegyük fel beindúl az autó, a követező nap semmikép sem akar beindúlni? ... 


- az aksi teljesen jó, 97%-os élettartamon van.

- az adagoló most lett megcsináltatva, teljesen jó az is.

- néztem a gyertyákat, az is mind jó.

- az önindító megint teljesen jó, pörgeti rendesen, és az is új.

 

Talán a generátor lenne? Vagy valahol levegőt kap?

 

Köszönöm előre is az információt.

gyere a papához Creative Commons License 2014.11.29 0 0 65619

Ennyire különbözőek lennének az Astra F 1.4-es motorok?

Benzines, 1389 c3, 60 lóerős.

Előzmény: 409 (65614)
409 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 65618

Valószínűleg riasztó, ha arra van kötve a "visszajelzése".

Előzmény: mind_the_gap (65616)
409 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 65617

Aggyal együtt.

Előzmény: Kormos Gyula (65615)
mind_the_gap Creative Commons License 2014.11.27 0 0 65616

Sziasztok. G astra karaván '99-es olyat csinál mostanában, hogy záráskor égve marad a jobb oldali index összes izzója és a műszerfali visszajelző. felcseréltem reléket, megmozgattam a kábeleket, de nagyon esetleges a dolog. mi lehet a baja? riasztó? 16 éves kábelek? 

Kormos Gyula Creative Commons License 2014.11.27 0 0 65615

Sziasztok!Azt szeretném kérdezni,hogy opel astra g 1.4 x14xe tipusú kocsimnál első kerék csapágyat aggyal együtt leht cserélni vagy a csapágyat is ki lehet benne?Várom válaszotokat.Előre is köszönöm.

409 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 65614

A válaszhoz tudni kellene, hogy melyik motorról van szó.  ??

Előzmény: gyere a papához (65613)
gyere a papához Creative Commons License 2014.11.24 0 0 65613

Megkérdezem itt is, mert úgy látszik a másik tocsikban nincsenek hozzáértők.

 

Astra F, 1.4

1. Pontosan hol van a "felső holtponti jeladó"? A motor mely részére van applikálva ez a szerkezet?

2. A "felső holtponti jeladó", az ugyanaz, mint a "HALL" jeladó?

3. Ha nem ugyanaz, akkor a HALL jeladó hol található?

4. A "felső holtponti jeladó" ugyanaz, mint a "főtengely holtpont jeladó"?

5. Ha nem ugyanaz, akkor a "főtengely holtpont jeladó" hol található?

Maki1971 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 65612

Irtam privat mailt neked. 

Előzmény: Régiopelos (65607)
Tomi 04 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 65611

https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/opel-astra-g-dtl-atalakitas-es-extrak/x17dtl-adagolo-elektronika-hiba---atalakitas-mechanikussa

Előzmény: Tomi 04 (65610)
Tomi 04 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 65610

Mechanikus adagolót tettek rá.

Előzmény: 409 (65609)
409 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 65609

"...hagyományos adagolót tettek rá..."

 

Most ez alatt mit értesz?  Átalakították mechanikus adagolóra, vagy a gyárit látod "hagyományosnak"? (Ami egy elektronikusan szabályozott VP29-es)

Előzmény: Tomi 04 (65608)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!