Sziasztok! Nagy nehezen elkészült a szeretett vasam. (Espace III. 2.2dci) Én lennék az akinek a gázadásra nem reagált semmi csak egy hatalmas füstfelhővel és torpanással. Hiba az EGR szelepnél volt. Hiába lett kitakarítva,nem változott semmit. Csak úgy működik ha le van falazva. Így megy rendesen,de erősebb gázadásra eléggé kormól. Egyik porlasztó repedt volt az ki lett cserélve. Hívtam egy emberkét diagnosztikával felfegyverkezve, hogy felprogramozza a motorvezérlőnek a cserélt porlasztót,de nem sikerült neki,azt mondta ezt nem kell. A diagnosztikában megjelent ahova azt a hét jegyű karaktert be kell írni,de hiába írta be nem fogadta el neki.
Amit még furcsának találok,hogy a hűtőventilátoromat még nem halottam működni,pedig már volt meleg. Többnyire a három rublika villágit a víznél,de néha a negyedik is. Azt nem tudja vki,hogy melyik rublikánál hány fokos a víz?
Ha szerencsed van meguszod hengerfejtomites cserevel. Viszont a hengerfejet mindenkep sikoltatni es nyomatni kell. Ott minden kiderul. Hengerfej hegesztesben es javitasban a szendrei gepmuhelyt javasolnam. Ha felhivod oket sztem megmondjak, h vallaljak e a hegesztest ha szukseges es egyaltalan lehetseges e. Ha rakeresel a nevukre kiadja a weboldalukat. Valamiert nem sikerult bemasolnom.
Gond van a kocsimmal, mert kipufogógáz belekerül a hűtőfolyadékba! Azt mondja a szerelőm hogy valószínűleg megrepedt a hengerfej ! Tényleg csak ez az egy hiba lehetőség lehet? Esetleg hengerfejtömítéstől is lehet ilyen, vagy bármi mástól?
Van valakinek hengerfeje eladó? (2003 as 2.2 dci g9t 742 motorkód) , ha van akkor mennyiért, illetve javítható-e úgy hogy tartós legyen a meglévő hengerfej? Illetve hogy annak kb mi lehet a költsége !
Nemrég vásároltam egy III-as Espace-t (2000-es benzinest). Eddig nagyon elégedett vagyok vele, főleg, hogy a család nagy létszámú és mindenki teljes terjedelmében elfér. :) Viszont most kezdett csöpögni a fűtőradiátor, ráadásul mind a kettő. Tudnátok ajánlani egy megbízható szerelőt Szombathely és környékén aki már csinált ilyet és persze aki "jó" áron dolgozik.
A felso kuplungmunkahengert belulrol erdemes kiszedni, kb negyed fordulatot kell rajta tekerni. A valtotarto baknal van egy csatlakozas es benne egy szeles muanyag gyuru. Azt tovig be kell jatszani es igy oldhato a kapcsolat. Visszarakas elott celszeru lelegteleniteni amennyire csak lehet. Ha netan 100% os legtelenites sikerul ak munkahenger vissza a helyere, csati osszenyom es ujra tokeletes! Ha legteleniteni kell ak az also munkahengeren ki kell nyitni a legtelenitot es padalt tovig benyomni. Utana legtelenitot elzarni, figyelni a kuplung fekfolyadek tartalyara es lassan, lehetoleg kezzel visszahuzni a pedalt. Parszor megismetelni es elvileg mukodnie kell. Ha szerencsed van es hozzaertotol kapsz bontottat ak abban benne van a folyadek is elvileg levegomentesen.
Keresek vezető oldali ülés karfájának forgó szerkezetét. Van valakinek ilyen eladó? Esetleg használhatatlan vezető oldali ülése, amiben ez a forgó rész működik? Az enyém kijött a helyéről és használhatatlannak tűnik, lifeg a karfa. :( Viszonylag sűrgős, Budapest környékén keresek elsősorban.
Ma bexart az autóm. Jövő héten kéne de úgy látszik ez mindig a nyaralástól jön görcsbe. Nincs rajta töltés és égett szaga van. Mostanában cseréltem minden görgőt szíjat lótúrót.. azt gondoltam most egy kicsit békén hagy :(
Szóval tudtok valakit aki ezt gyorsan megpreparálja? A szar az hogy nem is tudom sehova elvinni a lábán mert olyan büdös szaga lesz...
Mind a kettő el volt szakadva!!!!Visszaszereltem de forrasztani még nem tudtam,de a hátsó már most működik az első nem. Ja és mind a kettő visszajelez a műszerfalon........a kábelt az első lökös alatt is megnézem!
volt rotterdamból utasom pestig,akinek annyira megtetszett a hatalmas tér,kényelmes üléspozíció,hogy venne ő is,hazajárni.mondtam neki,ilyen útnak nem lehet akármivel neki indulni.
persze hozzáteszem,előtte szerelőnél volt a kicsikém.kapott minden jót,új olajakat,filtereket,némi gázt,(légkondiba)két új féltengelyt(muszáj volt),
friss műszaki vizsgát.
lesz időm,elviszem kozmetikushoz,mert egy kárpit tisztítás ráférne.nekem meg nincs kedvem babrálni.inkább rábízom a profikra.
Megvan a kuplung munkahenger külön van a féktől de nem egyszerű kiszedni ahogy néztem jol eldugták . A héten vettem az autót és sajna van agy pár hiba rajta ,
Bolcso ki, regi szilentek oxigennel kifuj, ujak pressel berak. Kozben opcionalis homokszoras+porfestes. Dont try this at home kids mutatvany. :-) Ha van akna vagy csapos emelo nem olyan nagy tortenet, de azert a tizeniksz eve betekert csavaroknak neki kell feszulni. Es ha mar ugyis ott piszkalodik az ember fia akkor atgombfejezni/atszilentezni es persze homokszorni porfesteni a lengokarokat is. :-)
Dt mind hidraulikus-munkahengeres. Sajnos elborult modon a gyari csak egyben cserelheto javklt nincs hozza. Van gyari kivalto, de cikkszam hijan ahhoz is eleg korulmenyes lehet alkatreszeket szerezni.
Hidraulikus kuplung van a kocsiban. Gyarilag egy komplett szerelt egyseg a fohenger a kuplungcso es a munkahenger. Jo olcso a csereje. Viszont erdemes mielobb mert a fekfolyadek ocsmany anyag plusz nem nagyon lehet utantolteni, kiveve ha mar csereltek kulonallo egysegekre, de az is gyariban van leginkabb