Amit belinkeltem (jó hosszú), ott van több autó koppintásárol is kép. szánalmas. Amúgy olvastam, hogy, mivel kínában fellendülőben az autópiac, növeli rendesen a bevételt, hiába próbálnak perelni a sértett vállalatok, hogy így lopás, meg úgy lopás, a kínai rezsim "nem foglalkozik" vele. sok autógyár eleve a tulajdona. Ergo, amíg ezek a "csodagépek" Kína határain belül maradnak, nem kerülnek exportra, addig semmit sem tehetnek jelen állás szerint.
persze, mi a helyzet akkor, ha XY Lee fogja magát, és kirándulás céljából valamilyen koppintott szarral elhagyja az országot, és esetleg eladja, mint magán ember... vagy még 10-et, esetleg 1000-et...
Nyáron olvastam valamelyik autós lapban, hogy gyakorlatilag mindent lekoppintanak.
És sajnos (pl. rendőr- vagy mentőautónak) állami megrendelésre is.
Ebben a szerzői és szomszédos jogok megsértésén túl az is gáz a cikk szerint, hogy kézzel készülnek a különféle "autócsodák" félelmetes törési mutatókkal.
Mert ugyebár törésteszt a szó szoros értelmében nincs.
Új gumik vannak a kocsin, ki lettek a kerekek centírozva kétszer is, de 80 és 90 között kicsit "szitál", ráz a kormány. Vélemény, hogy vajon mitől lehet ez ? Szar az új gumi alapból ?
Ismerek olyan tulajt,aki nem ragasztja fel,meg olyat is aki nem cseréli le a régit&mára már csak egy barna folt látszik a zk matricából:-)Tudomásom szerint,egyiknek se volt gondja belőle az úton.Ez nem a reklám helye:-))
Nagyon köszönöm, holnap kielemzem, meg megsasolom élőben. AutoDatában benne lehetnek ezen dolgok hasonló részletességgel? Az van valahol, lehet érdemes lesz újratelepítenem...