Peaso: biztos, mert nem vagy kezdő jogosítványos. A kezdő jogsi az első jogsi megszerzésétől számít.
Szpidro: jogosítvány nélkül vezeted. Egy rendőr ismerősöm tanácsolta, hogy inkább vezessek rendszámosan jogsi nélkül, mint rendszám nélkül smk vagy B jogsival. (x) A jogsicentrum.hu-n utánanézhecc eccerűen...
Gabi07: Segédmotoros kerékpár...
Tényleg akkor mi van, ha a mocim kap vizsgát, talán belefér a 125cc-be, 15Le-ig; felcsavarozom a rendszámot, és "B"-s jogosítvánnyal elkap a rendőr??
???
Funky maradt, költségkímélés céljából. Így is brutális lesz a háromszoros teljesítmény növekedés...
TL vizes hengert, karbit, variátor, áttétel, ilyesmiket rendel...
Az "A1" csak 125 ccm és/vagy 11 kw...
A 25 kw az "A korlátozott"
Egyébként nem "az EU-ban", csak pár EU tagállamban. Nálunk nem lesz ilyen, ha a mostaniak maradnak a BM vezetői. Vagy az eggyel koábbiak.....
Mert Magyarországon ha motort vezetsz B-vel, ha ugyanolyan, mintha nem lenne semmilyen jogsid, és úgy vezetnéd. Nem érvényes semmilyen motorkerékpárra, és kész. Mint ahogy buszra, tehergk-ra, vitorlásra, hajóra, repülőre sem. ;-)
XS
Ha van egy B-s jogsid, akkor:
- nem kell orvosi
- nem kell elsósegély tanfolyam és vizsga...
- nem számítasz kezdő vezetőnek (ha a B-d már legalább 2 éves), így pl szállíthatsz utast is a friss A korl, vagy A jogsival...
Nem lehet, hogy tévedsz ezzel a gyújtásbeállítás dologgal? Minél nagyobb a fordulatszám, annál kevesebb idő marad az égésre, s ezért már egyre inkább a felső holtpont előtt kell adni a szikrát. Vagyis kis fordulaton kell kis előgyújtási szög (ha nagy, akkor még a holtpont előtt van a robbanás, visszanyomja a dugattyút, s károsodások is lehetnek stb.), s egyre inkább növelni kell a fordulatszám emelkedésével. A hagyományos röpsúlyos, meg vákuumos előgyújtásszabályzók is így működnek. Nem vagyok szerelő, lehet, hogy valamit én tudok rosszul? Miért kéne pont kis előgyújtási szög nagy fordulaton? Írd már le, szerinted hogy van ez.
XS
Milyen a Neo's? Mit tudsz róla? Nemrég vettem egyet, de mivel ez az első robogóm, nincs összehasonlítási alapom. Nekem szubjektíve tetszik, de szinte semmit sem tudok róla. Még nincs meg az ezres szervíze, benne van a folytás, így 50-55 körül képes hasítani. Mennyiben fog ez változni? A Yamaha honlapján édeskevés info van róla, azt sem tudom, hol keressek.
KÉne egy kis segítség!!!!!! Szétkaptuk haverommal a MITo-m, a hibát kijavítottuk. De csináltunk egy másikat. Szal van a gépbe egy kiegyensúlyozó tengely. Elvileg a rezonanciát ez küszöböli ki. SZal ezt valszeg rosszul raktuk össze mer elég szépen ráz a gép!!! Szal az érdekelne, hogy, hogy kéne ezt összerakni?????? Egyáltalán mit küszöböl ki??? A dugó rezgését????? VAgy mit???? MIhez kell beállítani?????Please Help!!! HIába megy motorikusan, ha ráz!!!!!! Írjatok gyorsan, mer csinálni kéne!!!!!!
Ja, bocs,ki is farolok innen...
:-)
(Most írja a rendelést, kéri, hogy faxolják el a számlát, mi befizetjük a bankszámlájukra, oszt kűdik Ausztriába... Kb 1000 EUR lesz, abból megpróbálunk alkudni...)
A korlátolt "A" mint a neve is mutatja, csak korlátolt embereknek adható ki.
Egyébként volt már róla szó...
A "B"-del kitörölheted semmit nem ér.
Ha nullárol idulsz, akkor kell mindent csinálnod
"A1" 125 cc-ig ill. max 11 kwig jó, kell hozzá 16? v. 17 éves kor, motoros kressz+rutin+forgalom pici műszaki, elsősegély már van a "B"-d miatt
"A" korl. 25 kw-ig jó, vagy 0,16 kw/kg arányú motorokhoz. legalább 18 évesnek kell lenni hozzá. Ugyanazokat kell megcsinálni hozzá mint az A1-hez, rutin+forg..stb.
"A" jogsi minden motorra jó, ha nincs semmi motoros előéleted akkor min 21 évesnek kell lenned és az eddigieken kívül szükséged van PÁV-alkalmasságira is.