Tegnap átvettem őket, ma felrakás a frissen polírozott felnikre : )) Hétvégén óvatos gurulás.
Ha szükséges egy kis bodywork, arra sajnos most nem lesz időm, a lányom szülinapja miatt, majd a jövő 7vgn. De ahogy méregettem, nem is biztos hogy kell, főleg hogy a 33" a valóságban csak 32" :(
Igazából nem tudom, hogy pl. a HAHU gumi részlegén kínált gumik pl., mind megvannak-e. Azok közül jó párat hosszú hónapok óta csak árulnak, de annyiért nem nagyon fogják használtan eladni. Nem tudom, próbálkozott-e valaki alacsonyabb ajánlatot tenni értük.
A BFG KM2-ről azt mondják, hogy a régi minta ami ugye ritkább volt, sokkal nehezebben tömődött el, ez az új gondolom a zaj-fogyasztás miatt lett ilyen, szóval én a régiből vennék, vagy hasonló mintát (pl cooper discoverer .stb) vagy ha nem zavar a hangja akkor kajmán -simex minta.
Mondjuk 30000.- ért a lekopott gumi darabja azért kicsit soknak is tűnik.
Megmondom en a tutit: ajfon plusz a DND-nel ezer forintert kaphato tok.
Siman megy a tapis kijelzo, a sarat le lehet mosni rola, ha meg szereles / csorlozes utan olajos-zsiros kezzel osszefogdosod, akkor kuka es eloveszed a kovetkezot.
Az meg csak hagyjan. Itten nagy az amerikaellenesseg, angol gyorsetterem meg ugye nincsen. :-)
Minenki kopkodi a mekit, pedig nem rosszabb (sot) mint a Mari neni kifozdeje tipusu moslekolok.
Nekem standard Procomp gátlók és Bearmach normál magasságú erősített rugóim vannak 7.50R16 kerékkel plusz van bent egy 2,5 cm pogácsa. Na most a híd és a bump stop közötti távolság olyan 8-10 cm között van. Ez így jó?
Attól még a gátlóidat és a hosszabb rugókat össze tudod ám koppantani. És a rugók sem szeretik, ha annyira összenyomják őket, hogy összeérnek a menetek.
Az eddig oké, de az Insa is futózott és ahogy hallom, nem rosszak. Szóval mittomén. Lehet, hogy inkább kivárok egy normálisat, vagy a Hahuról a BFG MT. Ja és meg kell válnom az AT-k tól is :)
Ja, láttátok az MLRE-t és a Kompiék túráját? Újraéledt a lap, a fórum is át lett alakítva a legutóbbi tanácsok és javaslatok alapján, szerintem lassacskán átköltözhetnénk oda.
Mán láttam, tetszik is és van Hódmezővásárhelyen cimborám, ha nagyon kéne :P Igazából azért körbenézném, nincs-e széjjelgyalázva, mittomén, de az is igaz, hogy ennyi pénzért ne ugráljak, ugye..
Van valakinek tapasztalata Tagom gumával? Még a végén rávetem magam :)
Okés, ezek szerint nagyon nem vagyok elkésve, mert kb gyári átmérősek a kerekek, de majd megmagasítom egy 3cm.el valahogy (asszem aláteszek egy zártszelvénydarabot.)
A gyári magasságnál se viccbű vannak ott a felütköző gumibakok, hanem azért, hogy
1. ne verjen bele a gumi felrugózáskor a doblemezbe
2. ne koppanjon össze a lengéscsillapító felrugózáskor, mert az nem szereti az olyat.
Ha nagyobb gumit teszel föl, akkor a felutköző bakot is lejjebb kell hozni, hogy a nagyobb átmérőjű gumi ne érje el a dobot, és a procomp es9000 se szereti, ha koppanásig össze vannak ütve mondjuk egy kiadós ugratáskor.
Krisz c: persze hogy a 10 mm még bőven jó, de ha egy kicsit több, közelebb van a gyári értékhez, azért az nem baj. Még nézelődőm, egyszer má lecsúsztam egy adag ennél jobb gumáról és most is sikerülni fog :)
VizdiJani: még nem álmodtam meg, hiszen cserében is benne volnék. Ahogy a használt árakat néztem, 20-25 körül mennek állapottól függően, viszont cimborával nem tolnék ki ( dehogynem :D ) csak azért, hogy nekem a következő kevesebbe kerüljön.
Pinguru: tudom én, hogy a nagygumi a legjobb, ezt már a Tie is megmondta nekem az első nap mikor találkoztunk, mikor még zöldfülű hüjjegyerekként szívtam a tudást magamba, ezért is szeretnék 235/85 v 245/ 80-ast. ( nem tom, hogy ez utóbbi egyáltalán létezik-e) A LEDek még a Johnnynál vannak, szóval a szemem még ép, de ahogy ígérte a héten behozza a melóhelyemre.
Fejespisti: végül is semmi, szerintem tök jó guma, csöndes, jól gurul, nem kopik, de a legutóbbi túrán ( Naszály) egy csomót szívtam az AT-vel, szerintem 10 km-rel többet tekertem a sok egyhelyben pörgéssel, mint a többiek :) Tudom, hogy az évnek csekély részében van olyan sár, ahol már az AT sokkot kap, viszont az MT talán más talajon is jobb lehet.