Meg lehet nézni azokat az árakat de minek? Esetleg minimális miheztartás végett érdekesek. Azok az árak egy müncheni magáncég árai. Semmi sem garantálja, hogy nálunk is annyi az annyi!
Kicsit belekukkantottam és az alapján mondom, hogy nálunk más árak vannak és nem azért, mert drágábbak. Időszakos engedményekről és akciókról nem is beszélve... Az új termékek jelentős részét pedig nálunk, Magyarországon vezetik be az értékesítésbe.
A Zepter cég jogosult komplett árlistát megjelentetni az interneten, én nem. Természetesen, aki konkrét árajánlatot kér valamelyik termékünkre, annak állok rendelkezésére, akár E-mailben, akár telefonon. Legalább is a saját programom (Home Art) termékeinek árait illetően. Biztos vagyok benne, hogy senkinek sincs az összes termékünk árára egyszerre szüksége.
Megjegyzem, hogy árlista feltétele az internetre, folyamatos gondozást is igényel, hiszen azok a különböző akciók, időszakos engedmények miatt, akár hetente változhatnak. Ha a netre felteszünk árlistát, annak valósnak kell lenni és pontosnak, hiszen különben kimerítené a "vásárló megtévesztése" fogalmát. A Zepter magyarországi egysége nem nyitott internetes áruházat, legjobb tudomásom szereint ezt nem is tervezi. Nekem pedig nincs időm az előbb leírt feltéleleket teljesíteni és jogom sincs hozzá.
Nekem is az a bajom a Zepterrel, hogy nem tudok kideríteni semmilyen lényeges infot (pl. ár), csak ha személyesen beszélek az üzletkötőjükkel. Márpedig ezt én nem nagyon szeretném (egyszerűen csak nem akarok plusz vendéget fogadni, ha már a biztosítási, hirdetési stb. ügyökök nemkétperces látogatását kénytelen vagyok a szerződéskötés miatt tudomásul venni és elviselni). Így aztán nem veszek újabb Zepter cuccokat a meglévők mellé... Hogy ez kinek jó, nem tudom...
Mivel látom, hogy a topic-on sok Zepter szaki van engedjetek meg egy amatőr kérdést! Hol tudok hozzájutni egy Zepter árlistához? Kérem a marketinges választ, hogy a termék minőségi miatt személyesen kell találkoznunk ebben az esetben mellőzzétek! Előre is köszönet: Gasparetz András
Tisztelt XKandúr!
Ez a fórum szádékaim szerint, nem azért jött létre, hogy dicséreteket gyűjtsön, hanem az esetleges problémákat velvetendő is. Köszönöm a hozzászólását.
Sietek kijelenteni, hogy én Vas megyében tevékenykedek és nincs közvetlen rálátásom távolabbi megyékben folyó munkákra. Mi, a cég magasabb és alacsonyabb rangban lévő menedzserei, csak meetingeken és értekezleteken cseréljük ki tapasztalatainkat, ott pedig egyedi esetek csak ritkán kerülnek elő. Ezt azért írtam le, hogy érthető legyen, Szombathelyről a pécsi esetek orvoslása lehetetlen. Egy viszont tény, Önnek, ha jól értettem, egyik Vacsy edényéhez ma sincs fedele, pedig kifizette. Hiszi, vagy nem, eddig még ilyen blamázst nem hallottam. Csak egy dolgot tudok ajánlani, azt, hogy én mit tennék az Ön helyében? A Vevőszolgálatot felhívnám és elmondanám a problémámat, valamint megkérdezném, mit tegyek, hogy a fedő záros határidőn belül leszálításra kerüljön? Felírnám a tanácsoltakat és úgy tennék. Sajnálom, hogy jobb tanácsot nem adhatok.
Azért néhány kérdés is elhangzott, ezekre válaszolnék.
- A szerződésen, (előttem van egy példány) nem mikroszkópikusabb betűkkel van írva az idézett rész, mint a többi. Természetesen a vásárlás bizalmi kérdés is. Magam is nem egyszer vettem át az első részletet vásárlótól, aki megbízva bennem, megkért, hogy adjam fel a pénzét.
- "Rengeteg megrendelésem volt, és nem sikerült egyszer sem úgy megtennem, hogy a képviselő ugyanaz legyen, mint az előző terméknél, vagy ugyanattól a képviselőtől vehessem át, akitől rendeltem. - Erre csak azt tudom mondani, hogy véletlen. Van néhány általam ismert munkatársam Pécsen, aki évek hosszú sora óta ott dolgozik és legjobb tudomásom szerint nem tervezi a távozást. Természetesen mint minden cégnél, nálunk is van fruktuáció. Én például ha bemegyek a Westel irodába fél évenként egyszer, mindig új arcokat látok, pedig nagyon komoly képzés után foglalhatják el a munkahelyüket. A MC Donaldsról már nem is beszélve... Egyik sem a tönkremenő, igénytelen cégek listáját gazdagítja. Azért azt el kell ismernem, hogy a direkt értékesítésben az átlagosnál nagyobb a munkatársak cserélődése. Ennek oka nagyon egyszerű. Viszonylag sokan szeretnének szabad időbeosztásban, nagy függetlenségben, jó kereseti lehetőségek közé kerülni de a munkát csak immel ámmal végzik el, vagy éppen, mint azt az említett példa is bizonyítja, nem tisztességesen. Ezek nagyon hamar kikerülnek a cégtől, ami - azt hiszem ebben egyetértünk - dicséretes. Nem hiszem, hogy az országban van olyan "kiváló csapat" Amelyiket senki sem hagy el ilyen, vagy olyan indokkal. Szabad országban élünk és mindenki szabadon dönt, hogy hol akar dolgozni. Néha nem szabad akaratukból hagyják el a céget nálunk sem és máshol sem, hanem elküldik őket. Az a törzsgárda, akik viszont hosszú éveken át végzik kitünően és megbízhatóan munkájukat nem értenek egyet az álltalánosítással - "Ennyit a kiváló képességű munkatársakról."
Végezetül, nagyon kérem, egy esetből ne vonjon le messzemenő tanulságokat, mert eddig még nem volt problémája "rengeteg megrendelése" dacára. Ráadásul a termékek kiválóságát Ön sem vonta kétségbe. Ne felejtse el - valószinüleg jogos - haragjában, hogy ezek a kiváló termékek Önt szolgálják, az Ön komfortját, az Ön egészségét.
Régi, és folyamatos vásárlójuk voltam.
Voltam.
Nem a termékek minőségével volt problémám, hiszen valóban kiváló minőségűek, és éppen még elérhető ára volt számomra.
Élveztem is előnyeit folyamatosan, ahogy bővült otthon a készletem, majd érkeztek az újabb, és újabb termékek.
Bemutatók, főzések, stb.
Ezt is lehetett élvezni, lehetett tanulni.
Aztán egy megrendelésem után jött az, amit a cégtől, illetve annak alkalmazottjától nem vártam volna.
Befizettem a vacsy termékek utolsó részletét, és természetesen türelmetlenül vártam, hogy átvehessem. Érkezett a hölgy, és vele együtt a termék. Lista, garancia, ellenőrzés, stb.
Nos, az egyik termék (egy hengeres mérő, tárolóedény) nem olyan színű volt, mint a többi.
Semmi gond, a hölgy visszaviszi, kicseréli, közelben lakik, elhozza.
Bizalom bennem, majd sok-sok idő, míg végül bementem a pécsi irodába.
A termék képviselője nem adott le semmiféle terméket, a raktár nem is tud róla, viszont a hölgy már nem is alkalmazottja a cégnek.
Hurrá!
Címek, telefonszámok, segítő szándék látszata minden irányból, eredmény sehol. Végül Budapest. Írjak egy elismerő nyilatkozatot, hogy tőlem valóban elvitte a hölgy, és segítenek orvosolni a problémát.
Egyébként sajnos utólag olvastam el, az igen apró betűs részt, hogy nem jogosult magához venni bármit is.
Hiba a részemről, de hogy ezt miért kell mikroszkopikus betűkkel írni?
Az átvételi nyilatkozaton szerepel, hogy ő igenis elvitte, és akkor nekem elégségesnek tűnt, hogy ő ezt elismerte.
Ez azonban nem elég, ahogy a későbbiekben ez bebizonyosodott.
Azóta (kb. 2 év) semmi nem történt.
Azt is Budapestről tudtam meg, hogy ez a termék csak egyetlen színben készült, és ugyan a többi bordó fedéllel készült, ennek a terméknek a vákuumzáras teteje zöld. Nos, ezt végleg nem tudhattam.
Ennyit a kiváló képességű munkatársakról.
Rengeteg megrendelésem volt, és nem sikerült egyszer sem úgy megtennem, hogy a képviselő ugyanaz legyen, mint az előző terméknél, vagy ugyanattól a képviselőtől vehessem át, akitől rendeltem.
Miért hagyják el a munkahelyüket, ha egy kiváló csapatban dolgoznak, és ott mindenki megtalálja a számítását?
Nem egyedi eset, mert kb. 8 megrendelésem volt.
Azóta nem rendeltem. Továbbra sem a termék minőségével, hanem a hozzáállással van gondom. Embernek, vásárlónak addig néznek minket, míg a cég is érdekelt benne. Fizetés után már semmi keresnivalóm.
Hibáztam, de visszakereshető lett volna minden, és a pellérdi (Pécs közeli település) illetőségű hölgy sem ment a világ végére.
Utólag őt nem terheli felelősség, csak engem, a vásárlót, mert bizott a cég jó hírében.
Bíztam.
Most már nem.
Tisztelt normalverbraucher!
Igazán örülök, ha valaki a csúcsminőségű termékeket elemzi, hiszen akkor az megmozgatta a fantáziáját.
Esetünkben a "normál vásárló", a boltok polcain csak fényes edényeket lát, ami képhez társítja a funkciót is. A Zepter edényekre nézve ne látható annak magas használati értéke, ezt be kell mutatni! A zeptert, annak idején, nem ismerve én is vontam le olyan következtetést, amin később mosolyogtam. Bátyám anno AMC-t vásárolt és kinevettem, hallva az árát.
- Azt állítja, "Már elég sok "noname" rozsdamentes van, ami nagyon megközelíti a drága márkás termékek színvonalát." - Ez csak annyira igaz, mint ahogy én is minden nap megközelítem a Himaláját. Mikor az irodámba megyek, kb. három kilóméterrem közelebb vagyok ahhoz.
- A leírt elemzés abszurditásához kétség sem férhet, azomban héhány megjegyzést teszek mégis.
"Klónok" pedig nincsenek! A Zepter és az AMC is szabadalmaztatott terméket forgalmaz, így ezt nem másolhatják. Nem is tudják! Azzal viszont egyetértek, hogy van olyan termék, ami utángyártott és ugyanazon a gépsoron, ugyanazon a technológiával készült. - pld. autó alkatrész - márkanév nélkül kerül a márka birtokosának engedélyével, limitált szériában forgalomba. Ezek olcsóbbak az "eredetinél". A Zepternél és az AMC-nél, erre nincs engedély és ezzel együtt mód! Az elemző így nagyon árnyékra vetődik!
- Nem vagyok AMC-s de egészen véletlenül tudom, hogy ők sem piramis elven értékesítenek! Tehát, aki ezt állítja, az hazudik! Az is érdekes lenne, ha az "elemző" és ezek szerint árszakértő, elárulná, szerinte mi lenne a nem rabló ár...
- "Pedig az is csak egy darab vas. [Jo a fenekeben van mas is, de az is csak egy darab fem.]" - Nem bánom, pontosítsuk tanult "elemzőnk" megállapításait:) ha már ilyen "tudományos elemzést" művelt:
a. Nem vas, ChrómNikkel ötvözet!
b. A fenekében lévő "más" nagy tisztaságú aluminium szendvicspanel. (azért ez nem ugyanaz..)
c. Akárhogy is akar akárki csalni, nem kell "tudomány" ahhoz, hogy valaki megemelje és érezze a sújában is a külömbséget a gagyi és a márkás edények között. Még mérni sem kell hozzá:)
d. Elismeri az illető, hogy a falvastagsága a gagyiknak vékonyabb, ezt kiegészíteném, hogy 0,5-0,7mm a gagyiknál és 1,0 mm a Zepternél és az AMC-nél. Azt is elismeri, hogy a "hőelosztó, hotarolo feneklemez is lenyegesen vekonyabb. Gyakran
csalnak azzal, hogy a feneklemezt "fazekalakura keszitik, es "felhozzak az edeny falara", igy kivulrol sokkal vastagabbnak latszik, mint valojaban."
Az összegző meállapítás ezekután: 95%-ban megegyezik az eredetivel:)))))
Tisztelt fórumtársak, ennyit a tudományos vizsgálatokról.
Az izlelési próba nélkül persze nincs tudomány:))
Lássuk:
- "Vegeztem fozesi, es izlelesi probakat eredeti es klon edenyekkel." - Ezt nem tudom elhinni, hiszen akkor rendelkezik AMC edényekkel, ami "agykárosult" besorolást feltételez a vizsgálódó megállapítása alapján.
A főzési próba abszolút nem úgy történik, ahogy azt a vizsgálódó leírta! Sem az AMC-nél, sem a Zepternél!
- Fogalomzavarát kiigazítandó, elmondom, hogy az AMC-ben, vagy Zepterben a példa nem a főzés, mivel a víz nélküli PÁROLÁS ebben megvalósítható! Tehát a kontroll edényben (normál), főzünk vízben, mert abban nem lehet víz nélkül párolni!
Azért nem ugyanaz!
Ami a húslevest illeti, mindenki, aki már evett húslevest tudja, hogy a fokhagyma íze a levesbe beleoldódik! MINDG (ha tettünk bele)! Ha nem oldódna bele és nem lehetne érezni annak is az ízét, minek tennénk bele? A Márkás edényeknél is! Mivel (lásson csodát!), A LEVESEKET, A MÁRKÁS EDÉNYEKBEN IS VIZ HOZZÁADÁSÁVAL KÉSZTIK!!!
- Ha tényleg kipróbálta az AMC edényeket, (amit kétlek) akkor úgy tehetett, mint a tudatlan beteg, amelyik az orvos álltal felírt ludtalpbetétet orálisan vette be...
A további koholmányokra és butaságokra nem válaszolok, hiszen van jobb dolgom is. Azt viszont, hogy a vásárlókat agykárosultaknak titulálja valaki, nem tartom éppen szerencsésnek. Én még a "vizsgálódót" sem tartom annak... pedig nagy a kisértés:)
Utóljára, de nem utolsósorban lehet egyedi darabokat is kapni.
Legutóljára pedig, én nem AMC-s vagyok, hanem Zepteres!
Az alábbi levélhez nem kell kommentár. Biztos vagyok benne, hogy mindenki levonta belőle a szükséges következtetést. Nem is a gondolkodó olvasónak, hanem a "P.Adi néven írónak jegyeznék meg néhány dolgot.
1. "Vigyázzatok ezzel a multi céggel,mert új üzletágat nyitott" - A Zepter Magyarországon nem nyitott új üzletágat! Tizenegy éve dolgozom a Zepternél, tudnék róla. Ha viszont nyitott volna, azt üdvözölném, mert újabb csúcsminőségű termékek kerülnének a piacra. A Zepter a világ összes országában átszervezte programjait, másképp csoportosította a termékeit. Öt programban szervezi értékesítését: Home art, Home car, Medic car, Cosmetic és Luxus program. Ha erről gondolta, hogy új üzletágat nyitott, akkor tévedett:)
2. "perel mindenkit,mindenért,ne szerződjetek velük!Ha elmegy hozzátok az üzletkötő,nehogy bármit is aláírjatok,véletlenül se!!!!!!!!!!!!!" - Pert értelmes ember, vagy cég, csak akkor indít, ha igaza van és nagy valószinűséggel meg is nyeri. Legjobb tudomásom szerint, azt az embert, aki szerződik a Zepterrel és a szerződésben foglaltakat nem teljesíti, szerződésszegőnek hívják. Úgye a szerződést betartó, a szimpatikusabb és nem az azt megszegő? Ha mégis, akkor teljesen érthető és üdvözölhető lenne, ha a Zepter is egyoldalúan változtatná meg a szerződést. A jogi osztály nem számol be nekem, a Zepter peres ügyeiről de a jogos peres ügyek száma, legjobb tudomásom szerint, elenyésző.
Valószinű, hogy az Ön indulatoktól nem mentes megjegyzései azért láttak napvilágot, mert Ön megszegett egy szerződést és ezért a Zepter Önt jogosan beperelte. Az Ön jelszava tehát: Nekem mindent szabad, másnak viszont semmit sem!
Önző álláspontjára talán gyógyír, hogy a fejlett világ minden országában érvényesítik jogaikat a cégek éppen úgy, mint az állampolgárok.
3. "Nagyon jó termékeket lehet kapni máshol is, és nem vernek át!" - Köszönöm, hogy indulatai ellenére elismeri, hogy nagyon jók a mi termékeink is:) Én inkább úgy fogalmaznék, hogy csúcsminőségűek. Azt hiszem éppen Ön próbálta a Zeptert "átverni", ami nagy sajnálatára nem jött össze, így tehát dühöngés következik és ócsárlás, viszont egyetlen konkrétum sem...
4. "Jogtalan haszonért átverik az embert! VIGYÁZZATOK!!!!!!!!!!" - Ez egyszerű hazugság! Ha ezt mégis megteszik, nyugodtan perelje be a céget és ne felejtsen el bennünket is tájékoztatni, a per kimeneteléről!
Vigyázzatok ezzel a multi céggel,mert új üzletágat nyitott,perel mindenkit,mindenért,ne szerződjetek velük!Ha elmegy hozzátok az üzletkötő,nehogy bármit is aláírjatok,véletlenül se!!!!!!!!!!!!!
Nagyon jó termékeket lehet kapni máshol is,és nem vernek át!
Jogtalan haszonért átverik az embert!
VIGYÁZZATOK!!!!!!!!!!
P.Adi
Tisztelt Emperor81! Elnézést a hosszú kihagyásért de sajnos két, nagyon egyszerű ok miatt nem léptem be mostanában ide. Az egyik, hogy elfelejtettem a jelszavamat:))) Jó, levonhatja mindenki a véleményét az agyi kapacitásomról:) A másik ok, hogy közben tanulnom, házidolgozatok tömkelegét írnom, vizsgáznom és dolgoznom is kell.
Egy kicsit szétszórt lettem de azért ígérem, hogy ezentúl többet járok erre.
A szerviz Budapesten van a Zách utca 4-ben. Ott van a Zepter központi raktárja is. A bejáratnál a portás megmondja hová kell menni a problémájával.
Számlára és a garancia jegyre szükség van, azt vigye magával!!!
A multkor olvastam egy jó "elemzést", becopyzom ide is. Nagyon sokmindenben egyezik a veleményemmel. Már elég sok "noname" rozsdamentes van, ami nagyon megközelíti a drága márkás termékek színvonalát. Na persze nem az 5.000 ft/készlet félékről beszélek... De darabonként ennyiért már _nagyon jókat_ lehet kapni!
>>>
Az a kerdes, hogy "eredeti" jolcsengo nevet, vagy fazekat akar
vasarolni az ember? En esetleg akkor vennek eredeti AMC vagy Zepter
keszletet, ha nem lehetne klonokat kapni. Egyreszt ismeros a
szituacio a korai szamitogepes evekbol, amikor "Csak eredeti IBMet!"
volt a jelszo, es a vasarlok jo resze be is dolt neki, haromszoros
aron inkebb az allitolag megbizhatobb "eredetit" vettek. Sokan
inkabb egy "eredeti" IBM XTt vettek, mint valamivel olcsobban egy
klon ATt, pedig annak a teljesitmenye sokszorosa volt az XTnek.
Masreszt az AMCt utalatos es rablo piramisjatek elven ertekesitik,
meg is latszik az aran. Nagyon jo edeny. De rablo modon ertekenek
sokszorosaert aruljak. Pedig az is csak egy darab vas. [Jo a
fenekeben van mas is, de az is csak egy darab fem.]
Altalaban a klonok kisebb falvastagsaggal keszulnek, gyakran a
hoeloszto, hotarolo feneklemez is lenyegesen vekonyabb. Gyakran
csalnak azzal, hogy a feneklemezt "fazekalakura keszitik, es
"felhozzak az edeny falara", igy kivulrol sokkal vastagabbnak
latszik, mint valojaban. De a leggagyibb edeny is erosen megkozeliti
az eredeti kepessegeit. Kerdes mi eri meg jobban? 40ezerert eredeti,
vagy negyezerert olyan, ami 95%-ban megkozeliti az eredetit?
Vegeztem fozesi, es izlelesi probakat eredeti es klon edenyekkel. Nem ugy,
mint a demonstraciokon, amikor sok vizben foznek mondjuk zoldborsot, es
AMCben viz nelkul ugyanezt, de _tesznek_bele_par_gerezd_fokhagymat_is_, meg
par gerezd almat is. Az agykarosult vevok tobbnyire elfogadjak a felkinalt
temat, hogy "nincs fokhagymaize a borsonak!", es erre rogzul a
gondolkodasuk. Holott a huslevesnek sincs fokhagymaize!!! [Ha van, az baj.]
Csak finomabb tole, anelkul, hogy eszrevennenk. Tehat eros csalas
osszehasonlitasi probanal az _egyikbe_ fokhagymat, meg almat tenni. Van meg
tucatnyi hasonlo csalas a rabeszelo osszejovetelen, nincs idom mindet
megirni. Lenyeg a lenyeg: volt, de alig volt izelteres az eredeti es az
olcso klon edenyekben keszult etelek kozott. Annyi nem volt, hogy megerne a
tizszeres arat kifizetni. Levesek, szoszok, sulthusok, fozelekek,
fottkrumpli eseten semmi kulonbseg nem volt. Egyes egyedul a sajat gozeben
parolt zoldsegkoreteknel volt _kis_ kulonbseg. Tehat a hozzam hasonlo
maximalistak es izerzekenyek jol teszik, ha _egyetlen_ eredeti AMC edenyt
vesznek az ehhez alkalmas meretben, es a tobbi edenyuket "szabad"
gyartoktol szerzik be tizedaron. Persze egyesevel nem aruljak ezeket. De
eleg egy olyan ismeros, aki mar vett egy komplett keszletet, es o meg tudja
venni kiegesziteskent ezt az egyetlen edenyt reszunkre.
A klonok vasarlasanal figyelni kell az edeny oldalanak
falvastagsagara, es a feneklemez vastagsagara.
Egyebkent gondolkodjatok el: ugyan miert arulnak csak komplett
keszletet tobbszazezerert, ha nem a rablovezer beallitottsaguk?
Ugyan miert nem aruljak ezeket az edenyeket boltokban? A helyes
megfejtok kozott egy legnagyobb AMC keszletet nem sorsolok ki.<<<
Nekem 12 éve van egy készletem a Zeptertől. A nem főző edényeket kár volt megvennem, de a többi nagyon jó! Strapabíró, bár kicsit foltosodnak, de szerencsére ez a bilifül effekt elkerült. A hagyományos főzési tecnológiákat alkalmazom, bár a kevés zsiradékkal való sütés is működik vele. A leveseknek a zárt rendszer miatt még kissebb mennyiségben is jobb az íze, mint a nyitott edényben a sok tíz liternek. Nekem bevált, bár az egészséges életmódot nem tudta belémnevelni. csak hízok, hízok...
:-)
két napja van zepterem, és receptekre vágyom, amelyekbôl kiderülne számomra, hogyan lehet gyirs-gyors vacsorákat fôzni, nem hagyományos módon. aztán látom, itt saját receptkönyvek keringenek. esetleg lehet belôle kapni? köszi a freewebes tippet!
Kedves Netty!
Az említett receptlelőhelyet nem ott lehet megtalálmi, hanem itt: www.freeweb.hu/dezy/zepterben_keszult.htm
Ha lesz rá időm, akkor még bővítem, bár szinte csak időm nincs :)) Üdv.
Tisztelt Little Red!
A Solingen edénycsaládról hallottam. Láttam is őket. Nem tartanám szerencsésnek, ha most az előnyeit és hátrányait kezdenem taglalni. Azt javaslom, ha az idő nem sürgeti önöket, vegyenek részt valódi bemutatón, ahol a gyakorlatban is megismerhetik a termék használatát és előnyeit. Egy céget és terméket az jellemez (véleményem szerint), hogy milyen pontos és fair információt tudnak adni a termékeikről. Az nekem nem elég, hogy egy buszon mit mondanak róla. A Zepter kizárólagosan bemutatók útján hozza forgalomba a termékeit. Itt lehetőség van a termékek kipróbálására is, tehát a vásárlót nem érheti meglepetés, miután megkapta a megrendelt termékeket. A garancia sem elhanyagolható. Van ahol azt mondják, hogy van és van ahol ennek dacára csak igéret! Főleg akkor, ha a cég felszámolás alatt van. A Zepter 11 éve működik Magyarországon (a világon 16 éve). Ezen idő alatt nem nevezem meg azt a 10-12 céget, amelyik megszűnt. A Zepter viszont fejlődik tovább, nem is akárhogyan.
Ezt a topikot én nyitottam, nem titkolva azt a célt, hogy a termékeink megismerését elősegítsem és a félreértéseket helyretegyem. Magam több mint nyolc éve használom a Zepter nagyon sok termékét. Nem csak egy edénygarnitúrát, hanem evőeszközöket, pocelánkészletet, porszívót, testápolókat, parfümöket, stb. Nemsokára bevezetjük a víztisztító berendezést is, ami a lakásomban nekem is nagy szolgálatot tesz. Én mindenből a legjobbat próbálom megvenni, mert rájöttem, hogy az az olcsó! Eddig ez a gondolkodás bevált.
Üdvözlettel: Szabó György
OFF
Üdv Mindenkinek!
Beszéltetek itt a Zepterről és a Berghoff-ról. Olyan márkát ismertek, hogy Beck és/vagy Solingen? Késekről már hallottam, de edényekről még nem. Nagyanyám jár az 1000 Ft-os utakra, ahol többek között árubemutatók is vannak, és bemutattak egy edénykészletet 240000Ft-ért. Ismert márkának számít?
Tisztelt Zepterman!
1. Én nem forgalmazok Berghoff edényeket.Ellenben vásároltam egy készletet és azóta is elégedett vagyok vele.
2. Ha jól látom ebben a topicban nem nekem van problémám a Zepterrel,hanem "jarlaxe" "Özv.Kiss Ákosné"és "Kevlar"nevű kedves társunknak.
3. Amit pedig leírtam a Berghoff garnitúráról,hogy olcsóbb és tartalmaz egy mélyserpenyőt is az pedig igaz.Ha figyelmesen elolvassa az általam régebben írtakat abban az áll,hogy a Berghoff "ugyanazt tudja mint a Zepter".Azt hiszem ebben semmi sértő nincs.
4. Özv.Kiss Ákosné problémájára pedig saját véleményemet fogalmaztam meg.
hajoci néven irogató úrnak igazán nem tudok, illetve akarok sokat válaszolni. Azért mégis reagálok.
1. Ha Ön Berghoff terméket forgalmaz, az rendben van, bár ha jól tudom, már megszűnt a cége Magyarországon.
2. Tőlem ne azért vásároljon senki Zepter terméket, mert a konkurens rosszabb, hanem azért, mert ez jó! (Talán így fair!)
3. Ha Ön munkatársam lenne és így beszélne a konkurens termékekről, ráadásul hazugságokat, egyetlen napig sem maradhatna a Zepternél!
4. Talán, ha minősít, akkor vegye a fáradságot és indokolja meg a véleményét, ne csk azt írja, hogy jobb! Ti. ez nem elég, esetleg a felületes embereknek.
A Zepter 1999. évhez képest 2000-ben 40%-al, majd 2001-ben 19%-al megnövelte értékesítését. A Magyar vásárlók így értékelnek!