Keresés

Részletes keresés

regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.05 0 0 396
A hitelről a közmeghallgatáson (és a testületin) annyi hangzott el, hogy állami garanciás (jelentsen ez akármit is), hosszú lejáratú, kedvezményes kamatozású. A törlesztő részleteket évi 17-20 millió közé becsülték. A polgármester szerint a hitel felvétele nem adósítja el a falut, nem nehezíti meg a következő testületek életét. Szerinte ma a hitelkamatok stabilnak tűnnek, ezért az ilyen feltételekkel történő hitelfelvétel vállalható. Olyan ember - legjobb emlékeim szerint - nem szólt hozzá a témához, aki ezt részben vagy egészében másképp gondolná. Üdv: A.
Előzmény: senior önkormányzó (393)
kerekhegy Creative Commons License 2006.03.05 0 0 395

Helló!

 

Pontosan ezt akartam mondani. Most felveszik a 450milliós hitelt, azt törlesztjük 15-20 évig (nem tudom pontosan, mert részleteket nem árulnak el nekünk) - és akkor 20 évig nem lesz semmilyen fejlesztés???

Előzmény: senior önkormányzó (393)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.05 0 0 394

Félre téve a vitát nagyon jó hogy vasárnap délután ilyen sok hozzászólás van.Igy tovább.

Egyébként jó kérdéseket tettél fel!Választ nem hiszem hogy kapunk.Gyorsan felveszik a pénzt fejlesztés semmi-már ami a lakosságot illeti aztán mennek a levesbe.Erre játszanak.Mi meg ill. az önkormányzat fizethetünk 20 évig.

Előzmény: senior önkormányzó (393)
senior önkormányzó Creative Commons License 2006.03.05 0 0 393

Csak lassan azzal a csatornával! A megyei közigazgatási hivatal éppen most vétózta meg a solymári képviselőtestület ide vonatkozó "határozatait" amelyben megszabták a lakossági befizetéseket! Lehet, hogy mégsem puszta vádaskodás volt a hozzászólás? Úgy látom, hogy az Ósan történet komoly hatást gyakorolt a mieinkre, s megpróbáltak nagyot álmodni, de csak nagy bukta lesz belőle. A hitelfelvételről csak azután kell lelkendezni, ha a kondíciókat megismerjük. Az biztos, hogy a törlesztése többszöröse lesz pl. a BKV hozzájárulásnak. Az miből fog menni? A költségvetés tervezetét megkaptam a közbiztostól, abból az derül ki, hogy 330 MFt beruházás lesz a 450-ből, a többi a működéshez, ill. a kötelező tartalék képzéshez kell...

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.05 0 0 392

Mégis melyik állítás alaptalan vádaskodás?500000ft csatorna/fő vagy a slikk kft?

Nézd meg a solymári honlapon.

Előzmény: saabi (388)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.05 0 0 391

Talán azért nem írtak eddig a helyi újságok a hitelfelvételről, mert erről pénteken (=tegnapelőtt) délelőtt hozott döntést a képviselőtestület. A helyi napilapok tegnapi számukban már biztos megírták volna, ha lennének ilyenek, de mindkét helyi lap ritkább megjelenésű, és sajnálatosan hosszabb nyomdai átfutású.

 

De lehet, hogy ha ma bekapcsolod a Pilis TV-t, akkor ott már hallhatsz róla. Egyelőre nyilván csak keveset - mondjuk, a tényszerű alaphírt a hitelfelvételről szóló döntésről -, később viszont bizonyára jobban is körüljárják majd az ügyet. Csak légy türelmesebb, ha szabad kérnem. Üdv: A.

Előzmény: öreghalász (383)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.05 0 0 390

"Biztosan nagyon rosszindulatú vagyok" - Te írtad, kedves öreghalász. Olyat nem tudsz elképzelni, hogy valaki azért nem tud végigülni egy három órás rendezvényt, mert EGYÉB DOLGA VAN?

Előzmény: öreghalász (379)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.05 0 0 389
De igen, ugyanazon a fórumon voltunk. Csak ő nem tudott végig maradni, én meg igen. Valamint ő egy harcias kis teremtés, én meg próbálom itt moderálni az indulatokat, amennyire csak a kapacitásomból telik. Ez az oka annak, hogy némileg eltérő módon írtunk a közmeghallgatásról. Üdv: A.
Előzmény: öreghalász (378)
saabi Creative Commons License 2006.03.05 0 0 388
Apám! Öreghalásznak is volt egy-két vitatható hozzászólása, de te se vagy kispályás. Magyarázat nélküli vádaskodás, a legbiztosabb módja egy flamewar kialakításának. Miért kell ezt a fórumot ennyire lealacsonyítani?

Ave, Saabi.
Előzmény: Törölt nick (386)
saabi Creative Commons License 2006.03.05 0 0 387
Ennek a vége elég randán személyeskedő volt, muszáj ezt? Nem lehetne ezen a fórumon személyeskedés és veszekedés nélkül, normálisan kommunikálni?

Ave, Saabi.
Előzmény: Törölt nick (385)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.05 0 0 386

Most jut eszembe ha "slikk kft" csinálja a terveket és a haverod a kivitelezést akkor neked talán olcsóbban is kijön!

Érdekes hogy ennek a két cégnek a vezetője/i/ ott ülnek a képviselőtestületben és az egyéb bizottságokban.Hol itt az összeférhetetlenség:)

Előzmény: öreghalász (383)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.05 0 0 385

Azért jó lenne ha a 450 milióból-ből csatorna is lenne...csak az a baj hogy még fejenként be kell dobni 500 ezret.Ez aztán a nagy üzlet.Láton magam elött ahogy a 100ezres / jó esetbe /fizetésekből könnyedén mindenki kidobja...nem beszélve a nyugdijasokról.És ne gyere nekem hogy részletekbe is lehet....Aztán ha csúszol két honapot viszik a házadat!

De neked lehet hogy meglesz.Ha jó helyre megy a csusztatás még összejöhet nem?

Előre ahogy a tanítómestered mondaná!

Előzmény: öreghalász (383)
senior önkormányzó Creative Commons License 2006.03.05 0 0 384

Kedves pálutcai fiú!

Félreértettél, eszem ágában sem lenne a BKV-ben résztulajdont szerezni,(egy ráfizetéses vállalkozásból?) de a szóban forgó támogatasnak az lenne a jogi alapja. Már az is fatális tévedés az egykori illetékesektől, hogy egy monopol helyzetű, köztulajdonban lévő közszolgáltató tevékenységet részvénytársasági formában működtetni. Másik nagy baj az önk. rendszerrel beköszönzött szűklátókörű szemlélet, a választott testületek (a főváros is) nem hajlandó a közigazgatási határain túl lévő világról tudomást venni. Pedig lehet, hogy pl. a BKV vesztesége éppen csökkenne a megnövekedő utaskilométerrel, a jegybevétel meghaladhatná az üzemanyag és egyéb járulékos közvetlen költségek növekedését. Csakhogy ehhez üzemgazdasági ismeretek kellenének, egyszerübb hősködni, vívni a politikusoknak a közigazgatási határokon keresztül. Én azt láttam, hogy az illetékesek a bkv-nál most sem tudják, mi lenne számukra jó, továbbmenni, vagy visszafordulni. Mellényúlni meg nem akarnak, mert abba bele is lehet bukni. (kinek hiányzik?)

Ebből a presztizsháborúból a solymári 18Mft (?) ért, csak jól jöhetnek ki. Pedig ez az összeg az ő költségvetésükben (20-30Milliárd/év) annyi, mint csepp a tengerben. Annyit is számítana. A Demszky - Kóka kérdésben nem vagyunk egy hullámhosszon, a bkv jelenlegi vezetői sokkal régebben vannak ott, mint eme politikusok. Az apparátusok mindenhol megeszik a politikusokat, mert tudják, hogy a szakmai ügyekbe nem mernek belepofázni, és ezzel vissza is élnek. A mai világunkban más sem tudna csinálni semmit. Én azért lennék a fizetés mellett, mert nem jogos, de ennyit megérne Solymárnak. Úgysem sokáig maradhat fenn ez az állapot, jön a közigazgatási reform, és akkor majd az elővárosi tömegközlekedéstől a bevezető utakig belendül minden! Töretlen optimista üdvözlettel.

öreghalász Creative Commons License 2006.03.05 0 0 383
Na jólvan! Egyre több értelmes ember is hozzászól. Ha nem kizárólag sértettségi alapon és az ellenvélemények kirekesztésével fog működni a fórum, akkor még jó is lehet. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs joga sértettnek lenni annak, akinek sárban, kátyúkat kerülgetve kell közlekednie és nincs csatornája. De ha a vitában csak a sértettség jut szerephez, akkor az legalább annyira nem vezet sehová, mint Közbiztonsági tanácsnok megfenyegetése. Érdekes, hogy senkinek sem jutott eszébe lelkendezni, amikor Regisztrálatlan megosztotta velünk értesülését, hogy 450 milliós kölcsönt vesz fel az önkormányzat csatornaépítésre. Ezzel több száz család gondját oldják meg. Miért nem írnak erről a solymári újságok? Ezzel kéne foglalkozniuk, ez lenne a dolguk!

Előzmény: pál utcai fiú (381)
közbiztonsági tanácsnok Creative Commons License 2006.03.05 0 0 382
  Kedves fórumozók! Nem emlékszem, hogy az áruház tervei között, kerékpár út, vagy a vasúttól járda és híd terveit láttam volna, a véleményezéskor. Az igaz, hogy arra a felvetésre, hogy a gyalogosok hogyan fognak eljutni a céljukhoz? Az volt a válasz, hogy a gyalogosforgalom az eddig megnyílt áruházaknál nem jellemző!

A megállókkal kapcsolatban, nyílván az áruház lehet csak a fizető náluk. Az elővárosi fejlesztésekről az esztergomi vonalon, a (Vasutas Magazin, 2006.január 18.)  számában többet olvashattok, a csúcsidőben jelenleg 2 egységből háromra való emelésről stb.

Az Önkormányzatnál kizártnak tartom, hogy bárkit anyagilag úgy befolyásolhatnának, hogy a beruházó kiválasztásánál ezért valakit, vagy többeket érdekeltté tettek volna!

Üdvözlőm a Pál utcai fiút, várom további hozzá szólását! Mi a véleményetek a koldulásról, a kéregetésről? Az elmúlt hetekben ketten is kéregettek Solymáron, a Templom téren, és az LTP.-n  pedig rendszeresen. Jó étvágyat! Üdv. Kővári András

pál utcai fiú Creative Commons License 2006.03.05 0 0 381
Kedves senior önkormányzó!

 

Mindeddig változó érdeklődéssel figyeltem a fórumon folyó beszélgetést. Azonban most úgy érzem, hozzá kell szólnom. (Nagyon halkan merem megtenni, mivel a „nemecsek” név már foglalt volt, és igazából ez illene hozzám. Ám a Pál utcai fiú is megteszi, sőt…)

 

A tömegközlekedésre tett véleményed bizonyos részeivel maximálisan egyetértek. Egyetértek azzal, hogy tarhálás (monopóliummal való visszaélés) folyik, egyetértek, hogy a solymáriak alapérdeke, hogy a közlekedés zökkenő mentesen bonyolódjon. Stb.

 

Amivel nem értek egyet, az, az a szemlélet mód, melyben a megoldást látod (sugallod), nevezetesen, hogy az önkormányzat szerezzen tulajdoni részesedést a BKV-ban, mert így beleszólása lenne az Rt-nél folyó ügyekbe.

 

Nézzük pontosan mit is jelent javaslatod: Tegyük fel, hogy a solymári önkormányzat 1%-os tulajdonrészt (ne legyünk telhetetlenek) kap/szerez a BKV Rt-ben. Ez azt jelenti, hogy a döntésekbe 1% mértékéig jogunk lesz beleszólni. Ez jó dolog! Azonban a tulajdonosi jogokból fakadó kötelezettségeket is 1% mértékig vállalnunk kell. Egy példán keresztül szeretnék rávilágítani ennek fonákságára. Ha a BKV éves vesztesége 10 milliárd Ft (abban bizonyára egyetértünk, hogy ezt gyorsan összehozza ez a szervezet), akkor ennek 1 %-át, azaz 100 millió forintot kell a tulajdonos önkormányzatnak állnia! Nekem nem tűnik jó alkunak!

 

Hozzászólásomat az a szemléletbeli (filozófiai) különbség indította, mely láthatóan köztünk feszül. Jelen fórumon megszólalók egy része semmit nem tart drágának, mely a saját (szűkebb) környezetésnek előnyös. Így nem tud mással foglalkozni csak a saját utcájával, burkolatával, stb. Jó lenne, ha a Solymárért való gondolkodás felelőssége legalább közös lenne! Ne tegyünk olyan javaslatokat, mely nagyobb kárt okoz, mint amekkora hasznot hajthat!

 

A BKV ügye jó alkalom arra, hogy egységes Pál utcai fiukként lépjünk fel a vörös ingesekkel (BKV Rt+Demszky+Kóka) szemben. Ez az ügy csak ebben az esetben vihető sikerre! Remélem az önkormányzat tárgyalódelegációi tanulnak a Pál utcai fiúk példájából és egységesen, nagy lelki erővel fognak küzdeni Solymár érdekében.

 

Javaslom, ne legyenek köztünk, solymári lakosok között, Geréb típusú jellemek! Boka Jánosokra, Csónakosokra, NEMECSEKEKre és összefogásra van szükség!

 

... és (némelyeknél) szemlélet váltásra. Ne csak jogainkkal akarjunk élni, hanem vállaljuk kötelezettségeinket is.

 

 

 

Előzmény: senior önkormányzó (376)
öreghalász Creative Commons License 2006.03.05 0 0 380
Hát kire céloztál? Ha tudsz ZsZs-ről (zsebbezsozsóról), akkor írd meg, ne csak sejtess, mert az legalább olyan sunyi dolog, mint a ZsZs.
Csak bátran!
Előzmény: Törölt nick (375)
öreghalász Creative Commons License 2006.03.05 0 0 379
Biztosan nagyon rosszindulatú vagyok, de nem értem Szkittyt. Teli írja a fórumot, hogy milyen rettenetesen rossz az utcájuk, még fényképeket is küld. Azután elmegy a lakossági fórumra, ahol megígérik utcájuk aszfaltozását (Regisztrálatlan írja), de ő, mint leveléből kiderült elszalad az öntömjénező rendezvényről. És most nagyon elégedetelen. Igazatok van! Legyünk konstruktívak és utáljuk zsigerből az önkormányzatot, akkor is ha nem építenek utat és akkor is ha építenek. Elvégre mit képzelnek magukról?
Előzmény: szkitty (358)
öreghalász Creative Commons License 2006.03.05 0 0 378
Te és Szkitty nem ugyanazon a fórumon voltatok?
Előzmény: regisztrálatlan (360)
öreghalász Creative Commons License 2006.03.05 0 0 377
Végre egy értelmes hozzászólás.
Előzmény: senior önkormányzó (376)
senior önkormányzó Creative Commons License 2006.03.04 0 0 376

A tömegközlekedéssel kapcsolatban engedjetek meg egy két gondolatot. Solymárra a múlt század harmincas évei óta jár a kék busz. A kilencvenes évek elejéig fel sem merült, hogy veszteséges, stb. Azután divatba jött a tarhálás, majd a monopol helyzetből eredő zsarolás. A tömegközlekedést a világon mindenütt közpénzekből kell támogatni, legfeljebb az a különbség, hogy amíg a BKV bevételeinek kb. 50%-a a támogatás, jobb helyeken ez 30-35%! Igy tehát értelmetlen nyereséges vagy veszteséges járatról beszélni. Most arról folyik a vita, (10éve), hogy melyik önk. mennyivel szálljon be a finanszírozásba. Csakhogy, a BKV tulajdonosa a fővárosi önkormányzat, az ő feladatuk a finannszírozás. Ha a BKV részvényeinek egy részét az agglomerációs önkormányzatok megkapnák, akkor joggal merülhetne föl a támogatás megosztásának kérdése is. Akkor persze az agglomerációs önkormányzatok a tulajdonos jogán beleszólhatnának a BKV belügyeibe is, aminek A. B.nem örülne. Ennek hiányában azonban a BKV csak menetjegyek eladására jogosult.   Az biztos, hogy a solymári lakosság elemi érdeke a kék busszal a városba utazni, a Templom térről is, a lakótelepről is, a Kerekhegyről is, és az is, hogy záruljon be a kör az Auchannál.

Ez a BKV nak is jó lenne, növekedne a jegybevétel. De partner önk.ra is szükség van, amelyik tárgyalóképes, bizonyos mértékig áldozatkész, gesztusokra képes a nagyhatalmak  felé a saját (lakossága) érdekében. De, kérdem én, az Auchanhoz menő 64-es hol a túróban álljon meg a vasútnál, ha a mai napig nem képesek a területet visszavenni a téglástól, s így kocsiparkoló sincs?

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.04 0 0 375

Üdv!Nem értem a kérdésedet.Hogy jön ide egy Opel?Tömegközlekedésről beszélünk.A képen látható holland városi busz 20 fős,plussz az állóhelyek,nem egy négyszemélyes Opel.

A zsebpénzzel kapcsolatban határozottan nem rád céloztam.Sajnos,akikre gondolok,inkább lapitanak.Okkal.

Előzmény: közbiztonsági tanácsnok (368)
perszy Creative Commons License 2006.03.04 0 0 374
Na nem írok többet, tegnapma, ez mán elég.
perszy Creative Commons License 2006.03.04 0 0 373
Érdekes, én ezt az asan-solymár járdát, bicikliutat már hallottam valahol. Az a gazság, hogy a terveket vélleményezni kellett, és építés előtt volt rá javaslat, ötlet, hogy kéne, csak kiderült, hogy már van szerződés és tárgytalan, ha jól emlékszem. De azis lehet, hogy álmodom, tudjátok, késő van már.
Előzmény: közbiztonsági tanácsnok (368)
perszy Creative Commons License 2006.03.04 0 0 372

Gyerekek!

Már egy plusz megálló sem fér bele a menetrendbe a vasúton, ne hogy kettő.

Erre nem lehet menetrendet tervezni, hogy a vonat 2km-ként megálll. Így végig 2vágányúsítani kell/kéne, ez meg gondolhatjátok, hogyan finanszírozódik. A személyszállítás politikai kérdés, soha meg nem térül közgazdász szemmel. Népgazdaság// bocsi/ államgazdasági szemlélettel utoljára a 70-es években gondolkodtak. Jó-nem jó- de így van.

Egyébként az asan megálló nem reális, ha csak nem csöpög valami, nem is lesz belőle soha semmi. (baromság is, tudva, hogy az Üröm megállót megszüntetik, vagy pont azér'?).
Egyébként a Szliget nem volt túl rossz húzás.

A vonal HÉV-nek épült.

 

Előzmény: közbiztonsági tanácsnok (368)
perszy Creative Commons License 2006.03.04 0 0 371

Ne is monnnnd. Én két éve lobbizok a megállóért a pemü ltp alatt, szerintem jó lenne. De mit ér az egész, ha Kókányó nem írja alá a szerződést szeptember óta a Dunahíd cseréjére. Sőt, az se biztos, hogy a pályás tervezés (tervezés) szerződését aláírják PCs-ig.

Hiába a reklámozott elővárosi közlekedés, pláne itt, ahol mindenki tudja, hogy annyi az utas a vasúton, amennyit el bír vinni.

Előre a környezetbarát közlekedésért!
Éljen a társadalom és környezetkímélő politika! Ez van 15 éve.

 

Előzmény: regisztrálatlan (367)
perszy Creative Commons License 2006.03.04 0 0 370

Nem nagy a társaság, lehet tippelni.

Nos?

Előzmény: regisztrálatlan (366)
perszy Creative Commons License 2006.03.04 0 0 369
Jelentkeznék a honlap karbantartásra. Kérem a pályázat kiírását, hátha nálunk kedvezőbbek az árak, és esetleg max 2heti késéssel frissítünk, ha biztosítanak adatot.
Előzmény: kerekhegy (365)
közbiztonsági tanácsnok Creative Commons License 2006.03.03 0 0 368
  Kedves fórumozók!

 

A BRAVÚRos hozzászóláshoz, csak annyit, hogy mennyibe kerül egy használt Opel szgk.?

A személyszállításnak vannak feltételei, utána lehet nézni PONT  Ismerve több ajánlatot, a belső közlekedésre, annak költségeire, szállított személyek számára, a vállalkozás eddigi negatív eredményességére, valamint Aba Botond számaira, továbbra is vállalom a leírt véleményemet. Ami a zsebpénzre utalást illeti nem vettem észre, újból olvasva VISSZAÚTASÍTOM! 1979 óta, a MAGYAR NEMZET újságot olvassuk!   A KERESZTAPÁM nevével kezdődik a RECSKI névsor ABRANKÓ ANDRÁS. A családunk felét kitelepítették 1946-ban, mi megbocsátunk, CSAK NEM FELEJTÜNK!

Ami a tegnap estét illeti, azt nem nehezményezem, hogy nekem nem kellet beszámolnom, és mások beszámoltak. Amit elmondhattam volna azt már mind ismeritek leírták, az újságok, több E-mailes hozzá szólás volt,  ebből indult a közlekedési fórum januárban. A taps annyira meglepett, annyira őszinte volt, hogy zavarba jöttem, hosszú percekre, és amikor nyújtotta a Földesi János  a mikrofont, én kértem, hogy nem tudok megszólalni! Az elismerése a munkámnak, azzal szemben amit kaptam fenyegetést az el múlt időben azt bizonyította számomra, hogy mások is hasonlóan jónak tartják az irányt, amerre elindultam, és több ezren így látják, hiszen mindenki láthatja, hogy javult a közlekedés biztonsága, nem történt személyi sérüléssel járó közlekedési baleset tavaly. Valóban a gyerekeknél kell elkezdeni a változtatást, meg kell tanítani őket, hogyan menjenek az iskolába, vagy haza, hogy jelezzék a gépkocsivezetőknek az áthaladási szándékukat, az úttesten, akár van zebra akár nincs. Ha ezt látják a szülők, akik a gyermeküket az iskolába hozzák, akkor ők is előzékenyek lesznek, és mások is, megállnak a gyalogos-átkelőhely előtt, és segítik az átkelést, majd amikor a lakótelepen, vagy a kereszteződéseknél, hasonló helyzet fog előállni, akkor is udvariasak lesznek, kiengedik a kanyarodni szándékozókat stb. de ezt mindenkinek akarnia kell, ehhez pedig időre van szükség! Amikor pedig a Kökörcsin utca Rózsika utca kereszteződésénél található zebráról, és ott egy sziget kialakítására tettek javaslatot, olyan ideges lettem, hogy azt gondoltam, hol vannak ilyenkor a szakemberek, akik azt állítják, hogy alkalmatlan vagyok a feladatom ellátására, hülyeségeket mondok?! Mások is járnak Hűvösvölgyön át, látják, hogy ott megengedték és megépítették a szigetet a kanyarban! Abban igaza van Andrásnak, hogy nem tudtam befejezni a gondolatot…

Remélem, hogy nyilvános lesz az MB ülés, az eredményéről csak utána lehet bármit is mondani, jósolni felesleges. Kérem, hogy ne beszéljünk róla egy darabig! A Földesi János azt javasolja, hogy üljünk le fórumozók, és beszéljük át közösen a javaslatokat, én azt mondom, hogy éljünk ezzel az ajánlattal, közelebb kerülhet mindenki az igazsághoz. Solymáron két új vasúti megállóhely tervei vannak kibontakozóban, az egyik az LTP. Magasságában, a másik az Auchan vonalában, valamint végre terveznek két gyalogosoknak szánt járdát is, amelyikből egy fog megvalósulni, és az áruház ebben erősen érdekelt, a terveket is ők rendelték meg, az MB. már a vázlatokat látta. Üdv: Kővári András

Előzmény: regisztrálatlan (367)
regisztrálatlan Creative Commons License 2006.03.03 0 0 367

Érdekes dolgot olvastam ma a Solymáron is terjesztett, amúgy piliscsabai kiadású Ez az újság c. kiadványban. Eszerint Piliscsaba elkezdett lobbizni a MÁV-nál, hogy a nagyállomás, Klotildliget és Pázmáneum megállóhelyek mellett egy negyedik vasútállomása is legyen a településnek, Magdolnavölgynél!

 

Emlékezetes, hogy néhány éve már az akkori vörösvári polgármester, Botzheim István is ki tudott lobbizni egy új vasúti megállóhelyet a városa számára, Szabadságligetnél.

 

Solymáron pedig lassan tizen-éve annak, hogy csak az újabb megállóhelyek (Akácfa utca, Csősz utca környékén) létesítésének lehetetlensége kerülhessen szóba. Pedig ha csak egy-egy kitérő létesülne ezen a két ponton, akkor a teljes kétvágányúsítás nélkül is megoldható lenne a HÉV-szerű menetrend, és biztos, hogy végső soron a MÁV is jól járna.

 

Vannak itt vasúthoz értő fórumtársak is. Mondjátok meg: hülyeségeket beszélek?!?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!