Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

amator11 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27395
az aposse volt. Ma lett eladva. Az utodja fabia 1.2 bmd motorral.

Lassan topikot is valtok.
Előzmény: arthur877 (27393)
amator11 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27394
.
Előzmény: arthur877 (27389)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27393

1,3 MPI-be gyárilag 30.000 km a csereperiódus, de simán elmegy a 3 pólusúval hiba nélkül 60.000 km-t is

A Te 40-es központisodba nem venni észre tényleg semmit sem.

Előzmény: amator11 (27392)
amator11 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27392
nem verseny motor ez. En azt olvastam, hogy a 3 polusu gyertya nem jo minden gyujtas rendszerhez vagy nem jonnek ki a kulonbsegek.
Előzmény: arthur877 (27389)
amator11 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27391
ja-ja. Csak hogy borzoljam a kedelyeket. 108 ekm, vonohorog, eredeti gyari festes, rozsda sehol, teli gumik felniken. A videki szereloknek hala az injektor hiba miatt 100 k volt a javitas. Ehhez kepest ajandekvva adtam.
Előzmény: hubo44 (27388)
Frivó Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27390

Szia! Köszi az infot. Központi injektoros 40kW-os a vas. A takarékosság volt a fő cél... Na meg ezt találtam a közelben elfogadható ár/ érték arányban. Persze csodát nem vártam egy 16 éves kocsitól.De ugy voltam vele, ha a motor jó, és a kasztni is többé-kevésbé kezelt akkor nagyon nem nyulok mellé. Aztán majd kipofozgatom amit az idö elöhoz....

A hátsó ivek javítva lettek már, de  normális munkának tünik, nem egy tonna gitt, meg a szint is eltalálták. A hátsó ötödik ajtót is csinálták, de az sajna meg van repedezve, meg hólagos. Ez egy átok  hibája ennek a tipusak ahogy nézem. Majd tavasszal kiderül mi lesz a sorsa. A jobb első sávádü tuti cserés, a teteje full szar, ahová a kerék felveri ott menthetetlen. Járok csehekhez fuvarba, komoly 460 koronáért van uj sárvédő :-D

De sztem a többi alkatrészt is itt szerzem be, tuti kedvezőbb az ár.

Köszi a szelephézeg infot, azt belőjük hétvégén. Meg elvileg lesz okosba shell 10w40 es oil. azt dobok bele. aztán meglátom hogy eszi-e vagy sem. Óra szerint 187000 van benne. Sajnos a KH adatbázisban nincs óra állás adat  az elözö müszakikról (eredetvizsgán megkértem a palit nézze meg). De sztem fasza lesz a motorja. Egy nöé volt a kocsi, nem hajtotta.  Lesz képem töltök fel.

 

Köszi , üdv

Előzmény: arthur877 (27389)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27389

1,3 MPI vagy központis?

40 vagy 50 KW-os?

Magyar szervízkönyv(szerelési) nincs Az angol haynes a legjobb

A Hubo aki nagy Szlovák Škoda mágus szerelő mindkét szelepre a 0,20 mm-t javasolja a könyv ellenében. Én annyira állítom és jól megy, nem zabál.

3 polusú Brisk gyertyát tegyél bele ha sok a kilométered akkor 15W-40-es olajat

Legyen tartalék fesszabályzód(2.500-4.000-Ft között az új)

A termosztát néha szórakozik, ekkor a lengyel utángyártottat kell megvenni! Olcsóbb, jobb és utána a betét külön cserélhető gombokért...

A katalizátort ne vedd ki! Egyrészt mert szennyezed vele jobban a levegőt, meg ha már benne van, nem megy az olyan hamar tönkre! Nekem 360.000 Km van a gépben és eredeti a katalizátora. És müxik rendesen, most volt műszakin nincs egy hónapja sem.

A hátsó sárvédőívek szoktak elrohadni az 5. ajtóval egyetemben!

A sárvédőkhöz lehet kapni javító ívet(a kombihoz is) az 5. ajtóhoz is van kicsit borsos áron, de az újhoz képest még így is megéri. A bontott hamarosan szintén kirohad, hiszen a legfiatalabb is minimum 11. éves már.

Megbízható autó. Nekem a kombi eszik nyáron 5,5 télen 6,1l/100km körűl(inkább országúton) de városban is 7 alatt maradsz ha ésszel mész

Előzmény: Frivó (27387)
hubo44 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27388

boč esembe še jutot hod ijen ôreg verdaval kinlods. akor ez id ok.

Előzmény: amator11 (27386)
Frivó Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27387

!!!!!! ---HELP---- !!!!!!!

 

Sziasztok fórumozók!

 

Új vagyok itt, ugyanis nemrég lettem gazdája egy 1996-os 1,3-mas LX Feliciának. Régen volt Favoritom, most is hasonlót szerettem volna ezért esett a válsztás erre. Viszon sajna elég szegényes a Skoda orrmotor klubon az infó a kocsiról,meg sima Google keresgéléssel sem jutottam túl sokra. Ezért is írok ide, hátha van valakinek infója pár kérdésben:

 

- magyar nyelvű szervízkönyv letöltés ?!?!

- szelephézegok ?

 

Nameg azt tudakolnám, hogy mivel elég borsos ára van a katalizátornak, s gondolom nem egy tartós alkatrész azt tervezem, hogy kiiktatom,és majd csak műszaki vizsgák alkalmával csavarozom a helyére. Gondolom valamicskét a teljesítményen is javítana :-D

Kérdés, hogy van-e valami tuti módszer a dologra , mert ahogy láttam a 2 bilincs, az elég specifikus. Nem hinném, hogy ilyet lehet venni külön... Sz'al, hogy bontsak valahonnan rossz katalizátort, aztán levágni a csatlakozási pontokat, közé csövet hegeszteni, vagy valami ilyesmire gondoltam. Csinált már valaki ilyet? Van értelme? Mennit bír a katalizátor?

 

Köszi ha valaki tud infót. Ha még megakadok valamin kérdezek :-D

Lesz még dolgom a kocsival, olajcserén stb kívül,  kéne vennem rá 4 felnit, téli gumikkal még a tél beállta elött, meg tavaszra tuti jön elő rozsda a paripán, azokat mindenképp javítani akarom. Sárvédő csere tuti lesz majd, meg még gondoskodik nekem munkáról a fasza sózós, havas évszak...

Sz'al ha van vkinek infója megköszönném ha írna!

 

Üdv: Frivó

amator11 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27386
1995-os kozponti injektoros. Itt 1 injektorhoz 4 henger tartozik...
Előzmény: hubo44 (27385)
hubo44 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27385

Hat nem tudom de serintem injektortol nem al le a motor čak az a henger. De te tudot.....

Előzmény: amator11 (27384)
amator11 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27384

az már fizetős oldal.. :)))

 

injektor cserével megoldódott....

Előzmény: nagydajab (27383)
nagydajab Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27383

Szépen leirtad a hibajelenséget és a probálkozásokat, de mi volt a hiba?

 

Előzmény: amator11 (27382)
amator11 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27382

és megy......  :)  Már 30 km van benne, remélem igy is marad....

 

Nos hátha valaki okul belőle.

 

A következőket a kereső motor miatt irom.

 

Skoda felicia menetközben leáll. A részletek korábban a nevem alatt a topiban.

 

Menetközben 2-3 másodperce le le állogatott a motor (eleinte csak havonta 1-2 alkalom), majd simán újra indult. Később az előfordulások gyarapodtak, a végén már csak 4-5 másodpercet járt.

 

Amik meg lettek nézve (minden infó összegyüjtve):

- üzemanyag szűrő csere

- üzemanyag szivattyú csere (gyujtás ráadáskor ment a szivattyú, majd leállás után is pár másodpercig)

- felső holtponti jeladó

-trafó 

- gyertyák, kábelek csere

- alapjárati motor ellenállás

- központi vezérlő egység csere (az újjal is produkálta a hibát)

- tanksapka levéve

- aktív szénszűrő kikötve

- visszatérő benzin vezeték lekötve (benzin volt...)

 

Nos a hibát úgy nézték meg:

- stroboszkóp bevezetve a motortérből, hogy leállásnál van-e szikra. Volt

- injektor lábakon van-e feszültség amikor nem indul. Volt.

- levett levegőszűrőnél miközben már leálló félben volt csavarlazítót befújva járt a motor tovább..

 

Remélem segíteni tudtam valakinek. Köszi az eddigi segítséget.

Előzmény: amator11 (27371)
potyi20 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27381

Probaltam mindenel ami csak lehetsege,egy masodpercig semvolt szaraz a gumi.Vagy vastagon vazelisnes volt,magy szappanos,vagy silikon spray volt rajta.egyikkel sem ment....

Előzmény: svgyula (27380)
svgyula Creative Commons License 2012.09.11 0 0 27380

Szia! Hát azthiszem a szilikon spay vagy egyszerűen sikosítónak a mosogatószer is megteszi. Az egész tengelyt be kell kenni amig rá akarod húzni és menni fog. Szárazon egyik gumi sem megy a helyére könnyen, ha igen akkor ott gond van! Az el is fog fordulni és a por, szemét, be tudmenni mellette. Jópár ilyen gumi van amit csak "sikosítóval" lehet helyre tenni.

Előzmény: potyi20 (27379)
potyi20 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 27379

hi. Ma volt idom kicsreltem a kormanymuvon a gumi harangokat,mert tegnap lattam hogy elvan repedve ,szetvan nyilva a vezeto felol.Szetszedtem,lehuztam a regi gumit,majd lattam h a fogaslec majdnemuresen jar ,a kormanymube benezve uresseget lattam.Megfogtam egy jo adag zsirt,jol telitomtem,es feltettem az ujat.Azzal eleg gyorsan vegeztem.Annyira bennevoltam h kicserelem a masikat is,h legyen mindket meg.  na azzalszoptam majdnem  4 orat....aaaa teptem a hajam,fekudtem a kocsi alatt,es szidtam a szenteket,mindegyik lejott hozzam :) az meg megment hogy amikor kivulrol nyomtam befele a golyon meg attnyomtam,de amikor a eppen olyan vastagsagu tengelyre kellett feltuszkolni mint a gumi,na azzal szoptam orakat...!!!! hogy a fenebe lehet azt normalisan feltenni ? probaltam csavarhuzot benyomni melle es ugy felhuzni,nyomni,de a k...a annyanak sem akart !!aztan muszaly volt szolnom a faternak ,mert szerencsre haza mentem h otthon csinaljam...o fentrol nyomta en alulrol segitettem ra,de ugyis sokaig tartott,de meglett.....Van ra valamin bovito amivel fellehet huzni,oszt kiszedni utolag ?

Swer84 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 27378

Heló!

 

Az üzemanyag szivattyút nem ellenőriztem, az önindító, a kábelezés és az akksi rendben van. Szakember nézte át. Viszont voltam diagnosztikán(2500-at megért) és a lambda-szondát dobdta ki "szórványosan fennáló" hibaként, ami rendben is lenne, de nemcsak az indításkor kellene előjönnie a hibának, ha tényleg a lambda-szonda lenne, vagy tévedek? Viszont, ha szerintetek is ez lehet a baj milyen megbízható márkát ajánlotok?

Előzmény: Rallyman81 (27322)
Dreamer Creative Commons License 2012.09.10 0 0 27377

Az sem rossz, de nekem megy Debrecen-Sajópálfala-Debrecen 90-110 km/h között pedig 3000 Ft-ra jött ki. Igaz, hogy inkább 7 lityi volt a fogyi... de csak 217 az üzemanyag.

 

Dreamer

Előzmény: gregsx2 (27373)
vismajor77 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 27376

váltórudazat csukló 2500ft  a miskolci skoda boltban:)

olajnyomásról info valakinek? meleg  motornál 3-4 bar menet közben alapjáraton meg kb 0.6-1 BAR ez igy vagy szivattyú csere?

Előzmény: 1TARESZ1 (27375)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 27375

persze hogy jó :)

Előzmény: Viktorboy (27367)
arthur877 Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27374

A váltó rudazatod kikopott. Lehet egyesével is cserélni a darabjait, lehet felújító készletet venni hozzá, vagy egyben a kis rudat vagy akár az egészet is.

Jellemzően a kis rudat kell cserélni amin rajta van egy csukló is. 4 rugó felett van az ára, de komplett az meg valami 16 rugó...

Előzmény: vaughan (27372)
gregsx2 Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27373

megjártuk ma debrecent kicsit papásan (75-85km/h) végül 240km/11literre jött ki a fogyasztás:) 

vaughan Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27372

szervusztok!

 

 

mitől lehet, hogy egyszercsak nincs 1-es és 3-as sebességi fokozatom. 2-es van meg 4-es. néha beveszi az 1-est is de nem normálisan balra előre, hanem balra és balra előre sréen veszi csak...

 

köszönöm!

amator11 Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27371

most meg már be se indult.

 

Megcserélgettem a reléket, és beindul. Fordulaton 5-6 másodperc, alapjáraton 10-15 másodpercig meg és utána megáll. Utána újból indul, de ugyanez.

 

Lehuztam a visszatérő üzemanyag vezetéket. A benzint átfordítja.

 

Aktivszenes szűrőt kikötöttem. Tanksapkát levettem, de a hiba maradt.

 

Már tényleg nincs tippem.....

Előzmény: amator11 (27370)
amator11 Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27370
kivettem a trafot. Eleg forro. Most mar szinte percenkent all le. A gaz, hogy holnpa vinne a vevo. Igy siman visszafogja hozni.

Nincs itt valaki heves megyebol?
Előzmény: svgyula (27369)
svgyula Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27369

Szia! Nekem is csinálta (így kezdődött) 100-110km/h között többször 2-3mp. Először dugulásra gondoltam aztán kicsit a következő már hosszabb ideig tartott, hogy már lelassult az autó annyira hogy megállt.

Előzmény: amator11 (27346)
Felicia 1.3mpi Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27368

Köszönöm mindenkinek a segitséget! Van egy ismerösöm aki segiteni fog! Vann neki egy feliciája és kiprobáljuk abbol a dolgokat amiket írtatok! Mégegyszer köszönöm a tanácsotokat!

 

Üdv: András

Viktorboy Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27367

Ezt találtam: http://www.csstuning.hu/?q=termek/4245 jó lehet a vákumcső helyett?

 

Üdv

Előzmény: Viktorboy (27366)
Viktorboy Creative Commons License 2012.09.09 0 0 27366

Én is kezdem feladni :-) hosszú állás után 2-esben megtorpan egy pillanatra erőtlen gázadásra kb 2 mp-ig aztán ok. Ezt kb kétszer háromszor megcsinálja, majd ha elkezd melegedni  a moci akkor már nem.

 

A képen látható vákumcsövem elporladt, repedezett. Ez okozhat ilyet szerintetek?

 

Spéci vagy bármilyen csővel pótolható-e?

 

 

Üdv Viktor

Előzmény: amator11 (27365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!