Figyejjjémááá!! találtál már JÓ lakatost(érted?:Lakatos...),vagy én ajánljak 1-et,hogy a rügyeket(érted?:Rügyeket...)megcsinálják a kocsidon???????????????????????????????????????
Hmm, minden lehetséges. De annak mi köze a fordulatszámmérőhöz? Mert ha világít az ABS akkor nem mér az óra. Ha nem világít, akkor az óra is mér. Ez általában akkor van, hogy ha árnyékban parkol mondjuk estétől reggelig, és beindítom. Indítás után 2perc is alig kell, már is nem működik egyik sem. Független attól, hogy fékeztem -e vagy sem.
Én is így akartam, szépen megpucolgatni mindent, aztán a cinkkromát. Direkt mondtam neki, hogy ne csináljon semmi mást, mert a festés részét+összerakást én fogom. Tudtam hogy kevés az ideje, azt akartam, hogy csak a lényegre koncentráljon. De így sem késő, csak meg kell várnom, amíg frankón megszárad, aztán lehet tisztogatni+ még egy réteg cinkkromátos. Az első lábteret is lekenem, óvni kell a gépet. Ha meg az ember már nekiáll valaminek, akkor meg úgyis mindenen végigmegy. A küszöböt hogyan fújnád ki? Nincsennek benn véletlenül vezetékek, vagy vákumcsövecskék?
Erről jut eszembe: Ma szétkaptam az elejét.Szélvédő alól kivettem a levélrácsot stb megtaláltam a relét ami elméletileg a fordulatmérőhöz tartozik, bár szerintem soksminden máshoz is. Volt itthon cseredarab, de az nem működött. (mondták, hogy nem biztos hogy jó). Visszaraktam a sajátom. Hiába mozgattam a kábelköteget, befujtam kontaktsprével stb.. semmi nem használt. Letettem a gépet árnyékba, lehült, egyből lett ABS meg fordulatmérő. Amint felmelegedett (2perc se) elmúlt, újra jelzett az ABS visszajelző, és nem mért a fordulatmérő. Ez mi a fene lehet??? Én még mindig testhibára gyanakszom, de ott a relé közelében nem találtam test pontot.
Jólvan, Neked legyen igazad :) Akkor pucolás aztán szépítés. Meg lehet kifújnám üregvédővel a küszöböket ha már így szét van kapva a belső. Sőt, én ahol értem, picit nedves szivaccsal lemostam a kábelcsatornákat, meg a vezetékeket is.. :)
Igazad van, azt illett volna megtisztítani, de az nem rozsdahalom, inkább csak retek. Viszont senki nem mondta neki, hogy fesse le cinkkromátossal, arról volt szó, hogy azt majd én megcsinálom, csak a heggesztéssel foglalkozzon. Szóval önszorgalomból tette, majd utánadolgozok. 3 Bmw várakozott így is nála, hétfőn meg megy a kórházba, egy darabig nem fog dolgozni, szóval időhiány. Akárhogyan is, de 3 napig dolgozgatott rajta, és tényleg csak egy 10-est kért. Rozsda pedig nincsen. 10 rugóért mi az, amit egy lakatos megcsinál manapság? A többi lakatos pedig (akiket ismerek) vagy horribilis árakon dolgozik és soká, vagy iszákosak, és elisszák a lemez árát.:(( Jártam már így. :(( Szóval ennek fényében nagyon jó, megérte az árát.
Nem akarok senkit fikázni, de szerintem csak ott lakatolt ahol a "papok táncolnak". Pl az első ülés első rögzítési pontjai mellett, a kábelcsatorna alatt mi az a retek, meg rozsdahalom? Legalsó 2 képed, baloldalon középtájt. Nekem nem tetszik az a rész. A többi elmegy. Kérdés, hogy a piros lötty alá kent-e vmit..