Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

exrészletjankó Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141463

Így van, azt a merevítőt simán ki lehet venni. Én ki is szoktam, pár perc az egész. 

Előzmény: -ikszipszilonze- (141453)
seewer Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141462

A 3000 bruttó nagyon kevés. Ebből nem lehet áfát, adót fizetni, szerszámot, villany, viz, fűtés számlát, esetleg bérleti díjat egyéb költséget kiadni. Ami meg marad, az a bruttó fizetés, aminek van adó,tb tartalma:-)))

Előzmény: Törölt nick (141459)
zgi521 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141461

csere után kipróbálták, akkor jó volt. pénztártól való távozás után..

spec. nekem sok más mellett ez (is) az a kategóra,  amit nem vinnék sk a szervízbe vagy csak gyárit.

 

ugyanez a szervíz, fateromnak a vinjo olajcsere pakkot 3500 -ért tette be! (olvass vissza..)

nemrég egy ismerősőm (hölgy, 150-es bravo) check engine lámpával random állított be hozzájuk. eslő alakalom ismeretlenül, bejelentkezés nélkül safe mode -ban. egy óra alatt megcsinálták. (diag, csertyacsere 15k)

 

én kizárólag márkaszervízbe járok x éve több autóval és típussal a márkán belül is. nekem spec, nincs rossz tapasztalatom a márkaszervízekkel (SPQR Vác, Schiller Újpest, Fiat Esztergom, Nero M5, Fiat Miskolc) ha lesz , nyilván többet nem látnak. nem vagyok túl érzelmes ez ügyben.

 

sztem látatlanban ne fikkantsunk.. :-)

Előzmény: Törölt nick (141459)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141460

3 ezret  bocs :D

Előzmény: Törölt nick (141459)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141459

Miért menjen máshoz? kifizetett 25 ezret csak a munkadíjra, ami túlzott ár szerintem is, bár én is el vagyok kényeztetve a helyi szerelősrác áraival (kb 3000 ezret számol óránként)

 

Simán visszavinném azonnal és nézzék meg mi a gond, és csinálják meg. A munka ki lett fizetve, de  szar a kocsi.

 

Viszont mivel hozott anyagból dolgoznak, simán ráfoghatják majd, hogy biztos a nem gyári alkatrész a szar, aztán bizonyítsd be hogy nem. kiszerelni beszerelni, megint lóvé.

 

Ezért nem tetszik nekem ez a viszek anyagot egy márkaszervízbe. Én is viszem az alkatrészt a szerelőmhöz, de nem 10 ezer / óráért dolgozik, és nem néz hülyének.

Előzmény: -ikszipszilonze- (141456)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141458

Én pár hónapja cseréltem otthon akksit, még az eredeti volt benne, nekem nem volt annyira para a kivétel-berakás, ha jól emlékszem megdöntöttem egy bizonyos szögben, és simán kijött, csak kicsit macerás szerintem. Az új akksi viszont alacsonyabb lett, így nem tudtam simán megfeszíteni a szalaggal, ezért hirtelen nem tudtam mást kitalálni, raktam az aksira lépésálló hungarocell darabot, így kipótolva a különbséget.

Előzmény: t04cdb (141452)
bajan122 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141457

gratulálok, jjó egészségét mindenkinek!

Előzmény: mcI_2.0 (141379)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141456

> és a gyárinál nincs jobb

:halk kuncogas a hatso sorbol, harsany rohoges az elsobol:

 

ar: lehet en vagyok elkenyeztetve, de az a 25e, az durva.

bilstein: igy latatlanba jo valasztas, a b4 szeria a gyari karakterisztikat koveti, csak kozben ugy stabliabb, hogy nem kenyelmetlenebb. gyarinal csak jobb lehet.

zorges: irany egy rendes futomuves, majd megmondja, ki volt a balfax.

Előzmény: GazCamp3r (141409)
t04cdb Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141455

Igen, arra a merevítőre gondoltam. Köszi! :)

Előzmény: -ikszipszilonze- (141453)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141454

gratula, udv a ketgyerekesek taboraban! :)

Előzmény: mcI_2.0 (141379)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.02.07 0 0 141453

ha a kepen a zold paprikaval jelolt merevitotol feltek, azt nyugodtan ki lehet venni.

 

fogsz meg talalkozni hasonlo szivasokkal... :)

Előzmény: t04cdb (141452)
t04cdb Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141452

Olasz mérnökök ma biztos csuklottak (ismét). Mivel nem nagyon járunk mostanában az autóval, kezdett az akkumulátora merülni. Elvétve előszedtük az autót és mentünk csak úgy, hogy töltsön rá az autó, de kevésnek bizonyult. Ma már egy parkolóban nem akart a központi zár működni, úgyhogy nem maradt más, mint a rendes töltő, csak az akku kivételével már akadtak problémák, mert nem nagyon akart kiférni a helyéről. Végül hosszas szenvedés árán sikerült apunak kivennie, de előre fél a berakástól... Ami leginkább útban van/volt az a ferde merevítő(?) tőle jobbra-lefele, de nem mertük elkezdeni azt is levenni, kitudja mi a feladata, tart-e valamit stb. Az első Bravo-ban nem volt ennyire macerás a dolog, mert abban kisebb méretű akksi volt, mint ebben.

Vette már ki valaki ezt a nagyobbik fajta akkumulátort? Esetleg valami tipp, tanács ami megkönnyítheti a visszarakást, vagy nincsen más, mint játszani a mm-ekkel?

GazCamp3r Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141451

egyébként 222 ezernél volt a csere. A hátsók még tökéletesek. Toronycsapágyat megnézték, előtte mondták is, hogy lehet, h cserélni kell, de majd szólnak. Nem szóltak, szóval gondolom nem volt vele gond.

Előzmény: GazCamp3r (141450)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141450

Az a baj, hogy tanácstalan vagyok a lengéscsillapítót illetően. Én hülye nem kértem el az eredeti alkatrészt. Felhívom a Nérót holnap, és megkérdezem, hogy esetleg megvan-e még. De ha bemegyek, és megvan, akkor megint ki kell fizetnem a szerelési költséget, (már ha az új lengéscsillapító a rossz). Legariztatom a Bilsteint, majd megint megint be kell rakatni.

mcI_2.0 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141449

Úgy látszik, ezzel jó páran vagyunk így. Nekem az első 3 év szinte koppra 20 e km / év, majd a következő 3 évben mentem vele 27,5 e km-t, összesen.

Persze, másik autó, gyerek miatti kevesebb csavargás, ezek mind hozzájárulnak a kevesebb futásteljesítményhez...

Előzmény: ferrike (141435)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141448

Köszönöm!

 

Nos, a 3. gondolata bennem már megfogalmazódott, majd még az asszonyt kell meggyőzni, de nem most kezdem el a "rábeszélést". ;-)

Előzmény: zgi521 (141414)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141447

Köszönöm! Kár, hogy nem lett tökéletes a lengéscsillapító csere...

Előzmény: GazCamp3r (141409)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141446

Köszönöm!

Előzmény: fáber77 (141408)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141445

Köszönjük szépen! ;-)

Előzmény: vinjo (141406)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141444

Köszönöm!

Előzmény: t04cdb (141405)
piros madááár Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141443

a kinyomtak a szemet azt takarja hogy addig nyomogattak mig el nem kopott es most mar nem mukszik.

annelkul nehez lesz a menuben lepkedni. ahogy irtak kikell merni es venni bontoban masikat.

 

regen nem ultem a bravoba ezert mar nem amlekszem mivel lehet lepkedni a menun de azt hiszem vagy a nyilakkal vagy a hangero gomball :-)phone level arra szolgal ha menet kozben van kacspcsolva mekkora hangerovel csorogjon...ha jol emlekszem. kezelesi konyv nincs?? bar en sem olvastam csak progalgattam mi minden van es igy jottem ra.probald meg te is rontani mar nem rontasz rajta.

az hogy a telefonod megtalalja az ok csak keri a pinkodot hogy parosodjanak :-) utana meg megkerdezi hogy at akarod e masolni a telefon konyvet...

Előzmény: kozaripite (141432)
dirige Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141442

Behozhatatlan előnyt csináltál. Én 62k...

Előzmény: exrészletjankó (141434)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141441

Valóban nem. Ez is 85%-ban autóút és autópálya.

Előzmény: ferrike (141435)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141440

Igen. :-)

NHA--->Next Higher Assy

Csak nincs alternatíva. :-D

Előzmény: gambl-R (141436)
czollnerg Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141439

óóh akkor én mit szóljak? :) 2008 júliusi, 2009 januárban lett forgalomba helyezve és kerek 43ezer van benne. tavasszal-nyáron már komplett vezérlés-olajcsere a kora miatt.

Előzmény: ferrike (141435)
vincent66 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141438

Igen, én is úgy vagyok, mint te, de nekem inkább évi 10e km körülire állt be. Most 92,5 e km.

Gondolom, neked is a motor vesz ki  3-5e km-t évente a régebbi futásteljesítményből. 

Előzmény: ferrike (141435)
kozaripite Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141437

A rádiónál a MENU gomb hosszan megnyomása után a lehetőségeknél az ON OF értékeket hogyan tudom változtatni? Csak az elsőnél engedni. A phone level  feliratnál off van, hogyan tudom ON ra változtatni? Egyeltalán az mire jó?

gambl-R Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141436

Erik a turbocsere! :-)

Előzmény: exrészletjankó (141434)
ferrike Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141435

Gratula ! :)

 

6 év alatt ez nem túl sok!

cca 13ekm/ év

 

Nekem az elején inkább 25ekm volt/év, most épphogy 12e.

 

De azért már átcsordultam a 100e-n...

Előzmény: exrészletjankó (141434)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.02.06 0 0 141434

Ma ezt is megéltük:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!