Én mosogatógépet szereztem igy. Állandóan folyt egy ismerősőmnek, megkért hogy hozzam el neki az üzletből egy ujat és kősem is be, a régit (1éves) meg odaadta. A bekőtő cső tőmitése volt rossz.
Nekem az üa. szürő csere oldotta meg az ilyen problémámat de látom te már cserélted. Jellemzően akkor jelentkezett ha negyed alatt volt a benzinszint, és inkább jobb kanyarban. Idegesítő is volt hogy kanyarokban lefuladtam mint egy mazsola. XD
Szia! A trafó csinálta nekem ugyaezt! ráadásul addig amíg teljesen be nem adta a kulcsot nem találni semmilyen hibát. A pillanatnyi teszt kevés valószínüleg felmelegszik benne valami és akkor ------------------ aztán megint. vagy 1/2 órát álltam az ótszélén mire a vontató megjött próba próba hátán és semmi aztán másnap pöccre indul! DE szerencsém volt mert a szerelő-től hazafele jövet végleg beadta a kulcsot. Ha te is arra vársz akkor soksor lesz még gubanc és messze ne menj vele:-)
detto hasonló hiba. Menetkozben leáll (pár másodperce leáll a motor, majd újra indul.) Melegen is alapjáraton indul majd leáll. Utána újra indul.
Szerelő nézte (tényleg alaposan, mert más működő motorokból rakja át próba képpen - tehát nem cserél véletlenül semmit sem és nem ver felesleges költségekbe.)
Lehet a hőgomba is,mert az ad,jelet a komputernek,de szerintem jobban jársz ,ha feldugatod gépre 3000Ft körül csinálnak hiba kiolvasás és talán okosabb leszel!
Nekem van egy Feliciám 1.3 MPI 1999-es! Az a problémám hogy ha eléri az üzemihömérsékletett akkor azonnal le is áll az auto motorja! Mi lehet a probléma? Pedig most lett cserélve a bezin szörö és az AC pumpa is! Kérlek titeket segitsetek! Elöre is köszönöm!
az anyós vett egy szuper gáztűzhelyet, minden van benne... de nagyon vacaknak ítélte a sütőjét nem sült benne jól a dolog. bosszankodott és megkérdezte hogy elfogadnánk-e.
elfogadtuk. ő vett egy másikat.
hazavittem, beállítottam, sütő kinyit, az aljából kivettem a takaró lemezt.
beizzítottuk, pár nap múlva sütés...remekül süt.
anyós jön: kérdi milyen, mondom neki hogy szuper, jól süt, húst is és süteményt is..
azt mondja: biztos itt jobb a gáz fűtőértéke.
nézegeti a sütőt aztán krédi hogy csináltam -e valamit vele mert most valahogy másabb.
mondom neki hogy a gyári burkoló lemezt ami az alját védi kiemeltem.
szerintem ennél a pontnál jött rá hogy ennyi kellett volna neki is ahhoz hogy jó legyen a sütője.
Bakker! Nekem a melos kocsin van letörve a napiszámláló nullázogombjábol egy darab, ha rosszul nyomom be akkor beakad, nem számol de rohadtul kattog. ÉS NEM JUTOTT ESZEMBE!!!
Kitolod azon a lyukon ahol a régit kihúztad,(gumigyűrűben van a lemezben) lent a váltónál bedugod a helyére és rátekered a műanyag "anyát" a másik végét meg rácsattintod a műszeregységre.
Múlt hétvégén megint volt egy kis felicia szerelés, ezúttal a kombi volt az áldozat.
Kivettem a műszeregységet, cseréltem benne 1 visszajelző izzót. Megpróbáltam megnézni, hogy a km óra vagy a spirál adja a kattogó hangot. Inkább a spirálra szavaznék. Kapott WD40-et, jó is lett, de mostanra már visszajött a kattogás.Lehet azért, mert a pöcök ami biztosítja kicsúszás ellen a spirált, az törött, és kicsúszik a spirál?
Az órát megtekertem fúrógéppel, nem hallottam hangját, bár a fúrógép hangos volt...
A műszeregység levétele közben megtaláltam a riasztó központi egységét:
Ugyanaz a riaztó mint a másik autóban volt. ebben sem gyári beszerelés. Viszont a központi zár az gyári benne, csak épp ki van iktatva az elektronikája. Nem épp szép megoldás...
Viszont találtam egy érdekességet is:
Lehet, hogy gyárilag ott a ködlámpa kapcsoló stekkere? Csak rá kell dugni a kapcsolót, és már kattog is a relé a biztosítéktáblán? Mert akkor lehet, hogy szerzek bele ködlámpákat...
A lendkeréken a fogaskoszrút sem mindegy hogy rakod rá, vannak jelzései ilyen pötyöket keress és annak megfelelően rakjad rá a lendkerék csak egyfalyta képp megy rá, viszont a fogaskoszorú már nem... azt nézd meg mert a hall jeladó nem jól adja a jelet akkor nem fog soha menni...
Azt értem minden jón hogy szikra van,benzin nyomás van,vezérlés a helyén,gyújtótrafót már megnéztem egy működőröl, géppel kiolvasva semmilyen hibát nem ír ki...egy hete ezt csinálom..és már az idegeimre megy ,a legnagyobb produktum a puffogás a légszűrőházban....Remélem valakinek lesz ötlete :):) Ezért gondolom hogy esetleg a lendkerék van fenn rossz pozícióban...most az egyes henger felső holtpontján jön ellő a bemarás....
Sziasztok ! Tudja valaki hogy Skoda felicia Mpi motoron mlyen pozícióban kell felrakni a lendkereket ????? Ill.hogy mi lehet a baja ha minden jó""és még sem indul ??? Frissen lett összerakva darabokból !! Előre is köszi ha valaki tud segíteni ! Vagy esetleg valahol nem tudtok elérhető szervízkönyvet ??
Gonodolod ez van? akkor később sem mutatna neki, mert lecsúsza a mutató súlyától én szedtem szét számlapcsere végett többször több tízzer a mutatóaimat soha nem ragasztottam úgy lejön a tengelyről hogy én fogom meg mert le akar esni... de még el nem fordult!
50 foktól mér a mutató, a végállás alatt 4 mm kell álnia...
Viszont azt most meg néztem,ha felmelegítem a motort,akkor pontosat mutat,ha meg kocogtatom.Viszont az új és régi hőgomba között,van 5-8fok külömbség az új az ennyivel többet mutat,így benne is hagytam azt!Viszont egy kérdés,ha kiakarom cserélni a műszer egységet simáról fordulatszám mérősre,akkor a fordulat számmérőt azt hova kell bekötni és hogyan?
Szia! Akkor az van amiről beszéltem körbeforog a mutató a tengelyen. Ki kell venni úgy is jó ha megsaccolod az éppen kinti hőmérsékletet kiveszed (óvatosan!) a határolót és lejjebb fordított állásban szorítod, ragasztod fel a motatót. azt hiszem 40c° körül indul tehát valahol 5-6mm-rel hátrábbra rakd a mutatót. Aztán meglátod!
Amikor nem indul be akkor mit csinál az autó?? Ha ráadod a gyújtást akkor üzemanyag szívattyút hallod zúgni? Az öninditó teker és nem kapja el, vagy az öninditó nem is teker???