Sajnos a kereskedelemben kapható fantomtápok minősége olyan amilyen, én láttam már olyat amiről egyszerűen lepottyant a csatlakozó... A Skodákban már jó régen erősítős antennák vannak ezeket a gyári fejegységek látják el energiával az antennakábelen keresztül egy egyszerű áramkör segítségével ráültetik az antennakábelre. Az utólagos fejegységekben ez az elektronika nincs beépítve, ezért kell betenni egy úgynevezett fantomtápot a fejegység és az antennakábel közé. Ezeket viszont általában árva gyerekek raknak össze valami távol-keleti folyó egyik mellékágán ringatózó dzsunkaváros szélén, naponta egy tányér rizsért...
Szóval érdemes készíttetni, vagy garantáltan megbízható helyről jó minőségű tápot venni. Ha villamossági szerelő építette be a fejegységet, akkor valószínűleg ilyen hibás tápot tett be, vagy ha kihagyta, akkor egyszerűen egy kutyaütő...
Kicseréltem a 2005 Superb I-ben a gyári fejegységet (nem most, már jó régen) egy Pioneer fejegységre. Ezzel a Pioneer-el alig fogja a rádiókat. A Class Fm éppen bejön, de elég sokszor recseg. Kelléene valami erősítő vagy mi lehet a baj?
Erre keress rá: fantomtáp.
Amúgy az első autóvillamossági szerelő 10 perc alatt megoldja a problémát 2-3 ezer forintból.
Nincs mit. Folyamatosan küszködök én is ezekkel a problémákkal és sajnos nem látom a végét. Valami mindig elromlik. Vagy az ajtózár vagy az ablakemelő. Viszont azt lekopogom, hogy motorikusan és minden más tekintetben imádom az autót.
De valószínűleg neked nem mechanikus probléma van hanem a micro kapcsolód ment benne tönkre. Ha az akkor elég a meglévő záradban a micro kapcsolót cserélni.
Cseréltesd ki addig amíg nyílik az ajtó. Nekem nem nyílt sem belülről sem kívülről. Szarabb volt a helyzet.
Az ülőlap (érzete) függ a támlától is, az ülés magasságától, azaz hogy hogy ülsz benne. Lehet olyan tehénkedve előre csúszós póz kényelmes a hátadnak, aminél úgy érzed, rövid. Ez sokszor a vezetőülésnél is így van.
Hatalmas a hátsó lábtér a Superb3-ban, emiatt optikailag tünhet rövidnek (érzésre) a hátsó ülőlap. Szerintem itt inkább erről lehet szó, és ha megmérnénk nem lenne rövid.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2005 évjáratú Superb-m AWX motorkódú,és hozzá kellene bal hátsó ajtóhoz zárszerkezet, Keresgettem interneten de nem sok sikerrel. Esetleg tudnátok egy megbízható Weboldalt ahol újonnan vagy használtan lehetne rendelni ?! A hiba oka a központi zár nem mindig nyitja illetve zárja a bal hátsó ajtót és közbe fura hangot ad ki,de persze valamikor jól működik 10/2 a szerelőm azt mondta ez a megoldás.
Illetve a motorvédő lemezhez kellene szigetelés amin a Skoda jel és a TDI felírat van annak a burkolata alá illetve ami a szelepfedél körül van szigetelés honnan lehetne beszerezni mert nem találok.Nekem sajnos szétmállott.
Az enyémen (2005-ös évjárat) valamit bűvészkedni kellett, nem csak annyi volt, hogy összedugták a tempomatosat. De hogy most ez a csatlakozó miatt volt-e vagy sem azt nem tudom.
Nem tudom, hogy kinek lenne és mikor igaza, nem is nagyon érdekel, de valamitől csak az volt a Winkli benyomása, hogy rövidebb az ülőlap, mint a VIII-as Passatban...
Ott van, hogy lemérte? Nincs, csak az, hogy szerinte, de ha biztosan nem úgy lenne akkor csak lemérték volna... egyébként az írásban szerepel, hogy a váz azonos, csak a szivacs nem... és az meg lehet rövidebb, vagy nem?
Én általában bírom a TC-s szerzők stílusát és szoktam tudni, hogy mi a különbség egy vélemény cikk és egy rendes komoly teszt között...
...és ha tényleg nem oldották meg a lecsöpögő víz elvezetését, arra sem az a válasz, hogy a Passatban meg nincs esernyő... Az így is, úgy is egy f@szság!
...ezek mind szubjektív dolgok... kivéve az esernyő, de arra meg nem az a válasz, hogy úgysem használja senki sem!
A Winklinek nem tetszett a támlaszög, szerinte rövidebb az ülőlap és nem érezte a markáns különbséget a futóműben (ezt már mintha mástól is olvastam volna) de, és ez a lényeg! Tetszett neki az autó!
Hátsó támla szöge nem jó. Ekkora marhaságot régen olvastam. Akkor az Audikban sem az pl.
Állítható futómű humbuk: igaz én nem próbáltam, de eddig kivétel nélkül az összes teszten azt olvastam, hogy nagy a különbség a Comfort és a Sport között.
Rövid ülés: az előző Superb-nél is ugyanezt írták és amikor megmértem a hátsó ülőlapot, akkor dekára ugyanakkora volt mint a C7-es A6-ban. Az első ülések sem tűnnek rövid ülőlapúnak. Ahogy ültem bent, mindenesetre nem tűnt fel, hogy rövid lenne. Megmérném a VIII-as Passat ülőlapjának hosszát... Szinte biztos vagyok benn, hogy az sem hosszabb.
Esernyő: kiváncsi vagyok ki használta eddig ezt az esernyőt. Nekem volt már 2 Superb-em is, de még egyik esernyőjét sem használtam. Mondjuk ha pici, akkor tényleg szar, de ha azt nézem, hogy a Passat-ban pl. nincs is, akkor nem értem annyira a problémát...