Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

amator11 Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27351
tankoltam bele 22 litert. Ugyanazt csinalja. Ac masik van benne.
Előzmény: hubo44 (27350)
hubo44 Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27350

A búvar pumpaba kaňarba le ešik a sint.

Előzmény: amator11 (27349)
amator11 Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27349
basszus. Negyed alatt van. Emelkedon es jobb kanyarban minden esetben leall! Aposomnak meg nekem is. Nekem meg ma a dimben-dombon vacakolt.
Előzmény: nagydajab (27347)
nagydajab Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27348

Én mosogatógépet szereztem igy. Állandóan folyt egy ismerősőmnek, megkért hogy hozzam el neki az üzletből egy ujat és kősem is be, a régit  (1éves) meg odaadta. A bekőtő cső tőmitése volt rossz.

Előzmény: gdzsozy (27341)
nagydajab Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27347

Nekem az üa. szürő csere oldotta meg az ilyen problémámat de látom te már cserélted. Jellemzően akkor jelentkezett ha negyed alatt volt a benzinszint, és inkább jobb kanyarban. Idegesítő is volt hogy kanyarokban lefuladtam mint egy mazsola. XD

 

Előzmény: amator11 (27346)
amator11 Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27346
ertem. De nekem menetközben sebessegben all le 2-5 masodperce de utana megy tovabb. Alapjaraton ha le all utana rogton beindul.
Előzmény: svgyula (27345)
svgyula Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27345

Szia! A trafó csinálta nekem ugyaezt! ráadásul addig amíg teljesen be nem adta a kulcsot nem találni semmilyen hibát. A pillanatnyi teszt kevés valószínüleg felmelegszik benne valami és akkor ------------------ aztán megint. vagy 1/2 órát álltam az ótszélén mire a vontató megjött próba próba hátán és semmi aztán másnap pöccre indul! DE szerencsém volt mert a szerelő-től hazafele jövet végleg beadta a kulcsot. Ha te is arra vársz akkor soksor lesz még gubanc és messze ne menj vele:-)

Szerintem kérj kölcsön egy másik tarfót!

Előzmény: amator11 (27344)
amator11 Creative Commons License 2012.09.08 0 0 27344

detto hasonló hiba. Menetkozben leáll (pár másodperce leáll a motor, majd újra indul.)   Melegen is alapjáraton indul majd leáll. Utána újra indul.

 

Szerelő nézte (tényleg alaposan, mert más működő motorokból rakja át próba képpen - tehát nem cserél véletlenül semmit sem és nem ver felesleges költségekbe.)

 

AC pumpa új (más ok miatt)

üzemanyagszűr cserélve

gyertya kábelek (repedezettség miatt cserélve)

gyertyák (régiek voltak) cserélve

rotor (kopott volt) cserélve

csere motorvezérlővel szintén csinálja

fojtó szelep ellenállás cserélve

trafó teszelve

hibakód nincs

 

Mi maradt még?

Előzmény: Benatti (27343)
Benatti Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27343

Szia!

Lehet a hőgomba is,mert az ad,jelet a komputernek,de szerintem jobban jársz ,ha feldugatod gépre 3000Ft körül csinálnak hiba kiolvasás és talán okosabb leszel!

(a hügomba is ennyibe fáj)

Előzmény: Felicia 1.3mpi (27342)
Felicia 1.3mpi Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27342

Sziasztok!

 

Nekem van egy Feliciám 1.3 MPI  1999-es! Az a problémám hogy ha eléri az üzemihömérsékletett akkor azonnal le is áll az auto motorja! Mi lehet a probléma? Pedig most lett cserélve a bezin szörö és az AC pumpa is! Kérlek titeket segitsetek! Elöre is köszönöm!

 

Üdv:András

gdzsozy Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27341

jó hogy nem cseréltél miatta autót :)

 

az anyós vett egy szuper gáztűzhelyet, minden van benne... de nagyon vacaknak ítélte a sütőjét nem sült benne jól a dolog. bosszankodott és megkérdezte hogy elfogadnánk-e.

elfogadtuk. ő vett egy másikat.

 

hazavittem, beállítottam, sütő kinyit, az aljából kivettem a takaró lemezt.

beizzítottuk, pár nap múlva sütés...remekül süt.

anyós jön: kérdi milyen, mondom neki hogy szuper, jól süt, húst is és süteményt is..

azt mondja: biztos itt jobb a gáz fűtőértéke.

 

nézegeti a sütőt aztán krédi hogy csináltam -e valamit vele mert most valahogy másabb.

 

mondom neki hogy a gyári burkoló lemezt ami az alját védi kiemeltem.

 

szerintem ennél a pontnál jött rá hogy ennyi kellett volna neki is ahhoz hogy jó legyen a sütője.

 

:)

Előzmény: nagydajab (27340)
nagydajab Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27340

Bakker! Nekem a melos kocsin van letörve a napiszámláló nullázogombjábol egy darab, ha rosszul nyomom be akkor beakad, nem számol de rohadtul kattog. ÉS NEM JUTOTT ESZEMBE!!! 

Előzmény: gdzsozy (27339)
gdzsozy Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27339

mi lenne ha megnyomnád erősebben a napi kilométeróra számláló gombját?

 

lehet hogy abba maradna a kattogás?

Előzmény: dani_642 (27332)
2.5 tds Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27338

vagy esetleg nem jó a szelephézag!

Előzmény: 2.5 tds (27337)
2.5 tds Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27337

ha a vezérlés helyen van,lehet szelep probléma is...kompressziómérés +mutatja

Előzmény: Asika3 (27329)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27336

Kitolod azon a lyukon ahol a régit kihúztad,(gumigyűrűben van a lemezben) lent a váltónál bedugod a helyére és rátekered a műanyag "anyát" a másik végét meg rácsattintod a műszeregységre.

Előzmény: dani_642 (27335)
dani_642 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27335

Köszi a gyors reakciót mindkettőtöknek!

 

vszek spirált, ma reggel meg is kérdeztem, valami 3000 pénz... Remélem nem lesz bonyulult cserélni...

 

A ködlámpa többi részének utánna nézek, hátha megvan az is...

köszönöm, d.

Előzmény: arthur877 (27334)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27334

Igen az az első ködlámpáé, de azért tegyél egy relét is a biztitáblába... :D

A lámpa stekkerei meg a motortérben lesznek a kábelköteghez fogva.

Legalábbis én csak ennyire előkészítve találtam idáig rá.

Előzmény: dani_642 (27332)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27333

Úgy van az a ködlámpa, és vegyél egy bowdent nem nagy pénz és jó lesz :)

Előzmény: dani_642 (27332)
dani_642 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27332

Üdv mindenkinek!

 

Múlt hétvégén megint volt egy kis felicia szerelés, ezúttal a kombi volt az áldozat.

 

Kivettem a műszeregységet, cseréltem benne 1 visszajelző izzót. Megpróbáltam megnézni, hogy a km óra vagy a spirál adja a kattogó hangot. Inkább a spirálra szavaznék. Kapott WD40-et, jó is lett, de mostanra már visszajött a kattogás.Lehet azért, mert a pöcök ami biztosítja kicsúszás ellen a spirált, az törött, és kicsúszik a spirál?

Az órát megtekertem fúrógéppel, nem hallottam hangját, bár a fúrógép hangos volt...

 

A műszeregység levétele közben megtaláltam a riasztó központi egységét:

 

Ugyanaz a riaztó mint a másik autóban volt. ebben sem gyári beszerelés. Viszont a központi zár az gyári benne, csak épp ki van iktatva az elektronikája. Nem épp szép megoldás...

 

Viszont találtam egy érdekességet is:

 

Lehet, hogy gyárilag ott a ködlámpa kapcsoló stekkere? Csak rá kell dugni  a kapcsolót, és már kattog is a relé a biztosítéktáblán? Mert akkor lehet, hogy szerzek bele ködlámpákat...

 

üdv, mindenkinek, d.

 

 

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27331

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27330

A lendkeréken a fogaskoszrút sem mindegy hogy rakod rá, vannak jelzései ilyen pötyöket keress és annak megfelelően rakjad rá a lendkerék csak egyfalyta képp megy rá, viszont a fogaskoszorú már nem... azt nézd meg mert a hall jeladó nem jól adja a jelet akkor nem fog soha menni...

Előzmény: Asika3 (27329)
Asika3 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27329

Azt értem minden jón hogy szikra van,benzin nyomás van,vezérlés a helyén,gyújtótrafót már megnéztem  egy működőröl, géppel kiolvasva semmilyen hibát nem ír ki...egy hete ezt csinálom..és már az idegeimre megy ,a legnagyobb produktum a puffogás a légszűrőházban....Remélem valakinek lesz ötlete :):) Ezért gondolom hogy esetleg a lendkerék van fenn rossz pozícióban...most az egyes henger felső holtpontján jön ellő a bemarás....

Asika3 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 27328

Sziasztok ! Tudja valaki hogy Skoda felicia Mpi motoron mlyen pozícióban kell felrakni a lendkereket ????? Ill.hogy mi lehet a baja ha minden jó""és még sem indul ??? Frissen lett összerakva darabokból !! Előre is köszi ha valaki tud segíteni ! Vagy esetleg valahol nem tudtok elérhető szervízkönyvet ??

1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 27327

Gonodolod ez van? akkor később sem mutatna neki, mert lecsúsza a mutató súlyától én szedtem szét számlapcsere végett többször több tízzer a mutatóaimat soha nem ragasztottam úgy lejön a tengelyről hogy én fogom meg mert le akar esni... de még el nem fordult!

 

50 foktól mér a mutató, a végállás alatt 4 mm kell álnia...

Előzmény: svgyula (27323)
Benatti Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27326

Oki,gondolom akkor ugyan az,az összes csatlakozása.

köszi!

Előzmény: arthur877 (27325)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27325

Csak kicseréled a komplet műszeregységet és kész, feltéve, hogy 1,3 MPI motorod van

Előzmény: Benatti (27324)
Benatti Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27324

Viszont azt most meg néztem,ha felmelegítem a motort,akkor pontosat mutat,ha meg kocogtatom.Viszont az új és régi hőgomba között,van 5-8fok külömbség az új az ennyivel többet mutat,így benne is hagytam azt!Viszont egy kérdés,ha kiakarom cserélni a műszer egységet simáról fordulatszám mérősre,akkor a fordulat számmérőt azt hova kell bekötni és hogyan?

Előzmény: svgyula (27323)
svgyula Creative Commons License 2012.09.05 0 0 27323

Szia! Akkor az van amiről beszéltem körbeforog a mutató a tengelyen. Ki kell venni úgy is jó ha megsaccolod az éppen kinti hőmérsékletet kiveszed (óvatosan!) a határolót és lejjebb fordított állásban szorítod, ragasztod fel a motatót. azt hiszem 40c° körül indul tehát valahol 5-6mm-rel hátrábbra rakd a mutatót. Aztán meglátod!

Előzmény: Benatti (27321)
Rallyman81 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 27322

Amikor nem indul be akkor mit csinál az autó?? Ha ráadod a gyújtást akkor üzemanyag szívattyút hallod zúgni? Az öninditó teker és nem kapja el, vagy az öninditó nem is teker???

 

Előzmény: Swer84 (27309)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!