Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gergo.bgy Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47834

Hát az pont nem. :) Delphi, esetleg Mann-filter. 

Előzmény: jános16 (47833)
jános16 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47833

Üdv márkatársak. Most csináltatom a porlasztokat. Melyik márkáju üzemanyagszürö a megbizhato? Fiamm márkályu üzemanyagszürörö megbizhato? Segitségeteket elöre is köszi 

somagabor Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47832

Szerintem is ha csak Te használtad és vigyáztál rá, akkor nem érdemes eladni.

Ebben a korban annyit se kapsz érte ami egy új autó kezdő befizetőjéhez elég. :-)

 

Nem kell aggódni bírja ez. Igaz én nemrég csináltam motorgenerált 267 000 -nél, de még nem kellett volna. :-D Csak történt egy kis szervizbaleset.

Amúgy az enyém DCI, ami sajnos már gyengébb mint egy benzines autó. Már nem igaz a mondás hogy a diesel tartósabb mint a benzines.

Előzmény: 8éves Thalia - sok km (47829)
JTamas74 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47831

Hali!

Gondolatban most összeszedtem, h milyen problémák voltak a Tháliával az elmúlt hét év alatt.

Minden ősszel olaj-, levegő-, pollenszűrő és olajcsere.

Rendszeresen kiszakad a csomagtartó zárjának vezetéke, ezt ma már 2 perc alatt javítom.

Egy parkolóban állt, amikor vmi barbár feltehetően üzemanyagot akart szerezni, de csak a tanksapkát törte el. Nem sikerült leszívnia gázolajat, erre elvitte a két rendszámtáblát (feltehetően elment vele tankolni). Szerencsére ragasztható volt a tanksapka, azóta is jól műxik.

Mielőtt a második műszakijára ment, kicseréltettem rajta az elülső féktárcsát, fékbetéteket. A hátsó dobfék csak szabályoztatva volt.

Idén cseréltettem rajta a teljes vezérlést, vízpumpát. A km futás ugyan még messze volt, de a szervizkönyvben 150 ezer km vagy hat év volt írva. (Biztosamihótziher!)

Nemrég elromlott a sebességmérője, a segítségetekkel viszonylag olcsón javítottam.

Most pedig a jobb hátsó ajtó központija nem akar működni.           

Ez idő alatt egy pár (2 db.) elülső lámpaizzót cseréltem rajta.

Az autóban most 94 ezer km van, többnyire a feleségem használja. Mindenki döntse el magában, hogy mennyire szervizigényes autó a Thália.

Üdv.     

Előzmény: Törölt nick (47824)
JTamas74 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47830

Szia!

Megköszönöm ha tájékoztatsz.

Ezek szerint nem tettem jól, hogy befújtam WD40-el a zárszerkezetet, de ha jól emlékszem van még itthon féktárcsatisztítóm.

Nem tudom hogyan csinálod, de én igazán megszenvedtem a külső ajtókilincs rudazatának a visszahelyezésével, ezért inkább csak akkor kezdek ismételten hozzá, ha jó híreket írsz.

Üdv.     

Előzmény: nagya2 (47817)
8éves Thalia - sok km Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47829

Igen-igen, ez így van. Igyekszem vigyázni rá és nem széthajtani :-)

Előzmény: Törölt nick (47828)
8éves Thalia - sok km Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47827

Köszi a tanácsot Neked és droszinak is.

Az autó első tulajdonosa vagyok és ha nem is szakszervízben, de házi autószerelővel rendszeresen átnézetem :-)

Viszont én is az ingázók közé tartozom, napi 100 egynéhány km-rel. Igazából szeretem ezt a kisautót és tényleg nincs vele gondom.

Szóval szerintem még megtartom egy ideig.

 

Szép napot!

Előzmény: petr.pet (47825)
onesta11 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47826

Sziasztok!

Ha nem haragszotok meg, akkor belinkelem a kocsim!

 

Ne mtudom még mi lesz belőle ---Renault Megane II----- Renault Thalia (új)---- Skoda Octavia------

 

A lényeg, hogy eladó, és ha kell bővebb infó róla bátran lehet keresni!

 

Az ár irányár, és nem véletlenül indul innen az ár.

 

Más oldalon is fent van....

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/thalia/renault_thalia_1.4_16v_rt-5991801

 

Ha kell valakinek, vagy van olyan ismerős akinek szüksége lesz rá az nyugodtan zaklasson!

 

Köszönöm! 

petr.pet Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47825

Bár nekem Clio- m és Megane -om van de hidd el a többi hasonló korú autóban is ennyi a km csak vissza van tekerve az óra szerintem ha több éve , esetleg új korától nálad van és nincs komolyabb baja ne válts mert valószínűleg rosszabbul jársz. Évi 15-20 ezer km rendeltetésszerűnek minősül de ne feledjük a napi 80-100 km -t ingázókat ami évi majd 30 ezer illetve egy jó kis üzletkötős autót ami le volt fóliázva és csillog villog az évi 60 -80 ezer km ükkel ha kifog egy ilyet az gáz!

Szerintem egyénként a benzinesek elmennek úgy 500 ezer km komolyabb gond nélkül, bár ez az én véleményem! 

 

 

Előzmény: 8éves Thalia - sok km (47823)
8éves Thalia - sok km Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47823

Üdvözlet Mindekinek!

 

Új vagyok a fórumon, s abban reménykedem, nálam sokkal tapasztaltabb Thaliasokat találok itt. A helyzet röviden:

Először is, nőből vagyok s van egy 2004-es Thalia 1.4 16V-m. Immár több, mint 190 ezer km van benne. Nem panaszkodom, mert eddig a kötelező szervízeken kívül (olajcsere, vízpumpa, vezérlés) nem igazán volt semmi baja. Nemrégen kellett valami csuklókat cserélni az első kerekeknél, de ezen kívül semmi. S még én sem vettem észre semmiféle rendellenes zajt, mozgást, stb.

Viszont a benne lévő km már kezd riasztó lenni. S ebből következik kérdésem is: van-e valakinek tapasztalata arra vonatkozóan, hogy mikor kell "megszabadulni" egy ilyen km gazdag autótól? Van-e egy olyan km mennyiség, amely után tapasztaltan el kezdenek kijönni a hibák?

 

Előre is köszönöm mindenki hozzászólását, segítségét.

Üdv:

gabi

nagya2 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47822

HAli!!

Ha jól emléxem le köll pattintani.

Üdv Nagya

Előzmény: lufi.lenti (47821)
lufi.lenti Creative Commons License 2012.07.24 0 0 47821

Szia!

Nekem a bal első ajtónál nem emeli a zárat már kb. fél éve

de eddíg nem mertem szétszedni!

Itt van egy plusz műanyag a tükör belső felén azzal mit kell csinálni szétszedéskor?

Üdv Lufi

Előzmény: nagya2 (47814)
Renault Thalia 1.4 16V Creative Commons License 2012.07.23 0 0 47820

Igen, nekem dettó ugyanez a jelenség volt, csak a csomagtartóban. Én Budakalászon a bontóban vettem, 2.000.- volt. Betettem, azóta minden ok.

http://franciaautobonto.com/contact/contact.htm

 

Előzmény: JTamas74 (47816)
korg_ns Creative Commons License 2012.07.23 0 0 47819

sziasztok nem tud valaki eladó tetőtartót?

 

üdv korg_ns

nagya2 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 47818

Ja igen, ez nem egy relé, hanem egy villmotor, meg egy fogaskerekes rúd.

Üdv Nagya

UI: szét lehet pattintani a ragasztás mentén, majd össze lehet ragasztani.

Előzmény: JTamas74 (47816)
nagya2 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 47817

HAli!!

Nekem is ez a problémám, sztem zsirtalanító spray(féktisztító)-val pucold ki a zárat, majd lehelet vékonyan ahol kell kend meg.

A zármotort szétszedtem én is, de semmi különlegeset nem találtam benne.

Sztem a rudmozgatótengelyt itt is pucold meg , és kend meg leheletvékonyan.

Aztán hátha jó lesz.............

A gyári új motor 20k

Hasonló ugy. motort vettem 3k-ért, hangsúlyozom csak hasonló!!

Ha beszerelem referálok.

Üdv Nagya

 

Előzmény: JTamas74 (47816)
JTamas74 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 47816

Üdv!

Sikerült leszednem az ajtókárpitot, úgy ahogyan írtad. Köszönet érte.

Szétszedtem a zárat, rudazatot. Semmi mechanikus problémát nem találtam, áramot is kap, mégsem működik rendesen. Befújtam a WD40-es csodaszerrel. A központi által működtetett relé, ha leszedem a zárról szépen üzemel. Viszont ha rajta van a záron, nem tudja azt megemelni, behúzni. Olyan mintha nem lenne benne elég erő. Találkozott már vki hasonlóval? Teszek ide egy képet a reléről.   

Előzmény: nagya2 (47814)
nagya2 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 47815

HAli!!

Begyömöszőtem!!, de sztem kevés az 1 szivacs, holnap gyömöszölök mégegyet.

Üdv Nagya

Előzmény: csdani19820802 (47764)
nagya2 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 47814

Hali!!

Van egy csavar az ajtóbehuzó aljában is!!

Ha lehuztad az ablaktekerő kart, és kivetted a hamutálcát, akkor alul elkezded húzni és lassan engednek a patentok, és a nyersgumi.

Ha kétoldalt és alul elengedett akkor felfelé emeld az egész panelt, és lecsúszik a sinről.

Üdv Nagya

Előzmény: JTamas74 (47813)
JTamas74 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 47813

Sziasztok!

A központi zárral van egy kicsi problémám. A jobb hátsó ajtót a központi nem zárja le, így az most manuálisan működik. Valószínűleg egyszerű hibáról van szó, de a kárpitot nem tudom lebontani. Az ajtónyitónál van egy csavar, azt leszedtem, de a kárpit leszedése közben már olyan erősen feszítettem, hogy félő volt a végén még eltörök vmit. Van valakinek ebben gyakorlati tapasztalata?

t.lantos Creative Commons License 2012.07.21 0 0 47812

EZ komoly?

"Renault üzemanyagszint-mérő leszorító anya 7620ft"

 

Er vagy 300ft-ot.

Előzmény: Törölt nick (47811)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.21 0 0 47811

Szupi, de ezt még megfelezhetted volna, ha pl itt :http://www.franciaautoalkatreszek.hu/html/renault.gyari.html   veszed!

Bár én is csak akkor találtam erre, amikor a drágát már megvettem...

Előzmény: JTamas74 (47810)
JTamas74 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 47810

Sziasztok!

Csupán megköszönni lapoztam ide, no meg segíteni azoknak, akik hasonlóan járhatnak.

 

Egy 2005-ös dci Thaliánk van. A feleségem egy délután azzal jött haza, hogy az autóban nem működik a kilométeróra. Másnap felhívtam a szervizt. A munkafelvételnél megtudtam, vagy a kilométeróra, vagy a sebesség jeladó, vagy a kettő közötti vezeték a hibás. Hibamegállapítás óradíja, alkatrész, munkadíj kb. 25-30 ezerre lehet számítani. Már kezdtem beletörődni, amikor megnéztem ezt az oldalt. Visszaolvasva azt láttam, többeknél a sebességkijelző jeladója hibásodott meg, azt is megadtátok hol található az autón.  Felbátorodtam, alvázszám szerint megrendeltem az alkatrészt a Láng-nál, - jegyzem meg ugyanannyiért adták mint a szerviz: 13.200 Ft. – másnapra megvolt. Otthon az autó alá néztem, valóban ott volt ahol mondtátok, a motor és a váltó között. Elég szűk volt a hely. Alulról benyúlva a védőlemezt könnyen leszedtem, de aztán kézzel nem tudtam kihúzni a jeladót. Egy vékony, hosszú fapálca és kalapács segítségével finoman kiütögettem. Ezt követően már könnyen kijött a helyéről. Aztán felülről levettem róla a vezetéket, majd csere. Mindent ugyanúgy visszaraktam a helyére. Próbakör, és a kilométeróra gyönyörűen mükszik.

Úgyhogy köszönet a segítségért.

Üdv.                    

bumbi02 Creative Commons License 2012.07.20 0 0 47809

Szia !:) Lehet egyszerű üzemanyag szűrő !! Befecskendezési nyomást kell mérni! Vagy,nem tudom a tiédben van-e légmennyiségmérő?,de ha az elkoszolódik akkor is tud ilyen jelenséget produkálni(hibakód nélkűl) !! Már többel találkoztam:)

Előzmény: dekimi (47789)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.20 0 0 47808

Nekem (2003-as) a motorháztetőt felnyitva,(csukott állapotban nem is látszik) midkét oldalt felhólyagosodott a festék a rozsdától. Megcsiszoltam, lefestettem azóta nincs nyoma.

Előzmény: nagya2 (47805)
nagya2 Creative Commons License 2012.07.20 0 0 47807

yesss, yesss

Üdv Nagya

Előzmény: Tade15 (47806)
Tade15 Creative Commons License 2012.07.20 0 0 47806

És ha jól emlékszem,úgy szól,hogy csak a belülről kifelé induló rozsdára vonazkozik.

Előzmény: nagya2 (47805)
nagya2 Creative Commons License 2012.07.19 0 0 47805

Hali!!

2002-es, bolhapöcsnyi rozsdát találtam a hátsó ablak vizelvezető árkában.

Javitottam, ja meg a motorháztető elején(köfelverödés)

Máshol idáig nem észleltem.(csillaggarázs)

Gyári átrozsdásodási garancia 12 év(ehhez elkell hordani minden évben a szervizbe)

Üdv Nagya

Előzmény: óóóóóó (47804)
óóóóóó Creative Commons License 2012.07.19 0 0 47804

sziasztok! érdeklödnék rozsda ügyileg hogyáltok? főként a 2005 nél régebiekre gondolok illetve gyárilag menyigaranciát adnak az átrozsdásodásra?

somagabor Creative Commons License 2012.07.19 0 0 47803

Ja, a harmadik szempontot ki is felejtettem, de az igaz a globális autóiparra. :-D

 

Hát igen, van az a km ahol megéri a diesel, de az nem az évi 10 ezer.

Bár egy TSI se olcsó, sőt talán nem is jelentősen olcsóbb mint egy diesel.

 

Én kb. 8000-nél járok az összerakás óta. 4,5 az átlag, de ez korábban se volt másképp. Igaz azóta kicsit jobban hajtom. Had forogjon, még egy kicsit be vagyok rágva. :-)

Az első pár 1000 km után kopott belőle az olaj egy kicsit, de most beállt. Hétvégén ismét ellenőrzöm, de úgy gondolom nincs különösebb olaj fogyasztás. Hangja DCI-s, menni megy, füstölni nem füstöl így nagyjából ennyi.

 

Olajcserénél leveszem a szívócsövet belenézek hogy menniyre sikerült összeganyézni az EGR-nek aztán döntést hozok a kipufogogázvisszavezetés további sorsáról. :-)

Addig hajtjuk szépen ahogy kell.

Előzmény: B45524D N3K1 (47802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!