"a Bélagyerek meg tipikus kezdő, szartól repülőig mindent hozott magával. :)))))"
sose értettem az ilyen notorius mindent össze csomagolókat. 4 hétre kell 8 alsó, 8 zokni 4 poló, 2 gatya, 2doboz tea filter, meg gáz palack és 1 lábos :O)
:D Mondom le kell írni, aztán beszállásnál csekk:) ami nincs a papiron, marad :)
Na igen azt meg kell szokni, hogy kint se drágább már valami nem kell feltankolni belőle:)
Bár őszintén szólva a franciáknál elég sokat tipródtam a bótban vízügyileg, mert én buborékos víz hívő vagyok, aztán azt ott nagyon gyéren mérik. Ráadásul a rózsaszín és kék kupak kódot se ismerik:) franciául meg tudjon olvasni akinek hét anyja van, úgy hogy maradt az orosz rulett:) Végül is volt buborék a vízben + jelentős mennyiségű bikarbonát is :D így elég érdekes volt az ízkompozíció, de legalább nem égett a gyomrom :)
Férj úgy foglalta össze egy mondatban a volvót, hogy menni jó vele lakni nem annyira kényelmes.
Azt meg már meséltem, hogy x év után tudtam meg, hogy a régiben feljebb rakta a felső ágyat én meg nem is tudtam, hogy azért fekszem harminc magas "légtérben" mert házibarkács áldozata vagyok :D
Az újat azt sajna tavaly nem volt alkalmam kipróbálni...
Ha hiszed, ha nem, mindegyiknek külön megpofázom. :))) De nem... Sőt, amit megesznek konzervet, azok helyett vesznek vásárfiát. Nem hogy jobban férünk 2 hét múlva, még rosszabb. Aztán vakaróznak, hogy reggel megkávézok-indulás. De hát még pakolni kell... Úgy indulnak otthonról, hogy két fólia ásványvíz. Mert az hungarikum, sehol Európában nem kapni... :)))))
Ennyi idő alatt már igazán irhattál volna nekik egy listát:) mint amilyet nekünk is adnak ha a gyerek táborozni megy:) mennyi bugyit vigyen, tusfürdő, törölköző stb :)))
Tényleg lakhatóbb a DAF egy kicsit mint a Volvó, valóban jól pakolható. Viszont szerintem a Volvo jobban vezethető. A DAF üllése az siralmas, hiába Isri, egy kényelmetlen szerkezet szerintem. Bár nekem nagy a seggem és a súlyom is. :-)
Egy embernek elég a Volvo. Nálunk négykezeznek is vele, bár ők nem sokat alszanak, de aki a felső ágy felé betervezte azt a szekrénysort, az nem volt a helyzet magaslatán. Na a DAF felső ágya is egy fos. Az alsó viszont tényleg nagy és széles. Bár én nem vagyok Skandináv drukker de azért jobb szerintem is. Azért inkább egy jó motoros Magnum ami kéne. Na az nagylakás. Bár minden típusban van nagy XL-es fülke, de arra nem igazán akarnak a gazdák áldozni. Viszont több éves zsörtölődésem megint beigazolódott, mégpedig az hogy Skandináv vagy bármilyen teherautó is legyen az, a fülke és a kárpit közötti hőszigetelés mindegyik autónál egy rakás fos, pontosabban az össz hőszigetelésük. Bár ez csak egy személyes régi morgolódásom.
Ugyan. Itt ülünk ketten, tévézünk, főzünk. Ganaj az idő, ki se nagyon szálltunk. Igaz, így lefeküdni nem lehet, de ketten vagyunk, 4 embernyi cuccal. Nekem alapból sok a motyóm, a Bélagyerek meg tipikus kezdő, szartól repülőig mindent hozott magával. :)))))
Megjöttem egy négyhetezés után. Azért elfáradtam agyilag így tíz év kihagyás után. XF-105-ös DAF volt a lovam. Nem egy erőgép a maga 410 lovával, a fülke az lakható, viszonylag jól elférni benne. Az automata váltója az brutál buta szerkezet, az nagyon nem tetszik. Azért az első alkalommal elcserélem egy Volvora ha lehet, bár nem szidom, mert el lehet vele kocogni. Nagyjából ennyi, most nyalogatom a sebeimet. :-)