Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dani_642 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27335

Köszi a gyors reakciót mindkettőtöknek!

 

vszek spirált, ma reggel meg is kérdeztem, valami 3000 pénz... Remélem nem lesz bonyulult cserélni...

 

A ködlámpa többi részének utánna nézek, hátha megvan az is...

köszönöm, d.

Előzmény: arthur877 (27334)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27334

Igen az az első ködlámpáé, de azért tegyél egy relét is a biztitáblába... :D

A lámpa stekkerei meg a motortérben lesznek a kábelköteghez fogva.

Legalábbis én csak ennyire előkészítve találtam idáig rá.

Előzmény: dani_642 (27332)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27333

Úgy van az a ködlámpa, és vegyél egy bowdent nem nagy pénz és jó lesz :)

Előzmény: dani_642 (27332)
dani_642 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27332

Üdv mindenkinek!

 

Múlt hétvégén megint volt egy kis felicia szerelés, ezúttal a kombi volt az áldozat.

 

Kivettem a műszeregységet, cseréltem benne 1 visszajelző izzót. Megpróbáltam megnézni, hogy a km óra vagy a spirál adja a kattogó hangot. Inkább a spirálra szavaznék. Kapott WD40-et, jó is lett, de mostanra már visszajött a kattogás.Lehet azért, mert a pöcök ami biztosítja kicsúszás ellen a spirált, az törött, és kicsúszik a spirál?

Az órát megtekertem fúrógéppel, nem hallottam hangját, bár a fúrógép hangos volt...

 

A műszeregység levétele közben megtaláltam a riasztó központi egységét:

 

Ugyanaz a riaztó mint a másik autóban volt. ebben sem gyári beszerelés. Viszont a központi zár az gyári benne, csak épp ki van iktatva az elektronikája. Nem épp szép megoldás...

 

Viszont találtam egy érdekességet is:

 

Lehet, hogy gyárilag ott a ködlámpa kapcsoló stekkere? Csak rá kell dugni  a kapcsolót, és már kattog is a relé a biztosítéktáblán? Mert akkor lehet, hogy szerzek bele ködlámpákat...

 

üdv, mindenkinek, d.

 

 

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27331

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27330

A lendkeréken a fogaskoszrút sem mindegy hogy rakod rá, vannak jelzései ilyen pötyöket keress és annak megfelelően rakjad rá a lendkerék csak egyfalyta képp megy rá, viszont a fogaskoszorú már nem... azt nézd meg mert a hall jeladó nem jól adja a jelet akkor nem fog soha menni...

Előzmény: Asika3 (27329)
Asika3 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27329

Azt értem minden jón hogy szikra van,benzin nyomás van,vezérlés a helyén,gyújtótrafót már megnéztem  egy működőröl, géppel kiolvasva semmilyen hibát nem ír ki...egy hete ezt csinálom..és már az idegeimre megy ,a legnagyobb produktum a puffogás a légszűrőházban....Remélem valakinek lesz ötlete :):) Ezért gondolom hogy esetleg a lendkerék van fenn rossz pozícióban...most az egyes henger felső holtpontján jön ellő a bemarás....

Asika3 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27328

Sziasztok ! Tudja valaki hogy Skoda felicia Mpi motoron mlyen pozícióban kell felrakni a lendkereket ????? Ill.hogy mi lehet a baja ha minden jó""és még sem indul ??? Frissen lett összerakva darabokból !! Előre is köszi ha valaki tud segíteni ! Vagy esetleg valahol nem tudtok elérhető szervízkönyvet ??

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 27327

Gonodolod ez van? akkor később sem mutatna neki, mert lecsúsza a mutató súlyától én szedtem szét számlapcsere végett többször több tízzer a mutatóaimat soha nem ragasztottam úgy lejön a tengelyről hogy én fogom meg mert le akar esni... de még el nem fordult!

 

50 foktól mér a mutató, a végállás alatt 4 mm kell álnia...

Előzmény: svgyula (27323)
Benatti Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27326

Oki,gondolom akkor ugyan az,az összes csatlakozása.

köszi!

Előzmény: arthur877 (27325)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27325

Csak kicseréled a komplet műszeregységet és kész, feltéve, hogy 1,3 MPI motorod van

Előzmény: Benatti (27324)
Benatti Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27324

Viszont azt most meg néztem,ha felmelegítem a motort,akkor pontosat mutat,ha meg kocogtatom.Viszont az új és régi hőgomba között,van 5-8fok külömbség az új az ennyivel többet mutat,így benne is hagytam azt!Viszont egy kérdés,ha kiakarom cserélni a műszer egységet simáról fordulatszám mérősre,akkor a fordulat számmérőt azt hova kell bekötni és hogyan?

Előzmény: svgyula (27323)
svgyula Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27323

Szia! Akkor az van amiről beszéltem körbeforog a mutató a tengelyen. Ki kell venni úgy is jó ha megsaccolod az éppen kinti hőmérsékletet kiveszed (óvatosan!) a határolót és lejjebb fordított állásban szorítod, ragasztod fel a motatót. azt hiszem 40c° körül indul tehát valahol 5-6mm-rel hátrábbra rakd a mutatót. Aztán meglátod!

Előzmény: Benatti (27321)
Rallyman81 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27322

Amikor nem indul be akkor mit csinál az autó?? Ha ráadod a gyújtást akkor üzemanyag szívattyút hallod zúgni? Az öninditó teker és nem kapja el, vagy az öninditó nem is teker???

 

Előzmény: Swer84 (27309)
Benatti Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27321

Nagy valószínüséggel a bent a műszerfalon a mutató szórakozik,mert egy picit meg kocogtattam a plekszit és abban a pillanatban lefeküdt,úgy hogy a motor egy percet se járt :D

Előzmény: svgyula (27318)
Benatti Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27320

Szia!Ha a hátsó fék nyikorog az betegség,mivel a hátsó futómű az Golf3as szériáról lett koppintva és ez tipus hiba sajnos,nekem is nyikorog,szét szedtem finoman az összes mozgó alkatrészt beolajoztam amenyire tudtam a kézifék kötelet is,akkor meg is szünt de 1-2 hónap és újra kezdi:D

Előzmény: vismajor77 (27319)
vismajor77 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27319

sziasztok urak. feliciánál mennyi kell legyen az olajnyomás meleg motornál? már  voltak vel gondjaim a jo előző gazda miatt,most nézegettem teszterrel és 4 bar,kicsit  sokallom,, másik kérdés,nyekereg a  fékem olyan szinten ,hogy az életbe nem fogok tudni elütni igy egy bicajost:))))

leszedtem a  vadi uj féktárcsát és (mert az is üt) az agyat is megnéztem és az is üt(olyan mintha 8as lenne benne) járt már  igy valaki? mert  azt hiszem kerékcsapágy csewrével nem fog ez elmúlni ha a kerék agy kapott egy nagy nagy tockost  valaha.. s nálam jött elő féktárcs és  fékbetét  csere után..

svgyula Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27318

Szia! Nem nagy munka csak azt nehéz eltalálni hogy mikor 90c° os a motor és akkor a helyére nyomni a mutatót. Meglehet úgy is csinálni hogy megméred, hogy melegen mekkora feszültséget küld a jeladó kifele és egy potméterrel beállítod ugyanakkora feszültségre (aksiról) amikor szétszedted. Akkor oda nyomod a helyére a mutatót. Egyépként ha megnézed a mutatót hidegen és nem ér hozzá az ütköző rudacskához akkor már ne is keresd tovább! Úgy is megycsinálhatod ha nincs kedved méregetni hogy fogsz egy pohár vizet és elkezded melegíteni, aztánbelerakod a termosztátot és amikor kinyit akkor van az a hőmérséklet ami rá van írva! Belerakod a jeladót is és ehhez állítod a műszert.

Előzmény: Benatti (27317)
Benatti Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27317

Gondolom,igazi pepecs munka,hasonló az üzemanyag szűrő csere lent a tank mellett,az is jó barkács meló :D Nem tudom mi lesz a baj,majd kiderül,termosztát 1700Ft a hőgomba 1900Ft

nem nagy tétel egyik se.

Előzmény: svgyula (27316)
svgyula Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27316

Szia! Még egy rövid infó. Ha mégis a műszerfalon levő jelző lesz rossz azon se csodálkozzál!

Amikor kicseréltem fordulatszámmérősre a műszerfalat nagyon meglepődtem! Mivel amíg kicseréltem eltellett ~1/2óra és összerakás után bekapcsoltam és a műszer 90c° fölött volt. Na újra szétszedés és az volt a gondja hogy amikor lehült a szerkezet a mutató nem feszült rá a végállás tüskére hanem elfordult a tengelyen! Hirtelen mást nem tudtam csinálni kicseréltem a régire az meg jól mutat. gond lehet még az is amit az üzemanyag szintjelzőnél volt az a két tüske amin a műszer ül kontakt hibás volt a panelen aztán egyszer mutatott egyszer nem. Körbeforrasztottam kb huszadik hibakeresés után és jó lett!(nagy szívás volt)

Előzmény: Benatti (27314)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27315

Szar a jeladó ez biztos! majd meglátod :D

Előzmény: Benatti (27314)
Benatti Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27314

Tudom,hogy nem jó,ha ki van szedve a termosztát,de elég melegek voltak mostanába,így annyira nem jelentős ez üzem anyagba,csak próbáltam kiszürni a dolgokat.Viszont most már ott tartok ma állt a kocsi vagy 8 órát egy helyben és bele ültem,most este a gyujtást rá adtam,még a motor be se indult és már 90fokon állt az óra :D meg rendeltem a hőgombát és az új termosztá ma jött meg,mind kettőt bele rakom,azt kiderül,hogy jó lesz-e!

Előzmény: svgyula (27307)
Benatti Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27313

szia!

Esetleg mielőtt beruházol egy sor trafóra,ha van ismerősöd akinek van feliciája próbád ki ha az övét teszed fel akkor is csinálja,én már segítettem az egyik szomszédomon már így!

Előzmény: Swer84 (27309)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27312

Nekem 20e volt a tesla sortrafó, már írtam is ide valamikor, de ilyen idős kocsinál ez egy állandó para, szóval jobb cserélni, ha már véres a torka, mert nagyon meg tud szívatni. (Az előző kocsim trafója szó nélkül befosott, és ott álltunk felpakolva novemberben, hidegben, grrr).

Persze ez az egyik legdrágább alkatrész a Felicsitában :), tehát nem öröm, de ha nem csereberéled a kocsikat, akkor megéri, mert amíg gurul (és nem rohad szét), addig egy új trafó kb már végig jó lesz.

A tünet nálam erős durrogás és rángatás volt, de nem voltak indítási gondok, leállás. 

Bontva 5-8 ezer amúgy, talán olcsóbb is akad.  

Előzmény: Swer84 (27311)
Swer84 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27311

Köszönöm a kimerítő választ.

 

Utána nézek a gyújtótrafó árának.

Előzmény: svgyula (27310)
svgyula Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27310

Szia! Nekem ugyaezt csinálta és nem a jeladó hanem a gyújtótrafó kétszer húzott haza a fiam egyszer úgy hogy a szerelőhöz félúton már a saját lábán mert el diagnosztikára aztán végleg megadta magát na akkor már egyértelmű volt a dolog! Ugyanijely szindróma volt egyszer csak menetközben leállt és pár percig sehova aztán megint indult és napokig semmi gond. Mielőtt teljesen behallt este leállt kétszer másodikra már egyáltalkán nem indult NA gondoltam megvan a hiba aztán reggel mielőtt szólatm a "villanyszerelőnek" egy próbát megér és lkáss csodát pöccre indul! na idultam a szerelőhöz szerencse ~1,5km-re lakik aztán nincs nyitva! elfelejtettem hogy szombaton nincs hát irány haza majd hétfőn gondoltam. aztán az utca végén végleg megadta magát igy szégyenszemre visszatoltam eléjük az autót és sűrű elnézések között fehívtam hogy itt a kocsi és majd hétfőn nézze meg. Aztán akkor derült ki hogy egy hirtelen berakott trafó után kifogástalanul megy.

Előzmény: Swer84 (27309)
Swer84 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27309

Sziasztok!

 

Sajnos még mindíg az alábbi problémával küzdök. Kaptam egy tanácsot itt az egyik "kollégától", hogy val. a felső holtponti jeladó ment tönkre az autóban és ezért nem indul mindíg. Eddig oké is lenne a dolog, de a szerelőmtől megkérdeztem, hogy biztos ez lehet-e a probléma. Erre Ő : "háááát....80% hogy ez a baj". NA ITT A BAJ!!. Nekem sok az a maradék 20%. Tudnátok vmi módszert(az azonnali cserén kívül) arra, hogy hogyan lehetne megbizonyosodni arról, hogy tényleg ez a gond, ugyanis nincs kedvem kiadni 13000-et azért, hogy lehet nem is ez a baja a verdának.

 

Előre is köszi a segítséget

 

Tamás

 

 

 

 

Sziasztok!

 

Pár nappal ezelőtt egy szép reggelen a 98-as Feliciám megállt alattam. Újbóli indításokra sem indult be. Pár óra múlva újra próbálkoztam és egymás után 6x is beindult. Irány a szakember, aki szintén 2 napig folyamatosan indítgatta,bemérte, tesztelte, de mindent rendben talált így elhoztam a verdát. Eddigi tapasztalataim: ha leállítás után közvetlenül ráindítok nem indul. Kis pihenő(kb.10-20 perc) után minden OK. Mit tanácsoltok? Én a bendixre gyanakszom.

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

Tamás

Előzmény: Swer84 (27275)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27308

Sziasztok! Tudom, hogy ez nem bazár, de FeliciaI-hez van bontatlan új bosch gyújtókábel szettem 2000Ft, utastér padlókárpit 2500 Ft, ajtókárpitok 1000/db (összes kárpit egyben 5e Ft) Szolnokon. 

Előzmény: 2.5 tds (27306)
svgyula Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27307

Szia! Azért írtam hogy meg kellen mérni a hőmérsékletet! Nem egy nagy cucc egy infra hőmérő ráirányítod és már tudod id hogy hazudik vagy sem. Lehet a rendszerben dugulás is! akkor nem kering a folyadék és lehet hogy a termosztátnál jóval melegebb mint a tágulási tartálynál. A termosztátot semmi esetre nem szabad kivenni amotor működéséhez kell a meleg! A termosztát szabályozza azt hogy egyenletes hőfokon dolgozzon a motor. A másik amíg hideg a motor a szivató sem áll le tehát rámehet a gatyád az üzemanyagra. Arról nem beszélek hogy termosztát nélküli melegedésnél sokkal hosszabb hideg üzemben a motorban megnő a lerakódás és ezálltal megnő a kopási tényező azaz csökken az életartam!

Előzmény: Benatti (27305)
2.5 tds Creative Commons License 2012.09.03 0 0 27306

Sziasztok!98-as mpi 68 kw-os bontásból motor egyben vagy fődarabokban,váltó, luk kuplungtárcsa + szerkezet,elektromos alkatrészek,kábelköteg és vezérlő elektronika eladó.első lengéscsillapító,gépháztető és lámpák is vannak!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!