Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ctrl+Alt+Del Pierro Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598967

Sok mindent vettem már külföldről neten, speciel autóalkatrészeknél 2-ből 2 rossz tapasztalatom van. Nem is erőltetem. :)

 

Előzmény: Törölt nick (598965)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598966
Előzmény: Törölt nick (598960)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598965

e-bay? amazon? alibaba? taobao?

biztosan van valahol fent.

e-bayen angolok szoktak elég sok mindent árulni, jó áron

Előzmény: Ctrl+Alt+Del Pierro (598963)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598964

elraktátok a vezérlést.

ha castrol olaj van benne azt vegyétek ki.

keresd meg Zolit, itt a keresővel (<- balra van) és ő rendbe teszi neked.

Előzmény: Ctrl+Alt+Del Pierro (598962)
Ctrl+Alt+Del Pierro Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598963

Az árak ismeretében én is bevállalnám, sajnos én addig vártam a cserével, míg végül megrepedt már a szalagnak házat adó persely pereme is, tehát susorgás megmaradt volna, aki nagyon idegesítő. (Mondjuk ez az új alkatrész meg még annál is zajosabb a beszorult fém leffentyű miatt)

Előzmény: Törölt nick (598961)
Ctrl+Alt+Del Pierro Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598962

Tiszteletem,

1.6-os Megane kombi 2005-ből. SZokásos tüneteket produkálta: első indításnál kerregés, leállás, nem húz, zajos. Vezérlésmódosító okoskerék most lett cserélve, gyönyörűen indul pöccre, de továbbra sem húz. Nagyon csendes, szép a hangja, hibajelet sem ad, viszont 4200-nál leszabályoz, gyakorlatilag 100-nál nem megy gyorsabban. Néztük a komputert, hogy nem maradt-e benne rossz jel, stb., de nem ezen múlik. Az okoskerék kalibrálásán is túlesett, de így sincs fejlődés. Van ötlet, hogy hogyan nyerhető vissza az ereje a gépnek? Biztosan nem csak placebo-élmény a lassulás, egyfelől a 4200-as leszabályzás nagyon érezhető, és az is, hogy 100 fölé képtelenség kigyorsítani a pénznyelőt (én így becézem).

Van valami ötletetek, kedves javaslatotok?

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598961

volt, aki már megcsinálta. hogy tempomatos volt-e a gép, azt nem tudom.

teljesen szakadt szalaggal nem működik azt hiszem.

Előzmény: Ctrl+Alt+Del Pierro (598959)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598960

ki írta a upc-s ügyet?

Ctrl+Alt+Del Pierro Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598959

Én is éppen mostanában estem át ezen a bajuszkapcsoló cserén. Kerestem mindenütt, ha tempomatos a kapcsolód, akkor egyszerűen nincs esélyed bontottat találni, én mondom. Ráadásul nekem az új alkatrész beszerelés óta nem téríti vissza az indexkart egyenesbehozva, és zajosabb mint volt. Ugyanakkor a tempomat az működik rendesen. Tehát ebben most nem a szalag gyűrődése a zaj okozója, hanem a visszatérítő kattintó szabadonfutása okozza, az alkatrész belső hibája miatt. Várok a garanciális új alkatrészre éppen.

Egyébként tényleg nem értem mi a faszért nem lehet úgy megcsinálni az alkatrészt, hogy ezt a szalagot elég legyen cserélni. Megnéztem, sajnos az egyik vége forrasztva van, nem dugaljas. meg lehet próálkozni otthoni ügyeskedéssel, de ha egyszer már körbement a szalag, és gyűrött, akkor nincs esély olyan szépen visszaspulnizni arányosan mindkét irányba, és még hozzá jól le is forrasztani a végét, ahogy az gyárilag kell...

 

Előzmény: etikett00 (598956)
mtb Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598958

Szoktam pályán használni néha. Az átlagfogyasztásom azonban messze nem olyan kedvező, mint amiket Te írtál korábban. 2 év 4 hónapja van nálam, ezalatt mentem 55 ezret, és nagyon ritka az, hogy 5 alatt legyen az átlagom. Általában nyáron 5,2-5,6 (a klímát nem nagyon veszi észre), télen meg 5,6-6,0 liter körül van. Ehhez hozzá kell tenni, hogy ha nem is állat módra megyek vele, de elég dinamikusan vezetem. Előtte ugyanazzel a vezetési stílussal az 1,5-ös benzin-gázos Mazdám 8-9 liter benzint vagy 10-11 liter gázt engedett le a torkán...:)

Előzmény: Fütyülős (598950)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598957
felemeled az autot leveszed az elsö kereket,a lengéscsillapito alját két csavar rögziti a hattyunyakhoz vagy hivhatjuk csapágyháznak is vagy másképp is,kiveszed a két csavart,utána felnyitod a motorházat és a torony tetején lévö két csavart is kiveszed,ezzel leesik a golyaláb egyben, rugoösszehuzoval összehuzod a rugot és felül a lengéscsillapito középsö csavarját is kicsavarhatod,most leesik a rugo a lengéscsillapitorol,kicseréled amit kell,ellenörzöd a toronycsapágyat de inkább cseréld ki,majd mindent szerelj vissza
Előzmény: Vidéki fiú (598955)
etikett00 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598956

Teljesen még nem szedtük szét...csak a burkolatot és onnan már látszódik, hogy begyürte...továbbá azt mondják a tempomatos kormánynál, mint az enyém is egyel több szál/vezeték fut, nem csak a légzsák vezetéke......

 

Érdekes...valamelyik bontós számon azt mondták nem is lehet kapni....:) Hanem be kell vinni a rosszat és cserélik benne a szalagot....

A többi számon pedig azt mondták lehet kapni....még jó hogy lehet...persze ha van épp a bontóba.

 

üdv.

Előzmény: Törölt nick (598954)
Vidéki fiú Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598955

Sziasztok !

 

Autóm 99-es ráncfelvarrott Megane I-es kombi 1.6 16V RXE.

Az első lengéscsillapítók porvédő gumiharmónikái elporladtak.

Ezeket szeretném kicserélni.

Kérdésem: kicserélhető-e ez a motortéből "felülről", vagy alul is ki kell bontani, hogy hozzá lehessen férni ?

 

Köszönettel!

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598954

Hogy néz ki egy ilyen szalag?

 

Többek között légzsák-kábeleket is szállítok, így meg tudom kérdezni a gyártót, hogy nem csinálnak-e ilyet.

Előzmény: gesszti (598953)
gesszti Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598953

Amúgy, ha találsz külön szalagot, egy engem is érdekelne... Ha lenne szalag, 10 perces munka lenne. Mindkét vége kipattintható csatlakozóba fut.

Előzmény: etikett00 (598951)
gesszti Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598952

Amíg nem tudsz bele szerezni, ki kell venni a szalagot, hogy ne gyűrje, és nehogy rövidzárlatot okozzon...

Előzmény: etikett00 (598951)
etikett00 Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598951

Sziasztok!

 

Renault Megane II , 1,5DCI, 2004, 101 lóerő, Tempomatos(!!) kormányhoz keresnék áramátvezető szalagot, ami a forgókapcsolóba van...állítólag a bajuszkapcsolókkal együtt lehet már venni, nem kell az egész forgókapcsoló..bár gondolom nagy áreltérés ott már nincs. Begyürte a szalagot és elég rendesen kattog,recseg a kormány tekerés közben...valaki még azt is mondta, hogy széria hiba és ezért nincs a bontókba, vagy ha van akkor gyorsan el is viszik....Hívtam vagy 5-6 bontót, de épp sehol sincsen...vagyis egy helyen de ott a dupláját mondták, mint a többi helyen...

 

Szóval ha valaki tud akkor segítsen! Vagy hogy melyik bontót érdemes hívogatni ilyen alkatrészért...

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv.

 

 

Fütyülős Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598950

ekkora csalás van benne?  az enyém szerintem nulláról indul, majd megnézem. meg majd a GPS-es autópályatempót is.

te szoktad pályán használni? mennyi a fogyasztásod? ;)

Előzmény: mtb (598948)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598949

Elvileg így járt olajcseréken:

 

2010. 06. 03: 37695 km

2011. 04. 01: 50300 km

2012. 04. 10: 65700 km

2012. 09. 27: 80312 km

 

 

Az derék, hogy kb 15ezrenként ledobta az olajat. De hogy miért azt raktak be amit.....?

Aki kitöltötte a kis papírt, az 1év/10ezer km-re írta az olajcsere-intervallunokat, de ez ugye nem mérvadó :)

 

 

Előzmény: <Soma> (598934)
mtb Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598948

Az enyémben valamilyen rejtélyes oknál fogva nem nulláról indul a sebességmérő mutató, szóval ha 150-nel megyek óra szerint, az kb. 133 km/h GPS szerint. 100 alatt kb 10 az eltérés, afelett növekszik...:) Így most hirtelen nem is tudom, hogy 130-nál mennyit pörög az enyém 6.-ban, de úgy emlékszem, 2500-nál azért többet.

Előzmény: Fütyülős (598942)
mtb Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598947

Most hogy jobban megnéztem, hát elég zavaros...:) kollégámnak nézegettem autót, de ezt nem fogom ajánlani az biztos.

Előzmény: <Soma> (598936)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598946
itt mi vagyunk a piac :)
Előzmény: annuluss (598945)
annuluss Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598945

a piac diktál! :D

Előzmény: Törölt nick (598943)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598944
egyszerüen nem értelek,van dolog ami mindennél fontosabb az életben és ez maga a hp,minden már csak másodlagos :)
Előzmény: Törölt nick (598931)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598943
teljesen el vagy tévedve,két tipushibás mII ér egy jo mI et
Előzmény: annuluss (598938)
Fütyülős Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598942

pff, ja. a motor 130-nál meg nem is 2800-at pörög hanem 2500-at, pont középen van a mutató. én biztos vinném ki magammal külfödre a "szeretett megane-unkat" ;D. Németországba pl asszem 100x egyszerübb kivinni egy autót, mint magyarországra behozni.

Előzmény: mtb (598932)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598941

ja, kíváncsi vagyok hogy mit csinálna annulus :)

Előzmény: <Soma> (598940)
<Soma> Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598940

elküldöd érte Bélát ;-)

Előzmény: Törölt nick (598939)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598939

jobbat tudok, fizetsz 200e-t és elhozom tőled :)

Előzmény: annuluss (598938)
annuluss Creative Commons License 2012.11.21 0 0 598938

Nem kell valakinek egy MII GT? Eladó két db MI-ért (az egyik legyen kombi, a másik 5 ajtós) :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!